Chrissie 28.01.2007 23:38:47 | |
---|
Vai olenko minä ainoa kuka sen muka huomaa? Weird. Tarkkailkaapa. Ei sillä oo muuta ku hyvä perse. Kakkosena sitten se ääni. Hyvä, että joku edes on samaa mieltä. Tosin, itse en pidä edes sen perseestä. Kotiin kasvamaan! http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2007/pienryhmat.shtml/pienryhma1 Mutta mitä hittoa on tehty Vuorsolan naamakarvoille?! Eikö siinä muka olisi ollut tarpeeksi rock-meininkiä? Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Disposable 28.01.2007 23:46:41 (muokattu 28.01.2007 23:51:22) | |
---|
Hyvä, että joku edes on samaa mieltä. Huojentavaa että joku muukin huomasi. Visio ei siis ole hukassa. Tosin, itse en pidä edes sen perseestä. Kotiin kasvamaan! Totta. Vähän jos saisi semmosta J-Lo -tyylistä täytettä niin hyvä olisi. Toisaalta se vaatisi että myös rinnat kompensoisi, pitäisi olla semmonen C-kuppi. Siis perse. Siitähän oli puhe. Olihan. Edit: Railo yllätti musiikkimaullaan. Ei olisi Panteraa ja Megadethiä odottanut. Iso peukku kaverille. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
bedlam 29.01.2007 00:03:02 (muokattu 29.01.2007 00:05:32) | |
---|
Perus-ihQ-TeiniX-Ei-V1Ttu-mä-Oikeesti-oon-p4ska-YhYY-irg-galtzu-rulaa-ooN-seXy-ja-Tego-taiteellinen!1 -persoona. Ärsyttävää. Olisi edes itsensä mutta kun on koko ajan joku show päällä. Vai olenko minä ainoa kuka sen muka huomaa? Weird. Tarkkailkaapa. Ei sillä oo muuta ku hyvä perse. Kakkosena sitten se ääni. Öö, sehän just oli yllättävän vähän teinix. Luulisi noin nätin ja tuollaisella äänellä varustetun 16-vuotiaan tytön olevan melkoinen kuspiä, mutta täähän on ihan herttanen tyttö. Ja sehä on kaiken lisäksi ainoita tyyppejä kisasta, jotka osaa oikeesti lausua englantiakin. Tytöistä pääsi niin monta huonoa jatkoon, että totta helkutissa Annakin paikkansa ansaitsi. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
kepulainen 29.01.2007 00:12:09 | |
---|
Järkyttävän huonoja ovat kaikki. "tänä vuonna kovin taso ikinä", ja paskat. Sääli ettei tuonne mene kukaan oikeasti osaava, niitäkin kun kerran Suomesta löytyy. Ehkäpä se viime vuoden Karoliina Kallioiden yms. pudottaminen oli viimeinen niitti sille ettei kukaan vastaava viitsi edes mennä tuonne. Haetaan mediaseksikkäitä tuhkimotarinoita, that's it. |
Härski 29.01.2007 00:16:44 | |
---|
Järkyttävän huonoja ovat kaikki. "tänä vuonna kovin taso ikinä", ja paskat. Sääli ettei tuonne mene kukaan oikeasti osaava, niitäkin kun kerran Suomesta löytyy. Ehkäpä se viime vuoden Karoliina Kallioiden yms. pudottaminen oli viimeinen niitti sille ettei kukaan vastaava viitsi edes mennä tuonne. Haetaan mediaseksikkäitä tuhkimotarinoita, that's it. Sä et oo varmaan kattonu ainoatakaan jaksoa tältä kaudelta, ku tommosia höpötät. Viime vuonna oli oikeita osaajia todella vähän, nyt niitä on selkeesti enemmän. |
kepulainen 29.01.2007 00:30:27 | |
---|
Sä et oo varmaan kattonu ainoatakaan jaksoa tältä kaudelta, ku tommosia höpötät. Viime vuonna oli oikeita osaajia todella vähän, nyt niitä on selkeesti enemmän. No mut eihän siellä ole ainuttakaan hyvää laulajaa, karaoke laulajia kaikki. Yksikään ei esiinny niin kuin artistin pitää, yksikään ei pysty laulamaan koko biisiä vireessä, taimi oli monilla (eteenkin Irinan biisissä) niin mitä sattuu että hirvitti. Noista ei pääsis todennäköisesti puoletkaan edes mihinkään ammatilliseen musakouluun sisään (vaikkei se olekaan todellakaan ainut tapa oppia, hyvä mittari osaamisesta kylläkin) ja tuolla pitäisi kuitenkin näyttää että mä oon Suomen seuraava "kuuma artisti". Ainoastaan se lyhyt pitkätukkainen hevijäbä ei pyydellyt anteeksi mitään, ainut jolla oli asennetta voittaa, muut heiluivat kuin haavan lehdet pyydellen anteeksi kokoajan. Ja eikö nyt yksi Ilkka Jääskeläinen ole tarpeeksi? |
tigrushka 29.01.2007 08:17:50 | |
---|
Mahottoman hyvä musiikkimaku sedällä/tädillä joka valkkaa biisit taustalle... Täytyy tosiaan antaa tunnustusta, Blurin Universal oli myös hieno valinta. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Oceancalibra 29.01.2007 08:58:31 | |
---|
Miksi se nenälalaja pääs jatkoon? "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
miscage 29.01.2007 09:03:05 | |
---|
Äänestetään se hyväperseinen Idoliksi. Even your girlfriend fucking sucks. |
Jarkko G. 29.01.2007 09:55:51 | |
---|
Miksi se nenälalaja pääs jatkoon? koska se hurmasi askon vandraren tulkinnallaan. kaikki näyttää pääsevänb jatkoon jos vain on söpö "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Juzzu 29.01.2007 10:01:20 | |
---|
kaikki näyttää pääsevänb jatkoon jos vain on söpö Mikä o just oikee peruste. Oma levyhylly on musiikkia varten, telkusta katselen mieluummin idolssia viihdeohjelmana :o) |
Disposable 29.01.2007 11:24:16 | |
---|
Öö, sehän just oli yllättävän vähän teinix. Luulisi noin nätin ja tuollaisella äänellä varustetun 16-vuotiaan tytön olevan melkoinen kuspiä, mutta täähän on ihan herttanen tyttö. Irc-galtsukuvat nähneenä sekä tytön käyttäytymistä ja kirosanojen irtoamistahtia tarkkailleena sanon olevani eri mieltä. Tarkempaan analyysin ei tosin ole vielä rahkeita. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
Juntunen 29.01.2007 11:46:12 | |
---|
Irc-galtsukuvat nähneenä sekä tytön käyttäytymistä ja kirosanojen irtoamistahtia tarkkailleena sanon olevani eri mieltä. Tarkempaan analyysin ei tosin ole vielä rahkeita. Kovin lapsenomaisen vaikutelman sain minäkin hänestä tv:n välityksellä. Hyvin kyllä laulaa kun sattuu hyvä päivä kohdalle. |
bedlam 29.01.2007 11:47:30 (muokattu 29.01.2007 11:51:51) | |
---|
No eikös 16-vuotias saakin olla lapsellinen? Ihan sama, en luovuta! Äänestän vaikka koko palkallani jatkoon, kerpele %#€#&!!! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Juntunen 29.01.2007 12:03:42 | |
---|
No eikös 16-vuotias saakin olla lapsellinen? Ihan sama, en luovuta! Äänestän vaikka koko palkallani jatkoon, kerpele %#€#&!!! Heh, toki saa. Mietin vaan, että miten nuo nuoremmat tyypit kestää sitä pyöritystä minkä voitto niille voi tuoda. Eipä siinä, kyllä minäkin toivon että hän pärjää. Mielelläänhän tuota kattelee. =) |
zorro 29.01.2007 12:12:58 | |
---|
Irc-galtsukuvat nähneenä sekä tytön käyttäytymistä ja kirosanojen irtoamistahtia tarkkailleena sanon olevani eri mieltä. Tarkempaan analyysin ei tosin ole vielä rahkeita. no kerrohan jo se millä tunnuksella se on siellä |
papitsu 29.01.2007 15:57:31 | |
---|
Ja noista taustamusiikkivalinnoista olen samaa mieltä, loistavia! Paula Abdul - Straight Up! PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Disposable 29.01.2007 16:14:34 | |
---|
no kerrohan jo se millä tunnuksella se on siellä Koska m.netin ylläpito on näemmä nähnyt parhaaksi poistaa sen suoran linkin täältä sinne kuville niin en osaa auttaa. Kunnon kyylä kyllä oikeilla hakusanoilla galleriaa tonkimalla ne löytää. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
kyseinen 29.01.2007 16:58:00 | |
---|
Koska m.netin ylläpito on näemmä nähnyt parhaaksi poistaa sen suoran linkin täältä sinne kuville niin en osaa auttaa. Ihme nihilistejä. Toki itse sen jo ehdin täältä aiemmin bongata, mutta laita myöhäisherännäisille linkki vaikka Kovin kaunis ihminen -ketjuun turhuuspalstalle. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Kärpäsruoska 29.01.2007 17:03:41 | |
---|
Ärsyttävää. Todella. Vai olenko minä ainoa kuka sen muka huomaa? Et. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |