Johnny Buzz 16.10.2008 20:42:57 | |
---|
Nämähän on perinteisesti akustisia vetoja vielä nämä semifinaalit. Vähän olisi odottanut, että biisivalinnoissakin olisi otettu tuo seikka huomioon. Mutta meneehän se näinkin. Kaksi ensimmäistä aikalailla turhia jätkiä. Se ihmetyttää, että miksi niitä pitää vetää akustisesti. Saman tien vaan koko bändillä. |
Dunga 16.10.2008 20:44:25 | |
---|
Se ihmetyttää, että miksi niitä pitää vetää akustisesti. Saman tien vaan koko bändillä. Jepjep, ei tollasta pehmeetä alkua oikein jaksa. Vähän puolivillasta touhua. Interstellar overdrive. |
Notefix 16.10.2008 20:45:04 | |
---|
Se ihmetyttää, että miksi niitä pitää vetää akustisesti. Saman tien vaan koko bändillä. Mun mielestä se on kyl tavallaan aika siistiä. Paljastaa aika paljon laulajasta. "Layers of layers of shit!" |
jra 16.10.2008 20:47:12 | |
---|
Mun mielestä se on kyl tavallaan aika siistiä. Paljastaa aika paljon laulajasta. Osin samaa mieltä. Mun mielestä (soitin)kokoonpanossa ei ole vikaa, mutta sovituksista ja soitosta puuttuu elämä ja jännite. No, nyt tuli eka ok kommentti Jonelta:) - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
W-Man 16.10.2008 20:47:26 | |
---|
Jos ois tullu vielä muutaman kerran "KAAMÖLAIV" ni ois pitäny vaihtaa kanavaa. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
papitsu 16.10.2008 20:47:53 | |
---|
Pete vie aika kovasti noita muita. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
zekeode 16.10.2008 20:49:27 | |
---|
Pete vois esittää Danko Jonesin biisejä. Sopis äänelle täydellisesti. |
Johnny Buzz 16.10.2008 20:49:52 | |
---|
Nyt ei lähe bändiltä eikä kyllä Kalleltakaan. Ei sitten yhtään. |
Dunga 16.10.2008 20:50:34 | |
---|
Huhhuh noita Axl-kiekasuja... en tuon äänestä tai laulutavasta tykkää kyllä yhtään. Interstellar overdrive. |
jra 16.10.2008 20:51:15 | |
---|
Huhhuh noita Axl-kiekasuja... en tuon äänestä tai laulutavasta tykkää kyllä yhtään. Jonen ilme lupaa "hyvää":) - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
papitsu 16.10.2008 20:52:16 | |
---|
Hoho. Ei oikein toiminut akustisesti tuo biisi. Ja aika kovasti noita Axl-juttuja laulussa. Ei toiminut sitten yhtään. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
- Oka - 16.10.2008 20:53:17 | |
---|
Voi meisseli, että ei toiminut toi pimputusversio. Pitäis kyllä nähdä tuota Kallea vähän enemmän kunnon bändillä ennenkuin osaa kommentoida enempiä. Elämä on. |
Tympee Huttunen 16.10.2008 20:55:20 (muokattu 16.10.2008 20:56:27) | |
---|
Koop, Pete ja Vesa olivat kyllä omassa luokassaan tänään. Wellun veto meni mielestäni heikoiten, mutta ehkä viime aikojen hype pitää miehen vielä jatkossa. Kallen tulkinta taas meni pahasti yli ja tuomariston kommentit luultavasti sysäävät miehen jatkosta. |
tarmo 16.10.2008 20:55:25 | |
---|
Osin samaa mieltä. Mun mielestä (soitin)kokoonpanossa ei ole vikaa, mutta sovituksista ja soitosta puuttuu elämä ja jännite. No jaa, miksaus voisi ylipäätään olla intensiivisempi, mutta tollanne pikkutv-studio -soundi taitaa kuulua välttämättömänä pahana suomen idolsiin. Tolla miksauksella saisi varmaan metallicankin kuulostamaan mikkihiireltä. Peten soundi ei juuri säväytä, kuulostaa kurkkuun jumittuneelta rockiskelmältä. Mut kyllähän se loppua kohden irtos ja hienosti veti. Olishan noita kiva kuulla enemmältikin "isolla lavalla", jossa tosta karseesta linjasoundista pääsis eroon. Ihan sama. |
JCM 16.10.2008 20:56:22 | |
---|
Mun mielestä se on kyl tavallaan aika siistiä. Paljastaa aika paljon laulajasta. Ja vaikka bändi soittaakin akustisesti niin ei se sitä tarkoita, että olis pakko hiplata. Nyt kuulostaa vähän varovaisilta tulkinnoilta nuo biisit kyllä. Mutta hitto, mun mielestä tässä on huonoin taso laulajissa kokonaisuutena mitä on aikaisemmin ollu näissä skaboissa. Mutta en mää enää mitään mistään tajuakaan niinku jo aiemmin sanoin:) |
jra 16.10.2008 20:59:26 | |
---|
Ja vaikka bändi soittaakin akustisesti niin ei se sitä tarkoita, että olis pakko hiplata. Nyt kuulostaa vähän varovaisilta tulkinnoilta nuo biisit kyllä. Tuon viimeisen biisin akkari-soundiin tiivistyi koko soundiongelma, kovin muovista. Akustisesta bändistä saa kyllä irti vaikka mitä, jos vain osaa ja haluaa. Tietysti biisit kannattaisi valita kun tiedossa on miten bändi tässä vaiheessa vetää. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
hjukke 16.10.2008 21:00:05 | |
---|
Huhhuh tuo Kallen veto.. taitaa tulla lähtö nyt. Kova kantti ukolla kyllä, siitä pisteet. |
blastoff 16.10.2008 21:05:27 | |
---|
Kertokaahan asiasta enemmän ymmärtävät, että miksi noi soundit oli noin perseestä? |
Hetfield 16.10.2008 21:05:52 | |
---|
En minä tiiä edes noiden nimiä, mutta tuo Frozen-veto oli kyllä aika kakka. Olihan siellä ihan laulumiästäkin mukana. I quit the band... Now I just play with myself. |
jtpennane 16.10.2008 21:06:32 | |
---|
Mutta hitto, mun mielestä tässä on huonoin taso laulajissa kokonaisuutena mitä on aikaisemmin ollu näissä skaboissa. Mä en kyllä tätä heittoa ole vielä tajunnut, vaikka olen sen monesta suusta kuullut. Mun mielestä näissä skaboissa on rutkasti enemmän potentiaalisia laulajia kuin viime vuosina, kelatkaa nyt jotain Ilkkajääskeläisiä ja Arikoivusia. Nojoo, samapa tuo. :-) Vesa veti mielestäni loistavasti, olis varmaan lähtenyt rouheemminkin jos bändi ei ois hiplaillu. Petekin oli ihan jees, mutta tulkitsi yli. "KAAAMÖLAAAAIV" Mä tiedän missä sä asut! |