Secreterial 15.05.2014 08:13:16 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
järjestyssäännöt 15.05.2014 10:50:32 | |
---|
TheBlackestEye: Viihdyttävää kun ratkasupelit etenevät rankkareihin asti, mutta ikinä en ole nähnyt, että veska tulisi noin paljon pilkuissa vastaan, kun Sevillan Beto. Molemmat Benfican epäonnistuneet pilkut olisi voitu ihan hyvin uusia. . Samaa mieltä, Taffarel taisi aikoinaan harrastaa tuota vastaantuloa muttei noin räikeästi. Hauska katsoa kun parikin tuomarina silmäkovana tiirailee, mutta aivot ilmeisesti jumii kun nuita ei uusittu... Benfican pelaajatkaan eivät viittineet edes protestoida mikä myös outoa. En ole ikinä myöskään nähnyt noista vihellettävän uutta pilkkua vaikka sääntö onkin selkeä: "maalivahdin on oltava ennen pallon potkaisua omalla maaliviivalla." |
kozmik 15.05.2014 13:33:51 | |
---|
järjestyssäännöt: En ole ikinä myöskään nähnyt noista vihellettävän uutta pilkkua vaikka sääntö onkin selkeä: "maalivahdin on oltava ennen pallon potkaisua omalla maaliviivalla." Muistaakseni 1998 MM-kisoissa semifinaalissa Brasilia-Hollanti uusittiin joku pilkku juurikin tästä syystä. Chämppärifinaalissa 2005 jokseenkin kaikki Milanin pilkut olisi pitänyt uusia, aika härskisti tuli Dudek vastaan. Hyvä toki näinkin, italialaisten epäonni on aina iloinen asia... "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
trashjones 17.05.2014 19:20:00 | |
---|
Huikea alku FA Cupin finaalissa. 20 min pelattua, tilanne 1-2. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Secreterial 17.05.2014 19:29:25 (muokattu 17.05.2014 19:30:04) | |
---|
Huikea alku Barcelona-Atletico Madrid ottelussa, 25 min pelattu, Atleticolta kaksi elintärkeää pelaajaa loukkaantunut, kun sekä Costa, että Turan on jouduttu ottamaan vaihtoon... "I never bluff" - Cordell Walker |
Secreterial 17.05.2014 20:56:51 (muokattu 17.05.2014 20:57:39) | |
---|
Aijai! Hieno päivä! ATLETICOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO On se Simeone vain kuningas. Huikean joukkueen on mies kasannut. Ensin loukkaantuu ykköshyökkääjä ja sen jälkeen paras pelintekijä, mutta eihän se haittaa mitään. Ansaittu mestaruus kyllä Atleticolle, ehdottomasti kuuluu mun suosikkijengeihin. "I never bluff" - Cordell Walker |
trashjones 17.05.2014 21:00:18 | |
---|
Secreterial: Aijai! Hieno päivä! ATLETICOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO On se Simeone vain kuningas. Huikean joukkueen on mies kasannut. Ensin loukkaantuu ykköshyökkääjä ja sen jälkeen paras pelintekijä, mutta eihän se haittaa mitään. Ansaittu mestaruus kyllä Atleticolle, ehdottomasti kuuluu mun suosikkijengeihin. On kyllä hienoa vaihtelua Espanjan jalkapalloon. Toisaalla Arsenal tasoitti ja menettänyt ainakin 3 selvää pilkkua. Joko nyt se pokaali joka on antanut odottaa itseään lähes 9 vuotta. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Secreterial 17.05.2014 21:09:09 | |
---|
trashjones: On kyllä hienoa vaihtelua Espanjan jalkapalloon. Musta hienoa vaihtelua koko futismaailmaan. Simeone on vieny prässipelin ja kovuuden aivan uudelle tasolle ja kun siihen kuitenkin yhdistetään loistava hyökkäyspeli, niin Atletico on huikea jengi. Kurinalaisesti, mutta kovaa pelaava joukkue, joka prässää kovaa. Hyökkäyspäässä vielä Costa ja luovia pelaajiakin on ympärille paljon, mutta esim. Turankin on silti alaspäin todella kurinalainen. "I never bluff" - Cordell Walker |
Scrobble 18.05.2014 00:08:50 | |
---|
En ole kyllä hirveästi jalkapalloa tällä kaudella edes seurannut mutta täytyy kyllä olla iloinen Atleticon puolesta. La Ligan mestaruus ja chämppärin finaalissa, mihis asti ne Espanjan cupissa pääsi? Tuli muuten mieleen tämä legendaarinen video muutaman vuoden takaa: https://www.youtube.com/watch?v=V80byOsCbb8"There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
Secreterial 18.05.2014 09:16:54 (muokattu 18.05.2014 10:01:13) | |
---|
Scrobble: En ole kyllä hirveästi jalkapalloa tällä kaudella edes seurannut mutta täytyy kyllä olla iloinen Atleticon puolesta. La Ligan mestaruus ja chämppärin finaalissa, mihis asti ne Espanjan cupissa pääsi? Eikös ne semeihin päässyt? Real pudotti sitten siinä vaiheessa. Atletico on kyllä sympaattinen jengi ja menestys liigassa ja mestarien liigassa tekee kyllä hyvää rahallisesti joukkueelle. Costa varmaan lähtee Chelseaan, mutta en olisi yllättynyt, vaikka ensi kaudella Atleticon ykköshyökkääjä paukuttelisi taas huikean määrän maaleja. Torres vaihtokaupassa Chelseasta ja El Ninokin löytää jälleeen pelivireensä. E. Tata Martino eroaa Barcelonan peräsimestä. "I never bluff" - Cordell Walker |
TheBlackestEye 18.05.2014 11:16:00 | |
---|
Secreterial: Musta hienoa vaihtelua koko futismaailmaan. Tämä kyllä ehdottomasti! Hienoa jatkumoa Dortmundin BuLi-menestykselle ja viime vuoden Mestarien liigan finaalipaikalle. Kun Chelsea putosi Mestarien semeissä, niin Mourinho painotti sitä, mikä ero on yhden vuoden joukkueen rakentamisella ja kolmen vuoden rakentamisella. Atleticon ja Dortmundin tapauksessa on kuitenkin hyvä huomioida, kuinka helvetin raastavaa on tämän kokoisille seuroille joukkueen pitkäaikainen rakentaminen, kun vaihtuvuus tapahtuu aina seuran kirkkaimpien timanttien kohdalla. Siirtomarkkinoilla ei ole hirveästi floppeihin varaa, mutta onneksi juuri Atletico herättää vahvaa luottamusta, kun seuraavaa ykköskärkeä valitaan Diego Costan poistuessa Lontooseen. Onhan seuraa ehtinyt edustaa lähihistoriassa mainittujen Costan ja Torresin ohella myös Aguero ja Falcao, joten tällä osastolla on korvaajan valinnassa onnistuttu jopa poikkeuksellisen hyvin. |
Secreterial 19.05.2014 17:16:21 (muokattu 19.05.2014 20:01:21) | |
---|
"Yllättävä" uutinen julkaistiin tänään. Eli Van Gaal Unitedin peräsimeen: http://www.valioliiga.com/2014/05/1 … van-gaalista-man-unitedin-manageri/ Kolmen vuoden pesti ja Giggsin kakkosmiehenä. Villi veikkaus, että kolmen vuoden päästä Van Gaal eläköityy ja Giggs nappaa managerin pestin itselleen. Varsin pätevä valinta kyllä. Van Gaalissa on paljon samaa kuin Fergusonissa, joten istuu varmaan hyvin Unitedin johtoon. Netissä on melkosia tarinoita miehen tempauksista, joten luulis porukan motivaationkin taas nousevan... Yhtä odotettu, mutta silti massiivinen uutinen julkaistiin myös. Ryan Giggs lopettaa peliuransa: http://www.valioliiga.com/2014/05/1 … enda-ryan-giggs-paattaa-peliuransa/ Huikea ura kyllä takana Giggsillä ja tällä kaudellakin näytti vielä jalka liikkuvan niin hyvin, että olisi voinut vaikka jatkaakin. Nyt kuitenkin valmennushommiin. "I never bluff" - Cordell Walker |
Vaihtovirta 20.05.2014 15:02:17 | |
---|
|
Secreterial 20.05.2014 17:54:20 | |
---|
Funkånaut 21.05.2014 20:54:57 | |
---|
Suomelle tasapeli Tsekkiä vastaan harjoitusottelussa. Mitäs tosta nyt enempää sanomaan? Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Secreterial 24.05.2014 08:58:46 | |
---|
Funkånaut 24.05.2014 22:34:10 | |
---|
Atletico johtaa ekan puoliajan jälkeen maalilla. Vähän meni Ikerin piikkiin se maali. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Herrah 25.05.2014 00:10:05 | |
---|
joopa joo vittu |
Rhapa 25.05.2014 00:26:51 | |
---|
Ansaitusti voittivat. |
Funkånaut 25.05.2014 00:27:13 | |
---|
Ronaldolta tyylikäs kuoleva joutsen jatkoajan vikalla minuutilla 3-1 johtoasemassa. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |