Anonymous-jazz 11.12.2022 17:41:35 | |
---|
Nigeriahan pääsi mukaan sopupeleillä siihen edelliseen MM-turnaukseen. Entäs jos toi Marokon menestystarina onkin joku FIFA:n kabineteissa sovittu juttu ja voittavat nyt maailmanmestaruuden. Ois se mestaruuskerroin ollut aika huima ennen näitä kisoja. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
JC 12.12.2022 22:20:00 (muokattu 12.12.2022 22:20:47) | |
---|
Mikä idea on pelata välieräottelut yhtä aikaa? |
Henri Henri Olavi 12.12.2022 22:24:36 | |
---|
JC: Mikä idea on pelata välieräottelut yhtä aikaa? En ymmärrä. Huomenna tulee ARG-CRO ja keskiviikkona FRA-MAR. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
JC 12.12.2022 22:47:22 | |
---|
Ok. Katsoin Iltapulu.fi'n ohjelmatietoja ja niissä molemmat on merkitty keskiviikolle. Hyvä, etteivät tule yhtäaikaa. |
Nelisormimangusti 13.12.2022 06:22:48 | |
---|
Bullitt: Näitä keskusteluja kun seuraa niin vähän kyllä harmittaa kun jää kisat näkemättä mutta ei voi mitään, en ole selkärangaton letku. Meillä samat. Kukistakoon Argentiina pronssiottelussa Ranskan. https://muusikoiden.net/beta.php |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 08:21:08 (muokattu 13.12.2022 08:22:00) | |
---|
Mä olen yhden matsin nähnyt baarissa. Kotona tollo on pysynyt kiinni. Jos Kroatia pääsee loppuotteluun, niin pakko taas mennä baariin katsomaan kun Ranska häviää. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Tomtom 13.12.2022 11:22:17 | |
---|
Joudun valitettavasti tuottamaan pettymyksen koska finaalissa gallia voittaa argentiinan mun alkuperäisen veikkauksen mukaisesti, kroatialle kuitenkin tarjotaan pronssi hopealautasella. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
ÄrGee 13.12.2022 18:11:11 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä olen yhden matsin nähnyt baarissa. Kotona tollo on pysynyt kiinni. Jos Kroatia pääsee loppuotteluun, niin pakko taas mennä baariin katsomaan kun Ranska häviää. Menee hyvesignaloinnit pilalle jos katsot enemmän. 470 tracks of just orchestrations & synths.
-Jari Mäenpää |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 18:33:31 | |
---|
ÄrGee: Menee hyvesignaloinnit pilalle jos katsot enemmän. Ei mene kun en katso kotona. Ei tule merkintää tilastoihin. Baarissa voi katsoa täysin puhtaiin omatunnoin, koska siellä on tv päällä joka tapauksessa. Vähän niinkuin dyykkiliha: toki skruudaan, mutten todellakaan osta kaupasta lihaa. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
ÄrGee 13.12.2022 19:55:44 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei mene kun en katso kotona. Ei tule merkintää tilastoihin. Baarissa voi katsoa täysin puhtaiin omatunnoin, koska siellä on tv päällä joka tapauksessa. Vähän niinkuin dyykkiliha: toki skruudaan, mutten todellakaan osta kaupasta lihaa. Vai näin sitä kierretään... tänään on meielenkiintoinen ottelu luvassa, Kroatialla sekä Argentiinalla on kummallakin mahdollisuus päästä finaaliin. Huomenna Ranska on varmasti Marokkoa vastaan vahvoilla, ja onnistuu toivottavasti väsyttämään umpitylsää jalkapalloa pelaavan puolustusvoittoisen joukkueen. 470 tracks of just orchestrations & synths.
-Jari Mäenpää |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 19:58:26 | |
---|
Ihanaa Kroatia! Mä itken jo ilosta. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Bongowing 13.12.2022 20:20:26 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei mene kun en katso kotona. Ei tule merkintää tilastoihin. Baarissa voi katsoa täysin puhtaiin omatunnoin, koska siellä on tv päällä joka tapauksessa. Vähän niinkuin dyykkiliha: toki skruudaan, mutten todellakaan osta kaupasta lihaa. Ei kai siitä mitään merkintää tule. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 20:22:27 | |
---|
Bongowing: Ei kai siitä mitään merkintää tule. Kai nyt tilastot johonkin perustuu? CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Bongowing 13.12.2022 20:27:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kai nyt tilastot johonkin perustuu? Telkkarin katsojaluvut mitataan sellasella laitteella joita on joillakin kotona. Nettistriimit tietysti eri juttu. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 20:36:31 | |
---|
Bongowing: Telkkarin katsojaluvut mitataan sellasella laitteella joita on joillakin kotona. Nettistriimit tietysti eri juttu. Ai vielä 2022? Mä olen olettanut että ne statsit saadaan jollain uudemmalla kuin 60-luvun systeemillä. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Hetfield 13.12.2022 21:14:12 (muokattu 13.12.2022 21:14:31) | |
---|
Tavallaan toivon Messille pitkän ja hienon uran kruunua, mutta muu Argentiinan joukkue lällätteli Hollannille viime pelissä. Ja Modric on kans legenda, Kroatia symppis. Joten ehkä Kroatia kumminkin. Alright, alright, alright! |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 21:15:16 | |
---|
Hetfield: Tavallaan toivon Messille pitkän ja hienon uran kruunua, mutta muu Argentiinan joukkue lällätteli Hollannille viime pelissä. Ja Modric on kans legenda, Kroatia symppis. Joten ehkä Kroatia kumminkin. Messihän ainakin lehtijuttujen mukaan oli todella inhottava Hollannille. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Hetfield 13.12.2022 21:40:31 | |
---|
Oli kyllä hieno maali toi toinen. Alright, alright, alright! |
Brian May jr. 13.12.2022 21:58:59 | |
---|
Hetfield: Oli kyllä hieno maali toi toinen. Sitäkin joo mutta myös kunnon hurlumheita, mikä teki siitä jotenkin vielä viihdyttävämmän :D Argentiinan bandwagon. Vettä! |
Henri Henri Olavi 13.12.2022 22:03:04 (muokattu 13.12.2022 22:03:30) | |
---|
No voihan vittu. 2-0 vai? E: joo, niinpä näyttää olevan. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |