Sävis 15.01.2007 00:13:54 | |
---|
Tunnari on hieno, mutta noi jazzpläjäykset tai mitä ovatkaan ei kyllä säväyttänyt millään lailla, olin jo aikeissa kääntää kanavaa, hulluksihan sitä tollasesta musasta tulis, ja saa samalla koko katselukokemuksen meneen piloille. Mun mielestä taas hämyinen jazz korostaa sitä outoa tunnelmaa, joka sarjassa on muutenkin. |
Jani The Rock 15.01.2007 00:16:25 (muokattu 15.01.2007 00:18:12) | |
---|
Ehdottomasti parasta oli se kun Cooper nipisti sheriffiä nenästä. Dale Cooper on kyllä iisisti loistavin hahmo mitä ikinä on TV-sarjoihin luotu. Eikä Kyle MacLachlanin varmaan tarvinnut ihan kauheasti pinnistää häntä näytellessään... Hornen veljekset on myös mainioita, Jerry nyt varsinkin. Your funeral, my trial. |
-Cale 15.01.2007 00:24:31 | |
---|
Mun mielestä taas hämyinen jazz korostaa sitä outoa tunnelmaa, joka sarjassa on muutenkin. No sitä se kyllä tekee, oot oikeessa. |
MV 15.01.2007 08:33:56 | |
---|
Ensimmäinen oikein kunnon jakso. Tuli revettyä pari kertaa oikein huolella. Se kun Cooper heitti sitä poliisia kivellä päähän, tuli aivan puun takaa. Sama juttu "Damn good coffee...And hot!"-kohdassa. Sitten se kohta kun tuo kiharapäinen sihteeri (?) otti vastaan Cooperin apujoukot ja näytti kieltä:) On muuten ihan järjettömän symppis ja söpö tuo likka muutenkin! |
Artist 15.01.2007 08:54:42 | |
---|
Mun mielestä taas hämyinen jazz korostaa sitä outoa tunnelmaa, joka sarjassa on muutenkin. Joo, tuo jazz on ihan parasta. Muutenkin hyvä jakso eilen. Syystä tai toisesta Audrey Horne on muodostumassa suosikki hahmokseni. "I don't know, he's always wearing shades" |
slipkorn 15.01.2007 09:46:40 | |
---|
Voi jumalauta, kun olen innoissani. Unikohtaus silkkaa loistavuutta ja Dale Cooper on maailman paras. "Damn good coffee! And HOT!" ja se peukunnäyttö, kun sheriffi kovisteli Albertille. Musiikin käyttö täydellistä ja mun mielestä tuo jazz toimii vielä paremmin kuin tunnari. Ja repesin Jerryä näytelleelle Commandon Sullylle. |
Kabanossi 15.01.2007 10:09:06 (muokattu 15.01.2007 10:09:29) | |
---|
Täytyy mainita yksi pieni, mutta mainio kohtaus eilisestä. Cooper saapui hotellihuoneeseen ja vihelsi pilliin. Repesin. Paskaan voi astua jo kotipihalla.
V.U.K #14 |
carnation 15.01.2007 10:58:52 | |
---|
-Cooperin uni ja kevyt clifhanger lopuksi Kunnon fbi-agentti... "näin unen, jonka jälkeen tiedän kuka tappoi Laura Palmerin... mutta ei se niin tärkeää ole, kerron aamulla." "Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti) |
ozz3 15.01.2007 12:07:51 | |
---|
Tuo eilinen unikohtaus oli yksi siisteimpiä juttuja, mitä olen ikinä nähnyt. Muutenkin aivan huikea jakso, vaikka rakenteeltaan vähän rikkonainen - olisi edellinen jakso pitänyt katsoa uudelleen ensin. "I swear, I will kill again!" "Kcor s'tel!" M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
cerulean 15.01.2007 12:36:13 | |
---|
Eilinen jakso oli kyllä tähän mennessä näkemistäni jaksoista paras. Agentti Cooper on kyllä yksi hauskimmista/omituisimmista/mielenkiintoisimmista tv-hahmoista, joita olen eläissäni nähnyt. Hieno luomus. Eilisessä jaksossa mieltä lämmitti erityisesti Lynchin leffoista tutuksi tullut pikkumies (miehen nimeä en saa nyt päähäni) Kohtaus jossa mies esiintyi, oli muutenkin todella hieno. Eilisessä jaksossa oli monia klassikko-kohtauksia. Lisäksi sarja tuntuu menevän omituisempaan suuntaan kaiken aikaa. Jokainen hahmo on oma erilainen tarina ja jokaisessa tarinassa on jotain sangen mielenkiintoista. Innolla odottelen mitä jatko tuo tullessaan. Fucked up, got ambushed, zipped in. |
ozz3 15.01.2007 14:05:20 | |
---|
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Veikko 15.01.2007 14:07:20 | |
---|
Tänään tipahti postiluukusta Twin Peaksin soundtrack, edellinen oli c-kasettiversio päivittyi cd-levyksi. kaasu pohjassa, käsijarru päällä |
-Mickill- 15.01.2007 15:11:34 | |
---|
Katson tätä sarjaa nyt ensimmäistä kertaa ja pakko todeta että on kyllä vaikuttavaa kamaa. Eilinen jakso varsinkin piristi muuten niin ankeaa (darra)päivää. Ei jengi turhaan tätä oo hehkuttanu, ja noi jazzmusathan on just kovat! Tulis jo sunnuntai. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
KillingMachine 15.01.2007 15:43:43 | |
---|
Kun nyt puheeksi tuo tunnari tuli, niin kyllä se minun mielestäni on aika hyvä. Siinä korostuu hyvin se Twin Peaksin hieman hyytävä ja outo tunnelma. Tästähän ei tietääkseni tehty toista tuotantokautta, mitä en ymmärrä, mutta tietääkö kukaan montako jaksoa on vielä jäljellä? Basistit kunniaan. |
Jani The Rock 15.01.2007 15:51:54 (muokattu 15.01.2007 15:52:58) | |
---|
Kun nyt puheeksi tuo tunnari tuli, niin kyllä se minun mielestäni on aika hyvä. Siinä korostuu hyvin se Twin Peaksin hieman hyytävä ja outo tunnelma. Tästähän ei tietääkseni tehty toista tuotantokautta, mitä en ymmärrä, mutta tietääkö kukaan montako jaksoa on vielä jäljellä? Toinen tuotantokausi tehtiin, mutta kolmatta ei. Jaksoja on muistaakseni 29. Your funeral, my trial. |
Bonesaw 15.01.2007 16:29:16 | |
---|
Njoo. Eilinen jakso oli ihan jees,mutta ei musta ainakaan vielä ole kyllä ollut tämän hirveän hypetyksen arvoinen. Jazz-musat on tosi toimivia ja sellanen jännän lepsu,mutta arvaamaton fiilis koko ajan yllä. Dale Cooper on tosiaan todella loistava hahmo. Katsotaan,jos tämä tästä paranee. Häh? |
Ziggy Bubba 15.01.2007 16:50:49 | |
---|
Ellen nyt ihan väärin muista, niin tuo eilinen jakso oli Lynchin itsensä ohjaama... Eikä ihme kun miettii noita oudompia uni-jaksoja sun muita. Oon katellut tuota nyt DVD:ltä suht samaan tahtiin TV:n kanssa, ihan vaan noiden karmeiden tekstitysten takia - englanninkieliset osuu reilusti paremmin. Toisaalta sarjassa on sen verta selkeää kieltä etteivät tekstitykset ole edes mikään välttämättömyys. |
Jag 15.01.2007 17:27:46 | |
---|
pojilla tutkimukset yhtä varmalla pohjalla kuin aina. Heitetään metässä kivillä pulloa ja katotaan kenen kohdalla osuu :D.. loistavaa. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
jra 15.01.2007 20:11:15 | |
---|
pojilla tutkimukset yhtä varmalla pohjalla kuin aina. Heitetään metässä kivillä pulloa ja katotaan kenen kohdalla osuu :D.. loistavaa. Älä aliarvio Cooperin metodeja;-) Tiibetiä sivuavat unet kannattaa aina ottaa vakavasti. Intuitiolla ne isotkin laivat seilaa, kuten Titanic ja se norskien rannikkoa nyt öljyllään sotkeva botski. Alla oleva pätkä tuskin spoilaa mitään, mutta älä lue jos haluat välttää pienetkin hituset tulevasta! Pieni ripaus siitä filosofiasta millä tutkimuksissa edetään.
Albert: Cooper! An observation. I don't know where this is headed. But the only one with the coordinates for this destination in his hardware is you. Go on whatever vision quest you have to --stand on the rim of the volcano --stand alone and do your dance. Just find this beast before he takes another bite. Cooper: God help me, I don't know where to start. Hawk: You're on the path. You don't need to know where it leads. Just follow. |
Mohla 16.01.2007 01:50:37 | |
---|
On kyllä aivan mainio sarja. Täällä on jo lueteltu kaikki syyt sen loistavuuteen, niin en viitsi niitä tähän listata. Mutta kuitenkin mainio sarja. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |