sticky fingers 25.06.2014 00:30:39 | |
---|
aivokuolio: Prätkähiiret/Katuhait-crossover oikean leffan muodossa ois kyllä... jotain. Alkoipa juuri kiinnostaa, vaikken siis ihan sitä ikäluokkaa olekaan, että noi olis itselle ollut mitään "juttuja" koskaan. "On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa |
Roadkill 25.06.2014 07:35:47 | |
---|
Prätkähiiret/katuhai-splitti olisi pitänyt tehdä kasarin ja ysärin vaiheessa, niin olisi erikoistehosteet ja yleinen estetiikka ollut kohillaan. We all like metal and Whiskey!
Livin' Hard and chasin' down Hell. |
AnonHero 25.06.2014 09:01:14 | |
---|
|
carnation 25.06.2014 09:10:54 | |
---|
AnonHero: http://m.hollywoodreporter.com/heat … booting-predator-shane-black-714598 Shane Black tekee uuden Predatorin. Kommenteista: "Ugh,enough with reboots!" "Not just no, but a huge HELL NO!! Stop it....please. Now." "Completely pointless remake. I watched the original last week and it stands the test of time." "NOOOOOOOOOOOOOO! NO MORE MESSING UP THE BEST FILMS OF MY CHILDHOOD! I HATE YOU HOLLYWOOD!!" jne. Melko väsyttävää kitinää. Mutta otan tämän uutisen ilolla vastaan. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Swan 25.06.2014 12:00:38 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
CountX 25.06.2014 12:03:48 (muokattu 25.06.2014 12:04:22) | |
---|
Taas on yksi hieno näyttelijä poissa. Eli Wallach 98. Olihan miehellä toki ikää ihan riittävästi, mutta silti. Joissakin todella upeissa elokuvissa pääsi näyttelemään. Ensimmäisenä tulee mieleen roolit länkkäreissä, Hyvät, Pahat ja Rumat sekä Seitsemän Rohkeata Miestä tietysti päälimmäisenä. http://yle.fi/uutiset/lukuisissa_su … naytellyt_eli_wallach_kuoli/7318734 E: Hidas, mietin liian pitkään. |
Bluesmies 25.06.2014 13:58:40 | |
---|
Itse asiassa varmaan viimeiset 4 vuotta olen imdb:tä avatessa miettinyt, että milloin tämä uutinen tulee vastaan. Nyt tuli. Hieno mies.... todella hieno mies. |
Qsine 25.06.2014 14:44:04 | |
---|
Nuo vanhempien leffafriikkien pyhäinhäväistyspaheksunnat ovat osa tuota hälläväliäremake-häikäilemättömyyden tuotetta, joten viisainta on suhtautua arrogantilla ignoraatiolla. Tehkööt puolestani vaikka tusinan verran cgi-predatoreja viikossa, kunhan eivät keksi demakea, joka tuhoaa alkuperäisversion. http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen |
Bluesmies 25.06.2014 14:48:37 | |
---|
|
apropoo 25.06.2014 15:18:50 | |
---|
Bluesmies: http://imgur.com/a/ZtjRo Konnat. Eih. :( Mielestäni todella paljon paskemman näköisiä, kuin vuoden 1990 leffassa. Mielestäni tässä on hyvin koetettu tuoda esille, miltä ne aikuisten oikeasti näyttäisivät, ne ihmisen kokoiset mutanttikilpikonnat. Ehkä 2020-luvun reboot osuu täydelleen maaliinsa ja pensselöi selluloidille vihdoin sen kaikista synkimmän vision |
aivokuolio 25.06.2014 15:28:51 | |
---|
Bluesmies: http://imgur.com/a/ZtjRo Konnat. Eih. :( Mielestäni todella paljon paskemman näköisiä, kuin vuoden 1990 leffassa. Meikä ei tajua tätä valitusta näistä ulkomuodoista. Joku vois tehdä sellasen kollaasin kaikista eri versioista näistä hahmoista, lähtien ihan sieltä mustavalkosarjakuvista piirrosarjaan, leffoihin, peleihin, 2000-luvun juttuihin ja mihin lie. Miltäköhän piirrossarjan ja ekan leffan versiot näytti niiden silmiin ketkä oli tottunut alkuperäsiin sarjiksiin, oliko sama valitus jo ennen internetiä? Minun mielestä mitään definitiivistä versiota näistä pallopäistä ei ole joten uusille tulkinnoille ja versioille on iisisti tilaa. |
Rocco_Longfella 25.06.2014 16:18:14 | |
---|
Ainakin kilpparit näyttävät siltä, että tappelevat kovaa ja ilkeästi. Kuten pitääkin. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Wolfgang 25.06.2014 16:25:11 | |
---|
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Rahkoi 25.06.2014 17:27:15 | |
---|
aivokuolio: Meikä ei tajua tätä valitusta näistä ulkomuodoista. Joku vois tehdä sellasen kollaasin kaikista eri versioista näistä hahmoista, lähtien ihan sieltä mustavalkosarjakuvista piirrosarjaan, leffoihin, peleihin, 2000-luvun juttuihin ja mihin lie. Miltäköhän piirrossarjan ja ekan leffan versiot näytti niiden silmiin ketkä oli tottunut alkuperäsiin sarjiksiin, oliko sama valitus jo ennen internetiä? Minun mielestä mitään definitiivistä versiota näistä pallopäistä ei ole joten uusille tulkinnoille ja versioille on iisisti tilaa. Mulla ei ole oikeastaan mitään muuta ongelmaa noiden ulkomuotojen kanssa kuin toi naama. Esim. vaatteet/varusteet eivät haittaa, kun "mun" turtleseihin on aina kuulunut jos jonkinmoiset puvut, vaikka sitten se pelkistetty vyö+naamiot ja nauhat onkin klassisin. Esim. sarjakuvista muistuu mieleen se joku paini-tarinalinja, jossa jokaisella oli omat rooliasunsa ja omasta leluarkusta löytyy turtleseita jos jonkinmoisissa asuissa. Mutta noi naamat. On ihan hämmentävää kuinka paljon ne häiritsee. Menee mutulla, kun en nyt ole hirveän tarkasti tutustunut kaikkiin turtlesien olomuotoihin ja esim. sarjakuvia en ole lukenut sitten teini-iän, lukuunottamatta sitä kun tutustuin joskus tässä niihin ihan ensimmäisiin tarinoihin, mutta enb kyllä muista nähneeni kovinkaan montaa variaatiota ihan peruskasvonpiirteistä. Sieraimia niihin ei mielestäni ole koskaan kuulunut ja ne näiden uusien kilppareiden naamassa häiritsee ihan uskomattomasti. No joo, loppujen lopuksi aivan sama. Uusin traileri nyt hitusen vaikutti positiivisemmalta kuin ne aiemmat, mutta aikas yhdentekevältä kuitenkin. Tuskin tämä leffa nyt varsinaisesti lapsuuttani tulee raiskaamaan, mutta en myöskään oleta sieltä tulevan mitään sen suuremmin katsomisen arvoista. "What could be more important than your family, Richard?!"
"... Ssssssssssssci-ence?" |
Bluesmies 25.06.2014 17:29:54 | |
---|
Definitiivistä versiota ei olekaan, mutta silti nuo näyttävät minun silmiin paskalta. Ja jotenkin noiden "vaatteista" tulee TODELLA pelottavasti mieleen Turtles 3, joka on yhtiä kaikkien aikojen huonoimpia elokuvia. |
itsy 25.06.2014 17:47:42 | |
---|
Traileri näytti ihan mukavalta siinä mielessä, että sieltä voi tulla ihan kelpoa Bay-rymistelyä, tai vaihtoehtoisesti vielä viihdyttävämpää camp-rymistelyä. (Ainakin huumorin taso viittasi jälkimmäiseen.) En oikeasti osaa nähdä, että TMNT olisi sellainen tarinamaailma, missä olisi mitään potentiaalia oikeasti hyvään elokuvaan, ja jonka ruoreihin vain tarvittaisiin jokin sopiva visiönääri se kaivamaan esiin. Michael Bay on se ohjaaja, jonka Turtlesit ansaitsevat, hyvässä ja pahassa. |
Informaatiokameli 25.06.2014 22:36:07 | |
---|
Rahkoi: Mulla ei ole oikeastaan mitään muuta ongelmaa noiden ulkomuotojen kanssa kuin toi naama. Esim. vaatteet/varusteet eivät haittaa, kun "mun" turtleseihin on aina kuulunut jos jonkinmoiset puvut, vaikka sitten se pelkistetty vyö+naamiot ja nauhat onkin klassisin. Esim. sarjakuvista muistuu mieleen se joku paini-tarinalinja, jossa jokaisella oli omat rooliasunsa ja omasta leluarkusta löytyy turtleseita jos jonkinmoisissa asuissa. Mutta noi naamat. Jep, naamat häiritsee ihan perkeleesti. Ihme down-kilppareita. Muutenhan esim. tuo Donin vempaiminen asuste toimii oikein hyvin. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bluesmies 25.06.2014 22:53:21 | |
---|
Informaatiokameli: Jep, naamat häiritsee ihan perkeleesti. Ihme down-kilppareita. Muutenhan esim. tuo Donin vempaiminen asuste toimii oikein hyvin. Meikäläistä taas häiritsi se vempain + noi lasit aivan hemmetisti. |
Meadow 26.06.2014 13:31:07 | |
---|
Kuvei uudesta Mad Maxista: http://imgur.com/a/pUOXX Road Warrior on ehkä maailman kovin ja jos tää on edes lähellä sen tasoa niin olen tyytyväinen |
Meadow 26.06.2014 13:55:56 | |
---|
Itchy: Michael Bay on se ohjaaja, jonka Turtlesit ansaitsevat, hyvässä ja pahassa. Bay ei vieläkään ohjaa vaan Jonathan Liebesman. |