Jani The Rock 25.06.2006 10:52:41 | |
---|
Tänään jatkoon Englanti ja Portugali, luulisin. Hollanti ei ihan vakuuttanut Argentiinaa vastaan, Ecuadorin aiempia matseja en nähnyt. Ecuador ei oo pelannu huonosti. Uskon ja toivon että Englanti kaatuu. The road never ends for me, kid. |
Mika Antero 25.06.2006 11:12:16 | |
---|
Saksa on pelottavan tehokas kuten aina, mutta nyt se myös pelaa viihdyttävää jalkapalloa. Tai sitten minä olen enemmän sekaisin kuin luulenkaan... Taidan siis kannustaa sitä Argentiina -ottelussa, edellisen kerran olen tuntenut jonkinlaista sympatiaa Saksaa kohtaan vuonna -82. Näiden kisojen huipentuma nähdäänkin sitten välierissä kun vastakkain asettuu Englanti ja Brasilia. |
Jani The Rock 25.06.2006 11:24:48 | |
---|
Saksa on pelottavan tehokas kuten aina, mutta nyt se myös pelaa viihdyttävää jalkapalloa. Tai sitten minä olen enemmän sekaisin kuin luulenkaan... Taidan siis kannustaa sitä Argentiina -ottelussa, edellisen kerran olen tuntenut jonkinlaista sympatiaa Saksaa kohtaan vuonna -82. Hoh, mulla on sama juttu Italian kanssa. Vuoden 1990 kisoista lähtien oon vihannut niitä aktiivisesti, mutta nyt en enää taida pystyä siihen. The road never ends for me, kid. |
Mika Antero 25.06.2006 11:28:05 | |
---|
Hoh, mulla on sama juttu Italian kanssa. Vuoden 1990 kisoista lähtien oon vihannut niitä aktiivisesti, mutta nyt en enää taida pystyä siihen. Ai jaa, minä olen elänyt siinä harhaluulossa, että sinä diggaat Italiasta. Vai liittyykö se diggailu muuhun kuin jalkapalloon. En ole niin tarkkaan näitä ketjuja selannut. |
tigrushka 25.06.2006 11:32:32 | |
---|
Ecuador ei oo pelannu huonosti. Uskon ja toivon että Englanti kaatuu. Kahtellaan, olisi aika ylläri. Mutta olisi vielä isompi pommi jos Ghana voittaisi Brasilian... Pakka uusiksi! ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Jani The Rock 25.06.2006 11:35:10 | |
---|
Ai jaa, minä olen elänyt siinä harhaluulossa, että sinä diggaat Italiasta. Vai liittyykö se diggailu muuhun kuin jalkapalloon. En ole niin tarkkaan näitä ketjuja selannut. Jep, kyllä diggaan Italiasta monessakin suhteessa, mutta toi jalkapallo on ollu mulle sellanen ns. musta aukko. No, nyt näyttää siihenkin asiaan olevan tulossa muutos kun joukkueesta löytyy sellasiakin pelimiehiä jotka keskittyy muuhunkin kuin kampaamaan tukkaansa, kaatuilemaan ja syljeskelemään. The road never ends for me, kid. |
Jani The Rock 25.06.2006 11:35:53 (muokattu 25.06.2006 11:47:21) | |
---|
Kahtellaan, olisi aika ylläri. Mutta olisi vielä isompi pommi jos Ghana voittaisi Brasilian... Pakka uusiksi! ;) Ei tullu eilen lottovoittoa, mutta jospa tänään olis se päivä jollon haaveet toteutuu. ;) Edit: Saatana, lottoarvontahan on vasta tänään! Jani on taas in the sky with diamonds. The road never ends for me, kid. |
Mika Antero 25.06.2006 11:44:34 (muokattu 25.06.2006 11:45:05) | |
---|
Ghana-Brasilia -ottelusta voisi hyvinkin tulla kisojen paras ja viihdyttävin ottelu. Toivotaan niin. Vaikka olenkin henkeen ja vereen Brasilian kannattaja niin en repisi pelihousujani, jos Ghana tai Englanti sen peittoaa jännittävässä ja taidokkaassa ottelussa. |
M-Juhana 25.06.2006 12:06:49 | |
---|
30.6 Saksa - Argentiina...... Nyt jo jänskäkakkaa pukkaa.....:-) 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |
tigrushka 25.06.2006 13:51:17 | |
---|
No, nyt näyttää siihenkin asiaan olevan tulossa muutos kun joukkueesta löytyy sellasiakin pelimiehiä jotka keskittyy muuhunkin kuin kampaamaan tukkaansa, kaatuilemaan ja syljeskelemään. Totti aka "Spotti" tosiaan tunnetaan paitsi huonokäytöksisenä räkijänä ja oikkupussina myös tukkajumalana. Nytkin taisi lennättää oman parturin mukaan Saksaan. Gli Azzurri taitaa kyllä peitota Brucet. Sveitsi - Ukraina taas voi päättyä miten päin vaan. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Mule 25.06.2006 19:59:33 (muokattu 25.06.2006 20:46:45) | |
---|
Toivon täydestä sydämestäni että Englanti kaatuisi seuraavassa vaiheessa, on niiden peli niin kammottavaa. Eivät tunnu saavan mitään aikaiseksi (muutamien pelaajien välähdyksiä lukuunottamatta) ja nyhjäävät hikiset voitot otteluista - Ruotsia vastaan tosin olivat hyviä. Se on sitten seuraavaksi Hollantia taikka Portugalia vastaan, onneksi näiden pakeilla on kutakuinkin lyhyet hiukset: http://english.aljazeera.net/NR/rdo … 891899C2D59467DA27F8983A2DF9856.jpg yäk Edit: huomasin muuten nyt linkkini, on mullakin tietolähteet :D äh. |
M-Juhana 25.06.2006 20:14:02 | |
---|
Huh huh, olipa köpö matsi.....:-( Rooney'lle hattua, se sentään yritti !! 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |
Mika Antero 25.06.2006 20:19:22 | |
---|
Melko ihme on, jos Englanti vielä seuraavan pelin jälkeen jatkaa. Tosin auringonpilkut ja tähtien asennot ovat vieläkin siten, että kaikki on mahdollista. |
Rattata 25.06.2006 22:49:34 | |
---|
Ai että. Harmittava takaisku tuo Costinhan sekoilu ennen loppua. Mitähän ihmettä mies oikein ajatteli. |
tigrushka 25.06.2006 22:51:22 | |
---|
Ai että. Harmittava takaisku tuo Costinhan sekoilu ennen loppua. Mitähän ihmettä mies oikein ajatteli. Luultavasti ei mitään. >:( Mutta uskon Portugaliin! "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
carlos 25.06.2006 22:52:02 | |
---|
Melko ihme on, jos Englanti vielä seuraavan pelin jälkeen jatkaa. Tuntuu kieltämättä kyllä siltä, että Englanti on tässä turnauksessa päässyt kuin koira veräjästä.. No, ens kierroksella tulee noutaja! Olipas ensimmäinen puoliaika Portugalin ja Hollannin välisessä matsissa! Törkeästi kyllä Ronaldoa taklattiin - en ihmettelisi, vaikka olisi ollut tarkoituksellinen eliminointi.. Tommosista vois antaa jälkikäteen jotai varoituksia tms... Eipä ollut kuitenkaan Portugalikaan pelaajat puhtoisia: Costinha pelasi rumasti ja tyhmästi; mikä ihme se käsijuttu oli?! apina. Myös joku tyyppi tuli jossain tilanteessa Robbenia jalka edellä rintakehään.. Tais olla pallontavoittelutilanne, mutta rumaa silti. Pauleta ei ole vakuuttanut minua kyllä vieläkään - Nuno gomes kentälle! Portugali menee silti jatkoon. |
slerbis 25.06.2006 23:40:42 | |
---|
Heh, johan meni meno kuumaks :) kaikki täällä on tosi ärsyttäviä homotaiteilijoita!! kaikki te ootte tommosii massataiteilijoita jotka on olevinaan niin vitun yksilöllisiä ja uniikkeja ku kuuntelette jotain vitun fuusiojatsii ja jimi hendrixii ja pekka pohjolaa - kenkälaatikko - |
carlos 25.06.2006 23:58:29 | |
---|
No huhhuh! Olipas rumaa katsottavaa! Filmausta ja taklauksia.. No, onneksi Portugali sentään pääsi jatkoon. Tämä peli varmisti myös sen, että kyseinen tuomari ei varmastikaan finaalipeliä vihellä. Jos kortteja tulee 16 kpl, niin silloin tuomarin kontrolli on pettänyt. |
Härski 26.06.2006 00:00:26 | |
---|
Ihan kipee matsi. |
Juuho 26.06.2006 00:03:24 | |
---|
No huhhuh! Olipas rumaa katsottavaa! Filmausta ja taklauksia.. No, onneksi Portugali sentään pääsi jatkoon. Tämä peli varmisti myös sen, että kyseinen tuomari ei varmastikaan finaalipeliä vihellä. Jos kortteja tulee 16 kpl, niin silloin tuomarin kontrolli on pettänyt. Mutta kävi pelaajatkin aika harvinaisen kuumina. Mun mielestä aika oikeutettuja varoituksia suurin osa. |