Aihe: Big Brother 2010
1 2 3 4 515 16 17 18 1944 45 46 47 48
Simo78
29.08.2010 23:35:51
Ei jumalaut tota Mariaa, tollaisen näköinen muija kehtaa Susanna Laineen vieressä kertoa typeriä juttuja ameriikasta ja ei-tavis elämästä. SL:llä nyt saattais olla mahiksia glamourmalliksi, tosin taitaa olla liian fiksu sellaiseen. Sinne Inariin vaan Maria poromiehen vaimoksi;-). Itse sarjaa ei ole kerinnyt ees seuraamaan, mitä tänään n.puolet ohjelmasta.
tender.insanity
30.08.2010 11:30:18
http://www.stara.fi/2010/08/30/big- … ntoa-epaillaan-jalleen-huijauksesta

Big Brother -ohjelma on joutunut kausi toisensa jälkeen huijausepäilyjen kohteeksi monistakin syistä. Parhaillaan käynnissä olevalla kaudella tällainen tilanne syntyi jo eilen, eli heti ensimmäisessä äänestyksessä.

Nykyisin merkittävä osa ohjelman faneista uskoo, ettei katsojaäänestyksillä ole todellista vaikutusta lopputulokseen, vaan että tuotantotiimi päättää talosta putoajat. Eilen tällaisesta saatiin fanien mielestä jälleen viitteitä, kun Big Brother -ohjelman verkkosivuilla julkaistiin jo kello 21.08 uutinen, jossa kerrottiin Janin ja Marian putoamisesta.
Alpha
30.08.2010 11:41:59
Tuota äänestystä on tosiaan tullut naurettua jo vuosia, koska ei tuolla todellakaan ole mitään merkitystä.

Vaikkei tuonne yhtään viestiä tai soittoa tulisi, niin silti Mari/Vappu/Susanna kohkaa äänestyspalkkien äärellä, että jälleen kerran tilanne on muuttunut...ÄÄNESTÄ!!!
Linnunlaulupuu
30.08.2010 11:58:03
Onkohan Maria oikeasti vain kokoomuksen lähettämä paatti?
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Alpha
30.08.2010 12:08:00
Linnunlaulupuu: Onkohan Maria oikeasti vain kokoomuksen lähettämä paatti?

Entiä, mutta Marialle on vissiin löytynyt sponsori, että Miss-Glammy saa ne kovasti haluamansa silikonit.
Linnunlaulupuu
30.08.2010 12:13:00
Alpha: Entiä, mutta Marialle on vissiin löytynyt sponsori, että Miss-Glammy saa ne kovasti haluamansa silikonit.

God help me!
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
carnation
30.08.2010 12:23:22 (muokattu 30.08.2010 12:25:47)
Huono talk show, Susanna Laine oli ihan jäässä ja taas alkoi se "hups, kun äänestystulokset kääntyivät taas ihan mullin mallin" -kusetusrumba. Enpä yhtään ihmettelisi, että joku psykologi tms. on vinkannut tuotannolle, että parempi pistää Jani pihalle :) Hieman kyllä haiskahti tuo äänestystulos, taas kerran. Että sopivasti saatiin tämä "lemmenpari" muka ulos. Habibille olisi saanut antaa fudut, tylsä jätkä. Zzzz. Tottakai jos haluaisin heittäytyä empaattiseksi tämän roskan edessä, niin ehkä parempi Janin oman mielenterveyden ja elämänlaadun kannalta, että pääsi pois tuolta itseään häpäisemästä. Voihan toki olla, että perus anaali jää vainoamaan siviilielämässäkin :D

Rasittavaa myös tuo kokelas-höpötys. Käytännössähän tuolla ei ole yhtään mitään eroa onko joku "oikea" asukas vai pelkkä kokelas. Samalla tavalla ne tyypit äänestetään ulos jne. Paskaa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
kyseinen
30.08.2010 12:34:51
carnation: Huono talk show...

Allekirjoitan kirjoituksestasi kaiken. Täysin samat havainnot / ärsytyksenaiheet tuli itsellekin eilen.
War, come with us home!
JCM
30.08.2010 15:20:18 (muokattu 30.08.2010 15:33:25)

djKaaos: Eikö tämä nyt alkais jo riittämään? Itse ohjelmahan sua ei kiinnosta paskan vertaa, mutta silti leuat louskuu, suu käy ja kaikki idioottimaiset heitot kuitataan olkaa kohauttamalla tai paskana provona.

Menisit muualle.

Anteeksi. Poistunkin paikalta. Myönnän, että menin liian pitkälle provoineni ja täten pyydänkin anteeksi jos olen jotakuta loukannut. Ei normaalisti kuulu tapoihini tällainen käytös ja asioiden kärjistys. BB:stä ja kyseisenlaisesta kulttuurista ajattelen mitä ajattelen. Ja pidänkin tästä eteenpäin nämä ajatukset omana tietonani. Pahoitteluni!

Soom moro tästä ketjusta ja hyvää jatkoa itse kullekin.
Folkson
30.08.2010 17:38:39
JCM: Anteeksi. Poistunkin paikalta. Myönnän, että menin liian pitkälle provoineni ja täten pyydänkin anteeksi jos olen jotakuta loukannut. Ei normaalisti kuulu tapoihini tällainen käytös ja asioiden kärjistys. BB:stä ja kyseisenlaisesta kulttuurista ajattelen mitä ajattelen. Ja pidänkin tästä eteenpäin nämä ajatukset omana tietonani. Pahoitteluni!

Soom moro tästä ketjusta ja hyvää jatkoa itse kullekin.

Sanoit jo kerran, kuitenni tuut takasi =)
Kapane
30.08.2010 18:18:12

Mulle juuri selvisi, mihin kaikki entiset BB-kisaajat on joutuneet: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa. … ml/arkistot/kotimaa/2010/08/1172017
Varmuuden vuoksi olen puhunut pahaa kaikista
Rattata
30.08.2010 19:29:44
Mikä tarve noille nelikymppisillä naisilla on kertoa ulostamisistaan kaikelle kansalle? Eikös viime kautenakin ollut se vähän vastaava pubiruusu siellä.
losalvaros
30.08.2010 20:10:47
BB-Teron BB-blogikirjoitus BB-Janista Iltalehdessä on aika tiukkaa timanttia, kannattaa vilkaista!

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2010082712255379_bl.shtml
http://www.myspace.com/stonerainband
esprit de corps
30.08.2010 20:20:40
losalvaros: BB-Teron

Onko tuo kaveri joskus ollut BB:ssä vai siis miksi tuo kunniallinen BB-etuliite? Kysyn siis ihan vakavissani, jäi pari viime kautta aivan pimentoon, nyt taas mukana.

Sitten asiaan, huomasitteko, että siellä uudella alueella oli kuusi pyyhekasaa? Eikös jossain Britannian tai jonkin BB:ssä salataloon mennyt siitä alkuperäisestä häädetyt ja he päättivät, ketkä pääsee oikeaan taloon? Tosin, jos siellä kuitenkin äänestys tulee, niin voisihan se olla, että Maria kiekuttaa itsensä sinne ja päättää yhden taloon menevän. Itse en usko, että tuotanto enää päästää Jania sen pahemmin nolaamaan itseään.
Alpha
30.08.2010 20:31:53
esprit de corps: Onko tuo kaveri joskus ollut BB:ssä vai siis miksi tuo kunniallinen BB-etuliite? Kysyn siis ihan vakavissani, jäi pari viime kautta aivan pimentoon, nyt taas mukana.

http://www.youtube.com/watch?v=_E_HZVXcU9I
esprit de corps
30.08.2010 20:50:05
Alpha: http://www.youtube.com/watch?v=_E_HZVXcU9I

Silleen vähän lihonut?
Alpha
30.08.2010 20:55:59
esprit de corps: Silleen vähän lihonut?

Olis pitäny katsoa ennenku kirjoittaa. Menen nurkkaan häpeämään.

Mutta kirjoittaahan tuo 2008 BB-Tero jotain blogia myöskin.
slipkorn
30.08.2010 23:47:31
Oli muuten hyvä homma, että Jani ja Maria lähti tuolta: olivat parivaljakkona jotenkin äärimmäisen groteskia ja masentavaa seurattavaa.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
aivokuolio
30.08.2010 23:58:16
Roger
31.08.2010 11:53:46

"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)