Funkånaut 24.01.2013 22:51:22 | |
---|
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
jra 24.01.2013 23:13:45 (muokattu 24.01.2013 23:14:29) | |
---|
Funkonaut: Mikä noiden huomautusten idea oikein on? Niitä voi saada joku miljoona, ja pahin sanktio tuntuu olevan uusi huomautus. Eikös tuo JSN ole noiden lehtitalojen ja muiden mediafirmojen oma elin, eli ovat yhteisellä päätösellä moisen perustaneet ja sitten sillai vähän aina suitsivat jos joku jäsen meinaa irrotella? Mitään muita keinoja ja tuskin edes tarkoitusta sillä ei ole. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Tinmo 25.01.2013 15:47:15 (muokattu 25.01.2013 15:51:16) | |
---|
Kuuntelin tänään aamulla Radio Rockia automatkalla. Studiossa oli Reino Nordin (ilmeisesti Korporaation tms. vieraana). Muutaman tunnin kuluttua taas autolla liikkuessa laitoin radion päälle ja silloin radiosta kuului Jone Nikulan ääni. Onko ton kanavan anti joka päivä samanlaista kamaa ku tänään? En yhtään ihmettele että Iltalehdellä ja Radio Rockilla on jotain tekemistä toistensa kanssa. Säästän itseni Radio Rockilta jatkossa ja toivon, että toi jengi pysyy pääosin radiossa ja on siten vältettävissä. edit: Vaikkei tämän pitäisi mua kiinnostaa, mutta ihminen on outo tapaus: Onko sille jotain syytä, että jos tolla kanavalla ei soi Biffy Clyro, niin siitä ainakin puhutaan jokaisen soitetun kappaleen välissä? |
esprit de corps 25.01.2013 18:25:41 | |
---|
Tinmo: Kuuntelin tänään aamulla Radio Rockia automatkalla. Ensinnäkin, se on samaa konsernia Ilta-Sanomien kanssa. Ja kyllä, Nikula on päivässä äänessä, ei se aamulla ole, siellä on Heikelä ja Moisio miehistä silloin. Biffy Clyron albumin ensisoitto oli viime yönä ja sitä on tänäänkin soinut jonkun verran, mitä radiota sä olet kuunnellut? Silti, en minä vittuile, eiköhän jokaisella kanavalla ole omat paskuutensa. Rockilla on esimerkiksi todella suppea soittolista. "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
Voltonator 25.01.2013 20:59:54 | |
---|
Se tän aamunen haastateltava oli ihan vitun ärsyttävä. Nauro omille paskoille jutuilleen koko ajan. |
Kimmo72 25.01.2013 21:01:31 | |
---|
Voltonator: Se tän aamunen haastateltava oli ihan vitun ärsyttävä. Nauro omille paskoille jutuilleen koko ajan. Vähä niinku Korporaation juontajat itsekin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Burn 25.01.2013 21:19:39 | |
---|
Dream_eater: Vähä niinku Korporaation juontajat itsekin. Joo, jotenkin tästä aamushöystäkin on kadonnut se terävyys. Ennen jokainen aamu oli hiukan erilainen, kun Heikelä ja Linnanahde toimivat yhdessä helvetin hyvin. Nyt se on sitä samaa sössötystä aamusta toiseen. Ennen sentään tuli tehtyä niin, että kuunteli mielellään sitä pelkkää puhetta ja sitten kun oli umpiraivostuttavien Disturbedien ja Sparzanzojen vuoro, niin sitten pistin radion pois päältä, minkä jälkeen kuunneltiin taas puhetta. Nykyään ei sitäkään enää jaksa tehdä. |
Kampela77 28.01.2013 16:18:10 | |
---|
Voltonator: Se tän aamunen haastateltava oli ihan vitun ärsyttävä. Nauro omille paskoille jutuilleen koko ajan. Vitsien kertominen on vähän niin kuin bluesin soittaminen. Omille vitseille nauraminen on merkki siitä, että kertoja on täysillä mukana. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Tawsky 28.01.2013 22:14:40 | |
---|
Tinmo: Onko ton kanavan anti joka päivä samanlaista kamaa ku tänään? En yhtään ihmettele että Iltalehdellä ja Radio Rockilla on jotain tekemistä toistensa kanssa. Mä oon miettiny että kuinka monesti sieltä tulee päivän mittaan se "Everybody wants to be an astronaut"-biisi. Kai ne heitää nopalla että laittavatko sen soimaan vai jonkun Metallican biisin. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Mikko 29.01.2013 10:41:33 | |
---|
ADEHD: Mä oon miettiny että kuinka monesti sieltä tulee päivän mittaan se "Everybody wants to be an astronaut"-biisi. Kai ne heitää nopalla että laittavatko sen soimaan vai jonkun Metallican biisin. Noin neljä kertaa, mikä on mielestäni noin neljä kertaa liikaa. 27.01 20:26 Everybody Wants To Be An Astronaut 27.01 16:55 Everybody Wants To Be An Astronaut 27.01 13:08 Everybody Wants To Be An Astronaut 27.01 10:37 Everybody Wants To Be An Astronaut http://soitto.info/kanava.php?kanav … diorock&kid=51873&eid=12454 |
esprit de corps 29.01.2013 11:12:29 (muokattu 29.01.2013 11:15:47) | |
---|
Rautiaisen Piru minut periköön-kappale soitettiin viime viikolla välillä maanantaista perjantaihin 21 kertaa. Eli noin neljä kertaa päivässä. Örgh. http://soitto.info/top.php?kanava=r … p;pva=2013-01-21&pvl=2013-01-25 E: korjattu typo E2: Kolmea soitetuinta kappaletta tuolla aikavälillä veivattiin 63 kertaa, eli keskimäärin 12,6 kertaa päivässä tuli samat kolme biisiä. "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
Miikss 29.01.2013 16:17:34 | |
---|
Hajosin kun 1000 paras rock-biisiä -listalla oli sijalla 9xx (en muista tarkkaa sijalukua tähän hätään, enkä jaksa tarkistaa) Herra Ylpön Rautavaara rules. Siis mitä vittua? Alemmilla sijoilla on ollu ihan oikeesti legendaarisia biisejä ja sitten joku helvetin Ylpön typerä lallatus on ylempänä? Piti sulkea radio samantien. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Luthanasia 29.01.2013 18:08:54 | |
---|
Edellisen listan top kolmessäkympissä oli Avenged Sevenfoldin Nightmare. Beatlesia ei tainnut mahtua parhaan kolmensadan joukkoon yhtään biisiä. "Pessimist won't never be disapointed" |
Funkånaut 29.01.2013 18:21:11 | |
---|
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Jormaz 29.01.2013 23:09:19 | |
---|
Miikss: Hajosin kun 1000 paras rock-biisiä -listalla oli sijalla 9xx (en muista tarkkaa sijalukua tähän hätään, enkä jaksa tarkistaa) Herra Ylpön Rautavaara rules. Siis mitä vittua? Alemmilla sijoilla on ollu ihan oikeesti legendaarisia biisejä ja sitten joku helvetin Ylpön typerä lallatus on ylempänä? Piti sulkea radio samantien. Tätä ei voi linkittää liian montaa kertaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Radiomafian_top_500 No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
fuzz 29.01.2013 23:21:47 (muokattu 29.01.2013 23:22:30) | |
---|
elämän tarkoitus on 42 |
Epämuusikko 29.01.2013 23:46:33 | |
---|
Jormaz: Tätä ei voi linkittää liian montaa kertaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Radiomafian_top_500 Captain Hollywood Project ja Dr. Alban bongattu. Rednex sija 6 eisss!!! Radio Rockia vihaan, pl. ne vanhojen biisien näennäiset erikoisohjelmat. Niistä pidän. Erikoisohjelmista ja vanhemmasta rockista. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 29.01.2013 23:49:58 | |
---|
Epämuusikko: Captain Hollywood Project ja Dr. Alban bongattu. Rednex sija 6 eisss!!! Radio Rockia vihaan, pl. ne vanhojen biisien näennäiset erikoisohjelmat. Niistä pidän. Erikoisohjelmista ja vanhemmasta rockista. Kirjaan mielipiteesi ruutuvihkoon. no is any good musics maked anymore... |
ukko idänmies 30.01.2013 06:08:26 | |
---|
Heikelä Korporaatio on parhaimmillaan oivaltava ja hauska, huonoimmillaan noloa ja lapsellista kiusaamista ja hihitystä. Kolmikkoa kuunnellessa paistaa joksus liian selvästi läpi se, että Heikelä tekee töitä omalla firmallaan ja omalla sopimuksellaan aseman kanssa ja kaksi muuta juontajaa saavat palkkansa Radio Rockilta (Sanomilta). Tämä taas ei pidemmän voi olla aiheuttamatta muuta kuin hankaluuksia. Mitään muuta Rockilta en pysty kuuntelemaan. Kanava vaihtuu heti, kun Nikula avaa suunsa. Iso mies, pienen pojan puheet. Ja musiikista onkin kaikki tarvittava jo sanottu. Ei elämästä enää edes juovu. |
Rhapa 30.01.2013 06:21:11 | |
---|
ukko idänmies: Kolmikkoa kuunnellessa paistaa joksus liian selvästi läpi se, että Heikelä tekee töitä omalla firmallaan ja omalla sopimuksellaan aseman kanssa ja kaksi muuta juontajaa saavat palkkansa Radio Rockilta (Sanomilta). Tämä taas ei pidemmän voi olla aiheuttamatta muuta kuin hankaluuksia. Niin, siis tarkalleen ottaen miten tuo paistaa läpi? |