Aihe: Komediat, sketsisarjat ja sitcomit
1 2 3 4 518 19 20 21 2224 25 26 27 28
Herrah
08.10.2013 10:40:02
Itsehän tilasin koko sarjan kattavan boksin Black Booksia amazonista semmoseen käypään 3,5 € hintaan.
daredevil
08.10.2013 10:52:35
phren: Ne on makuasioita, kato. Mun mielestä Petelius on ylivoimaisesti Suomen paras koomikko. Käsittämättömän hauska.

Oon samaa mieltä, Petelius on tehnyt nuorempana paljon kovaa kamaa esim. Hei Hulinaa ja velipuolikuu. Pulttibois on yliarvostettu kun se sai suuren suosion kolmoskanavalla aikoinaan.
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
Rhapa
08.10.2013 15:30:56
Decadetroll: Löytyy myöskin netflixistä kokonaan. Hieno sarja, mitä nyt loppua kohti lässähtää.

On kyllä oikein mainio sarja. Ja lässähti totta tosiaan lopussa. Olette erittäin oikeassa. Yhdyn kommenttiisi täydessä harmoniassa.
NHR
08.10.2013 19:54:58

Decadetroll: Löytyy myöskin netflixistä kokonaan. Hieno sarja, mitä nyt loppua kohti lässähtää.

Löytyi myös YouTubesta ainakin vielä jokin aika sitten. Yhdyn kommentteihinne.
"So far, this is the oldest I've been." - George Carlin
Wolfgang
21.01.2014 15:28:12
Olen katsonu muutaman jaksollisen australialaiskoomikko Jim Jefferiesin Legit -sarjaa. IMDB:n mukaan suomenkielinen nimi on Luuserit. Erittäin hyvää settiä täytyy sanoa. Melkoisen härskiä läppää kuitenkin sydämellisellä pohjavireellä. Melko paljon Jefferiesin stand up -rutiineista poimittuja vitsejä tai kokonaisia juonikuvioita, mutta toimii myös näyteltynä.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Karwin
29.01.2014 10:00:24

Ihmebantun uusintaa (tulee toukokuussa) odottaville - Grotescon toinen kausi tulee tiistaisin 2130 Yle Femiltä (se ruotsalainen sarja, jonka ensimäisellä kaudella nähtiin Suomi-teemaosakin, http://www.youtube.com/watch?v=vPsCLHyRO-Y).
Elämä on nakki.
blastoff
29.01.2014 10:47:32
Wolfgang: Olen katsonu muutaman jaksollisen australialaiskoomikko Jim Jefferiesin Legit -sarjaa. IMDB:n mukaan suomenkielinen nimi on Luuserit. Erittäin hyvää settiä täytyy sanoa. Melkoisen härskiä läppää kuitenkin sydämellisellä pohjavireellä. Melko paljon Jefferiesin stand up -rutiineista poimittuja vitsejä tai kokonaisia juonikuvioita, mutta toimii myös näyteltynä.

Tää on kyllä hyvä. Uusi kausi alkaa muistaakseni ihan lähipäivinä.
Rolf Brunkeberg
01.02.2014 01:31:45
Karwin: Ihmebantun uusintaa (tulee toukokuussa) odottaville - Grotescon toinen kausi tulee tiistaisin 2130 Yle Femiltä (se ruotsalainen sarja, jonka ensimäisellä kaudella nähtiin Suomi-teemaosakin, http://www.youtube.com/watch?v=vPsCLHyRO-Y).

Hyvä mainostus. Grotescon tasoista ja tyylistä tv-komediaa saisi tehdä Suomessakin, jatkuvasti. Ihmebantu pääsi aika lähelle.
HaloOfFlies
11.03.2014 17:52:01

Raising Hopen parhaillaan Jenkeissä pyörivä neloskausi jää viimeiseksi ja sarja lopetetaan.

http://www.deadline.com/2014/03/fox … -hope-cancelled-after-four-seasons/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
03.09.2014 15:17:12 (muokattu 03.09.2014 21:33:59)

Tänään alkaa TV5:lla uusi, Golden Globella kahdesti palkittu komediasarja Brooklyn 99. Pitänee ainakin tuo avausjakso katsoa. Sarja on Jenkeissä kerännyt kiitettävästi katsojia. Ainakin tuo sarjan pääjehu on melkoinen persoona.

"Jake Peralta, an immature but talented NYPD detective in Brooklyn's 99th Precinct, comes into immediate conflict with his new commanding officer, the serious and stern Captain Ray Holt."

Kuulostaa lupaavalta.

E: unohdin laittaa ajan eli 20.30. tuo tulee keskiviikkoisin. Uusinta kello 1 yöllä. On myös katsottavissa TV5:n nettitv:stä.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
haunted
03.09.2014 21:18:03
HaloOfFlies: Tänään alkaa TV5:lla uusi, Golden Globella kahdesti palkittu komediasarja Brooklyn 99. Pitänee ainakin tuo avausjakso katsoa. Sarja on Jenkeissä kerännyt kiitettävästi katsojia. Ainakin tuo sarjan pääjehu on melkoinen persoona.

"Jake Peralta, an immature but talented NYPD detective in Brooklyn's 99th Precinct, comes into immediate conflict with his new commanding officer, the serious and stern Captain Ray Holt."

Kuulostaa lupaavalta.

Pitää tsekata! Tattis!
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
SnowCrow
04.09.2014 10:28:49
Frasier on kyllä paras sitcom ikinä. Ever.
hamppy
04.09.2014 12:42:41
HaloOfFlies: Tänään alkaa TV5:lla uusi, Golden Globella kahdesti palkittu komediasarja Brooklyn 99. Pitänee ainakin tuo avausjakso katsoa. Sarja on Jenkeissä kerännyt kiitettävästi katsojia. Ainakin tuo sarjan pääjehu on melkoinen persoona.

Kuulostaa lupaavalta.

E: unohdin laittaa ajan eli 20.30. tuo tulee keskiviikkoisin. Uusinta kello 1 yöllä. On myös katsottavissa TV5:n nettitv:stä.

Tää on hyvä! Eka kausi on tullut vahdattua xbmc:n kautta... Toivottavasti tekevät jatkoa pian.
HaloOfFlies
04.09.2014 12:52:02

hamppy: Tää on hyvä! Eka kausi on tullut vahdattua xbmc:n kautta... Toivottavasti tekevät jatkoa pian.

Onhan tästä toinen tuotantokausi pian Jenkeissä käynnistymässä.
Vessajono
04.09.2014 16:07:29
SnowCrow: Frasier on kyllä paras sitcom ikinä. Ever.

Kärkipaikoilla tappelemassa parhaan amerikkalaisen sitcomin tittelistä Pulmusten kanssa. Joskin olen aika pitkälti sitä mieltä, että One foot in the grave vetää vielä noista kummastakin yli niin että roikaa.
Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä.
varpio
05.09.2014 13:29:42
Minen juuri ymmärrä amerikkalaisia sitcomeja ollenkaan. Kunnon ohjelmia on esim. Black Books ja Gavin & Stacey. Paras lienee 15 Storeys High.
SnowCrow
05.09.2014 13:44:12
Vessajono: Kärkipaikoilla tappelemassa parhaan amerikkalaisen sitcomin tittelistä Pulmusten kanssa. Joskin olen aika pitkälti sitä mieltä, että One foot in the grave vetää vielä noista kummastakin yli niin että roikaa.

Pulmuset, eisss.. Mitä oon aina välillä kattonu niin aika kuralta näyttää mun mielestä.
Kolmas kivi auringosta on kyllä loistava myös.
Arkka
05.09.2014 14:09:53 (muokattu 05.09.2014 14:11:21)

Pulmuset on mainio kun se on niin camppiä. Ja nostalgista.

Kattelin ekan kauden tällasta sarjaa ku Review:
http://www.imdb.com/title/tt2141913/

Ihan ok aivotonta menoa, mutta parasta tuossa on tuo persoonallinen setuppi. Kaveri siis arvostelee kaikenlaisia elämänkokemuksia.

A critic takes aim at intense real-life experiences in lieu of food or cinema. Fair game includes divorce, anonymous sex and all manner of criminal activity.
jyrivaan
05.09.2014 16:56:43
Pysynpä suomiviihteessä. Ihme, että Spedestä ei ole täällä kovin paljon puhuttu. Hänen sketsejä olen kyllästymättä jaksanut katsoa eikä ajan hammas ole kovin paljoa näihin päässyt puremaan ja samat sanat pätee Kummeliin.

Pulttiboissin suhteen taas sanon, että sekin on kyllä edelleen suomalaisia suosikkeja ja jutut naurattaa, mutta näihin sketseihin on jo hieman ajan hammas puraissut. Lapsena noihin sketseihin vaan suhtautui niin eri tavalla, mutta sitten kun uusinnat alkoi pyörimään niin huomasi, että jossain määrin aika on ajanut ohi ohjelmasta. Osa sketseistä naurattaa kun taas joissain jäi vähän ihmettelemään, että mitäs tässä nyt ajettiin takaa. Aikaansasidonnainen sketsisarja siis
Karwin
18.09.2014 09:39:52 (muokattu 18.09.2014 09:40:12)

Rolf Brunkeberg: Grotescon tasoista ja tyylistä tv-komediaa saisi tehdä Suomessakin, jatkuvasti.

Parasta suomalaiskomediaa tänä vuonna: Bastuklubben keskiviikkoisin klo 20 Yle Femiltä. Ruotsalaisten tekemä "suomalaisohjelma", jossa irvaillaan ruotsalaisista (ja suomalaisista, norjalaisista ja tanskalaisista).
http://www.youtube.com/watch?v=zCvltRwj53U
Elämä on nakki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)