Aihe: Formula1
1 2 3 4 517 18 19 20 2125 26 27 28 29
Peoplez
25.07.2005 03:48:30
Hehe mä oon kyllä Janin kanssa samoilla linjoilla. On se typerää että pitäisi kannustaa jotain urheilijaa sen vuoksi että hän on suomalainen ja "vie Suomea maailmankartalle" ja niin edelleen. Tuo hallintopäällikkö Räikkönen sattuu olevan todella ärsyttävä persoona tai jos ei ole niin ainakin sellaisen kuvan itsestään haluaa antaa.

Mutta eipä hänkään kyllä tällaista epäonnea ansaitse mitä on tällä kaudella saanut kestää.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
Jani The Rock
25.07.2005 09:38:00

Hehe mä oon kyllä Janin kanssa samoilla linjoilla. On se typerää että pitäisi kannustaa jotain urheilijaa sen vuoksi että hän on suomalainen ja "vie Suomea maailmankartalle" ja niin edelleen. Tuo hallintopäällikkö Räikkönen sattuu olevan todella ärsyttävä persoona tai jos ei ole niin ainakin sellaisen kuvan itsestään haluaa antaa.

Ja sitäpaitsi Suomi on viety autourheilun maailmankartalle jo kymmeniä vuosia sitten. Vieläpä sellasella meiningillä, että siellä myös pysytään.

Sitä mä kyllä odotan, että Heikki Kovalainen pääsee F1:siin. On rattimies ja fiksun olonen kaveri.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Rakkikoira
25.07.2005 09:58:44 (muokattu 25.07.2005 10:08:39)
Sitä mä kyllä odotan, että Heikki Kovalainen pääsee F1:siin. On rattimies ja fiksun olonen kaveri.

Niin kauan kun lehdistö käy kimppuun.
Juzzu
25.07.2005 12:17:24

Mä oon vakuuttunut että Heikki on uus Schumi, mitä nyt sympaattisempi - ainakin vielä nuorena.
Ponkkolaala piu
Jani The Rock
25.07.2005 12:30:35

Mä oon vakuuttunut että Heikki on uus Schumi, mitä nyt sympaattisempi - ainakin vielä nuorena.

Jep. Heikki on mun mielestäni kautta linjan ollut medialle antamissaan lausunnoissa niin tyylikkään diplomaattinen, että siinä on Kofi Annanilla ja Martti Ahtisaarellakin opettelemista.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
aikavaikea
25.07.2005 12:51:45
Oviedon ihmisohjus. Kerpenin rehtori. Hallinnointipäällikkö. Mitä niitä muita ääliöhauskismeja on, joita viikosta viikkoon pitää toistella "nokkelana"?

Nelosellakin ovat aivomyrskynneet ainakin Valkeakosken pikkujättiläisen verran.

..ttu mua huvita enää mikään!

Nimimerkillä "Kemin keuhkoahtauma."

...hameet korviin skotti...
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
depe
25.07.2005 12:54:54
Jep. Heikki on mun mielestäni kautta linjan ollut medialle antamissaan lausunnoissa niin tyylikkään diplomaattinen, että siinä on Kofi Annanilla ja Martti Ahtisaarellakin opettelemista.

= hemmetin tylsä ja väritön persoona?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jani The Rock
25.07.2005 12:57:36

= hemmetin tylsä ja väritön persoona?

Eipä välttämättä. Kyllä siltä tuntuu huumoriakin löytyvän.
Hetfield
25.07.2005 13:35:21

Jep. Ron sanoo, että: "sori kimi ei täst nyt tuu oikein sutta eikä paskaa. Kato nyt tota Juaniakin, se sentään tuo meille pisteitä...
"

Eihän se Räikkösen vika ole jos laitteet ei kestä
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
Rakkikoira
25.07.2005 13:54:08
Eihän se Räikkösen vika ole jos laitteet ei kestä

Mutta Kimi katos ajaa sellaisella tyylillä että auto hajoaa helpommin kuin esimerkiksi Montoyalla. En vaan tajua että pitäisikö Kimin ajaa sitten hiljempaa ja taistella jostain MM-sarjan 5 tilasta.

Vertaamalla Kimin ja Montoyan pisteitä, Kimi parempi. Piste.
B. Gordy
25.07.2005 13:56:53
Mutta eipä hänkään (kimi) kyllä tällaista epäonnea ansaitse mitä on tällä kaudella saanut kestää.

No tätä just tarkoitin.
Hetfield
25.07.2005 15:12:24 (muokattu 25.07.2005 15:12:35)

Mutta Kimi katos ajaa sellaisella tyylillä että auto hajoaa helpommin kuin esimerkiksi Montoyalla. En vaan tajua että pitäisikö Kimin ajaa sitten hiljempaa ja taistella jostain MM-sarjan 5 tilasta.

Vertaamalla Kimin ja Montoyan pisteitä, Kimi parempi. Piste.

Asiantuntijat ovat sanoneet että kuljettaja ei itse voi rikkoa auto, siis moottoria sun muuta, koska nykyajan formulat on rakennettu niin että ne eivät hajoa kuljettajan ajotyylistä johtuen.
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
sukellusvene
27.07.2005 08:23:51
Asiantuntijat ovat sanoneet että kuljettaja ei itse voi rikkoa auto, siis moottoria sun muuta, koska nykyajan formulat on rakennettu niin että ne eivät hajoa kuljettajan ajotyylistä johtuen.

Niin siis yksi asiantuntija, Keke. Tän päivän hesarissa luki, että Räkän autossa oli ollu vaan ruuvi löysällä. Joku oli unohtanu kiristää sen.
Rakkikoira
27.07.2005 08:29:02
Niin siis yksi asiantuntija, Keke. Tän päivän hesarissa luki, että Räkän autossa oli ollu vaan ruuvi löysällä. Joku oli unohtanu kiristää sen.

Tai joku oli löysännyt sen.

Taitaa vaan Kimin autossa olla ruuvit hieman tiukemmalla kuin Alonson jolle riittää hyvin että ajelee sinne 2-4 sijoille.

Viikonloppuna taas kisa, toivottavasti Kimillä kestää maaliin, että saisi edes MM-sarjan toisen sijan pidettyä, tiedän kyllä kuinka paljon Räikköstä se kiinnostaa. Tallimestaruus olisi vielä mahdollinen, mutta vaatisi sen että molemmat McLarenit ajaa hyville pisteille, Fisi ei kuitenkaan mitenkään paljon tuo pisteitä Renaultille, ainakaan jos Kimin ja Pablon autot kestää.
Fuzzy Boner
27.07.2005 13:58:30

Mutta onko meillä tässä yksilö, joka pitää varauksettomasti esim. kaikista suomalaisista bändeistä ja artisteista? Esimerkiksi sellasista kuin Mamba, Yö, Petri Munck, Jore Marjaranta sekä Antti Tuisku.

MITÄS NOISSA ON VIKANA?
TE
Juzzu
27.07.2005 14:39:56
MITÄS NOISSA ON VIKANA?

ne skorettaa.
Ponkkolaala piu
Corpsegrinder
27.07.2005 18:32:13
Mikä logiikka tossa on, että noita kisoja on joskus viikon välein ja joskus kolmen viikon välein?
Jag
28.07.2005 03:59:55

Tuo hallintopäällikkö Räikkönen sattuu olevan todella ärsyttävä persoona tai jos ei ole niin ainakin sellaisen kuvan itsestään haluaa antaa.
Toi "hallintopäällikkö" homma kyl kuulostaa niin tyhmältä ku vaan voi.
Kovalaisen pääsyä Formuloihin odotellessa. On melekeen naapuri pitäjän poekia.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
sukellusvene
28.07.2005 12:15:23
Innolla odotan että minkä lempinimen maikkarin mahtava selostustiimi keksii Kovalaiselle.

Ei siinä kisojen viikkotahdissa kai mitään logiikkaa ole. Välillä on testaustaukoja ja välillä lomia.
Juzzu
28.07.2005 12:47:05
Mikä logiikka tossa on, että noita kisoja on joskus viikon välein ja joskus kolmen viikon välein?

Bernie ei oo vieläkään sisäistänyt kuun kiertoa.
Ponkkolaala piu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)