Milkop 08.12.2006 11:10:55 | |
---|
Silent Storm - tähän ei voi olla ihastumatta. Puhut vähän mutta asiaa. Ihan loistavaa vuoropohjaista taktikointia ja fysiikanmallinnus on tässä pelissä ensiluokkaista. Muistan erään kerran kun tuli vipattua kranaatti joka kimposikin omaan niskaan. Tuloksena ukko kuoli ja talosta tuhoutui puolet :) Toinen loistava peli on Soldiers - Heroes Of WWII. Tämä tuli pelattua aikanaan melkoisissa lumoissa läpi. Suositeltava hankinta tämäkin ja taitaa löytyä jopa halpa-laareista nykyään. Kyllä venäläiset vaan osaavat. Ja jottei ihan off-topikiksi menisi, niin Fallout 2 on eräs parhaista peleistä ikinä. Täytyykin tämän ketjun innoittamana taas jatkaa seikkailua. |
Ed_Guy 08.12.2006 15:44:07 | |
---|
Ei voi, vaikka olisi 300 % Speech, Charisma 10 ja Intelligence 10. Mutta diplomaattiukolla Frank on mahdollista tuhota ilman asetta kääntämällä Oil Rigin tykkitornit häntä vastaan. Voit myös puhua Kersantti Graniten ryhmineen ympäri taistelemaan Horrigania vastaan. Joo tykkitornit tiedän, mutta tuota kersanttia en tiennytkään pitäisi kokeilla... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
cortti 08.12.2006 21:11:05 | |
---|
Tuli just pelattua Fallout 2 uudestaan läpi. Sain melkein kaikille paikoille hyvät loput. Harmi vaan että en pääse enää Vault 13. Horrigan ei käynyt siellä koska varastin GECKIn, enkä vieraillut uudestaan. Menee aina tilttiin kun yrittää mennä sinne. Tunnen niin suurta sympatiaa Deathclaweja kohtaan, etten halunnut niiden kuolevan. Oil Rigillä löysin kiinnostavan uuden asian, kun suostuttelin sen proffan vapauttamaan viiruksen ilmastointijärjestelmään. Kyllä tuli ruumiita. Piti muuten välittömästi läpäisyn jälkeen poistaa peli. Muuten olisi vielä mennyt aikaa encounttereitä etsiessä ja viimeisiä questejä hoidellessa. Ties vaikka olisin sortunut uudestaan pelaamaan läpi eri hahmolla. Nyt saa Fallout riittää minulle kymmeneksi vuodeksi, ellei uutta pukkaa. Ehkä sitten pelataan paras rope koskaan uudestaan läpi uusilla kujeilla. Silent Storm - tähän ei voi olla ihastumatta. Totta, mutta sisältö puuttuu pidemmän päälle. Tämän moottori lisättynä Falloutin maailmaan niin avot. Once a man, like the sea I raged,
Once a woman, like the earth I gave. |
leka 08.12.2006 23:09:14 (muokattu 08.12.2006 23:09:47) | |
---|
Totta, mutta sisältö puuttuu pidemmän päälle. Tämän moottori lisättynä Falloutin maailmaan niin avot. Näinpä. Loistava peli, mutta kun juoni on niiiiin huono. Ne robottijutut pilaa koko jutun. |
Torniojaws 08.12.2006 23:43:05 | |
---|
Harmi vaan että en pääse enää Vault 13. Horrigan ei käynyt siellä koska varastin GECKIn, enkä vieraillut uudestaan. Menee aina tilttiin kun yrittää mennä sinne. Tunnen niin suurta sympatiaa Deathclaweja kohtaan, etten halunnut niiden kuolevan. Itse asiassa Horrigan ei käy Vault 13:ssa ollenkaan, ellet puhu Guntharille äänimoduulin korjaamisen jälkeen. Jos tarkkoja ollaan, niin ko. moduulin korjaamisen jälkeen Guntharille puhuttaessa aktivoituva, kokemuspisteitä antava skripta kytkee Vault 13:n "puhdistamisen." |
Ed_Guy 10.12.2006 17:32:12 | |
---|
Itse asiassa Horrigan ei käy Vault 13:ssa ollenkaan, ellet puhu Guntharille äänimoduulin korjaamisen jälkeen. Jos tarkkoja ollaan, niin ko. moduulin korjaamisen jälkeen Guntharille puhuttaessa aktivoituva, kokemuspisteitä antava skripta kytkee Vault 13:n "puhdistamisen." Se on aika jännää kun korjasin moduulin, puhuin Guntharille se antoi mulle Gekin siis en hoitanut asiaa väkivalloin niin silti pelin loputtua vault 13 kohdalla sanottiin että olin hävittänyt yhden rodun sukupuuttoon tjsp. Bugi? "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
Torniojaws 12.12.2006 13:32:51 | |
---|
Se on aika jännää kun korjasin moduulin, puhuin Guntharille se antoi mulle Gekin siis en hoitanut asiaa väkivalloin niin silti pelin loputtua vault 13 kohdalla sanottiin että olin hävittänyt yhden rodun sukupuuttoon tjsp. Bugi? Idea on siinä, että johdatit Horriganin ryhmineen sinne Vaulttiin (seurasivat sinua). |
Ed_Guy 13.12.2006 22:00:30 | |
---|
Idea on siinä, että johdatit Horriganin ryhmineen sinne Vaulttiin (seurasivat sinua). ahaa no sitten... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
Osmo 14.12.2006 15:45:55 | |
---|
Pixies. |
Deg 14.12.2006 15:55:48 | |
---|
Meinaavat Fallout nettiroolipeliä väsäillä... http://peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/6859/ Mitäs tämmöisestä ollaan mieltä? Itse en ole koskaan näitä massiivisia moninpelejä pelannut, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin. Lähinnä se kuukausimaksu tökkii. Voishan se olla ihan lystikäs. Tosin enpä taida henkeä pidätellä tuota odottaessa. Sexual Chocolate, Baby! |
Torniojaws 14.12.2006 16:01:00 (muokattu 14.12.2006 16:01:19) | |
---|
Lähinnä se kuukausimaksu tökkii. Juuri tuon takia en edes suostu pelaamaan noita ämmänroolipelejä. Jos pelistä maksaa 60 euroa, niin siitä ei pitäisi joutua maksamaan joka kuukausi lisää. |
Dunga 14.12.2006 16:01:24 | |
---|
Meinaavat Fallout nettiroolipeliä väsäillä... http://peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/6859/ Mitäs tämmöisestä ollaan mieltä? Itse en ole koskaan näitä massiivisia moninpelejä pelannut, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin. Lähinnä se kuukausimaksu tökkii. Eisssaatana. Ei tällaisiin tarvisi Fallout nimeä lätkäistä. Minulle ainakin käsite "Fallout" on jotain aivan muuta. Paskallakin on tekijänsä. |
cortti 15.12.2006 15:03:27 | |
---|
Lähinnä se kuukausimaksu tökkii. Juuri näin. Olisivat jatkaneet perinteisellä linjalla. Once a man, like the sea I raged,
Once a woman, like the earth I gave. |
Eos 18.04.2007 13:06:17 (muokattu 18.04.2007 13:09:27) | |
---|
Nostetaanpa ketjua takaisin näin uusien tietojen myötä. 7. tätä kuuta Bethesda Softwares osti lisenssit (5.7 miljoonalla) Fallouttiin ja on alkanut ilmeisesti jo työstämään uutta Fallouttia. Kyseinen pulju on kuulemma valmis Oblivion pelisarjan osilta ja panostaa kokonaan Falloutin tekemiseen. Kehittäjä tiimi kuulemma koostuu ainakin osaksi Fallout faneista, täytyy olla hyvä asia? Lisää aiheesta http://www.nma-fallout.com/ Mielipiteitä, keskustelua? Itsellä on taas tällähetkellä mielestäni paras peli koskaan Fallout 2, syynin alla. Innolla odotellaan lisää tietoa aiheesta. Destroyer Of Worlds |
Torniojaws 18.04.2007 13:15:17 (muokattu 18.04.2007 13:15:37) | |
---|
ja on alkanut ilmeisesti jo työstämään uutta Fallouttia. Onhan Bethesda tehnyt Fallout 3:n esituotantoa (tarina, tehtävät, aseet, henkilöt, jne.) jo yli vuoden ajan. Nyt kun Oblivion on saatu täysin pakettiin, keskittyy koko tiimi Fallout 3:n tekemiseen ihan "fyysisesti". Eli suunnittelusta ohjelmaksi. |
Dunga 18.04.2007 14:17:16 | |
---|
Onhan Bethesda tehnyt Fallout 3:n esituotantoa (tarina, tehtävät, aseet, henkilöt, jne.) jo yli vuoden ajan. Nyt kun Oblivion on saatu täysin pakettiin, keskittyy koko tiimi Fallout 3:n tekemiseen ihan "fyysisesti". Eli suunnittelusta ohjelmaksi. Onko sulla tietoa tuleeko tuo nyt sitten oblivionin pelimoottorille, kuten jostain luin? Voisi ajoittaa koneen uusinnan kolmosen ilmestymisen liepeille. Pitäsköhän taas alkaa hakata Falloutia, ykkösestä lähtien. Molempien alut ovat aika pakkojyystöä, mutta koko muu peli taas täysin dimangia. Muistan vielä sen kerran kun ekaa kertaa aloin pelaamaan Fallout kakkosta. "Mitäs tämä on... Keihäs, ugh, radscorpion... saatanan muurahaiset prkl." lol apua |
Torniojaws 18.04.2007 14:40:17 (muokattu 18.04.2007 14:42:23) | |
---|
Ainakin alunperin suunnittelivat hiukan modifioidun Gamebryon enginen (eli Oblivionin käyttämä, lisensoitu engine) pohjalle sen tekemistä, mutta onhan tässä vielä aikaa vuosi ennen kuin mitään lopullista grafiikkamoottorin kohdalta lyödään lukkoon. Näin sanoo Pete Hines (Bethesdan PR-henkilö): There is certainly some technology from TES4 that will be used on Fallout3, but nothing is decided yet because there's no team to make that decision yet. Itse arvaan, että ainakin Oblivionin puheentunnistuskomponentti tulee Fallout 3:een. Eli riittää, että nauhoittaa puheen ja pelin puhekomponentti hoitaa sen muuttamisen NPC:n huulten liikkeeksi automaattisesti vaikka mitä nauhoitetaan. Eli ei tarvitse erikseen animoida niitä. |
Ed_Guy 18.04.2007 14:58:56 | |
---|
Olen niin kauan suunnitellut vetäni fallout kakkosen idiotiilla läpi. Pitäisi alkaa toteuttamaan suunnitelmaa. "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
lapio 18.04.2007 19:29:44 | |
---|
Olen niin kauan suunnitellut vetäni fallout kakkosen idiotiilla läpi. Pitäisi alkaa toteuttamaan suunnitelmaa. Aloitin kerran. Muutama hauska hetki, mutta alkoi puuduttamaan varsin pian. |
He_Man 18.04.2007 23:12:49 | |
---|
Noniin Fallout- fanit. Hauskin/tehokkain hahmo jolla olet pelannut ? Tähän asti minulla onnistunein on ollut äijä joka on keskittynyt prossa puolella small weaponssiin ja lopussa melkein kaikki Attribuutit taydellä, reilusti AP:ja ja vapaata liikettä. Perkkeinä sharpshootteri, ei sitä "vikkelää ampujaa" joka pilaa tarkkuuden, alusta heti Gifted (melkein huijaamista), Critical hit boosteja ja muita tarkkuutta ja liikkuvuutta parantavia traitteja. Lähes koko pelin 233. pistoolilla ja sniperillä, ihan lopussa vaidoin gauss- sarjan pyssyihin kun alkoi olla ammuksia. Lopulta äijä oli jo niin ässä, että melkeen pärjäsi Horolle ilman apuvoimia. pari kertaa olen molemmat pelit läpi pelannut ja voin sanoa, että tästä pelit tuskin enää paranee. Miinuksina voisi (jälleen) mainita bugisuuden, apureiden täyden hyödyttömyyden loppuvaiheessa sekä pelin pienen latistumisen loppua kohti. Rahaa on myös liikaa ja aseita saa joka kaktuksen alta. Lopussa äijät on vähän turhan jumalia ja peli menee persoonattomaksi lahtaukseksi, josta en pidä. Plussia tuskin tarvitsee mainita. Minulla on VOIMAA!!! |