Aihe: Elokuvauutiset
1 2 3 4 5180 181 182 183 184298 299 300 301 302
Wolfgang
28.10.2014 15:26:18
Herrah: Millä perusteella?

Koska jos antaa enemmän on Nolan-fanipoika. Kolme tähteä on juuri oikea määrä. Kertoo, että leffa on ihan ok, mutta parempiakin on nähty hypestä huolimatta.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Informaatiokameli
28.10.2014 15:56:20

Wolfgang: Koska jos antaa enemmän on Nolan-fanipoika. Kolme tähteä on juuri oikea määrä. Kertoo, että leffa on ihan ok, mutta parempiakin on nähty hypestä huolimatta.

Juurikin näin. Semmonen vahva 3/5-leffa. Kova oli hype mutta kuten aina Nolanin tapauksessa, leffa onnistuu olemaan pieni pettymys. Odotin vähän parempaa. Vois käydä joskus katsomassa.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Stoalainen
28.10.2014 21:16:17 (muokattu 28.10.2014 21:26:27)
Marvel ilmoitti julkaisevansa yhdeksän uutta elokuvaa seuraavan viiden vuoden sisällä.

http://variety.com/2014/film/news/m … ovies-and-release-dates-1201341076/
Too weird to live, too rare to die
Swan
28.10.2014 21:20:10 (muokattu 28.10.2014 21:24:18)
kazaa: Marvel julkaisi yhdeksän tulevaa elokuvaa, jotka ilmestyvät viiden vuoden sisällä.

http://variety.com/2014/film/news/m … ovies-and-release-dates-1201341076/

Andy Serkisin hahmo Age of Ultronissa saattaa siis ollakin se spekuloitu Ulysses Klaw, kun kerran Black Panther on listalla myös.

E: Mistä puheenollen, Chadwick Boseman on Black Panther:

http://www.thewrap.com/chadwick-bos … n-to-star-in-marvels-black-panther/

Veikkauksia otetaan vastaan, nähdäänkö mies jo AoU:n Wakanda-kohtauksissa.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Bluesmies
29.10.2014 11:08:07
Herrah: Millä perusteella?

Trailerin.
Herrah
29.10.2014 11:46:02
Bluesmies: Trailerin.

No se on varmaan mukavaa ajansäästöä kun trailerin pohjalta voi suomia leffan läpi kaikkine attribuutteineen. Ei vissiin tarvitse paljoa katsella elokuvia?
Bluesmies
29.10.2014 15:51:05
Herrah: No se on varmaan mukavaa ajansäästöä kun trailerin pohjalta voi suomia leffan läpi kaikkine attribuutteineen. Ei vissiin tarvitse paljoa katsella elokuvia?

:D Tämä on varmaan joku vitsi?

"Uskon, että itsekin antaisin jotain tuon kaltaista. Mutta saas nähdä." Onko tuossa suomittu leffa läpi kaikkine attribuutteineen? Nyt taisi osua Nolan-fanipojalle arkaan paikkaan.
Herrah
29.10.2014 16:05:18
Bluesmies: :D Tämä on varmaan joku vitsi?

"Uskon, että itsekin antaisin jotain tuon kaltaista. Mutta saas nähdä." Onko tuossa suomittu leffa läpi kaikkine attribuutteineen? Nyt taisi osua Nolan-fanipojalle arkaan paikkaan.

Fundailen vaan että kuinka fiksua on ottaa tollainen asenne, "Russell Crowe pääosassa eli 2/5". Kuka idiootti ylipäätään lähtee arvioimaan elokuvaa trailerin pohjalta?
Nolan-fanipoika, juuh. Kaverilla on ihan hyviä leffoja ja todella heikkoja leffoja.
Wolfgang
29.10.2014 17:27:58
Herrah: Fundailen vaan että kuinka fiksua on ottaa tollainen asenne, "Russell Crowe pääosassa eli 2/5". Kuka idiootti ylipäätään lähtee arvioimaan elokuvaa trailerin pohjalta?
Nolan-fanipoika, juuh. Kaverilla on ihan hyviä leffoja ja todella heikkoja leffoja.

No mutta, kun kyseessä on Nolanin leffa ja niihin ei saa suhtautua innokkaasti, koska ne on oikeesti vaan sellasia kolmen tähden leffoja, niinku kaikki omilla aivoilla ajattelevat ei-fanipojat tietää. Siksi voi antaa arvionsa arviosta näkemättä leffaa.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Bluesmies
29.10.2014 18:45:45
Herrah: Fundailen vaan että kuinka fiksua on ottaa tollainen asenne, "Russell Crowe pääosassa eli 2/5". Kuka idiootti ylipäätään lähtee arvioimaan elokuvaa trailerin pohjalta?

Itse et siis ikinä ajattele trailerin nähtyäsi, että "Vaikuttaapa hyvältä leffalta!" tai että "Kylläpä vaikuttaa paskalta." ?
Herrah
29.10.2014 18:53:55
Bluesmies: Itse et siis ikinä ajattele trailerin nähtyäsi, että "Vaikuttaapa hyvältä leffalta!" tai että "Kylläpä vaikuttaa paskalta." ?

Tottakai siitä filmistä joku vaikutelma tulee trailerin perusteella. Mutta mä selasin vähän taaksepäin niin ei tämä ollut ainoa tapaus missä trailerin ilmestyttä teikäläinen on napauttanut tiskiin että 3/5 leffa. Tohon sun Nolan-päähänpinttymään en aio edes koskea..
Bluesmies
29.10.2014 19:34:17
Herrah: Tottakai siitä filmistä joku vaikutelma tulee trailerin perusteella. Mutta mä selasin vähän taaksepäin niin ei tämä ollut ainoa tapaus missä trailerin ilmestyttä teikäläinen on napauttanut tiskiin että 3/5 leffa. Tohon sun Nolan-päähänpinttymään en aio edes koskea..

Nolan-päähänpinttymä? Samaa mieltä kuin sinäkin, että äijällä on hyviä ja vähemmän hyviä leffoja. Esim. Prestige on 4,5 tähden kamaa.

Mielestäni on vähintäänkin normaalia, että trailerin perusteella elokuvasta muodostuu jonkinlainen kuva päässä. Ja nyt tuosta muodostui kuva, että "Tod.näk. ihan jees, mutta ei ihan mun juttu, sillä yleensä scifi-leffat ei oikein lähde.", jonka vuoksi 3/5. Ei voi ymmärtää, mitä tässä on ihmeellistä. :D
Herrah
29.10.2014 21:12:54 (muokattu 29.10.2014 21:13:05)
Bluesmies: Nolan-päähänpinttymä? Samaa mieltä kuin sinäkin, että äijällä on hyviä ja vähemmän hyviä leffoja. Esim. Prestige on 4,5 tähden kamaa.

Joo nyt kun katoin noita vanhempia viestejä niin menee sun ja carnationin viestit sekaisin, kun molemmilla on tota "hassua" sarkastista ylistystä. Tää toinen jantteri on kyllä vielä paljon pahempi mielipidepoliisi.

Mielestäni on vähintäänkin normaalia, että trailerin perusteella elokuvasta muodostuu jonkinlainen kuva päässä. Ja nyt tuosta muodostui kuva, että "Tod.näk. ihan jees, mutta ei ihan mun juttu, sillä yleensä scifi-leffat ei oikein lähde.", jonka vuoksi 3/5. Ei voi ymmärtää, mitä tässä on ihmeellistä. :D

No mun mielestä on vaan aika hölmöä että kaveri linkkaa trailerin ja ilmoitat että 3/5 leffa. Sama kun arvioisi kirjan takakannen perusteella.
Bluesmies
29.10.2014 22:09:53
Herrah: No mun mielestä on vaan aika hölmöä että kaveri linkkaa trailerin ja ilmoitat että 3/5 leffa. Sama kun arvioisi kirjan takakannen perusteella.

Kuten sanoin, tuo traileri ei minulle uponnut, mutta ei aivan paskaltakaan näyttänyt, visuaalisesti se oli hienon oloinen, juoni minulle liian scifiä jne. joten näiden perusteella tuli sellanen fiilis, että "ihan ok" leffa tod.näk.

Tästä lähin kytken aivoni OFF-asentoon, kun katson jonkun trailerin, ettei minulle vahingossakaan tule fiilistä, että "Näyttääpä hyvältä! Tämä on varmasti hyvä leffa, tämän haluan nähdä!", sillä elokuvaa ei saa arvioida trailerin perusteella.
aivokuolio
29.10.2014 23:54:35
Joo tuota. Mikä on teidän mielestä paras Uuno? Meikästä ehkä Uuno Epsanjassa.
Swan
30.10.2014 00:20:14
Tuossa Marvelin fanitapahtumassa nähtiin teaser Avengers: Infinity Warille, josta on tässä linkki skeidalaatuiseen bootlegiin:

https://www.youtube.com/watch?v=Uv2NRpG76Pg

Kyseessä on periaatteessa pelkkä kasa yhteenliimattuja klippejä tähänastisista Marvel-leffoista, mutta tuo viimeinen kuva yhdistettynä yleisön reaktioihin saa mulla sydämen tekemään kuperkeikkaa. Awesomea.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
aivokuolio
30.10.2014 09:35:34
Pari kuvaa ja aika perkeleen hämmentävä juonipaljastus tulevasta Terminator: Genisyks.. Genisysistä? Olokoon Terminator 5.

http://popwatch.ew.com/2014/10/29/t … r-first-look-at-terminator-genisys/

Kuvien ja juonen perusteella annan leffalle 3/5.

Nojoo. Luulis että tekijät olis oppinu jo Doc Brownilta että aikajatkumon jatkuva sörkkiminen voi johtaa kaikennäkösiin ongelmiin ja tästä uusimmasta twististä jengi tuntuu olevan aika äkästä. Tietenkään ei passais näkemättä dumata mitään mutta jotenki vaan semmonen fiilis että ei tästä aiheesta osata väkevää leffaa tehdä ilman James Cameronin läsnäoloa. Katotaan nyt.
Rhapa
30.10.2014 09:58:14
Swan: Tuossa Marvelin fanitapahtumassa nähtiin teaser Avengers: Infinity Warille, josta on tässä linkki skeidalaatuiseen bootlegiin:

https://www.youtube.com/watch?v=Uv2NRpG76Pg

Kyseessä on periaatteessa pelkkä kasa yhteenliimattuja klippejä tähänastisista Marvel-leffoista, mutta tuo viimeinen kuva yhdistettynä yleisön reaktioihin saa mulla sydämen tekemään kuperkeikkaa. Awesomea.

Ikuisuuden rautahanska on sarjakuvien aatelia.
Meadow
30.10.2014 12:29:13 (muokattu 30.10.2014 12:29:54)
Nykyään näytetään jo trailereita toisesta jatko-osasta ennen kuin ensimmäinen jatko-osakaan on ehtinyt teattereihin.

kazaa: Marvel ilmoitti julkaisevansa yhdeksän uutta elokuvaa seuraavan viiden vuoden sisällä.

yhdeksän uutta elokuvaa seuraavan viiden vuoden sisällä.

yhdeksän elokuvaa seuraavan viiden vuoden sisällä.

yhdeksän elokuvaa viiden vuoden sisällä.

yhdeksän elokuvaa.

yhdeksän

http://i.imgur.com/pBqpfqk.gif
Informaatiokameli
30.10.2014 15:38:46

Meadow: Nykyään näytetään jo trailereita toisesta jatko-osasta ennen kuin ensimmäinen jatko-osakaan on ehtinyt teattereihin.

http://i.imgur.com/pBqpfqk.gif

Kunhan leffojen laatu pysyy tasaisesti semmosen 3/5-leffan yläpuolella, pippelini pysyy kosteana.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)