Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 515 16 17 18 19
Abysmal
02.06.2011 12:11:18
Bluesmies: Country + risti kaulassa + "I wanna thank the lord"-paskanjauhanta = Winning in America.

Nimenomaan, tää just. Noilla merkeillä on voittava. Ja mitään muuta ei tarvitakaan.
Joees
02.06.2011 12:12:20
Bluesmies: Country + risti kaulassa + "I wanna thank the lord"-paskanjauhanta = Winning in America.

Myös tämäkin. Mut en mä ainakaan kykene kiistämään etteikö Scotty hyvin vetäisi. Ei country ihan helppo genre laulaa ole sekään. Scotty on ollut mun suosikkejani jo kauan eikä vähiten siksi että sillä on ollut paketti kasassa hyvän aikaa. Hyvinkin valmis artisti.

Laurenin äänestä oon myös diggaillut kovasti vaikka esityksensä eivät muhun niin hirmusti vetoakaan. Siltikin kuuntelisin ennemmin levyltä Laurenia kuin Haleyn murahduksia jotka ovat tökkineet jo pitkän tovin. Haleyn luonnollinen rohina sen sijaan on oikein mainio.

12 joukossa mulla oli 4 veikkausta voittajaksi ja niistä neljästä se voittajakin näköjään tällä kertaa tulee. Kaks muuta tippuivat jo tovi sitten.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Sävis
02.06.2011 15:55:03
Todella harmillista, että kolmesta laulajasta se taitavin ei päässyt finaaliin. Haley on mun mielestä myös todella luonteva esiintyjä. Nyt toivon, että Scotty voittaa, koska Lauren on vieläkin jotenkin eksyneen oloinen lavalla.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
Misse
03.06.2011 10:09:29
Kyllä mäkin mieluummin Laurenia kuuntelen kun Hayleytä. Se raspi tosiaan tulee jo korvista. Esiintyjänähän Hayley on ylivoimainen, mutta toisaalta onko se ihme jos Lauren on eksyneen oloinen kun 16 kesäisenä tuonne joutuu. Olis hauska tietää miksi Lauren on koko kisan ajan stailattu niin tätimäiseksi. Onko hän itse halunnut sitä. Edelleen uskon että Scotty voittaa vaikka en tykkääkkään.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
jummijammi
03.06.2011 10:22:20
Elättelen tässä toivoa että Scotty laulaisi In the Ghetton.
Flash
03.06.2011 10:43:24

jummijammi: Elättelen tässä toivoa että Scotty laulaisi In the Ghetton.

Siinä kyllä tätien kyynelkanavat viimeistään aukeaisivat. Mutta vetoaisiko tuo kappale republikaaneihin?
Live Music Is Better!
Tellervo
03.06.2011 14:14:16
Eiiiii. Höh. Eipä enää paljoa kiinnosta lopputulos.

Mutta jotenkin mielessä kävikin kyllä että Laurenin kiltti & viaton & puhtoinen & positiivinen -style voi vedota amerikkalaisiin paremmin kuin paheellisempi Haley. Kaipa ne sitten sellaista tähteä tarviivat, kun nuo kaksi ovat finaalissa.
Osaan pelata karttapeliä.
JCM
03.06.2011 20:04:21

Tellu: Eiiiii. Höh. Eipä enää paljoa kiinnosta lopputulos.

Mutta jotenkin mielessä kävikin kyllä että Laurenin kiltti & viaton & puhtoinen & positiivinen -style voi vedota amerikkalaisiin paremmin kuin paheellisempi Haley. Kaipa ne sitten sellaista tähteä tarviivat, kun nuo kaksi ovat finaalissa.

Sama. Haleyn voittoa toivoin. Mutta kyllä Haleysta vielä kuullaan, on se niin helvetin kova!
Kre-per
04.06.2011 12:43:57
JCM: Sama. Haleyn voittoa toivoin. Mutta kyllä Haleysta vielä kuullaan, on se niin helvetin kova!

Voin kertoo, että Bennie and the Jets on soinu niin tiuhaan tahtiin meidän taloudessa, että avioero saattaa hyvinkin pian olla tosiasia.
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
Lennu
04.06.2011 19:25:53

JCM: Sama. Haleyn voittoa toivoin. Mutta kyllä Haleysta vielä kuullaan, on se niin helvetin kova!

Sen löytää karjalasta hei!
Internet-Tosikko.
bedlam
06.06.2011 11:04:18 (muokattu 06.06.2011 11:04:38)

Lennu: Sen löytää karjalasta hei!

:D Enpä katsonut tuloslähetystä, mutta Heili oli omiakin suosikkeja ja olisin hänet nähnyt mielelläni finaalissa. Mutta Lauren on kyl ollut omia suosikkeja myös alusta asti. Scottya en ymmärrä kun en ole amerikkalainen, enkä teinityttö.
Flash
07.06.2011 07:56:56

Karmeata kuraa se Scottyn "voittajabiisi". Laurenilla oli sentään vähän parempi. Mutta tylsä finaali, juu. Tuloslähetyksessä taitaa sentään olla vähän säpinää.
Live Music Is Better!
Jussiman
09.06.2011 11:45:32
Judas Priest esiintyi James Durbinin kanssa siinä tuloslähetyksessä! En olis ikinä uskonut.
eino mutku
09.06.2011 11:52:46
Missasin ton viimesen jakson mutta täytyy yrittää nähdä se uusinta. Sinänsä ihan sama oli että kumpiko voitti, hienoja nuoria artisteja joilla on jalat maassa ja positiivinen asenne. Ne kilpailijat jotka itsessäni herättivät tunteita putosivat jo aiemmin Heiliä lukuunottamatta. Hieno kausi.

Jou määän, listn. JOU.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Flash
09.06.2011 11:58:53

Jussiman: Judas Priest esiintyi James Durbinin kanssa siinä tuloslähetyksessä! En olis ikinä uskonut.

Aika hyvin tuollaiselta bändiltä päästä tollaseen ohjelmaan. Tosin aika has been osastoa oli ne vieraat muutenkin. TLC yrittää vissiin jotain come backia. Näytti aika vaivaiselta... Priest näytti siis tuossa seurassa aika hyvältä.
Live Music Is Better!
this1sux
09.06.2011 22:12:34 (muokattu 09.06.2011 22:22:50)
Flash: Aika hyvin tuollaiselta bändiltä päästä tollaseen ohjelmaan. Tosin aika has been osastoa oli ne vieraat muutenkin. TLC yrittää vissiin jotain come backia. Näytti aika vaivaiselta... Priest näytti siis tuossa seurassa aika hyvältä.

Se tyttöjen ryhmäesitys johon Beyoncekin tuli mukaan oli aika rautaista tavaraa.

EDIT:
Ja tosiaan! Hitto se Tony Bennett & Haley oli parhaita juttuja mitä ko. formaatin parissa on nähty!
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
carlos
09.06.2011 23:23:53
this1sux:EDIT: Ja tosiaan! Hitto se Tony Bennett & Haley oli parhaita juttuja mitä ko. formaatin parissa on nähty!

Toi koko finaali oli kyllä semmoista ilotulitusta, todella laadukasta viihdettä!
by the grace of God
Tympee Huttunen
10.06.2011 20:37:34
carlos: Toi koko finaali oli kyllä semmoista ilotulitusta, todella laadukasta viihdettä!

Omasta mielestäni ne tyttöjen ryhmäesitykset oli järjestäen aika huonoja. Haley oli duetossaan ihan omassa luokassaan. Aikamoinen floppi oli American Idol loppujen lopuksi, kun finaalikaksikkoa miettii.
Sävis
10.06.2011 23:51:53
Aikamoinen lässähdys oli viimeinen kilpailulähetys. Tuloslähetyksessä loisti enemmän ne pudonneet kilpailijat ja Beyoncé.

Vähän mua alkoi mietityttää, että onko Lauren nyt sitten jo noin nuorena huutanut äänihuulensa rikki. Tuntui todella pahalta, kun ääni aina välillä tahattomasti särkyi.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
JCM
14.06.2011 03:44:58

Sävis:

Vähän mua alkoi mietityttää, että onko Lauren nyt sitten jo noin nuorena huutanut äänihuulensa rikki. Tuntui todella pahalta, kun ääni aina välillä tahattomasti särkyi.

Eihän välttämättä ole kysymys siitä, että äänihuulet olisi huutanut rikki? Voihan siihen muutkin asiat vaikuttaa.

Mutta silti: Haley oli mun suosikki. Ei Lauren, eikä varsinkaan Scotty.

Haley pienenpi kuin kolem.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)