nikomati 29.09.2006 11:30:06 | |
---|
1+2 teki tuossa pelissä hienoa. miehen ura kääntynyt pikku hiljaa uuteen nousuun viime kuden pelsuihin siirron jälkeen. koskaan ei voi olla liian gay |
Heavy Metal Machine 29.09.2006 12:01:55 | |
---|
Kyllä nyt kelpaa ja kommentteja tulee kun pärjäätte? ;) Totta vitussa. Luonnollistahan se on?!.. Johto sen kuin kasvaa viha... eikun sarjataulokossa :D HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Dunga 29.09.2006 12:10:52 | |
---|
Totta vitussa. Luonnollistahan se on?!.. Johto sen kuin kasvaa viha... eikun sarjataulokossa :D Juujuu. Ei muakaan nyt enää kiinnosta kun ei Ässät pärjää viime kauden malliin ;) Paskallakin on tekijänsä. |
Ben_D 29.09.2006 12:15:26 | |
---|
Perussuomalaista fanitusta...kun menee vituiksi ollaan turpa kiinni... http://www.fiercemetal.org |
Isodee 29.09.2006 13:25:41 | |
---|
Perussuomalaista fanitusta...kun menee vituiksi ollaan turpa kiinni... No joo, ei mun tee paljon mieli kommentoida eilisen Pelicans-tappion jälkeen. En toki myöskään ilku muiden tappioille... |
KTULU 29.09.2006 13:53:42 | |
---|
Eilinen HPK-Tappara peli oli kyllä jotain. Kuuntelin tosin vain radiosta, enkä ollut katsomassa, mutta päävalmentaja Rauli Uraman suunnittelemalla kuviolla sai Konna laitettua meikäläiset vielä peliin mukaan. Jatkoaika oli perseestä. Ajassa 62.20 Kauppiselle jäähy jonka syy on tuntematon. Siis mitä helvettiä?? Otti kädellä kiekon haltuun ja tiputti jäähän. Järkee nyt vähän päähän kun Henrikssonkin on sentään melko arvostettu tuomari. Voittomaali ei kylläkään tullut tuon alivoiman aikana mutta melkeinpä sen jälkitilanteissa. Mutta toinen aihe: huomisen peli Ässiä vastaan. Odotan voittoa. Ja niinkuin yleensäkin odotan paljon maaleja. Maalivahtipeli Tapparan pitäisi viedä, kun vertaa oikein hyvässä vireessä olevaa Nikkilää ja eilen kahdeksan maalia päästänyttä Kaltiaista. Tapparan peli on muutenkin oolut mielestäni parempaa. Hallissa yleisöä tulee olemaan varmaan 5000-5600, joten tunnelmaa luulisi olevan ainakin viime kotipelejä enemmän. SaiPa pelissä pelaajien ja tuomarien huudot kuuli yleisöön asti. :D Tulosveikkaus lauantaille: 5-0. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Dunga 29.09.2006 14:23:56 | |
---|
Mutta toinen aihe: huomisen peli Ässiä vastaan. Odotan voittoa. Ja niinkuin yleensäkin odotan paljon maaleja. Maalivahtipeli Tapparan pitäisi viedä, kun vertaa oikein hyvässä vireessä olevaa Nikkilää ja eilen kahdeksan maalia päästänyttä Kaltiaista. Tapparan peli on muutenkin oolut mielestäni parempaa. Hallissa yleisöä tulee olemaan varmaan 5000-5600, joten tunnelmaa luulisi olevan ainakin viime kotipelejä enemmän. SaiPa pelissä pelaajien ja tuomarien huudot kuuli yleisöön asti. :D Tulosveikkaus lauantaille: 5-0. Katsotaan huomenna, itse vaivaudun myös paikan päälle todistamaan Hakametsän kirkon hartaustilaisuutta. Tulosveikkaus 0-5. Paskallakin on tekijänsä. |
Mikaelo 29.09.2006 14:31:02 (muokattu 29.09.2006 14:36:40) | |
---|
Heh, kuinkahan pian HIFK purkaa Ahlqvistin vuokrasopparin.... edit: Jahas, ja ensimmäinen valmentajan vaihtokin sitten nähtiin kun kalakukot antoivat monoa Mika Pieniniemelle. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
JohnJ 29.09.2006 15:59:41 | |
---|
Heh, kuinkahan pian HIFK purkaa Ahlqvistin vuokrasopparin.... Mitä ajat takaa? Eilenhän maalissa oli Lundell koko pelin ajan. Ei sillä että murskatappio menisi yksin Lundellin piikkiin, mutta kyllä minulla ainakin Matikaisen Penan roolissa olisi vähän toisenlaiset suunnitelmat. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Hiku 29.09.2006 16:08:21 | |
---|
Eilenhän maalissa oli Lundell koko pelin ajan. Eikä ollut. Vaihdettiin ajassa 31.23 (6-0) ekan sm-liigapelin pelanneeseen 17 vuotiaaseen Juuso Oinoseen. Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss. |
Dunga 29.09.2006 16:15:28 | |
---|
Mitä ajat takaa? Eilenhän maalissa oli Lundell koko pelin ajan. Ehkä Pena haluaisi mielummin Ahlqvistin penkille kuin Oinosen, siinä tapauksessa jos Lundell haparoi taas? Paskallakin on tekijänsä. |
FatSam 29.09.2006 22:00:00 | |
---|
Maalivahtipeli Tapparan pitäisi viedä, kun vertaa oikein hyvässä vireessä olevaa Nikkilää ja eilen kahdeksan maalia päästänyttä Kaltiaista. Paitsi Kaltiainen ei pelaa huomenna, jos Ässien valmennusjohdolla on järkeä päässä. Ainakin Turussa Kilpeläinen oli helvatan hyvä, joten hän kantakoon vastuun. Jausa. |
Veikko 29.09.2006 22:17:01 (muokattu 30.09.2006 17:56:44) | |
---|
Paitsi Kaltiainen ei pelaa huomenna, jos Ässien valmennusjohdolla on järkeä päässä. Ainakin Turussa Kilpeläinen oli helvatan hyvä, joten hän kantakoon vastuun. Vedonlyöntifirmoissa on niin isoja kertoimia Ässien voiton puolesta, että pakko pelata omiaan vastaan. No saatana, vois narrit alkaa pelaan tosissaan tai kaikki vedot kusee. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
aikavaikea 30.09.2006 18:18:16 | |
---|
Mulla on tuntunut pahalta jo joltisenkin aikaa... ...mutta nyt näyttäisi ainakin välillä näkyvän valoa tunnelin päässä. Toivotaan ettei se ole juna. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
Ben_D 30.09.2006 19:13:33 | |
---|
Naminami ja BumBum...Kerho nousi alivoimalla voittoon ja Kalpa tienas meikäläiselle rahaa kertoimella 7.00. Tattis Kalakukot... http://www.fiercemetal.org |
Veikko 30.09.2006 19:27:36 | |
---|
Öhman teki neljä maalia. Yeah! "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Heavy Metal Machine 30.09.2006 19:28:50 | |
---|
Hävittinkö me? En edes muista milloin viimeksi Jokerit olisi hävinyt sm-liigassa pelin.. Joskus viime kaudella vissiin? :) Suuta hevosenkengälle niin... Kreittoa koneeseen ja ytimeen. Sportin päättärit ja viinaa myydään alehintaan :) Sinne siis. Oi jookeeriit oi jookeeriit oi jookeriit joo joo... HML 14.10.2006... Ben D, mennääks tuopille? HELSINGIN JOKERIT 1967 |
RocknRoll 30.09.2006 19:37:05 | |
---|
Okei, Ässät alkaa näyttämään siltä joukkueelta jolta me olemme sen oppineet tuntemaan..Fuck the shit! |
Veikko 30.09.2006 19:38:36 | |
---|
Hävittinkö me? En edes muista milloin viimeksi Jokerit olisi hävinyt sm-liigassa pelin.. Joskus viime kaudella vissiin? :) Palasitte omalle tasollenne ;-) "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Ben_D 30.09.2006 20:13:42 | |
---|
Hävittinkö me? En edes muista milloin viimeksi Jokerit olisi hävinyt sm-liigassa pelin.. Joskus viime kaudella vissiin? :) Suuta hevosenkengälle niin... Kreittoa koneeseen ja ytimeen. Sportin päättärit ja viinaa myydään alehintaan :) Sinne siis. Oi jookeeriit oi jookeeriit oi jookeriit joo joo... HML 14.10.2006... Ben D, mennääks tuopille? Mennään vaan, mutta mä olen Vantaalla... ;) http://www.fiercemetal.org |