eino mutku 23.05.2011 21:18:55 | |
---|
JCM: Durbin on toinen. Olipahan melkoisen näyttävä veto, ehkä laulu hiukan kärsi siinä showssa paikoitellen, mutta ihan mahtava veto oli. Nam!! Durbinissa kuulen Stryperin Michael Sweetin soundia. Hyvä se on vaikkei ihan samanlaisia tunteita herätäkään kuin Pia ja varsinkin Casey ja Haley. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Jussiman 25.05.2011 20:56:21 | |
---|
Durbin tippui kisasta! Miten on mahdollista? |
Johnny Buzz 25.05.2011 20:58:26 | |
---|
Jussiman: Durbin tippui kisasta! Miten on mahdollista? Jep, yhtä harmittava putoaminen kuin Caseyn. Vähän on tylsä tuo finaalikolmikko, mutta itse soisin Scottyn voittavan. Ois kerrankin kunnon country-idol. Uskon, että sillä kundilla on vielä vuosikymmenien ura Jenkeissä. |
Tellervo 25.05.2011 20:59:05 | |
---|
Jussiman: Durbin tippui kisasta! Miten on mahdollista? Kun ajattelee että Scotty on yhä tuolla niin ei ihme. Mutta tylsää kyllä. No, mun suosikki on selvä. Mutta jotenkin tylsempi tuosta lopusta kyllä tulee ilman Jamesia, vaikka se ei oo mun ykkössuosikki missään vaiheessa ollutkaan. "Minä olen täydellinen, ala rakastua!" |
Jebe- 25.05.2011 21:07:37 | |
---|
Sitten kyllä itkettää, jos Scotty voittaa... :D Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Tympee Huttunen 25.05.2011 21:13:46 | |
---|
Jenkit ja kantri:/ Toivottavasti Haley nyt veisi tuon. |
Flash 25.05.2011 21:26:02 | |
---|
Jussiman: Durbin tippui kisasta! Miten on mahdollista? Hevillä ei Ameriikassa voiteta. Jotenkin tuon lopputuloksen arvasi, vaikka Haleyn olisin kyllä ennemmin tiputtanut. Se väkinäinen kurkkulaulanta ei vaan uppoa. Toinen veto oli kyllä viimeksi aika hyvä, ei siinä mitään. Live Music Is Better! |
Rauzku 25.05.2011 21:28:20 | |
---|
Flash: Haleyn olisin kyllä ennemmin tiputtanut. Se väkinäinen kurkkulaulanta ei vaan uppoa. Toinen veto oli kyllä viimeksi aika hyvä, ei siinä mitään. Ota äänet pois, on se ainaki ihan nätti. |
gasser 26.05.2011 11:42:54 | |
---|
Rauzku: Ota äänet pois, on se ainaki ihan nätti. Ei Laurenkaan paha ole. Nätti kuin mikä ja kasvaa varmasti vuosien myötä vahvaksi ja uhkeaksi naiseksi. Eikös alkukaudella joku verrannut sitä vähän nuoreen Dolly Partoniin? Steven, Randy? Tänään pitää koittaa vältellä jenkkimedian nettisivuja, ettei voittajatulos spoilaannu. Aikataulujen mukaan kun on vissiin se ratkaisupäivä tänään. |
tatta 26.05.2011 12:10:38 | |
---|
"Turbiinilla" ei oo ku yks ongelma, ja se on iso. Itkee liikaa, eikä silloin näköjään voi hallita tunteiltaan ääntään, eli ei kumpaakaan, ääntä, tunteita. Ja se on aika huono juttu, jos haaveilee stadionkeikaa vetävänsä. Tulee kyllä varmasti pärjäämään solistina ilman Idols titteliäkin silti. Hyvä tyyppi ja lahjakas äänen käyttäjä. Lisättäköön viel että harva saa tuollaisen äänen. Scottyn suosion ymmärtää jenkessä, mutta minun makuun armottoman tylsä. En ostais levyä, enkä jäis katsomaan/kuuntelemaan keikkaa. Haileyssä on karismaa. Niinkuin aiemmin sanoin, Caseyn kanssa vaan vetämään keikkaa tulevaisuudessa! Helvetin kova setti!. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
pieterska 26.05.2011 13:53:13 | |
---|
Jussiman: Durbin tippui kisasta! Miten on mahdollista? Itse taas kun kuuntelin sen loppuvetoo, ihmettelin miten helvetissä se voi olla top4 :/ K |
Johnny Buzz 26.05.2011 14:03:00 | |
---|
pieterska: Itse taas kun kuuntelin sen loppuvetoo, ihmettelin miten helvetissä se voi olla top4 :/ Sillähän hajos paketti ihan täysin siinä loppupuolella. Ei mikään ihme, että ei siinä tunnetilassa oikein lähtenyt. |
arc 26.05.2011 15:07:45 (muokattu 26.05.2011 15:10:20) | |
---|
E: Nevermind! |
Sävis 27.05.2011 22:23:58 | |
---|
James Durbinilla on äänessä terää vain silloin kun sen huutaa ylärekkarissa. Lisäksi laulu on ollut jatkuvasti epävireistä, varsin usein vieläpä juuri niissä korkeissa huutosävelissä. En ihmettele, että tippui. Enemmän ihmettelin, että miten se noin pitkälle pääsi. Haley on ehdottomasti kisan taitavin laulaja. Finaalissa haluaisin nähdä Scottyn häviävän Haleylle. LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!! |
Misse 29.05.2011 19:15:48 | |
---|
Luulen että Scotty on Ameriikan Idoli. Kuka nyt voisi olla äänestämättä pää kallellaan vinosti hymyilevää kantripoikaa? Laurenissa voi olla vähän vastusta ja jos noista pitää valita niin kannatan Laurenia. Hayley ei voita vaikka mun suosikkini onkin. Varsinkin kun tosiaan olis kurlaamatta. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
this1sux 29.05.2011 21:27:25 | |
---|
Olen etuajassa, joten sanon vain että finaalin tuloslähetys on aika rautaista tavaraa. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
Tellervo 30.05.2011 20:13:16 (muokattu 30.05.2011 20:14:15) | |
---|
Go Heili. "Minä olen täydellinen, ala rakastua!" |
Flash 31.05.2011 07:35:41 | |
---|
Misse: Luulen että Scotty on Ameriikan Idoli. Scottylla on jo pidemmän aikaa ollut paketti kasassa. Eli tiedetään tasan tarkkaan millaista settiä sieltä on tulossa levyille ja livenä. Siinä mielessä ansaitsee kyllä voittaa. Eilen Haley veti kyllä hyvin. Se Zeppelin veto oli rohkea. Live Music Is Better! |
Folcce 01.06.2011 23:53:55 | |
---|
Kaikkien aikojen kovin taso ja finaalikaksikkona ehkä kaksi vähiten wow-hetkiä kilpailussa esittänyttä finalistia. Toisaalta Scottyn menestys oli helppo ennustaa jo koelaulujen jälkeen. Tyyppi sopisi amerikkalaisen laulukilpailun voittajaksi oikein hyvin. Music's my life, Moxey. |
Bluesmies 02.06.2011 11:07:30 | |
---|
Country + risti kaulassa + "I wanna thank the lord"-paskanjauhanta = Winning in America. |