Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 518 19 20 21 2266 67 68 69 70
Jkob
17.09.2007 10:15:00
Tulipas mietittyä mitä tekisin itse tuolla. Pöhnässä heiluisi hulluna, selvinpäin mököttäisi nurkassa ja ihmettelee kuinka tyhmiä ihmiset ovat. Ulkomaailmasta puhuessa kertoisin kavereistani kaiken, tietenkin etu -ja sukunimet ilmoitetaan siinä samassa.
Wanking is timeless
Rattata
17.09.2007 11:31:27
Meinas eilen räjähtää pää kun Vappu jakso inttää siitä saakelin seksistä.
Juntunen
17.09.2007 11:44:31

Sama homma. Niinku joku pikkutyttö. Äänestetään Vappu ulos seuraavaksi.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Hetfield
17.09.2007 16:53:53

Paloi kiinni itselläkin, hirveetä änkytystä samasta asiasta.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Jormaz
17.09.2007 17:05:15
Kieltämättä tuli vaivautunut olo. Mutta jotain positiivista siinäkin - Tiina, BB-vauva ja Tiinan avomies Pasi ovat jo unohtuneet. Ei sitäkään jankkausta kestänyt.
Summer is coming, fat boys are happy
Jormaz
17.09.2007 19:07:50 (muokattu 17.09.2007 19:08:41)
Ei helvetti, niillä on nyt piuhat pahasti sekaisin tuolla Extrassa. Kuuluu vaan jotain studion mölinää. Eikun talostahan se kuuluu.
Kabanossi
18.09.2007 23:01:24
Hohoho. Sauli veti loistavasti sitä räkänokan roolia.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
- Oka -
18.09.2007 23:05:04
Jep. Jarkkokin näytti hajoavan aika lahjakkaasti jo noin alkuunsa.
Elämä on.
Zelana
18.09.2007 23:36:48
Jep, ensimmäistä kertaa tuli oikeesti naurettua ääneen jollekin muullekin kuin sille, että asukkaat nolaisivat itseään. Elikkä siinä mielessä viikkotehtävä on tosi onnistunut ja viihdyttävä. Tosin Heliltä tämä viikkotehtävä ei tunnu sujuvan millään.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
NHR
19.09.2007 00:36:55

Hohoho. Sauli veti loistavasti sitä räkänokan roolia.

Juu, tulipas pariin otteeseen repeiltyä kunnolla tota kattellessa, esim. kun ne yritti pakottaa sitä pyytään anteeks jotain kolttosiaan:

- Mitä pyydetään äitiltä, Sauli?
- Suklaata!

XD

Sale sai kyllä varmaan ihan parhaan roolin tossa leikissä, saattaa ainaki Jarkolta ja/tai Piialta vielä ihan oikeestikki palaa hermot. Saas nähdä vaihtuuko ne roolit vielä jossain vaiheessa...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Joees
19.09.2007 02:03:12
Sale sai kyllä varmaan ihan parhaan roolin tossa leikissä, saattaa ainaki Jarkolta ja/tai Piialta vielä ihan oikeestikki palaa hermot. Saas nähdä vaihtuuko ne roolit vielä jossain vaiheessa...

Toivottavasti ei vaihdu. Viime vuoden BB:ssä taisi vaihtua roolit siinä puliveivaritehtävässä?
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Pendulum
19.09.2007 12:13:19
Saas nähdä vaihtuuko ne roolit vielä jossain vaiheessa...

En usko et ne vaihtuu kesken kaiken. Eks koko jutun juoni ollu siinä, että asukkien täytyy pitää samat roolit koko viikon?
Dunga
19.09.2007 12:17:07
En usko et ne vaihtuu kesken kaiken. Eks koko jutun juoni ollu siinä, että asukkien täytyy pitää samat roolit koko viikon?

Tais vaihtua jo.
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
Kabanossi
19.09.2007 12:25:27
Jep, ensimmäistä kertaa tuli oikeesti naurettua ääneen jollekin muullekin kuin sille, että asukkaat nolaisivat itseään. Elikkä siinä mielessä viikkotehtävä on tosi onnistunut ja viihdyttävä. Tosin Heliltä tämä viikkotehtävä ei tunnu sujuvan millään.

Repesin itse sille, kun Jarkko heitti Pialle, että eiköhän pistetä lapset nukkumaan ja lähdetään petihommiin. Jarkko ja Sale on noussut meikäläisen voittajasuosikeiksi tällä hetkellä.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
Alpha
19.09.2007 12:44:11
Akilla on 8-vuotias tytär Maxine.

Saulilla ja Kadilla on 6-vuotiaat kurittomat kaksoset Jarkko ja Timo.

Henrillä on 2 tytärtä...2-vuotias Heli ja 5-vuotias Piia.

:o)
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Joees
19.09.2007 12:54:38
Akilla on 8-vuotias tytär Maxine.

Saulilla ja Kadilla on 6-vuotiaat kurittomat kaksoset Jarkko ja Timo.

Henrillä on 2 tytärtä...2-vuotias Heli ja 5-vuotias Piia.

:o)

Noni, se meni sitten siinä. Mun mielestä nuo roolienvaihdot on ihan typeriä. Niitä pitäs sitte vaihtaa ihan kokoajan jos sille linjalle lähdetään.
Hello punks!
Rattata
19.09.2007 13:26:23
Noni, se meni sitten siinä. Mun mielestä nuo roolienvaihdot on ihan typeriä. Niitä pitäs sitte vaihtaa ihan kokoajan jos sille linjalle lähdetään.

Just hyvä homma, niin eivät pääse kyllästymään. Kuka oikeasti jaksaa olla monta päivää putkeen hullu 8-vuotias tai 5-vuotias joka ei puhu mitään?
Jormaz
19.09.2007 14:14:47
Kai siinä on kyse vain tasapuolistamisesta, annetaan kaikkien kokeilla eri rooleja että kaikilla on mahdollisuus näyttää kyntensä äänestäjille.
aivokuolio
19.09.2007 14:32:24
Ja siellä Henri taas loistaa. Pistäny Helin syömään väkisillä papuja istumalla tämän päällä ja tunkemalla kurkkuun. Heli koitti sanoa ihan tosissaan että ei pysty syömään noita mutta mikäpä Hekaa estäisi. Hieno mies. Niin hieno mies kuin Pelimies 69-paidan ja Playboy-pupun omistava voi vaan olla.
I've got soul but I'm not a soldier
Joees
19.09.2007 14:34:17
Just hyvä homma, niin eivät pääse kyllästymään. Kuka oikeasti jaksaa olla monta päivää putkeen hullu 8-vuotias tai 5-vuotias joka ei puhu mitään?

No mutta siinähän se juttu just olis ollutkin. Tehtävä kun kuitenkin on jotta pitää pysyä roolissa kokoajan.
Enemmän mua olis kiinnostanu kattoo kuin kauan nuo jaksaa ilman että rupee hiipumaan kuin että roolit vaihtuu. Sauli kun olis jatkanut sitä rataa mitä se veti niin olis ruvennut porukka kimpoilemaan, se olis ollut jees. Olis saanut jotain tapahtumaa.
Hello punks!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)