Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 515 16 17 18 19372 373 374 375 376
touhis
27.01.2012 21:54:00
TheBlackestEye: mutta esimerkiksi Wolvesin Henry otti viime viikonloppuna suoran punaisen kenkäistyään maassa makaavaa Albrightonia.

Näin tämän telkusta. Aivan selvä punakortin paikka, mutta silti ihan eri sarjassa balotellin polkaisuun verrattuna. Siinä missä mario polkaisi jalkapohjalla alaspäin, henry kopautti kantapäällä taaksepäin. Molemmat tuomittavia tempauksia, mutta tuossa balotellin tapauksessa olisi voinut käydä paljon huonomminkin.
rockjihad
27.01.2012 21:56:26
losalvaros: Balotellille neljä peliä ilmiselvästä ja idioottivarmasti todistettavissa olevasta tapauksesta, Suarezille mystisistä rasistisista huuteluista seitsemän peliä. Balotellille olisi muutaman pelin enemmän lisää toivonut, näin punaiset lasit päässä.

Teot ovat molemmat jalkapalloon kuulumattomia, mutta suuri ero näiden välisissä rangaistuksissa ei pitäisi olla. Tämä siis pointtina.

Vaikka Englanti onkin kaikessa muussa kehityksessä muutaman askeleen muuta länsimaailmaa jäljessä, niin pitkäaikaisen imigraation johdosta siellä suhtaudutaan rasismiin todella tiukasti.
Se, mikä jossain Espanjassa menee vielä huolettomana heittona, tulkitaan Englannissa suoraksi vihapuheeksi, näin pelkistettynä esimerkkinä.

Tämän takia jo pelkästään on ihan turha käyttää Liverpoolin väärinymmärretyn marttyyrin rangaistusta minään vertauskohtana mihinkään.
DJKaaos
27.01.2012 22:13:30
Minä olen minä.
touhis
28.01.2012 10:53:00
Secreterial
28.01.2012 13:10:00
Suarez on aloittanut kielikurssin, jotta ei enää käyttäisi epäkorrekteja termejä, jotka ovat Uruguayssa täysin normaaleja
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
28.01.2012 14:31:25
Secreterial: Suarez on aloittanut kielikurssin, jotta ei enää käyttäisi epäkorrekteja termejä, jotka ovat Uruguayssa täysin normaaleja

Saanen korjata sen verran, että kyseessä taitaa olla tehostettu kielikurssi, kun ennen kävi vaan jonkinlaista normaalia kielikurssia, tai jotain.
Secreterial
28.01.2012 14:44:42
rockjihad: Saanen korjata sen verran, että kyseessä taitaa olla tehostettu kielikurssi, kun ennen kävi vaan jonkinlaista normaalia kielikurssia, tai jotain.

Nojoo, tuo on joku spesiaali kielikurssi, mutta kielikurssi kuin kielikurssi. Varmaan tuolla opetetaan poliittisesti korrekteja haukkumasanoja, joita voi käyttää kentällä.
rockjihad
28.01.2012 14:56:14
Secreterial: Nojoo, tuo on joku spesiaali kielikurssi, mutta kielikurssi kuin kielikurssi. Varmaan tuolla opetetaan poliittisesti korrekteja haukkumasanoja, joita voi käyttää kentällä.

Tulee paljon lempeämpi fiilis provoiluun, kun sanoo kohteelle 'senkin änkyttävä pökäle' sen sijaan, että haukkuisi sitä nekkeritoksi.
rockjihad
28.01.2012 17:38:26
Kumma homma, pystyin katsomaan 4prolta koko toisen puoliajan tosta Liverpool-ManU ottelusta. Pelin jälkeen sitten melkein heti pamahti ruutuun se 'ei katseluoikeutta'-ilmoitus ja ruutu pimeäksi, enkä oo edes ikinä 4pro-kanavia tilannut.
carlos
28.01.2012 18:07:32
rockjihad: Kumma homma, pystyin katsomaan 4prolta koko toisen puoliajan tosta Liverpool-ManU ottelusta. Pelin jälkeen sitten melkein heti pamahti ruutuun se 'ei katseluoikeutta'-ilmoitus ja ruutu pimeäksi, enkä oo edes ikinä 4pro-kanavia tilannut.

Nelosen urheilukanavat näkyy ilmaiseksi nyt superbowl-viikonlopun. Sitä en sitten osaa sanoa, miksi yhtäkkiä tuli tuo "ei katseluoikeutta".
by the grace of God
losalvaros
28.01.2012 18:19:05 (muokattu 28.01.2012 19:02:36)
Suarez on aloittanut kielikurssin, jotta ei enää käyttäisi epäkorrekteja termejä, jotka ovat Uruguayssa täysin normaaleja.

Saanen korjata sen verran, että kyseessä taitaa olla tehostettu kielikurssi, kun ennen kävi vaan jonkinlaista normaalia kielikurssia, tai jotain.

Nojoo, tuo on joku spesiaali kielikurssi, mutta kielikurssi kuin kielikurssi. Varmaan tuolla opetetaan poliittisesti korrekteja haukkumasanoja, joita voi käyttää kentällä.

Tulee paljon lempeämpi fiilis provoiluun, kun sanoo kohteelle 'senkin änkyttävä pökäle' sen sijaan, että haukkuisi sitä nekkeritoksi.

Kenny Dalglishin fb-sivulta bongattua huumoria: "Evra just spoken to Canal plus: "Dirk Kuyt has called me a shit defender 10 times. This is unacceptable"
Kenny: Evra... I think Kuyt is right 10 times!"

Kuitenkin asiaan. Kylläpä maistuu voitto ManUsta, varsinkin tällä tavalla siististi ilman suuria selkkauksia. Carroll osoitti heräämisen merkkejä välillä ja nyt kun on kuitenkin pystytty voittamaan molemmat Manchesterin joukkueet cup-matseissa (ja samalla häviämään Boltonille 3-1...), niin jonkinmoinen luotto alkaa punaisiin taas löytyä, Suarezin puuttumisesta huolimatta.

YNWA!

e: seuraava kuva ei sovi herkimmille eikä perheen pienimmille: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 709336779023_773030_870319905_n.jpg
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
DJKaaos
28.01.2012 18:20:15
Näyttäs olevan Liverpoolilla hyvä cuppivire päällä. Viikolla selviytyivät Carling cupin finaaliin ja nyt pudottivat Manchester Unitedin.
Minä olen minä.
rockjihad
28.01.2012 18:31:58
carlos: Nelosen urheilukanavat näkyy ilmaiseksi nyt superbowl-viikonlopun. Sitä en sitten osaa sanoa, miksi yhtäkkiä tuli tuo "ei katseluoikeutta".

Mä luulin, että superbowl on vasta viikon päästä. Nyt se kanava välillä näkyy ja välillä ei. Noh, tämä tästä OT:sta teknisyyksien suhteen.
carlos
29.01.2012 11:03:42 (muokattu 29.01.2012 11:18:28)
rockjihad: Mä luulin, että superbowl on vasta viikon päästä. Nyt se kanava välillä näkyy ja välillä ei. Noh, tämä tästä OT:sta teknisyyksien suhteen.

No näinpä asia näyttäis olevan. En seuraa jefua edes Superbowlin verran, jostain näköjään jäänyt väärä käsitys ajankohdan suhteen.

tässä tiedote: http://www.nelonenpro.fi/etusivu/uu … elu-pro-bowl-nähdään-nelonen-prolla
by the grace of God
Secreterial
30.01.2012 09:24:43
En tiiä, että oliko tästä vielä mainintaa täällä, mutta Leijonasydän on ilmeisesti lähettänyt Antonille rauhanelkeen:

http://www.telegraph.co.uk/sport/fo … -ahead-of-Chelsea-FA-Cup-match.html

Joukkueethan ei kätelleet ennen pelin alkua ollenkaan, ja nyt pidetään mahdollisena, että United vs. Chelsea ottelussakaan ei kätellä, jos Rio ei halua.
touhis
30.01.2012 09:44:26
Secreterial: En tiiä, että oliko tästä vielä mainintaa täällä, mutta Leijonasydän on ilmeisesti lähettänyt Antonille rauhanelkeen

Onhan se tuolla tusina viestiä aiemmin, eri sivusto vain.

Ehkä brittien maalla vaan on otettu käyttöön mahdollisuus suorittaa asepalvelus kirjekurssina ja tunnollisena miehenä anton ferdinand tarttui tilaisuuteen..?
DJKaaos
30.01.2012 09:53:46
Secreterial: En tiiä, että oliko tästä vielä mainintaa täällä, mutta Leijonasydän on ilmeisesti lähettänyt Antonille rauhanelkeen:

http://www.telegraph.co.uk/sport/fo … -ahead-of-Chelsea-FA-Cup-match.html

Alkaa kyllä menemään aika mauttomaksi sotkuksi tämäkin tapaus, jos jotain luoteja jo joku lähettelee symboolisesti...

Espanjassa näyttäs olevan aika mielenkiintoiset meiningit, kun Real kasvatti sarjajohdon seitsemään pisteeseen. En kyllä vieläkään jaksais uskoa Realin mestaruuteen.

Täytyy tästä alkaa laittamaan kamoja kasaan ja iltapäivällä nokka kohti Manchesteria. United - Stoke sitten huomenna aktiviteettina.
Minä olen minä.
pekkap82
30.01.2012 20:02:48
DJKaaos:Espanjassa näyttäs olevan aika mielenkiintoiset meiningit, kun Real kasvatti sarjajohdon seitsemään pisteeseen. En kyllä vieläkään jaksais uskoa Realin mestaruuteen.

Sitten kannattaisi harkita vedonlyöntiä. Betfairin mestaruuskertoimet: Real 1,34 ja Barca 3,85.
ruusteri
30.01.2012 20:10:52
Kohta tuo siirtoikkunakin sulkeutuu, ei ainakaan vielä mitään megahankintoja tullut.
"Damn good coffee, and hot!"
rockjihad
30.01.2012 22:03:40
ruusteri: Kohta tuo siirtoikkunakin sulkeutuu, ei ainakaan vielä mitään megahankintoja tullut.

Tuskin sieltä mitään pommeja tuleekaan.
Chelsea on hankkimassa jotain Belgiä ja Arsenal Thomas Eisfeldia, Cisse on kuulemma menossa QPR:ään.
Kovemmat nimet, kuten Hazard liikkuvat vasta kesällä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)