Aihe: Star Wars Episode III: The Revenge Of The Sith
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20 21 22 23
jannu
02.06.2005 02:10:52
Kiinnostaisi kyllä huomattavasti leffat, jotka sijoittuisivat Jedin Paluun jälkeiseen aikaan. (eikä sitten mihinkään Extended Universe -jatkumoon) Eipähän ainakaan olisi loppuratkaisu tiedossa.

Extended Universe-kama on kiljoonanteen potenssiin vahvempaa materiaalia kuin mitä Lucas itse enää koskaan pystyisi luomaan. Jos 7-9-trilogia tehtäsiin, olisi Lucasilta sulaa hulluutta(tai typeryyttä) jättää huomioitta itseään kyvykkäämpien tekoset.
"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
Synnyttäjä
02.06.2005 08:55:45

Extended Universe-kama on kiljoonanteen potenssiin vahvempaa materiaalia kuin mitä Lucas itse enää koskaan pystyisi luomaan. Jos 7-9-trilogia tehtäsiin, olisi Lucasilta sulaa hulluutta(tai typeryyttä) jättää huomioitta itseään kyvykkäämpien tekoset.

Siis joo, tarkoitus ei ollut dissata noita EU -stooreja. Mielelläni minä esim. noita kirjoja luen, vaikka jotkut aurinkomoukarit sun muut universumintappajat menee ehkä jo vähän yli. Himottaisi vaan nähdä semmosta matskua, missä ei loppuratkaisu olisi jo tiedossa :) Nyt kun Ford, Fisher ja Hamill ovat jo vähän vanhempiakin, niin voitaisi hyvin tehdä leffoja tasavallan myöhemmistä vaiheista ja siitä, kuinka se koko homma oikein lähti pyörimään imperiumin kukistuttua.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
taikakameli
02.06.2005 12:07:03
Nyt se on nähty, ja oli muuten hervottoman hyvä.
Turha koittaa, Matlock voittaa!
dictatorsh*t
02.06.2005 15:46:23
Huomenna katsomaan Plevnaan. Sitten tarkempaa kommenttia.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
cldron
02.06.2005 16:25:45
Synnyttäjä, sanoit helvetisti paremmin sen mitä itse yritin sanoa. +
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Planetist
02.06.2005 22:25:53
Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit
HC-Audio
02.06.2005 22:57:43

joo oli kylä miellyttävä pätkä toi. Erityisesti tykkäsin siitä, kuinka mikellyttävästi ympyrä sulkeutui, enkä juonessa varmaan mitään olisi muuttanut / kuvannut eri tavalla. Tosin nämä ikuiset nyyhkykohtaukset ym. ovat tietysti oma lukunsa.

Hienosti oli se sotakohtaus tehty ja yleinen fiilis leffassa, mutta valomiekkailukohtauksiin olis voitu panostaa enemmän. Tuntu jotenki arkipäiväseltä ja lattealta. Tästä elokuvasta oli mielestäni onnistunutta jatkaa seuraaviin osiin, ja monta kertaa sain vanhempien elokuvien suuriin kysymyksiin vastauksia tämän kautta, mikä lämmitti mieltä suuresti.

7-9 osat olisivat kyllä poikaa, kaipaisin vielä jotain suurempaa pahista, mikä laittaisi kunnolla jedeille kampoihin. Toisaalta jeditkin voisivat saada jonkun vähä treenatumman möykyn, jolla olis joku kyky heitellä sammakoita... Mutta ihan hyvä päätös ympyrälle kumminki kaiken kaikkiaan.
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
mr_b
02.06.2005 23:41:39 (muokattu 02.06.2005 23:42:07)

Tuli katsottua kakkosepisodi viikonloppuna ja olen kyllä edelleen sitä mieltä että sekin on kelpo Tähtien Sota -seikkailu. Kärsii ihan turhaan kauhean ykkösepisodin painolastista.

Vaikka Hayden Chrimikälie on kyllä kakkosessa vielä pahemmin kuin lukion näytelmäkerhosta repäisty, mutta niin oli Mark Hamillkin aikoinaan (niinkuin joku jo mainitsikin).
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
Brian May jr.
03.06.2005 14:08:16
Vaikka Hayden Chrimikälie on kyllä kakkosessa vielä pahemmin kuin lukion näytelmäkerhosta repäisty, mutta niin oli Mark Hamillkin aikoinaan (niinkuin joku jo mainitsikin).

Kyllä mä väitän että Mark Hamill pärjäsi edes hieman paremmin kuin Christensen, mutta kummallekin täytyy antaa tunnustusta siitä että kehittyivät ajan myötä. Kyllä Hayden, vaikka alinäytteleekin vielä aika ajoin, veti jo paljon parempaa työtä Sithin kostossa kuin Kloonien hyökkäyksessä.
ekikoo
03.06.2005 15:43:01
http://vadercoaster.ytmnd.com/

hehheh, joku vissiin ottanu turhan vakavasti sen kiljaisun..
vaikkakin se oli vähän hassu repliikki niin kovan statuksen omaavalta hahmolta, ei se minua ainakaan haitannut ollenkaan.

http://vares.ircnet.ee/stfuyoumust.gif
zorro
03.06.2005 16:35:42
Kyllä mä väitän että Mark Hamill pärjäsi edes hieman paremmin kuin Christensen, mutta kummallekin täytyy antaa tunnustusta siitä että kehittyivät ajan myötä. Kyllä Hayden, vaikka alinäytteleekin vielä aika ajoin, veti jo paljon parempaa työtä Sithin kostossa kuin Kloonien hyökkäyksessä.

minä en ymmärrä miten te pystytte hamilia ja hydeniä vertailemaan toisiinsa, ku hydenin dialogit oli kirjotettu päin vittua ja ne ei olisi sopinut kenenkään suuhun, ja hamil minun mielestä vetää suhteellisen hyvin luken roolin.. Tosin, en ole vielä kertaakaan katsonut star warssia luken näytteliäsuoritusta silmällä pitäen.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään:
jannu
03.06.2005 19:11:56 (muokattu 03.06.2005 19:12:32)
No niin. Nyt se on nähty. Olipahan harvinaisen positiivinen yllätys. Suorastaan loistava elokuva, odotuksiin nähden.
"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
dictatorsh*t
03.06.2005 21:07:34
No niin. Nyt se on nähty. Olipahan harvinaisen positiivinen yllätys. Suorastaan loistava elokuva, odotuksiin nähden.

Sama, sama. Joitain hommia oli tuossa leffassa kyllä selitetty melko hepposesti. Wookiekohdat ja Grievous olivat oikeastaan ihan turhia mutta Yoda ja Mace Windu olivat kyllä todellisia koviksia!
Mulle kuitenkin henkilökohtainen huipennus leffalle oli kun James Earl Jones sanoi "Yes Master". Sitä ootin koko leffan.

Hyvä maku jäi suuhun tosta leffasta, ei paras mutta hyvä.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Synnyttäjä
04.06.2005 00:48:20

Tosin, en ole vielä kertaakaan katsonut star warssia luken näytteliäsuoritusta silmällä pitäen.

Katsopa ihan piruuttasi. En siis tosiaankaan väitä, että Hayden olisi ollut joku uusi Pacino tai jotain, paransipahan vain tahtia sarjan edetessä, kuten Hamillkin.

Minulle on oikeastaan se ja sama, kuinka joku näyttelijä ruudustaan suoriutuu, kun on kyse Tähtien Sodasta. Tulkoon sieltä mitä tahansa tuubaa, niin kyllä minä silmät kiiluen sitä katson.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Incarnation
04.06.2005 12:48:07
Mulle kuitenkin henkilökohtainen huipennus leffalle oli kun James Earl Jones sanoi "Yes Master". Sitä ootin koko leffan.

Hyvä maku jäi suuhun tosta leffasta, ei paras mutta hyvä.

Kyllä. Myös Keisarin "Rise....."-narina oli todella vakuuttavan kuulonen.
Rest in peace Dime
Swan
04.06.2005 12:57:23
Kyllä. Myös Keisarin "Rise....."-narina oli todella vakuuttavan kuulonen.

Itselläni jäi häiritsemään se, että leffan mainoksessa oli napattu äänet siihen kone-Vaderin nousuun aivan eri kohdista elokuvaa. Siksi tuo kohtaus jäi itselleni vähän häiritsemään, kun "Rise!"-murahdus tulikin aivan toisessa yhteydessä.
kalamies#26 >-)))>
bedlam
04.06.2005 13:05:08

** (/*****)

Nähty on. Kaksi tähteä viidestä. 80% samaa paskaa kuin edellisissäkin leffoissa ja 20% (josta tähdet) hienoa ja tummaa paatoksellisuutta. Anankin siirtymä pimeälle puolelle tuntui välttämättömälle sivujuonelle typerän pilipalitietokone-efektisonnan keskellä. Elokuva tuntui kestävän 5 tuntia ja silti lopullinen siirtymä pahuuden poluille oli liian nopea ja hätäinen.
http://www.mikseri.net/kiasma
kattila
04.06.2005 17:35:25 (muokattu 04.06.2005 17:35:39)

Muuten mainio elokuva ja peittosi episode ykkösen ja kakkosen mennen tullen, mutta miksi MIKSI Vaderin piti huutaa "NÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYY!!!!" Se kuullosti liian kornilta.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Peoplez
04.06.2005 18:45:24
Muuten mainio elokuva ja peittosi episode ykkösen ja kakkosen mennen tullen, mutta miksi MIKSI Vaderin piti huutaa "NÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYY!!!!" Se kuullosti liian kornilta.

Tuota minäkin ihmettelin. Toihan se kivaa B-leffafiilistä mutta ei oikeen sopinu tuohon tilanteeseen...
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
...And Justice For All
04.06.2005 19:55:23
Tuota minäkin ihmettelin. Toihan se kivaa B-leffafiilistä mutta ei oikeen sopinu tuohon tilanteeseen...

Samaa mieltä.
Tänään kattoin, ihan jees leffa, ei nyt kovin erikoinen, mutta loppu oli kyllä loistava.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)