Kampela77 03.12.2006 22:41:36 | |
---|
tarkoitus olis..sinne on uudenkin pelaajan helppo kirjautua ja siirtää rahat. Sopii mulle. Tein tänään tilin, laitoin 20e ja pidän ne siellä mnet-turnauksia varten. Voisin tietysti käydä pikkuhilupöydissä vähän kartuttamassa kassaa, ettei kuivu heti tili tyhjiin, jos vähän tulee turnaksissa turpaan. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Kampela77 04.12.2006 10:50:35 | |
---|
Mikähän tuolla paffilla mättää? Mulla ei ainakaan näy turnausrahoja pelitilillä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
dazed 04.12.2006 11:53:01 | |
---|
kyllä mulle tuli, mut mä olinkin järjestäjä. (ja ne kusettaa aina) I`m not a great player, but I can make it howl. |
Kampela77 04.12.2006 12:06:32 (muokattu 04.12.2006 12:08:17) | |
---|
kyllä mulle tuli, mut mä olinkin järjestäjä. (ja ne kusettaa aina) Turnauksen lopussa tuli ilmoitus, että voitin 10.5$, mutta tilillä ei näy mitään. Jos katson Statistics -> Show Tournament Stats ja sieltä eilisen turnauksen tiedot, niin final pos on "2 of 7", mutta prize won on tyhjä. Siinä varmaan pitäisi normaalisti voittosumman näkyä. Edit: Näkyykö eilisen turnauksen voittajalla rahoja tilillä? Pitää varmaan pommittaa pahvia sähköposteilla. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Deep Shadow 04.12.2006 12:28:43 | |
---|
Edit: Näkyykö eilisen turnauksen voittajalla rahoja tilillä? Pitää varmaan pommittaa pahvia sähköposteilla. Eipä näköjään näy. Hämmentävää. Yleensä on kyllä turnausvoitot näkyneet samantien.. En tosin noita private turnauksia ole pelannut, mutta samanlailla kai niissäkin pitäisi systeemi toimia. Mummun saappaassa soi fox |
dazed 04.12.2006 12:34:57 | |
---|
Eipä näköjään näy. Hämmentävää. Yleensä on kyllä turnausvoitot näkyneet samantien.. En tosin noita private turnauksia ole pelannut, mutta samanlailla kai niissäkin pitäisi systeemi toimia. Mulle tuli 7$ samantein kun tipahdin...kyl alkaa olemaan mitta täynnä tän paffin kans. Tuolla näytti olevan yks sit&go kestänyt 11tuntia..ykkösen stäkki 45k, blindit 200k/100k..heh. Se oli kuulemma kaatunut klo 01.00 yöllä. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Kampela77 04.12.2006 12:40:34 | |
---|
Mulle tuli 7$ samantein kun tipahdin...kyl alkaa olemaan mitta täynnä tän paffin kans. Tuolla näytti olevan yks sit&go kestänyt 11tuntia..ykkösen stäkki 45k, blindit 200k/100k..heh. Se oli kuulemma kaatunut klo 01.00 yöllä. Joo, ei oikein ensimmäinen pelattu turnaus paffilla vakuuttanut :). Laitoin jo postia asiasta. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
askomiko 04.12.2006 15:31:10 | |
---|
Mie oon tainnut osua aina häiriöttömiin aikoihin kun homma on pelannut hyvin. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
NoPainNoGain 04.12.2006 16:14:36 | |
---|
Onko olemassa mitään semmoista peli saittia, missä ei ole rajaa tolle minimitalletukselle? Paffissa on 10€ alaraja ja se on pienin mihin olen törmännyt. Tekisi mieli ihan vain pari euroa laittaa ja kokeilla. |
askomiko 04.12.2006 16:35:54 | |
---|
Laita kymppi, pelaa 2e ja ota loput pois. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
dazed 04.12.2006 16:36:03 | |
---|
Onko olemassa mitään semmoista peli saittia, missä ei ole rajaa tolle minimitalletukselle? Paffissa on 10€ alaraja ja se on pienin mihin olen törmännyt. Tekisi mieli ihan vain pari euroa laittaa ja kokeilla. Tää on ehkä vähän kyyninen ajatus...mut jos ei ole 10e laittaa uhkapeliin,ni sit ei kannata aloittaakkaan. Sama pätee lainarahalla pelaamiseen. Eli sit pelaillaan kun saldo kestää sen mahdollisen tappion. vastaus: kyl se 10e talletus taitaa olla saiteilla ihan minimi. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Kampela77 04.12.2006 16:47:06 | |
---|
Tää on ehkä vähän kyyninen ajatus...mut jos ei ole 10e laittaa uhkapeliin,ni sit ei kannata aloittaakkaan. Sama pätee lainarahalla pelaamiseen. Eli sit pelaillaan kun saldo kestää sen mahdollisen tappion. vastaus: kyl se 10e talletus taitaa olla saiteilla ihan minimi. Joka sekin on pieni summa. Ehkä NL2 pöydistä aloittaessa voisi 10e riittääkin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Planetist 04.12.2006 16:50:30 | |
---|
Laita kymppi, pelaa 2e ja ota loput pois. Kymppi on pafilla minimi myös siirrettäessa rahoja poispäin. |
Deep Shadow 04.12.2006 16:55:41 | |
---|
No niin. Nyt oli turnausvoittorahatkin ilmestyneet... Aika kauan siinä kesti. Mutta pääasia, että tulivat. Mummun saappaassa soi fox |
Ahmir 04.12.2006 16:56:06 | |
---|
Oon tänään spelaillut tuolla paffilla ja on kyllä huonon pokerisofta millä oon pelannut. Toimii miten sattuu ja on muutenkin epäselvä. Välillä se ei edes yhdistä koko palvelimelle ja yhtäkkiä taas toimii. Pitää kohta vetää rahat takasin, kun eihän tuollaista kauaa jaksa. Pöydissäkin pelataan hitaammalla temmolla kuin oon tottunut. En suosittele kenellekään, vaikka rahansiirto sujui epäilyksistäni huolimatta näppärästi. Hiljaisuus on kukka. |
Deep Shadow 04.12.2006 16:59:31 | |
---|
Pöydissäkin pelataan hitaammalla temmolla kuin oon tottunut. En suosittele kenellekään, vaikka rahansiirto sujui epäilyksistäni huolimatta näppärästi. Tempo on tosiaan vähän hidas, mutta itse kyllä tykkään pelata tuolla. Tosin noita ongelmia siellä tuntuu riittävän vähän turhan usein, en tiedä sitten miten muilla saiteilla, ei ole kovin aktiivisesti tullut muita käytettyä. Lähinnä juuri siksi, että tuossa tuo rahansiirto on niin helppoa. Mummun saappaassa soi fox |
DaKiller 04.12.2006 17:01:27 | |
---|
Kunhan se Paf nyt hetken pelittäis että pääsis ne rahat ottamaan... Tuo yourpokercash toimi ihan hyvin, sain Absolute Pokeriin 50$ päivän tai kahden sisällä... Onnistuin nostamaan sen 90$ asti mut sitte ne meni sittareissa... Siis mitä helkkaria, soittaako ne muka tuolta meikäläiselle jos laitan puhelinnumeron, kun niin uhkailevat? |
Kampela77 04.12.2006 17:10:01 | |
---|
No niin. Nyt oli turnausvoittorahatkin ilmestyneet... Aika kauan siinä kesti. Mutta pääasia, että tulivat. Mullekin tuli nyt rahat. Kaikki hyvin taas. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
ewqqq 04.12.2006 17:34:19 | |
---|
Ja taas paffilla häiriötä valitellaan,syy pääsin turnauksessa 20 joukkoon ja voitin sit and go:n Hoh Hoh hoo... 2 viikkoo olikin tullut turpaan tasasen tappavasti,jospa se nyt taas tästä. Yks tapaus paffilla. turnaus jäätyi ja sen hetkisen tilanteen mukaan rahat tileille no mää syytä kysymään paf: ei ole kyseinen turnaus jäätynyt mä: et miks kaikki chatissä voittaja mukaan lukien ihmetteli tilannetta, naureskeli kylläkin tuuriaan. Paf: tyhjennä selaimesi välimuisti, ei ole jäätynyt Mä: höpö höpö ja lähetin käden numeron paf: mitään poikkeavaa ei ole tapahtunut Mä: pelottava tilanne teidän kannaltanne ja mainitsin että joku korvaus olisi paikallaan Paf:ole hyvä tässä sulle turnaus lippu ja mitään normaalista poikkeavaa ei ole turnauksen läpi menossa tapahtunut, lisäten vielä että kyseessähän oli freeroll joten kukaan ei ole menettänyt omia varojaan. viitisen sähköpostia puolin sun toisin, toisaalta se toimi. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
dazed 04.12.2006 17:35:57 | |
---|
Siis mitä helkkaria, soittaako ne muka tuolta meikäläiselle jos laitan puhelinnumeron, kun niin uhkailevat? ainakin mulle soitti..tosin oli joku nauhoitus,antoi koodin. Mut sit seuraavaks piti alkaa skannaileen henkkareita ja lähettämään...siihen en enää alkanut. I`m not a great player, but I can make it howl. |