Vaihtovirta 21.05.2019 10:00:50 (muokattu 21.05.2019 10:02:29) | |
---|
Torniojaws: Vielä 4 vuotta kun jaksaa kärvistellä, niin toivottavasti Yle ostaa MM-lätkäoikeudet takaisin, niin ei tarvi aina kaivaa jotain kämäistä streamiä, jos haluaa katsoa muitakin kuin Suomen otteluita :P VPN:kin vanheni, niin ei voi enää katsoa IIHF:n Youtube-kanavalta niitä. Tänään tulis illalla Venäjä-Ruotsi peli. Ja mitä tekee maikkari..pistetään alkuun tunnin kooste Suomen pelistä ja hypätään tokaan erään mukaan, jos muistetaan...Täytyy antaa krediittiä siitä, että noi tyypit osaa kyllä vittuilla köyhille vielä paremmin kuin kokoomus.. |
Bongowing 21.05.2019 10:35:08 (muokattu 21.05.2019 10:37:22) | |
---|
But where the heck is magenta? |
Anonymous-jazz 21.05.2019 12:00:16 (muokattu 21.05.2019 12:00:55) | |
---|
Vaihtovirta: Win te rait geims - sanois Tamminen.. "Backhand, forehand ja taas ollaan ulkona mitalipeleistä". Taitaa taas noin käydä näissäkin kisoissa :) Ja mikä kansallinen nöyryytys, jos tämä pudottaja olisi taas Sveitsi. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Parasite 21.05.2019 12:07:54 | |
---|
Anonymous-jazz: "Backhand, forehand ja taas ollaan ulkona mitalipeleistä". Taitaa taas noin käydä näissäkin kisoissa :) Ja mikä kansallinen nöyryytys, jos tämä pudottaja olisi taas Sveitsi. Tässä sun negatiivisuudessa on kyllä jotain ihailtavaa. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Anonymous-jazz 21.05.2019 13:15:28 (muokattu 21.05.2019 13:31:51) | |
---|
Parasite: Tässä sun negatiivisuudessa on kyllä jotain ihailtavaa. Missä määrin ironinen huumori on negatiivisuutta ? :) Toihan on vaan pelkkää läpänderiä. https://i.imgflip.com/31i1w9.jpg Mun huumorintaju on sellainen, että ei siihen ihan kaikki pääse sisälle valitettavasti ja ilmankos niitä ns. vihamiehiä tässä suhteessa minulta varsinkin löytyy ihan jonoksi asti :) Ja siitä olen kyllä ihan ylpeä. En ole trolli, vaikka ehkä vaikutan sellaiselta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 21.05.2019 13:23:20 (muokattu 21.05.2019 13:33:07) | |
---|
Toi Suomen pelihän näyttää ihan siltä, että noi pojat pelkää pelata kiekkoa tällä hetkellä. Missä on se rentous, jolla tulisi niitä maaleja ? Where is the FLOW ? Hienosti pyörii kiekko Saksan päädyssä, mutta missä ne maalit ? Tori on suljettu "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pop Corn 21.05.2019 13:33:33 | |
---|
Anonymous-jazz: Kohta tekee germaanit 1-0 maalin, jonka jälkeen vituttaa suomalaisia taas muutama vartti :) Kiihottaaks se sua? Haluuksä että mä puhun tuhmia sulle? - aijaivoivoivoi sadasosasekunti, Mieto häviää sadasosasekunnilla!! - voivoivoi, nyt katkesi sauva..
Tulitko, vai jatketaanko? "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Henri Henri Olavi 21.05.2019 13:35:03 | |
---|
Pop Corn: Kiihottaaks se sua? Haluuksä että mä puhun tuhmia sulle? - aijaivoivoivoi sadasosasekunti, Mieto häviää sadasosasekunnilla!! - voivoivoi, nyt katkesi sauva..
Tulitko, vai jatketaanko? Reps, reps, repeti reps! One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Bongowing 21.05.2019 13:38:38 | |
---|
Pop Corn: Kiihottaaks se sua? Haluuksä että mä puhun tuhmia sulle? - aijaivoivoivoi sadasosasekunti, Mieto häviää sadasosasekunnilla!! - voivoivoi, nyt katkesi sauva..
Tulitko, vai jatketaanko? Jos sauva katkesi niin epäilen. But where the heck is magenta? |
Sjömanni 21.05.2019 13:38:47 | |
---|
Pop Corn: vai jatketaanko? Ja Ruotsi menee 6-5 johtoon! "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Henri Henri Olavi 21.05.2019 13:40:06 | |
---|
Torniojaws: Ei se oikein kannata painaa sata lasissa, jos meinaa seuraavat matsit voittaa, kun se 60 - 70 prosenttiakin riittää 3-0 -voittoon :) Tämä totta, mutta katsojan näkökulmasta tylsää. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Anonymous-jazz 21.05.2019 13:45:07 (muokattu 21.05.2019 13:45:38) | |
---|
Tulitko, vai jatketaanko? Saksa menee vielä kohta 2-1 ohi ja sit vituttaa monia kuin pientä eläintä. Mut tää on vaan kiekkoo... Ei tämän tarvitse olla niin vakavaa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pop Corn 21.05.2019 13:45:10 | |
---|
Wehrmacht taistelee. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Anonymous-jazz 21.05.2019 13:52:35 (muokattu 21.05.2019 13:54:06) | |
---|
Vituttaa toi Veikkauksen touhu, kun tuossa 1,5 h sitten olin kioskilla viemässä pitkävetoa sisään, niin oli juuri tämä matsi KOHDE KIINNI väliaikaisesti. Voiskohan ruokakaupat tehdä kanssa niin, että sanoa asiakkaalle, että VALITETTAVASTI JUURI NYT TÄMÄ JUHLA MOKKA KAHVIPAKETTI EI OLE JUURI NYT OSTETTAVISSA, että tule 15 min. päästä uudelleen, niin tuote on ehkä silloin ostettavissa. Tuohan on pitkävedon pelaajille Veikkauksen taholta puhdasta vittuilua. Ei esim. nämä ulkomaalaiset Unibetit tuollaista harrasta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Henri Henri Olavi 21.05.2019 13:59:59 | |
---|
Anonymous-jazz: Mut tää on vaan kiekkoo... Ei tämän tarvitse olla niin vakavaa. Tarvitseepa. Olisi todella tylsää katsoa pelejä, jos ei olisi vakavaa. Miksi katsoisin peliä, jos se ei herättäisi minussa tunteita? En miksikään. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Anonymous-jazz 21.05.2019 14:04:48 (muokattu 21.05.2019 14:06:20) | |
---|
Henri Henri Olavi: Tarvitseepa. Olisi todella tylsää katsoa pelejä, jos ei olisi vakavaa. Miksi katsoisin peliä, jos se ei herättäisi minussa tunteita? En miksikään. Saksa on silti paska maa EU fasistit... Sieltähän tätä paskaa johdetaan. Tämä ei ole nyt enää mitään huumoria. Sitten kun tää EU laitetaan yhden lipun alle, niin jääkiekon MM-kisat loppuu. Pelashan jo se Eurostoliiton lätkäjengi näissä yksissä kisoissa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Sjömanni 21.05.2019 14:13:04 | |
---|
Työmaali. Hyvin punnerrettu. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Lennu 21.05.2019 14:14:22 | |
---|
Maalivahdin häirintä, Saksa voittaa pelin. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Henri Henri Olavi 21.05.2019 14:15:20 | |
---|
Lennu: Maalivahdin häirintä, Saksa voittaa pelin. Höpöhöpö. Seniilille lasit päähän. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Anonymous-jazz 21.05.2019 14:19:32 (muokattu 21.05.2019 14:21:08) | |
---|
Ylämummoon se nyt pojat Vois toi apina jo vihdoin pudota Kaapon selästä, tai muuten tori on peruttu :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |