Aihe: Uudet pelihankinnat
1 2 3 4 515 16 17 18 1935 36 37 38 39
pahala
14.05.2006 14:58:49
Condemned - Criminal Origins. Ihan sairas, ja oikeasti pelottava.

Tuota pahempaa/parempaa säikyttelyä tuskin on.
8)
toxic
14.05.2006 14:58:51
Joko Halo 2:n saa tietokoneelle?
Shitmanek
14.05.2006 17:54:11
Joko Halo 2:n saa tietokoneelle?

Eikös se tule vasta joskus sitten kun Windows Vistakin? Eli saa vielä odotella, käyttiskin ilmeisesti (vaikka tämä ei välttämättä vaikutakaan pelin julkaisuaikatauluun) myöhästyy vielä arveltua enemmän.
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
Starlia
16.05.2006 12:31:33
TES: Morrowind jäi käteen Anttilasta 6.95e hintaan. Kai tuota on alettava pelailemaan jossakin vaiheessa. Spellforce 1 vain koukuttaa suht pahasti nykyään :-|
Bonham
16.05.2006 12:32:24
X poksille löytyi Need for speed underground 9.50€

Pojalle ostin, mutta hieman tullu itsekin kokeiltua
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
18.05.2006 17:10:49
X poksille löytyi Need for speed underground 9.50�

Pojalle ostin, mutta hieman tullu itsekin kokeiltua

Millai perkuleella noi radat saa auki???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Qsysi
18.05.2006 17:11:33
Millai perkuleella noi radat saa auki???

kai siellä joku uramoodi on. täätynnee voittaa kisat.
I'm kinda in between signatures right now.
Heartwood
18.05.2006 17:28:22
Halo 2:n Limited Collector's Editionin ostin tänään Savonlinnan Citymarketista hintaan 14,95 euroa. Ei paha. Pitää tuossa illan päälle aloitella kaverin kanssa yhdessä sitä kampanjaa.

Sinne jäi vielä yksi kappale, mikäli paikalla on savonlinnalaisia asiasta kiinnostuneita. Vinkki vinkki.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Invader
18.05.2006 17:41:07 (muokattu 18.05.2006 17:41:28)
Niille jotka pelaavat Ps2:lla ja kaipaavat _realistista_ autopeliä: kantsii hommata Enthusia. Pieksee mielestäni Gran Turismonkin ajotuntumassa.
Tai sitten ei..
-septimisti-
03.06.2006 11:45:36
Tjoo, tuli hommattua Operation Flahspoint: Cold War Crisis tietokoneelle. Kyseessä lienee se ihan alkuperäinen flahspoint. Pari iltaa olen nyt harjoitellut ja opetellut peliä ja kyllähän tuo pirun mielenkiintoiselta näyttää.

Sehän näissä taitaa olla, että niitä virallisia ja epävirallisia päivityksiä, lisäkampanjoita ja muuta vastaavaa on miljoonittain. Nyt äkkiä joku kiltti sielu kertomaan mulle mitä ja mistä noita kannattaisi alkaa metsästämään?
drvulter
03.06.2006 11:56:00
Ei nyt uusuus peli, mutta ostinpas Porista varmaan pari kuukautta sitten semmosen klassikon kun Grim Fandango käytettynä ja aijai kun on mahtava peli. Aluksi vähän vanhempia Lucasarts ja Sierra seikkailupulma pelejä pelanneena vierastin pelkkää näppäimistöä, mutta kyllä se toimii ja menee noin loistavan ja hauskan pelin kanssa. En vielä läpi pelannut mutta kyllä se saisi näillänäkymin yli 90 sadasta arvosteluissani. Suosittelen, että jos jossain vielä näkyy ja vähänkään pidätte esim. Monkey Island pelisarjasta niin kaappaatte mukaanne.
Shackle-razzle-futzal-craz
depe
03.06.2006 12:57:51
Tjoo, tuli hommattua Operation Flahspoint: Cold War Crisis tietokoneelle. Kyseessä lienee se ihan alkuperäinen flahspoint. Pari iltaa olen nyt harjoitellut ja opetellut peliä ja kyllähän tuo pirun mielenkiintoiselta näyttää.

Sehän näissä taitaa olla, että niitä virallisia ja epävirallisia päivityksiä, lisäkampanjoita ja muuta vastaavaa on miljoonittain. Nyt äkkiä joku kiltti sielu kertomaan mulle mitä ja mistä noita kannattaisi alkaa metsästämään?

Pelaa vaan aluksi se virallinen kampanja.

Ostitko sen Game of the Year editionin? Eli sen missä on jo mukana ne pari lisälevyä? Nuo kun pelaa kaikki läpi, niin menee tovi.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Kimmo72
03.06.2006 23:26:22
Kummisetä ja TOCA3 äkspoksille. Taas riittää pelattavaa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
south_of_heaven
03.06.2006 23:36:50

Erittäin hyvä mutta erittäin ruma peli
itki south_of_heaven
Dj P.
04.06.2006 11:22:53
Viimeisimmät hankinnat ovat The Elder Scrolls: Oblivion (PC), Heroes of Might and Magic 5 sekä Resident Evil 4 (GC).

Ja pientä arvostelua peleistä asteikolla 1-10:

TES: Oblivion - 9/10

Onhan tuo kaikinpuolin hienon näköinen ja hyvä peli, mutta itse jäin kovasti kaipaamaan sitä painostavaa ja synkkää tunnelmaa Morrowindista.

HoMM 5 - 7/10

Nätin näköinen 3D grafiikalla. Vaikka joku voisi sanoa että se pilaa sen "Heroes-tunnelman". Tässä on myöskin palattu systeemissä enemmän siihen mitä HoMM 3 oli, mukaan lukien että mukana on HoMM 3:sta tutut eri puolet.

Miinusta tulee karttaeditorin puutteesta. Ja se tietysti rassaa jo senkin takia, ettei moninpelikarttoja ole kuin muutama, verrattuna aiempiin sarjan osiin.

Niin ja tietysti Necropolis epäkuolleineen on aina se ylivoimainen, oli sitten kyseessä tekoäly tai ihmispelaaja.

Resident Evil 4 - 8/10

Hyvän näköinen ja sitä rataa. Enemmän toimintaa ja vähemmän pulmien ratkomista kuin aiemmissa osissa mitä olen pelannut (1 & 2). Viihdyttävä tekele.
En minä. Tai siis. Mitä?
Master of Disguise
04.06.2006 12:45:16
Hankin vähän aikaa sitten TES: Oblivionin. Hyvä peli, vaikka tunnelma ei ehkä ole aivan samaa tasoa edeltäjänsä kanssa. Mutta grafiikka ja pelattavuus ovat sitten taas parempaa.
-septimisti-
04.06.2006 17:15:46
Tjoo, tipaton viikonloppu on nyt jyystetty tuota Flashpointia ja turhautuminen alkaa nostaa päätään. Jumalauta että on vaikea peli. Tällä hetkellä työn alla on tehtävä jossa pitäisi paeta yksin sellaisesta pikkumetsiköstä parin kilometrin päähän. Aikaa 15 minuuttia. Metsää haravoi useampi sotilas, läheiseltä aukiolta lähestyy vielä useampi ja yläpuolella pörrää helikopteri. Ihan toivotonta.

Kyllästymisaste on just nyt ihan huipussaan. Tässä taitaa nyt käydä vaan niin, että pakko on koittaa netistä kattella noita jotain modeja tms. ja koittaa löytää vähän helpompaa pelattavaa. Ehdotuksia? Mulla ei yksinkertaisesti mielenkiinto riitä tollasten ääliömäisen vaikeiden juttujen vääntämiseen.
Jormaz
04.06.2006 17:55:33
Tjoo, tipaton viikonloppu on nyt jyystetty tuota Flashpointia ja turhautuminen alkaa nostaa päätään. Jumalauta että on vaikea peli. Tällä hetkellä työn alla on tehtävä jossa pitäisi paeta yksin sellaisesta pikkumetsiköstä parin kilometrin päähän. Aikaa 15 minuuttia. Metsää haravoi useampi sotilas, läheiseltä aukiolta lähestyy vielä useampi ja yläpuolella pörrää helikopteri. Ihan toivotonta.

Kyllästymisaste on just nyt ihan huipussaan. Tässä taitaa nyt käydä vaan niin, että pakko on koittaa netistä kattella noita jotain modeja tms. ja koittaa löytää vähän helpompaa pelattavaa. Ehdotuksia? Mulla ei yksinkertaisesti mielenkiinto riitä tollasten ääliömäisen vaikeiden juttujen vääntämiseen.

Tuohan oli ihan helmi tehtävä. Pirun vaikea mutta sen läpäisy oli sitäkin palkitsevampaa. Tuossa oli fiilistä. Itse lopetin pelaamisen kun alkoi tulla jotain tankkitehtäviä, olivat ihan perseestä, peliä ei voinutkaan pelata pelkästä jalkaväen näkökulmasta.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Tempura
08.06.2006 00:25:04
Tuohan oli ihan helmi tehtävä. Pirun vaikea mutta sen läpäisy oli sitäkin palkitsevampaa. Tuossa oli fiilistä. Itse lopetin pelaamisen kun alkoi tulla jotain tankkitehtäviä, olivat ihan perseestä, peliä ei voinutkaan pelata pelkästä jalkaväen näkökulmasta.

Sama. Siihen meni into. Siihen asti oli haltioissaan. Käyttölittymäkin on vähän tönkkö, eikä edes vähääkään, mutta loistava pelihän tuo oli. Tosiaan tankkivaiheessa alkoi kyrsimään, homma alkoi vaatia liikaa keskittymistä uusiin asioihin, kun vanhoissakin oli purtavaa. Lentokonejuttuja en edes kokeillut ikinä. Silti, hieno peli.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Tempura
08.06.2006 00:26:36
Ketjun aiheeseen, hommasin Xbox360:n, siis tilasin, ja pelejä myös:

- Fight night round 3
- Oblivion
- Burnout revenge
- Pro evolution soccer 5
- Condemned
- Project Gotham racing 3

....eli tarpeeksi tavaraa todella pitkäksi aikaa. Tuossa on mukava sekoitus erilaista kaksinpelattavaa ja yksinpelattavaa ja fiilistelyä.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)