Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 5174 175 176 177 178373 374 375 376 377
Scrobble
25.05.2014 00:54:01
Rolle ois varmaan itkenyt jos ei ois saanut tehtyä säälirankkarista maalia vikalla minuutilla. Kaveria tuntuu kiinnostavan helvetisti enemmän omat maalit kuin joukkueen menestys. Jotenkin erittäin oksettava pelaaja. Messin arvostan paljon korkeammalle.
"There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch" -Michael Caine
Secreterial
25.05.2014 09:36:38
Scrobble: Rolle ois varmaan itkenyt jos ei ois saanut tehtyä säälirankkarista maalia vikalla minuutilla. Kaveria tuntuu kiinnostavan helvetisti enemmän omat maalit kuin joukkueen menestys. Jotenkin erittäin oksettava pelaaja. Messin arvostan paljon korkeammalle.

Varmasti kiinnostaakin, mutta toisaalta myös siksi, että tällä kaudella Ronaldon maalit = joukkueen menestys. Sama se oli Unitedissa, kun mies paukutti 42 häkkiä kauteen. Ja onhan nuo sen maalimäärät muutenkin ihan huikeita, kuten myös Messillä.

Onhan se kentällä mulkun olonen kaveri, mutta googletamalla löytää, että ei se muuten olekaan niin mulkku kuitenkaan. Ehkä vaan sellanen kaksi kertaa päivässä suihkussa käyvä lacostehomo.

Tällä kaudellahan Rolle on ollut melko uskomaton ja vaikka se melkonen mulkku kentällä onkin, niin pakko mun on arvostaa tuota sen määrätietoisuutta ja ammatimaisuutta tuossa hommassa, joka näkyy esim. kropan kehityksessä. Aika huikeasti on kaveri tuota kroppaansa treenannut futiksen eteen.

Harmi kyllä, että Atletico hävisi, mutta aivan huikean kauden pelasi kyllä Simeonen jengi. Harva olisi uskonut ennen kauden alkua, että Atletico vie Espanjan liigan ja on Mestarien liigan finaalissakin vielä. Ehkä mestaruus mahdollistaa sitten pelaajien pitämisenkin, vaikkakin sieltä on omasta junnuosastostakin tulossa taas todella lupaavia pelaajia. Costa varmaankin on lähdössä, mutta jos runko säilyy hyvänä, niin ensi kaudella sitten uudestaan vaan menestystä hankkimaan.

Simeone on tehnyt kyllä valmentajana uskomattoman hienoa työtä, tuo Atleticon jengi on joukkueena ehkä maailman paras. Egomiehille ei tilaa ole ja kaikki tekee työtä ihan hulluna. Hyökkääjät jahtaa palloja alaspäin, laiturit kaventaa keskikentän apuun ja keskikenttä putoaa toppareiden apuun. Kurinalainen joukkue, joka pelaa kovaa, mutta hyökkää vahvasti. Ei voi kuin arvostaa.

Toisaalta tuon pystin myös Ancelotille suo, sillä mun mielestä mies sai Chelseasta kenkää niin törkeästi. Ja tietenkin päälle vielä se, että Ancelotti korvasi Realissa Mourinhon, jonka piti se pysty takaisin Realille tuoda. Ancelottin toi ja Jose kiukutteli.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
25.05.2014 10:03:13
Scrobble: Rolle ois varmaan itkenyt jos ei ois saanut tehtyä säälirankkarista maalia vikalla minuutilla. Kaveria tuntuu kiinnostavan helvetisti enemmän omat maalit kuin joukkueen menestys.

Hauska ilmaisu siinä mielessä, että kaverin maalit ovat käytännössä joukkueen menestyksen elinehto. Eikä taida olla aivan ensimmäinen hyökkäysorjentoitunut pelaaja, joka on itsekäs ja maaliahne, ja jonka itsekkyys on maalintekotehokkuuden perusta. Kyseisessä tilanteessa oli kontakti, josta voi yhtä hyvin viheltää rankkarin tai olla viheltämättä. Samanlaisia tilanteita näkee jatkuvasti, mutta kun rankkarin hankkii Cristina Ronaldo, se on se juttu.
Ekat demot.
TheBlackestEye
25.05.2014 11:12:51
On tuo Ramos kyllä aivan mieletön pääpelaaja. Oli sillä osa-alueella maailman eliittiä jo laitapakkivuosinaan, mutta nykyää meno näyttäisi olevan sitäkin ylivoimaisempaa. Kaksi uunia välierissä ja nyt finaalissa yksi lisää.

Toinen aivan käsittämätön kaveri eiliseltä oli Di Maria. Päälle 110 minuuttia pelattuna, mutta Nuudeli kirmaa, kun ei olisi kentällä aikaisemmin ollutkaan. Julmaa pelata Realia vastaan päälle ysikymppisiä, kun Balen ja Crisun kaltaisten ravihevosten välistä löytyy vielä tämän tasoinen juoksukone, joka tekee pyytteettömästi töitä myös alaspäin.
Secreterial
27.05.2014 21:38:28
Mauricio vaihtaa maisemaa: http://www.valioliiga.com/2014/05/2 … imeen-viisivuotisella-sopimuksella/

Eli Pochettino lähtee kokeilemaan onneaan Spursin peräsimeen. Ei paikkaa Mestarien liigaan ensi kauden jälkeen = kenkää?
Secreterial
29.05.2014 09:19:37
Malcolm Glazer on kuollut: http://www.bbc.com/sport/0/football/27614216

Ei tainnut ikinä käydä edes Old Traffordilla...
Vaihtovirta
29.05.2014 11:39:36
Rhapa
29.05.2014 13:51:24
Vaihtovirta: Maalivahtia ei ainakaan ole lahjottu..:D

http://www.hs.fi/urheilu/Maalivahti … telussa++katso+video/a1401326910554

Eihän se sitä minnekään heitä.
Vaihtovirta
29.05.2014 13:55:52
Rhapa: Eihän se sitä minnekään heitä.

No kyllä se sen nyt aika selvästi heittää..;)
Rhapa
29.05.2014 13:57:56
Vaihtovirta: No kyllä se sen nyt aika selvästi heittää..;)

Aika selkeesti toi pelaaja tulee lennossa siihen käteen. Kyllä siinä vähemmästäkin käsi heilahtaa.
jra
29.05.2014 14:08:37
Rhapa: Aika selkeesti toi pelaaja tulee lennossa siihen käteen. Kyllä siinä vähemmästäkin käsi heilahtaa.

Jep. Varmaan pelaaja osui maalivahtia kyynerpäässä vastaavaan hermoon, jota lääkäri polvessa kumivasaralla naputtelee.

Tuosta pelistähän oli jo päivä pari sitten, että tutkitaan tuloksen manipuloinnin mahdollisuutta, ja että on erityisessä tarkkailussa.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Prophet
29.05.2014 17:11:10
Jokos ykkösdivariseura JJK on kuollut ja kuopattu?

http://www.ksml.fi/urheilu/jalkapal … kija-pisti-rahahanan-kiinni/1816610
Rhapa
29.05.2014 18:03:31
Kännykältä katsottuna toi näytti siltä, et ois voinu olla törmäyksestä aiheutuva vahinkokin mut isommalta ruudulta tuo taasen näyttää siltä, että ei se kyllä vahinko ole.
Loijaa
29.05.2014 23:04:10

Kävin ensi kertaa 10 vuoteen katsomassa vanhan kotikylän joukkueen, Kultsun pelin. Kabinettipäätöksellä tuli nousu viime talvena kakkoseen, ja kauden alku on ollut yllättävänkin positiivinen - tähän asti joukkue on pelannut tappioitta - mutta nyt tuli kaatosateessa turpaan Järvenpään Jäpsiltä 0-5. Eipä tuosta pelistä jäänyt kerrottavaa jälkipolville.

Olen päättänyt antaa silti Kultsulle vielä toisen mahdollisuuden vakuuttaa minut siitä, että Joutsenon keskuskentälle voi pelipäivinä mennä muunkin, kuin vain kahvikupillisen takia..
we want the world and we want it now
Funkånaut
05.06.2014 14:37:45

Tällä hetkellä pelataan rantafutiksen Euroopan seurajoukkueiden mestaruudesta Italiassa. Hauska huomata, että olen jopa pelannut viime vuonna yhtä osallistuvaa joukkuetta vastaan virallisessa karsintaottelussa kyseistä lajia.

Sanomattakin selvää, että hävittiin. :)
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Vaihtovirta
05.06.2014 14:46:51
Onkos tämän kesän virallinen ikiliikkuja Fabregasin siirto, vai onko Rooney vielä lähdössä johonkin?

Niin ja Maailman Parhaallakin meni sitten sopimus loppumaan. Kutsuuko Real vaiko Barcelona?

No leikki leikkinä. Mielenkiintoinen siirtokesä taas tulossa, kun noin yhdessä mm-ottelussa loistaneita pelaajia myydään hirmuiseen ylihintaan..;)
Secreterial
06.06.2014 21:43:36
Sami sai töitä:

http://www.valioliiga.com/2014/06/0 … ageri-kolmivuotisella-sopimuksella/

Todella mielenkiintoinen pesti kyllä! Saapa nähdä, miten Hyypiä onnistuu Brightonissa.
Funkånaut
12.06.2014 18:20:31

Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Secreterial
12.06.2014 18:24:18
Funkånaut: Chelsea vahvistanut Cesc Fabregasin sopimuksen. http://www.chelseafc.com/news-artic … 39/title/fabregas-signs-for-chelsea

Olipa yllättävän nopea siirto. Saattaa olla, että siellä ei sitten niin moni seura miehen perässä ollutkaan. Unitedinkin välillä huhuttiin ja välillä ei...
Funkånaut
13.06.2014 20:15:38

Chelsea vahvisti, että David Luiz siirtyy PSG:hen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)