Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 516 17 18 19 2098 99 100 101 102
bedlam
13.10.2008 12:19:10 (muokattu 13.10.2008 12:19:34)

Mummielestä edelleen se nuorin tyttö (Jaana?) on kuulostanut parhaalta laulajalta. Mutta idolina olo on tietty muutakin. Odottelen semifinaaleja innolla, kun ei selkeätä käsitystä ole noista pienistä pätkistä voinut mitenkään saada.
Kanjonit
13.10.2008 12:22:14

Turha spekuloida kun Kuoppis kuitenkin vie finaaleissa voiton kotiin tänäkin vuonna!
embe
13.10.2008 15:57:53
Melkein kaikki nuo naissemifinalistit ovat täysin syyttä tuolla.

Karsintojen aikaan eräässä jaksossa näytettiin n. viisi laulajaa, joissa kaikissa oli potentiaalia mutta kukaan heistä ei päässyt jatkoon. Siinä alussa tuli joku teksti ruutuun, että "arvatkaa ketkä heistä pääsivät jatkoon?" siihen tyyliin, että ohjelman tekijätkin olivat aika yllättyneitä kun hyvät laulajat eivät päässeet karsintojen ohi. Sitten vähän ajan päästä näytettiin se japani-fani, joka luojan kiitos ei enää ole kisassa mukana, ja kun vertasi häntä näihin pudotettuihin niin hän oli kyllä ali riman aika pahasti.

Nyt tuolla piipittää noita tasapaksuäänisiä tyttöjä, joilla on keskenään samanlaiset äänet. Ei jymarra. Tämä Jaana 16 v. on ainoa erottuva.
You have to stop the Q-Tip when there's resistance.
Petrukki
13.10.2008 16:04:07
Nyt tuolla piipittää noita tasapaksuäänisiä tyttöjä, joilla on keskenään samanlaiset äänet. Ei jymarra. Tämä Jaana 16 v. on ainoa erottuva.

Anna-Kaisallakin tosi jees ääni, tosin katsonut viimeiset kaksi jaksoa vähän sivusilmällä.

Itsepähän enemmän toivoisin, että laulajat olisi parempia Anna Abreu. Nyt kun kattelee noita finaalivetoja, niin onhan siellä aika kehnoja suorituksia. Ei sillä, että itse osaisin, mutta kisan voitto meni ainakin ihan oikeaan osoitteeseen, vaikka nykyään kyllä kuuntelen mielummin Annaa, kuin Aria. :)
jou
Hannu H.
13.10.2008 19:50:57

Semmonen tuli tossa mieleen, että onkohan Linda jotain sukua Rustin laulaja Herraselle? Ei mikään ihan yleisin sukunimi ole tuo..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
nappero
13.10.2008 20:02:17

Semmonen tuli tossa mieleen, että onkohan Linda jotain sukua Rustin laulaja Herraselle? Ei mikään ihan yleisin sukunimi ole tuo..

Mulle tuli mieleen, että onkohan sukua minun piano-opettajalle... tuskimpa vaan...
Terve ja heipähei!
Lesko
13.10.2008 20:10:20

Kaikki muut paitsi se kiva kikkarapää Saana ja sitten tuo musta-hevonen-Anna-Kaisa..
Pylkkänen
15.10.2008 11:17:59
Tämän päivän iltalehden lööppi:

"Anna Abreau : Idols tähtiä LIIKAA"

HOHO
Viikset miehen tekee!
Dunga
15.10.2008 12:33:37

HOHO

Hoho :D Anna voisi sitten uhrautua muiden puolesta, eihän se ees voittanu mitään.
Interstellar overdrive.
jtpennane
15.10.2008 13:46:07

Hoho! Ei taida tyttö olla laatikon terävin veitsi.
Mä tiedän missä sä asut!
RstoU
15.10.2008 14:44:14
Turha spekuloida kun Kuoppis kuitenkin vie finaaleissa voiton kotiin tänäkin vuonna!

Jos viittaat finaalin rumputyöskentelyyn niin Nykänen taitaa nousta Kuoppiksen pallille tänä vuonna. :) Tai omalleen.
"Jazzissa on laajoja sointuja vs rockmuusikoilla on power chords, joista puuttuu mm. Bbmaj13 (#11) -> jazz johtaa 1 - 0, koska enemmän on paremman" -Jazzmies
Kanjonit
15.10.2008 18:14:55

Jos viittaat finaalin rumputyöskentelyyn niin Nykänen taitaa nousta Kuoppiksen pallille tänä vuonna. :) Tai omalleen.

Nimenomaan siihen viittaan. Itse kuulin että Nykänen soittaisi karsinnoissa ja Kuoppis loput.
KooAa
15.10.2008 19:33:41

HOHO

Pitänee ottaa huomioon miten noi lehdet noita lööppejään rakentlee.

Niinku että:
Paavi meni lentäen New Yorkiin. Koneesta astuttuaan oli vastassa joukko lehtimiehiä. Yks kysyi että "mitä mieltä paavi on New Yorkin ilotytöistä?". Paavi vastas että "mitä, onko täällä ilotyttöjä?". Aamulla lehden lööppinä oli: Paavin ensimmäiset sanat: "onko täällä ilotyttöjä?".
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off uusi demo kuunneltavissa
Bassfuke
15.10.2008 20:07:10
Mulle tuli mieleen, että onkohan sukua minun piano-opettajalle... tuskimpa vaan...

Tähän ja edelliseen viestiin vastaten: Linda on miehensä sukunimen otettuaan Herranen, joten tuskinpa hän KOVIN läheistä sukua näille on.
"Lick my lovepump"
Novac
15.10.2008 20:53:15

Ennustan edelleen että tää Idols tulee floppaamaan yhtä pahasti kuin Ilkka Jääskeläinen... Vai kuka se oli...
mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö"
jazzmies
15.10.2008 22:48:49

Se sattuu ihan sairaasti, kun joku toinen nousee pallisi päälle. Poikani tallasi omaani tässä yksi päivä, ja näin monia tähtikuviota - takavasemmalla Otavan ja edessä Capricornin. Taivas ei ollut pilvessä enkä mäkään!
Dimebag Darrell 1966-2004
hapan
15.10.2008 23:20:12
Se sattuu ihan sairaasti, kun joku toinen nousee pallisi päälle. Poikani tallasi omaani tässä yksi päivä, ja näin monia tähtikuviota - takavasemmalla Otavan ja edessä Capricornin. Taivas ei ollut pilvessä enkä mäkään!

Kiitos tästä.
JPQ
15.10.2008 23:29:26

Todellakin täysin samaa mieltä.
JPQ
15.10.2008 23:34:59

Voin kertoa faktan jonka olen kuullut eli KAIKKI Herraset ovat sukua.
Hannu H.
16.10.2008 00:59:17

Kaikki muut paitsi se kiva kikkarapää Saana
Tuo sieltä sais mun mielestä ekana lentää pihalle. Ärsyttävän olonen ihminen enkä siitä laulustakaan kyllä perusta..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)