Ed_Guy 29.02.2008 12:55:39 | |
---|
Heh. Yhdellä hahmolla rupesin vähän leikkimään potioneilla. Oli hauskaa kun strena oli jotain 1000000 luokkaa niin kaikki aseet hajosivat yhdestä iskusta... Vois kyllä kaivaa morskan Cd:n esille ja aloittaa pelaamisen. On se niin paljon kovempi verrattuna Oblivioniin. Get the Fuck Out! |
Jormaz 29.02.2008 12:56:56 | |
---|
Jotain cheatteja siihen alkuun kyllä vaatis, ei välttämättä aina jaksais mennä niitä kukkasia ja sieniä poimimaan. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Ed_Guy 29.02.2008 13:05:07 | |
---|
Jotain cheatteja siihen alkuun kyllä vaatis, ei välttämättä aina jaksais mennä niitä kukkasia ja sieniä poimimaan. Höpöhöpö. Menet Sadrith Moraan sinne Imperial alttarille. Siellä kaks tyyppiä muu aineksia fortify intelligence potioneihin rajattomasti. Ostat aina vaikka sata molemia teet niistä potskuja vedät ne naamariin ja nyt voit taas tehdä voimakkaampia potskuja kun intelligence on parempi... Ja jos massit meinaa loppua tarvikkeiden ostoon niin käyt välillä myymässä ylijäämä potionit Creeperille. (Joo kerran vähän Nolifetin) Mutta hauskaa oli kun kaikki Atribuutit oli sen 1000000 tai yli. Sitten pystyi tekemään aika über taikoja... Get the Fuck Out! |
Jormaz 29.02.2008 13:15:08 | |
---|
Meinasin että kun on alussa niitä mages guildin yms. tehtäviä joita ei välttämättä jaksais uudelleen runnoa läpi. Tai ehkä, saa nähä. Joo Creeperille tuli joskus myytyä "jonkin verran" potioneita. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
lethus1 29.04.2008 10:47:54 | |
---|
"vähän nostan"... Morrowind Graphics Expander. Toimii mulla. Parhaimmillaan näkee koko saaren, mutta jos haluaa myös nähä torneja, sieniä ja muita, kone menee kyllä aikaa stunniin. Eipä siinä, kiva lelu, mutta en osaa käyttää Shadereita. Haluaisin feikki HDR:n mitä kuvissa nähnyt, mutta miten ihmeessä noita Shadereita saa "käyttöön" ? Missään ei ole mitään "ok", "use" tms. namiskaa. Ei tunnu mikään vaikuttavan. EN osaa. Osaako joku ? Googletellut olen. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Tumocs 29.04.2008 13:05:39 (muokattu 29.04.2008 13:16:33) | |
---|
"vähän nostan"... Morrowind Graphics Expander. Toimii mulla. Parhaimmillaan näkee koko saaren, mutta jos haluaa myös nähä torneja, sieniä ja muita, kone menee kyllä aikaa stunniin. Eipä siinä, kiva lelu, mutta en osaa käyttää Shadereita. Haluaisin feikki HDR:n mitä kuvissa nähnyt, mutta miten ihmeessä noita Shadereita saa "käyttöön" ? Missään ei ole mitään "ok", "use" tms. namiskaa. Ei tunnu mikään vaikuttavan. EN osaa. Osaako joku ? Googletellut olen. Että kun tuo on tehosyöppö, ainakin kun käyttää uuden tekstuuripaketin kanssa. Mutta sittenhän se vasta nätiltä näyttääkin. Pitäisi varmaan itse asennella uudestaan niin osaisi neuvoa paremmin. Sieltä löytyy jostain välilehdestä namiska jossa mainitaan shaderit. Sieltä niitä löytyy iso lista ja niitä voi testailla. Sitten valitset sieltä shader syklin tjsp. ja pistät haluamasi efektit päälle. Sitten toisesta välilehdestä vielä enable HDR vekki päälle niin pitäisi toimia. Asennan nyt morrowindin niin osaan neuvoa sitten paremmin. Tästä http://www.ausgamers.com/files/details/html/30071 vielä uudet tekstuurit siihen peliin. Pitää tiputtaa view distancea MGE asetuksista, mutta on sen arvoista. E: Tools välilehdestä Shader Editor, josta Edit Activesta valitset käytettävät shaderit. Ja misc välilehdestä Supply HDR info to shaders. Niin ja miulla on muutama screenshotti tekstuureista ja MGEstä pelihuoneessam jos kiinnostaa. Suvituulen nussima vinkuheinä |
lethus1 29.04.2008 13:35:50 (muokattu 29.04.2008 14:41:26) | |
---|
Edit Active! Tesmaampa heti! Tein kaksi settingiä Toisen josta näkee maailman ääriin eli about koko saaren ja pyörii perkelen hyvin. Ja toisen, jossa paljon lyhyempi näkyvyys mutta kaikki kamat päällä. RULES: Shaderit toimii. On aika saatanan hienon näkönen morrowind 8x antialiasoinnit päällä, iso reso, fakeHDR/Bloom, Pitkä katseluetäisyys. Tuli fiilis että pitäs ruveta taas vääntämään ;) Oblivion on komea, mutta näyttää nyt jotenkin tylsältä Morrowindin disainen rinnalla. Kaikenmaailman kääpiöruinseja horisontissa, Deadric-ruinseja toisella puolella, sieniä kolmannella. HUh! AIM IN LÖÖV again! Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
ruusteri 24.08.2008 21:19:02 | |
---|
Täältä löytyy tästäkin aihe :D Loisto peli, omistan PC:lle. Vanha ukkeli joutui bittiavaruuteen, joten jouduin aloittamaan uuden. Modeja on jonkin verran käytössä nytten. |
Werihukka 25.08.2008 14:41:33 | |
---|
Loistava peli. Suosittelen ehdottomasti Bloodmoon-lisälevyä, jos ette ole vielä kokeilleet. Parasta antia koko pelistä saa irti mun mielestä siinä lisälevyllä. Ja onhan tuo tullut kertaalleen läpi pelattua. Itellä oli kovin nopeuteen painottunut hahmo. Hahmo on niin nopea, että peli kaatuu, kun juoksee suoraan eteenpäin ja hyppii. Latauskohdat tulee niin nopeasti aina vastaan, että peli saa kokoajan ladata uutta maisemaa. |
Ed_Guy 25.08.2008 15:16:19 (muokattu 25.08.2008 15:16:36) | |
---|
Loistava peli. Suosittelen ehdottomasti Bloodmoon-lisälevyä, jos ette ole vielä kokeilleet. Parasta antia koko pelistä saa irti mun mielestä siinä lisälevyllä. Ja onhan tuo tullut kertaalleen läpi pelattua. Itellä oli kovin nopeuteen painottunut hahmo. Hahmo on niin nopea, että peli kaatuu, kun juoksee suoraan eteenpäin ja hyppii. Latauskohdat tulee niin nopeasti aina vastaan, että peli saa kokoajan ladata uutta maisemaa. Olihan ne bootsit jalassa joista saa sen 100 vai 200 speediä? =D Siihen vielä joku enchant päälle että näkee jotain eteenkin niin se on siinä. Tosin mullakin vähän kone kaatuili Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Werihukka 25.08.2008 15:42:07 | |
---|
Olihan ne bootsit jalassa joista saa sen 100 vai 200 speediä? =D Siihen vielä joku enchant päälle että näkee jotain eteenkin niin se on siinä. Tosin mullakin vähän kone kaatuili Juu. Semmoset saappaat oli tosiaan ja speed boostittu täysiin+jostain tavaroista saa lisää. 321 tais olla speed mulla. Lisäks se hahmo on käytännössä mahoton tappaa, kun kukaan ei osu siihen ja jos osuu, niin se torjuu ja jos ei pysty torjumaan, niin sormus parantaa sen hetkessä. Mikään loitsukaan ei oikein tehoa siihen. Eli käytännössä siitä on tullut ihan turha.. jos ei sitten halua vaan tappaa kaikkia npc-hahmoja pelistä, huvikseen :) |
lethus1 25.08.2008 16:15:05 | |
---|
Juu. Semmoset saappaat oli tosiaan ja speed boostittu täysiin+jostain tavaroista saa lisää. 321 tais olla speed mulla. Lisäks se hahmo on käytännössä mahoton tappaa, kun kukaan ei osu siihen ja jos osuu, niin se torjuu ja jos ei pysty torjumaan, niin sormus parantaa sen hetkessä. Mikään loitsukaan ei oikein tehoa siihen. Eli käytännössä siitä on tullut ihan turha.. jos ei sitten halua vaan tappaa kaikkia npc-hahmoja pelistä, huvikseen :) Joskus tuli hikoiltua Moron kanssa aika paljon, mutta ilo loppui siinä vaiheessa, kun keksi: (spoiler??) ...että golden saintteja summonaamalla sai soul capturettua ne koska vaan halusi. Azura päälle niin siinä on jo mahikset tehä tosiaan niin kovat kamat ettei tarvi enä paljoa tehä. (spoiler ?? end)
Vähän sama oli Obliionissa kun sain jampalle 100% chameleonin. Plaah. Vompatti |
Ed_Guy 25.08.2008 16:23:01 | |
---|
Joskus tuli hikoiltua Moron kanssa aika paljon, mutta ilo loppui siinä vaiheessa, kun keksi: (spoiler??) ...että golden saintteja summonaamalla sai soul capturettua ne koska vaan halusi. Azura päälle niin siinä on jo mahikset tehä tosiaan niin kovat kamat ettei tarvi enä paljoa tehä. (spoiler ?? end)
Vähän sama oli Obliionissa kun sain jampalle 100% chameleonin. Plaah. Tässä vaiheessa hävisi kyllä ilo kokonaan... no eipä niitä ollu pakko käyttää. Ja ottaen huomioon miten helposti ton vielä oblissa sai... vastaavanlaisiin kamoihin morrossa olisi saanut käyttää huomattavasti enemmän aikaa Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Mr T 25.08.2008 16:48:49 | |
---|
Tässä vaiheessa hävisi kyllä ilo kokonaan... no eipä niitä ollu pakko käyttää. Ja ottaen huomioon miten helposti ton vielä oblissa sai... vastaavanlaisiin kamoihin morrossa olisi saanut käyttää huomattavasti enemmän aikaa Itsehän pilasin peli-iloni tutustumalla magian hienouksiin. Bound item-spellit olivat mainioita. Varsinkin kun loitsun keston väänsi nollaan. Maaginen tavara tuli ja meni, mutta bonukset jäivät. Ominaisuudet nousi aika vikkelään. En tiedä korjattiinko tuota päivityksissä. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |
ruusteri 26.08.2008 10:46:47 | |
---|
Kannattaa ottaa esim. Unofficial patch + viralliset patchit. Toi unofficial korjaa satoja bugeja, pahimpina questin rikkoja bugit. Modella saa peliä myös paljon tasapainoisemmaksi. |
Shitmanek 26.08.2008 12:50:54 | |
---|
Vähän sama oli Obliionissa kun sain jampalle 100% chameleonin. Plaah. Morrossahan saa todella helposti hahmolle 110-120% chameleonin. Varastelu on tuon jälkeen aika vaivatonta. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |
Torniojaws 26.08.2008 21:54:08 | |
---|
Morrossahan voi hypätä "katon läpi" ja aukaista inventaarion lakikorkeudessa. Varastelu on tuon jälkeen aika vaivatonta. Sen kun vain siirtää halutun tavaran maasta inventaarioon. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
leka 26.08.2008 22:07:24 | |
---|
Onhan noissa peleissä tuhansia keinoja "huijata" ja kehittää hahmoa ylivoimaiseksi... Mutta onneksi niitä ei tarvitse käyttää. |
Ed_Guy 27.08.2008 12:59:49 | |
---|
Onhan noissa peleissä tuhansia keinoja "huijata" ja kehittää hahmoa ylivoimaiseksi... Mutta onneksi niitä ei tarvitse käyttää. Morrossa parasta: Sneak namikka teipataan pohjaan ja mennään tekemään jotain. Sitten joskus tullaan takaisin ja huomataan että kappas sneak on 100 =D. Sen jälkeen varastelu on aika helppoa ilman huijaamista. Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
valtse 17.06.2009 21:49:27 | |
---|
Vois nostaa. Nykyään tätä nyt ei luultavasti kukaan muu enää pelaa, mutta ei se mitään. Tämän pelin suhteen olen kyllä todella myöhään herännyt, vasta pari viikkoa on tullut hakattua LÄHES koukussa. Sehän nyt on ihan kaikkien tiedossa, että pelihän on varmaan epävakaisin ikinä. Joku Fallout 2 tuntuu Morrowindin jälkeen luotettavuuden perikuvalta. Peli toimi suunnilleen ekan viikon melko ongelmitta, mutta sen jälkeen on kyllä saanut olla jatkuva crash to desktopin pelko takaraivossa. Kaatuminen tapahtuu suunnilleen joka neljäs kerta initializing data -kohdassa ladattaessa peliä. Sen lisäksi saman oireen saattaa laukaista aivan satunnaisesti esim. tappelun aloittaminen, NPC:lle puhuminen, tai vaikka vain alueen vaihtuminen. Varsinkin Hla Oadin ympäristö on "kunnostautunut" tässä. Pahoin pelkään, että kiinnostus on pikkuhiljaa hiipumaan päin, ellei noita ongelmia saa edes osittain korjattua. Modeista on tullut hankittua suurin osa, mitä tässä ketjussa on ylistetty, lisäksi jokunen muukin. Niissä syy ei taida kuitenkaan piillä, koska en sen ensimmäisen viikon jälkeen niitä ole lisännyt. Ihan varmahan en siitä kuitenkaan ole. Versionumero on tämä perus GOTY-versio. Morrowind.iniä olen rukannut joidenkin ohjeiden mukaan, eipä juurikaan vaikutusta toimivuuteen. Lisäksi tänään tuli asennettua tuo unofficial patch, mutta ei sekään tähän ongelmaan oikein auttanut. Itse sisältö sentään on vielä 7 vuoden iässäkin täyttä timanttia, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää. As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |