Swan 03.10.2014 16:03:41 | |
---|
carnation: Christopher Nolanista on tulossa elokuvataiteen uusi Stanley Kubrick. Kuten Kubrick, Nolan luo visioitaan täydellä taiteellisella vapaudella. Vaikea sanoa, kumpaa tuo loukkaa loppupeleissä enemmän. Interstellar vaikuttaisi kyllä sijoittuvan suurella todennäköisyydellä Nolanin tuotannon parempaan päähän. Ainakaan se ei näytä steriililtä ja emotionaalisesti irtautuneelta. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Swan 03.10.2014 20:56:04 (muokattu 03.10.2014 20:56:25) | |
---|
Jaahas, Eastwoodin uusimman, American Sniperin teaser tuli julki tänään: http://www.youtube.com/watch?v=cRbAXWfthtA Ensi-ilta on ilmeisesti jo joulukuussa, mikä yllättää vähän, kun eihän siitä kauaakaan ole, kun Spielbergin uutisoitiin olevan projektissa mukana, mutta jättäytyi sittemmin pois muiden juttujen takia. E: Ai niin, itse teaser on loistava. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Bluesmies 03.10.2014 21:23:46 | |
---|
Nolan on kovaa vauhtia nousemassa kaikkien aikojen parhaimmaksi ohjaajaksi. Jo The Dark Knight-trilogy osoitti sen ja nyt Interstellarin uusin traileri räjäytti pankin. Miehet, näin historiaa kirjoitetaan. Nolan on aikamme nero ja suuri ajattelija.
Kyllä, tämä oli sarkasmia. |
cldron 05.10.2014 12:56:33 | |
---|
Bluesmies: Kyllä, tämä oli sarkasmia. Meinasin jo.. OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
https://soundcloud.com/vaskitsa |
aivokuolio 09.10.2014 01:21:33 | |
---|
|
Informaatiokameli 09.10.2014 10:06:27 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Swan 09.10.2014 23:52:53 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
aivokuolio 15.10.2014 20:52:23 | |
---|
http://www.superherohype.com/news/3 … c-comics-movie-slate-fully-revealed Warner Bros/DC julkistivat vaatimattoman 10 leffan suunnitelman tulevalle 6 vuodelle. Samalla varmistui vihdoin tuo että Jason Momoa on todellakin Aquaman näissä karkeloissa. Täytyy nyt toivoa että taso nousee Man Of Steelistä tai muuten tämä massiivinen suunnitelma voi jäädä melkoseksi pannukakuksi. |
Meadow 15.10.2014 21:39:49 | |
---|
Alkasko se jo pikkuhiljaa riittää? Mulla tulee lateksit ja trikoot jo korvista ulos. Ei oikein jaksa kiinnostaa enää muut kuin Batman. |
dipshit 15.10.2014 21:56:29 | |
---|
Meadow: Alkasko se jo pikkuhiljaa riittää? Mulla tulee lateksit ja trikoot jo korvista ulos. Ei oikein jaksa kiinnostaa enää muut kuin Batman. Aamen. Uus lepakkoukkokin kiinnostaa lähinnä siksi kun ne ensimmäiset promokuvat oli niin siistin näköisiä. |
Wolfgang 15.10.2014 22:02:15 | |
---|
Meadow: Alkasko se jo pikkuhiljaa riittää? Mulla tulee lateksit ja trikoot jo korvista ulos. Ei oikein jaksa kiinnostaa enää muut kuin Batman. Supersankaribuumi alkaa kyllä olla jo hiipumaan päin enkä jaksa uskoa, että kaikki leffat tuolla listalla tuottavat DC:lle voittoa. No Bätmäniä varmaan vielä tullaan katsomaan usemmankin ihmisen voimin, mutta Justice league ei välttämättä jaksa kiinnostaa suuria massoja. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
carnation 15.10.2014 22:42:27 | |
---|
Nyt se vouhotus on siirtynyt jo tv:n puolelle: Arrow, Agents of S.H.I.E.L.D., Gotham, The Flash... "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
varpio 15.10.2014 23:33:21 | |
---|
DC ei vaan osaa näitä hommia. Marvel osaa edes auttavasti, vaikkakin Agents of S.H.I.E.L.D. on silti heikko, ei kannattaisi telkkariin työntää noita. |
Informaatiokameli 16.10.2014 00:20:08 (muokattu 16.10.2014 00:21:02) | |
---|
Wolfgang: Supersankaribuumi alkaa kyllä olla jo hiipumaan päin... Hevompaskat. Enenevissä määrinhän nuita tulee. Myös tuotto ja leffojen laatu paranee koko ajan. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
aivokuolio 16.10.2014 00:44:26 (muokattu 16.10.2014 00:45:41) | |
---|
Informaatiokameli: Hevompaskat. Enenevissä määrinhän nuita tulee. Myös tuotto ja leffojen laatu paranee koko ajan. Kyllä se tosiaan tähän suuntaan menee vielä ainakin toistaseksi. Tuosta DC:n hommasta on paha sanoa vielä yhtään mitään kun tuon "leffauniversumin" teoksia on nähty vasta tasan yks. Kieli pitkällä koittavat nyt toistaa tuota Marvelin hyvää putkea, riskit on kovat ja suunnitelmat tehty ilmeisesti aika lennossa. Mutta onhan me tänäkin vuonna saatu jo Captain America: Winter Soldier, Days of Future Past ja Guardians of the Galaxy jotka oli ainaki minusta kaikki aika perkeleen hyviä. Uskosin että nämä isot yhtiöt ovat ne pahimmat Daredevilit, Green Lanternit ja Fantastic Fourinsa jo kusseet siihen malliin että tietävät miten pahimmat sudenkuopat jatkossa vältetään. Sony on tosin ihan hukassa Spidermanin kans edelleen ja viime viikkoina onkin kuulunu aika paljon huhuja että yhtiö ois luovuttamassa hahmoa Marvelin omaan käyttöön ainakin jossain määrin. Mikä käytännössä siis tarkottais vierailua jossain Marvelin omassa leffassa. |
Stoalainen 16.10.2014 01:48:36 | |
---|
Jos on trikooähky, ei noita leffoja ole pakko katsoa. Paitsi jos on "pakko" koska muutkin, mutta se on sitten voi voi. Minä en valita. Too weird to live, too rare to die |
dipshit 16.10.2014 12:10:15 | |
---|
kazaa: Jos on trikooähky, ei noita leffoja ole pakko katsoa. Paitsi jos on "pakko" koska muutkin, mutta se on sitten voi voi. Minä en valita. Taas tämä klassikkoargumentti. Ei tietenkään ole pakko, mutta minua ainakin ärsyttää se, että isot studiot pistävät (hieman kärjistäen) kaikki rahansa näihin supersankarijööteihin joista ollaan saatu "nauttia" jo yli kymmenen vuotta, jonka seurauksena uusia, omaperäisiä ideoita omaavia ison budjetin elokuvia tulee vuositasolla enää todella vähän. |
Thet 16.10.2014 12:33:11 | |
---|
dipshit: Taas tämä klassikkoargumentti. Ei tietenkään ole pakko, mutta minua ainakin ärsyttää se, että isot studiot pistävät (hieman kärjistäen) kaikki rahansa näihin supersankarijööteihin joista ollaan saatu "nauttia" jo yli kymmenen vuotta, jonka seurauksena uusia, omaperäisiä ideoita omaavia ison budjetin elokuvia tulee vuositasolla enää todella vähän. Vähitellen alkaa tuntumaan siltä, että kaikki ison budjetin leffat ovat pettymyksiä. Tavoitellaan tietty suurta yleisöä, jolloin juuri toi omaperäinen idea jää varjoon. Aika harvassa on ne ison budjetin leffat joita oon teatterissa käynyt katsomassa ja oisin ollut todella vakuuttunut. Tänä vuonna oon tosin käyny katsomassa vain muutaman, joista ainakin uus x-men oli kuitenkin aivan hyvä. Godzilla ja transformers jäänyt mieleen ripulina. |
Swan 16.10.2014 12:43:47 | |
---|
Niin kauan kuin supersankarileffat on enemmän tasoa Guardians of the Galaxy kuin The Amazing Spider-Man 2, niiden olemassaolo ei haittaa lainkaan. DC-leffojen kanssa homma on vielä auki, koska Man of Steel oli jälkimmäistä sorttia. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Rhapa 16.10.2014 13:40:13 | |
---|
Swan: Niin kauan kuin supersankarileffat on enemmän tasoa Guardians of the Galaxy kuin The Amazing Spider-Man 2, niiden olemassaolo ei haittaa lainkaan. DC-leffojen kanssa homma on vielä auki, koska Man of Steel oli jälkimmäistä sorttia. Nimenomaan. En ymmärrä miksi tuo kategoriana pitäisi jotenkin hyltätä, kun on mukamas niin "kulunut". Itse olen kyllästynyt kaikkiin taiteellisiin hevonpaskaelokuviin. Vois vaikka olla tekemättä niitäkin. Komedia on myös vähän mennyttä jo. Ja kasariactionin uudelleenlämmitys. Draamaa nyt ei kukaan kuitenkaan katso. Oikeastaan maailma ei tarvitse enää yhtään leffaa, kun kaikki on jo niin nähty. |