Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Moskova 28.4. - 13.5.2007
1 2 3 4 518 19 20 21 2273 74 75 76 77
Borlag
02.05.2007 22:01:43

Mä luulen, että se tosiaan puhui itselleen suihkukeikan. Ainakin ensin tais mennä ihan boksiin istumaan, eli taklauksesta olis tullu 2min.

Itse en kyllä ymmärrä, että minkä helvetin takia se Ruutu pitää joka vuosi ottaa näihin turnauksiin mukaan? NHL:ssä ihan käyttökelpoinen kaveri, mutta ei tollasella äijällä näissä peleissä tee yhtään mitään.

Sitähän tossa aikasemmin sanoin...

Ruutu on ihan käyttökelponen pelaaja likasen työn tekijänä, mutta kun siinä hommassa pitäisi pystyä pitämään oma pää kylmänä, Ruutu ei aina siihen kykene.
rc
02.05.2007 22:06:00
Milloin Suomi on muuten viimeksi voittanut Ruotsin MM-, olympia- tai World Cup -kisoissa?

World Cup 2004 päättyi 4-4. Lasketaan varmaan moraaliseksi voitoksi kun Ruotsi haki voittomaalia jatkoajalla ilman maalivahtia (ja Selänne veti omalta alueelta purun tyhjän maalin tolppaan). Kysymys oli lohkovoitosta ja Saksasta puolivälierävastustajaksi.
Peace, love & death metal
Torniojaws
02.05.2007 22:09:00 (muokattu 02.05.2007 22:09:30)

Aika reilusti tasapelejä muuten.

Enemmän noissa pistää itselle silmään:

- mutta Ruotsi nousi tasoihin (...) vain 11 sekuntia ennen loppua.

- Ruotsin Samuel Påhlsson iski tasoituksen viimeisellä minuutilla.

- Suomi johti kamppailua 2. erässä jo 5-1, mutta Ruotsi kiri sensaatiomaisesti voittoon.

- Suomi johti ottelua jo 2-0, mutta Ruotsi painui lopussa ohi.

- Leijonat johti viimeisen minuutin alkaessa jo 4-2, mutta sitten Mats Sundin iski kahdesti.

- Viimeisen minuutin alkaessa Suomi johti 4-2, mutta sitten
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Jag
03.05.2007 00:58:45

Enemmän noissa pistää itselle silmään:

meinasin tehdä samanlaisen koosteen, mutta kerkesit ensin
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Sir Henri
03.05.2007 10:34:42
NHL-tähtiä kisat kiinnostaa vaan satunnaisesti, pari peliä ratkaisee koko kisojen menestyksen... Ei jaksa oikeen kiinnostaa enää, jalkapallon mm-kisoja jaksaa sentään seurata vaikkei Suomi olekaan mukana, niitä kun näkee vain kerran neljässä vuodessa.

Sama tilanne mulla. Nää jääkiekon MM- kisat ovat vähän tuollaiset kakkosluokan pelaajien pikku kilpailut, eikä näillä oikein mitään arvoa ole, koska ne järjestetään vielä joka vuosi. Maailmanmestaruus - statuksen voisi poistaa ja tehdä näistä vaan epäviralliset MM - kisat, vähän niin kuin Euro hockey tour.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Jzzka
03.05.2007 11:45:46

Ehdin tänne kommentoimaan vasta nyt, mutta ihmetyttää suuresti tuo Nummelinin valinta Venäjä-ottelun tähdistöön useissa eri medioissa. On ihan totta että mies teki yhden maalin, mutta en ole koskaan maajoukkueessa nähnyt noin halutonta ja passiivista puolustuspeliä. Esim. Venäjän tehdessä Ruudun jäähyllä istuessa ylivoimalla maalin, mies seisoi selkä suorana Suomen maalin edessä eikä edes yrittänyt siivota kiekkoa pois. Ja vaikka miestä on hehkutettu erinomaisena luistelijana, venäläiset menivät suomen puolustuspäässä molemmilta puolilta ohi.

Ihan hyvä että valittiin joukkueeseen, mutta ei kai nyt Tanska- ja Ukraina-matsit ole olleet niitä kisojen pääpelejä, joihin satsataan ja sytytään.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
masterhat
03.05.2007 11:48:11
Sama tilanne mulla. Nää jääkiekon MM- kisat ovat vähän tuollaiset kakkosluokan pelaajien pikku kilpailut, eikä näillä oikein mitään arvoa ole, koska ne järjestetään vielä joka vuosi. Maailmanmestaruus - statuksen voisi poistaa ja tehdä näistä vaan epäviralliset MM - kisat, vähän niin kuin Euro hockey tour.

mä taas oon joka vuosi yhtäinnoissani lätkän MM-kisoista ja nousee heti olympialaisten ja World cupin jälkeen seuraavaksi. Vaikkei kirkkaimpia NHL-tähtiä aina joukkueessa olisikaan, niin ei se tee siitä kakkosluokan pelaajien joukkuettä.
Veli venäläisenkin eittämättä paras ketju on suoraan venäjän liigasta, vielä jopa samassa koostumuksessa kuin Moskovan TsSkA:ssa (tuosta joukkueeta en ole ihan varma, muistelin että noin, korjatkaa toki jos väärä joukkue)
I am the Horsemaster
Torniojaws
03.05.2007 12:13:19

Onhan sekin aika kuvaavaa kun venäläisillä on varaa pistää Ovechkinit ja vastaavat tyyliin kolmos- ja nelosketjuihin.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
DaKiller
03.05.2007 13:05:51

Onhan sekin aika kuvaavaa kun venäläisillä on varaa pistää Ovechkinit ja vastaavat tyyliin kolmos- ja nelosketjuihin.

Aika lailla hukkuneet miehen taidot tuohon peluuttamiseen.
Dunga
03.05.2007 16:27:45
Suomi nukahtelee vähän liian usein, pian Sveitsi rankaisee.

Nyt täytys yv:llä pistää kiakko häkkiin.
lol apua
Fadead
03.05.2007 16:27:46
Perkele.Pimenikö muilla ylen sivujen streami?
"Viina on viinaa ja pysyy viinana, Pastillin paikka on rasiassa"
W-Man
03.05.2007 16:28:48 (muokattu 03.05.2007 16:28:55)

Ikävä kyllä :(
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Alpha
03.05.2007 16:31:04

Kyllä. Prkl...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
riimu
03.05.2007 16:34:12
Sveitsi voi ihan hyvin kyl tämän pelin viedä.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
Artist
03.05.2007 16:35:49
Ei hemmetti, Suomella ollut sentään välipäivä eilen, mutta ei silti kovin energiseltä näytä. Pelin täytyy kyllä parantua tuosta vielä paljon, jos meinaavat pärjätä näissä kisoissa.
"I wish life could be Swedish magazines."
W-Man
03.05.2007 16:47:04 (muokattu 03.05.2007 16:47:26)

Näköjään tuo "katso suora lähetys ruotsiksi" toimii :D
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Fadead
03.05.2007 16:49:28 (muokattu 03.05.2007 16:51:08)

Mistä semmonen ? Eiku joo :D
"Viina on viinaa ja pysyy viinana, Pastillin paikka on rasiassa"
A.Starving
03.05.2007 16:53:41

Mistäs tuo linkki löytyy?
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
W-Man
03.05.2007 16:55:31
Mistäs tuo linkki löytyy?

Mulla on ainakin tuolla ylen sivuilla linkki "katso leijonien ottelu suorana", joka ei toimi, mut sen alla on sit "katso suora lähetys ruotsiksi", joka toimii..
Folcce
03.05.2007 16:59:56
Ihan mukavasti Leijonat pysyny Sveitsin vauhdissa 2 erää. Onneks Sveitsillä oli iltapeli eilen.
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)