Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5180 181 182 183 184277 278 279 280 281
Eläkeläissoittaja
28.11.2016 12:05:57

Sjömanni: Mää ehdottaisin Juicen Sikaa tai Leevin Jouluaattona kännissä. Lumikko ei ole mulle tuttu.

HOHOOOZZZ !!! Olet hauska! :D
evo
28.11.2016 12:24:52
Eläkeläissoittaja: Biisissä ei mitään vikaa, mutta hyvä käännös englanniksi voisi toimiakin. Ei Suomen kielellä!

Suomeksipa, ja Stubb lavalle heiluttelemaan Team Finland-kylttiä.
Knowledge is power.
Janizio
28.11.2016 12:59:26
Dirtyh: Itse olen ottanut ne parodiatileinä. Näkyvyys mediassa ja menestys synnyttävät aina sellaisia. Ihan hauskoja, ei siinä mitään.

Aiheeseen; voittajajuna puksuttaa oikein mallikkaasti ja jo nyt on jollei Walking in the air ole toinen biiseistä. Tässä muuten käy vielä niin että Saara hoitaa koko paskan ja hänen versionsa Walking in the air:sta on brittiradioiden soitetuin biisi joulun aikaan. Laitetaan tämä talteen. Janiziolle tämä on kaikkien aikojen joulu.

Niin noh ainakin kivan alku sysäyksen tää antaa tälle joululle :)

Täytyy sanoa samaa, että olen jopa hitusen pettynyt jos ei toinen biiseistä ole Walking In The Air. Tosi aika vaikea on löytää joululaulua joka ei Saaralle sopisi hyvin, että taas on valinnan varaa niin, että piisaa
Zed
28.11.2016 13:22:22 (muokattu 28.11.2016 13:23:27)

Janizio: Tosi aika vaikea on löytää joululaulua joka ei Saaralle sopisi hyvin

Miten olisi vaikka Joulupukki oikein paksuna masurkkana että "rumpa-ppaa, rumpa-ppaa"?
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
PJS
28.11.2016 13:23:54

Aika kova veto vois olla vetää Joni Mitchellin massiivinen jouluhitti 'River', siinä on laulullista briljeeraamista ja sellasta universaalisti samaistuttavaa koskettavuutta mitä tos winner takes it all:ssakin
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
Vessajono
28.11.2016 14:42:46
Eläkeläissoittaja: Biisissä ei mitään vikaa, mutta hyvä käännös englanniksi voisi toimiakin. Ei Suomen kielellä!

Snow has already covered the flowers in the valley
the wave of the lake has been frozen in the frost
a little sparrow has eaten its convenience food of summer
the wave of the lake has been frozen in the frost

There was a dear girl on the stairs of a little cabin
- come, sparrow, with rejoice, take a seed from me!
Its christmas, my poor homeless sparrow,
come here with rejoice, take a seed from me!

With rejoice the dear sparrow flew to the girl
- with gratitude I take a seed from you
Once God is going to want to reward you
- with gratitude I take a seed from you!

Im not, my child, a bird from this earth
Im your little brother, I came from heaven
The small seed, which you gave for the poor
your little brother from the land of angels got it
Pillit meni paskaks ja sukset perseeseen.
Rhapa
28.11.2016 15:22:54
ErkkiErakko: Todellakin on mielenkiintoinen, onhan kyseessä Saara Aalto -ketju.

Silmäänpistävintä on tälläinen takinkääntäminen melkein joka paikassa, nyt ollaan niin posea, niin posea.

Miksei tätä olla oltu aiemmin, esim. UMK -06 meni aivan poskelleen tuon mollaamisen takia. Jäi niin harmittamaan tuo.

Itse olen fanittanut Saaraa tuosta lähtien, harmi kun en ole aiemmin törmännyt häneen. Aikamoinen kultakimpale.

Miksi pitää usealla profiililla suoltaa samat asiat?
evo
28.11.2016 16:42:53
Vessajono: Snow has already covered the flowers in the valley
...

Kuulostaa joltain Sonata Arctican "englannilta".
Knowledge is power.
evo
28.11.2016 16:48:26
Knowledge is power.
Vessajono
28.11.2016 17:16:48
evo: Kuulostaa joltain Sonata Arctican "englannilta".

Sitä mä vähä niinku hainkin.
ErkkiErakko
28.11.2016 17:37:12
Rhapa: Miksi pitää usealla profiililla suoltaa samat asiat?

Hmm...? Eipä tulisi mieleenkään, mutta minkäs sille mahtaa kun näet asiat tuolla tavalla.
Janizio
28.11.2016 17:52:36
http://www.pohjolansanomat.fi/vapaa … o-nousi-laulajien-karkeen-15795073/

Mielenkiintoinen juttu. Jossa on jotain tottakin, mutta mulla nousee yks suuri kysymys esiin.

Onko Saara diiva?

Minä väittäisin, että ei. Esiintyessään lavalla hänessä on jotain ehkä diivamaisia vivahteita, mutta et olis ns. kokonaisvaltainen diiva niin sitä minusta Saara ei missään nimessä ole
Osteri
28.11.2016 17:53:01
Janizio: Seuraavaksi joululauluja. Edes koko maailmasta on vaikeahko löytää parempaa ja tunnelmallisempaa joululaulujen laulajaa.

Rauhoitus ny vähän :-) Helposti löytää parempia ja tunnelmallisempia monelle muulle, vaikka ehkä ei sulle. Tämähän on aivan mieltymyskysymys.
Maailmassa on paljon samantasoisia laulajia ja loput on sitten laulajan soundiin mieltymystä. Mutta helposti löytyy muutakin kuunneltavaa.
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
lurkki
28.11.2016 18:25:53
Janizio: http://www.pohjolansanomat.fi/vapaa … o-nousi-laulajien-karkeen-15795073/

Mielenkiintoinen juttu.

Aivan varmasti! Mitähän siinä lukee?
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
ErkkiErakko
28.11.2016 18:40:23
Vessajono
28.11.2016 18:52:05
Tässäkin vois tietysti taas viedä Suomi-kuvaa ja suomalaisuutta maailmalle ja yhden joululaulun sijaan esittää kokonaisen joululevyn: https://www.youtube.com/watch?v=uH4p3PmT4iw
blackmore81
28.11.2016 18:52:22 (muokattu 28.11.2016 18:53:55)
Osteri: Rauhoitus ny vähän :-) Helposti löytää parempia ja tunnelmallisempia monelle muulle, vaikka ehkä ei sulle. Tämähän on aivan mieltymyskysymys.
Maailmassa on paljon samantasoisia laulajia ja loput on sitten laulajan soundiin mieltymystä. Mutta helposti löytyy muutakin kuunneltavaa.

Näinpä. Eikä pelkästään samantasoisia vaan myös parempitasoisempia. Ja niitä löytyy ihan kotimaan kamaraltakin. Ei tarvitse edes ulkomaille asti lähteä. Soile Isokoski tulee jo näin äkkiseltään heti esimerkkinä.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
lurkki
28.11.2016 19:17:45
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
28.11.2016 19:45:39
lurkki: Notta ristuksen kiitos!

Tätä juttua minäkin yritin tänne laittaa, mutta se ei näköjään onnistunut, mutta siis mielättekö te Saaran diivaksi.

Minä en ainakaan silleen, että mitä diiva kuvauksella ymmärrän. Perus ihmisenä ja ns. siviili ihmisenä ei ole todellakaan diiva, mutta sitten esiintyessään ja töitä tehdässään niin sellainen jonkinasteisia diivamaisia vivahteita on ehkä löydettävissä.
Hamsteri Kukkonen
28.11.2016 19:51:24 (muokattu 28.11.2016 19:53:02)

Saaraa kerran joulushowssa säestäneenä voin kertoa, että ero muihin on lähinnä vibraton määrässä ja vaatetuksen yliampuvuudessa.

E: ja koko seitsemänsatapäinen kuoro- ja orkesterijoukko puhui nimenomaan diivasta :D
Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)