Majesty 22.03.2007 22:13:36 | |
---|
Tärkee kyssäri :) Mikäs se oli se auto jolla Ari kurvaili? Chrysler Crossfire Veikkaan, että voi olla Kridelläkin riski tippua, koska veto ei ollu älytön floppi eikä järjettömän hyvä, sekä biisit tuntemattomia, joten sitä ei vaan välttämättä muisteta äänestää. Mä en ainakaan muista yhtään, miltä ne biisit edes kuulosti. En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
Chrissie 22.03.2007 22:14:15 | |
---|
Kyllä tätä Arin "öykkäröintijuttua" paisutellaan nyt munsta yli äyräiden. Mies on aiemmin ilmoittanut olevansa HEVIlaulaja, mutta silti Nina ja Asko jaksavat mussuttaa siitä, kuinka Ari tuhlaa lahjojansa. Kamelin selkää kuormitti kyllä raskaasti tuo Ninan "Sä menet siitä, mistä aita on matalin." -lausahdus ja niin luulen käyneen myös Arin tapauksessa. Eikä tuo punainen värisuora varmaan tilannetta helpottanut juurikaan. HEVIlaulaja on väärässä paikassa. Ei tässä olla alunperinkään etsitty mitään sellaista. Minusta on ihan ymmärrettävää, että halutaan kilpailijoilta monipuolista tarjontaa taidostaan, jotta todella tiedetään kenestä on myymään niitä kultalevyjä. Arin käytös ei ollut laisinkaan asiallista. Näytti lähinnä siltä, että neste on kihahtanut letin juuriin asti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
AZa 22.03.2007 22:14:42 (muokattu 22.03.2007 22:15:26) | |
---|
Oisko ollu Chrysler Crossfire ? EDIT: Hävisin :D |
Kimmo72 22.03.2007 22:15:17 (muokattu 22.03.2007 22:16:27) | |
---|
Chrysler Crossfire. Ajaisin. Kiitän. Kyl ajelis :) + Annoin kaikille plussan :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Rattata 22.03.2007 22:16:06 (muokattu 22.03.2007 22:17:31) | |
---|
Olipa heikko kierros. Anna veti huonoiten, Jumala meni aivan järkyttävän huonosti eikä muutenkaan mitenkään loistanut. Ja silti noi kehuu sen ääntä...?!? Jumalassa huomas hyvin, kuinka heikko ääni Annalla onkaan loppupeleissä. Aika moni haukku Kristianin ekaa vetoa, mä tykkäsin. Ehkä paras tänään. Arin ääni ei yksinkertasesti sopinu Rock & Rolliin ja meni vähän huutamiseks. Sitä mä en tajua minkä takia sen lavaesiintymistä kritisoitiin. Täytyyhän sitä hyppiä kun siltä tuntuu, on se nyt viihdyttävämpää kuin seistä paikallaan. Stratosta en tykännyt senkään vertaa. Kristiinasta ei oo oikein sanottavaa. Asko yrittää salettiin iskee sitä. Niin ja ihan kivasti se (taas) meni ja blaa blaa...Zzz... EDIT: lisäksi vielä, että musta alkaa aina vaan enemmän tuntumaan siltä, että tuomareita ei tarvittais ollenkaan. Hirveetä paskaa jokaikiseltä, paitsi tältä ruotsalaiselta joka tuntu olevan oikeesti rehellinen ja anto rakentavaa kritiikkiä. |
-Cale 22.03.2007 22:16:15 | |
---|
Arin käytös ei ollut laisinkaan asiallista. Näytti lähinnä siltä, että neste on kihahtanut letin juuriin asti. No se oli ihan oikeutettua, jos joku ex -Taikapeili arvostelee noin. Kyllä sitä täytyy pitää puoliaan tässä maailmassa! |
ten 22.03.2007 22:18:22 | |
---|
Kristianista ei jääny taaskaan oikein mitään muuta mieleen kuin se pelokas katse ja käsien vapina. Kaverin "itseluottamuskin" tuntuu olevan lähinnä jotain show'ta. Tää ranskankielinen biisi oli jotain ihan käsittämätöntä mongerrusta. Toista biisiä en enää ees muista. Tylsää. Ari veti TODELLA huonosti! En ole Led Zeppelinin alkuperäistä versiota kappaleesta kuullut, mutta Arin versio oli melkosta huutamista. Stratovarius taas ei tuntunut pysyvän nuotissa hetkeäkään. Ainakaan minun korvieni mielestä. En sitten tiedä onko vika omissa korvissa. Tylsä! Ei todellakaan sitä samaa fiilistä mitä Kotipelto kappaleeseen saa. Ja ei, EN ole mikään suurensuuri Stratovarius-fani. Toi päänaukominen puolin ja toisin oli lähinnä naurettavaa. Sekä Arilta, että tuomareilta. En käsitä että miksi tuomarit eivät puutu itse laulusuoritukseen, vaan siihen että kuka vetää ja mitä. Jos joku haluaa vetää heviä, niin sitten hän vetää heviä! Anna oli aivan järjetöntä sontaa. Adios Le Pil*u! Sanat unohtu, melodia unohtu. Tais olla vähän liian nopeatempoista meininkiä pikkupopparille. Ei vaan luonnistunu. MUTTA mutta mutta... mitä perkelettä?!? Anna laulaa Apulantaa. Laulaako hyvin? No ei. Laulaako välttävästi? No ei! Aivan onnetonta räpellystä. Ei minkäänlaista tulkintaa mihinkään suuntaa. Keskittyminen tuntui taas menevän lähinnä siihen että pysyy taimissa ja muistaa sanat. Ja pitäähän sitä vähän hymyilläkin välillä. En tiedä olenko ikinä kuullut huonompaa versiointia mistään Apulannan kappaleesta. Ei pikkutytöstä vain ole tulkitsemaan kolmekymppisten heinolanjunttien tekemiä kappaleita. Ei sitten millään. Okei, tässä saattaa olla hitunen sellasta pitkään fanittaneen kaverin napinaa siitä kun suosikkiartistia raiskataan, mutta oli se kuitenkin aika huono veto. Kristiina taas yllättäen oli mielestäni illan paras. Joskaan ei hänkään mikään täydellinen tai edes lähellä täydellistä. Ensimmäistä kertaa moneen monee vuoteen pystyin jopa pitämään Bon Jovin kappaleesta. Saavutus jo sinäänsä. Pikkasen se vire on vielä mitä sattuu, mutta niin oli kyllä kaikilla muillakin tänään. Juha Tapion biisistä ei oikein jäänyt mitään muuta mieleen kuin se, että ne lopun "Ohikiiiiiitäväääääääää..."-venytykset oli aika hirveetä kuultavaa. Siltikin Kristiina oli mielestäni tämän illan yllättäjä. Tuomareiden kommentit kyllä ihmetyttävät vieläkin. Ruotsalainen kaverihan oli ihan rehellinen ja mun mielestä aika jees kaveri. Sanoi niinkuin asiat ovat eikä kierrelly sen enempää. Asiallisesti mun mielestä kuitenkin arvio. Annan kehumista en vain pysty tällä kertaa sulattamaan. Kumpikaan biisi ei tytölle sopinut, mutta siltikin tuomaristosta ainakin puolet oli ihan fiiliksissä. Liekö tässä aihetta salaliittoteorialle? Omasta mielestäni ainakin vähän haiskahtaa jos kaikki esiintyjät vetävät tasaisesti yhtä paskasti, niin miksi yhtä haukutaan sen takia että hän vetää aina heviä tai vanhempaa rockia. Toista taas kehutaan hyvästä soundista ja esityksestä, vaikka todellisuudessa se oli mielestäni Idolsin historian hirveintä kuultavaa. Todennäköisesti Arin suunsoitto kuitenkin maksaa hänelle tänään finaalipaikan. Ari ja Anna pudotusuhan alle. Ari ulos kisasta, vaikken itse sitä haluaisikaan. Tänään oli kaikista huonoin finaali IKINÄ! MORO! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
k1mm0 22.03.2007 22:22:00 (muokattu 22.03.2007 22:22:16) | |
---|
Ijöö, Kristian veti jälleen illan parhaan, tasaisen hyvät vedot. Etenkin ensimmäinen biisi kuulosti todella hyvältä. En jaksa kirjoittaa jokaisesta esityksestä, joten tyydyn vain sanomaan, että Kristiina näyttää ihan oikeasti nauttivan laulamisesta ja sen takia sen on niin helppo siellä lavalla olla ja tuomareiden sanoin "saa lavan haltuunsa". Vaikka ei laulutaidoiltaan muille pärjääkään. Aha, penis, esine paha! |
Chrissie 22.03.2007 22:22:26 | |
---|
No se oli ihan oikeutettua, jos joku ex -Taikapeili arvostelee noin. Kyllä sitä täytyy pitää puoliaan tässä maailmassa! Vaikka siellä olisi ex-mikä tahansa niin silti pidetään suu kiinni ja otetaan nöyränä kritiikki vastaan. Tosimies osaa niellä kiukkunsa oikeassa tilanteessa... Ai niin, Arihan ei olekaan mikään mies. Pentu ulkonäköä myöten. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Rattata 22.03.2007 22:24:34 | |
---|
Ijöö, Kristian veti jälleen illan parhaan, tasaisen hyvät vedot. Etenkin ensimmäinen biisi kuulosti todella hyvältä. Noni, löytyhän täältä joku joka on mun kanssa samaa mieltä. |
mzg 22.03.2007 22:24:47 | |
---|
Laulutaidottoman kommentit: Kristian: eka biisi meni jotenkin ohi, ei sanonut mitään eikä jättänyt kuuntelemaan. Toinen biisi taas toimi aika joka tavalla, hyvä meininki. Ari: Zeppelin ihan jees, alkuperäinen biisi ei niin tuttu että lähtisin enempää sanomaan. Strato meni kyllä aika köyhänmiehen versiona, ei ääniala tainnut riittää, ja alussa taas samaa kamalaa englannin lausumista mitä aina välillä tuntunut olevan. Lavaolemusta ei tuntunut olevan yhtään, ylimielistä ja väkinäistä touhua. Ääni loistava (välillä), mutta valitettavasti siinä kaikki. Anna:Ensimmäistä biisiä en siedä, mutta sen verran loistavasti veti että en vaihtanut kanavaa, Apulanta taas oli säkeistöjen osalta jees, vaikka tietyt maneerit häiritsivät paljon. Kertsi taas oli täysin ponneton, tuli jopa Tonin laulua ikävä siinä vaiheessa. Kristiina: Ihan kivaa taas, mutta nuo vireongelmat... En tiedä olenko kuuro vai miksi enemmän korvaa häiritsee Arin englannin lausuminen kuin Kristiinan mitä tuomaristo taas valitteli. |
Dunga 22.03.2007 22:26:39 | |
---|
Saa kyllä repeillä näiden kommenttien kanssa, porukka tuntuu tietävän tasan tarkkaan minkälaisia nämä henkilöt ovat. Get a.... Ridin´ with the Horst. |
-Cale 22.03.2007 22:29:45 | |
---|
Vaikka siellä olisi ex-mikä tahansa niin silti pidetään suu kiinni ja otetaan nöyränä kritiikki vastaan. Tosimies osaa niellä kiukkunsa oikeassa tilanteessa... Ai niin, Arihan ei olekaan mikään mies. Pentu ulkonäköä myöten. No mä sanoisin että se oli Nina Tapiolta aika lapsellista lähteä kinaamaan siinä, olisi antanut suunvuoron kilpailijallekkin. Ja sitäpaitsi, tollanen paskanhaistatus -asenne nimenomaan kuuluu hevi/rokkitouhuihin, munsta! Ei olla nuolemassa kaikkien persettä, että "Kyllä herra kyllä herra"... Ei näin! Arilla just oikea asenne, vaikka siitä saanut vähän haukkujakin. |
gorgonoidi 22.03.2007 22:31:39 | |
---|
Vaikka siellä olisi ex-mikä tahansa niin silti pidetään suu kiinni ja otetaan nöyränä kritiikki vastaan. Tosimies osaa niellä kiukkunsa oikeassa tilanteessa... Ai niin, Arihan ei olekaan mikään mies. Pentu ulkonäköä myöten. Ja pitää ihan ulkonäköönkin puuttua. Kovasti ny sitten sitä Aria haukutaan keinoilla millä hyvnsä. Mielipiteensä se yritti sanoa mutta minkäs teet jos aika on vähissä. Ari on kyllä sitte nii kusipää juu! |
Chrissie 22.03.2007 22:32:02 (muokattu 22.03.2007 22:33:36) | |
---|
No mä sanoisin että se oli Nina Tapiolta aika lapsellista lähteä kinaamaan siinä, olisi antanut suunvuoron kilpailijallekkin. Ja sitäpaitsi, tollanen paskanhaistatus -asenne nimenomaan kuuluu hevi/rokkitouhuihin, munsta! Ei olla nuolemassa kaikkien persettä, että "Kyllä herra kyllä herra"... Ei näin! Arilla just oikea asenne, vaikka siitä saanut vähän haukkujakin. Mutta kuten tuli jo sanottua, ei tässä etsitä mitään HEVIlaulajaa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
superfly 22.03.2007 22:32:33 | |
---|
Jotenkin vaikea uskoa että tuossa on ne neljä parasta niistä kaikista sadoista jotka tähän kisaan on osallistunut. Melkoisen heikkoja esityksiä olivat kaikki. Noh onneksi on autotunet millä vähän sitte voi silotella. Totta haastat. Karaokebaareissakin olen nähyt ja kuullut parempia vetoja kuin tänään tuolla. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
gorgonoidi 22.03.2007 22:34:19 | |
---|
Mutta kuten tuli jo sanottua, ei tässä etsitä mitään HEVIlaulajaa. Ai näinkö säännöissä sanotaan? |
Dunga 22.03.2007 22:34:49 | |
---|
Mutta kuten tuli jo sanottu, ei tässä etsitä mitään HEVIlaulajaa. Niin, idolia tässä haetaan. Hevilaulajakin voi olla idoli. Ridin´ with the Horst. |
-Cale 22.03.2007 22:34:54 | |
---|
Mutta kuten tuli jo sanottua, ei tässä etsitä mitään HEVIlaulajaa. No mitäs sitten? Toista Ilkka Jääskeläistä? Hoho! Kun kerran kaikki muukin näyttää menevän tohon heviin niin miksei Idolskin? |
Rattata 22.03.2007 22:35:16 | |
---|
|