DM 06.02.2011 08:07:15 | |
---|
Nyt toimi kaikki sketsit kyllä. Telenovelakin alussa oli hyvä. Summasella on sittenkin vielä taidot tallella. Sketsihahmot on tällä kaudella onnistuneita myös, ihan oikea putosi, mutta hyvin Rasila sai tuohon hahmoonsa kuitenkin kehitystä aikaan jatkuvasti. Munamieskään ei ole hyytynyt mihinkään. Mr.Sexy's Pizza |
Prophet 06.02.2011 09:17:35 | |
---|
|
bedlam 06.02.2011 11:29:07 | |
---|
DM: Summasella on sittenkin vielä taidot tallella. Paljonko Summanen on käsikirjoitustyötä tehnyt aiemmin? |
DM 06.02.2011 11:53:56 | |
---|
bedlam: Paljonko Summanen on käsikirjoitustyötä tehnyt aiemmin? Eli mitä? Tämän verran nyt listaa löytyi netistä http://finnish.imdb.com/name/nm0838580/#Writer Tietysti tuo Jugistyle nyt esim. on vähän mitä on, mutta minulla ainakin on ollut kuva tyypistä, joka osaa tehdä hauskaa materiaalia. Tällaistako tarkoitit? Mr.Sexy's Pizza |
bedlam 06.02.2011 11:59:59 (muokattu 06.02.2011 12:05:19) | |
---|
DM: Eli mitä? Tämän verran nyt listaa löytyi netistä http://finnish.imdb.com/name/nm0838580/#Writer Tietysti tuo Jugistyle nyt esim. on vähän mitä on, mutta minulla ainakin on ollut kuva tyypistä, joka osaa tehdä hauskaa materiaalia. Tällaistako tarkoitit? Katsoin kyllä aiemmin jo tuon imdb:n listauksen läpi. Tarkoitin nyt lähinnä vähän konkreettisemmin, että missä ohjelmassa Summanen on nimenomaan käsikirjoittajana loistanut? Onko tietoa, esim. Että kuinka paljon Summanen oli kirjoittajana mukana esim. Julmahuvissa, Volanenhan siitä kai päävasuussa ymmärtääkseni oli? Mulle ei nimittäin nuo muut listan sarjat sano mitään. Edit. en siis tarkoita mitenkään dissata Summasta, vaan kyselen vain koska viestistäsi sai käsityksen että tiedät tarkemmin. Itse tunnen miehen vain näyttelijänä. |
DM 06.02.2011 12:41:26 | |
---|
bedlam: Katsoin kyllä aiemmin jo tuon imdb:n listauksen läpi. Tarkoitin nyt lähinnä vähän konkreettisemmin, että missä ohjelmassa Summanen on nimenomaan käsikirjoittajana loistanut? Onko tietoa, esim. Että kuinka paljon Summanen oli kirjoittajana mukana esim. Julmahuvissa, Volanenhan siitä kai päävasuussa ymmärtääkseni oli? Mulle ei nimittäin nuo muut listan sarjat sano mitään. Edit. en siis tarkoita mitenkään dissata Summasta, vaan kyselen vain koska viestistäsi sai käsityksen että tiedät tarkemmin. Itse tunnen miehen vain näyttelijänä. Sellaista käsitystä ei ollut tarkoitus antaa, vaikka aika yleistävähän tuo mun viesti on kyllä. Vastuujakaumista en tosiaan voi sanoa faktana mitään. Vähän kärsivällisemmin voi arvioida siis jatkossa näitä, mutta hyvä jakso Putousta eilen kuitenkin. Mr.Sexy's Pizza |
Tuomas 07.02.2011 14:42:15 | |
---|
bedlam: Katsoin kyllä aiemmin jo tuon imdb:n listauksen läpi. Tarkoitin nyt lähinnä vähän konkreettisemmin, että missä ohjelmassa Summanen on nimenomaan käsikirjoittajana loistanut? Onko tietoa, esim. Että kuinka paljon Summanen oli kirjoittajana mukana esim. Julmahuvissa, Volanenhan siitä kai päävasuussa ymmärtääkseni oli? Mulle ei nimittäin nuo muut listan sarjat sano mitään. Edit. en siis tarkoita mitenkään dissata Summasta, vaan kyselen vain koska viestistäsi sai käsityksen että tiedät tarkemmin. Itse tunnen miehen vain näyttelijänä. Julmahuvi oli koko tiimin käsikirjoittama, tiemmä. Käsikirjoitussessiot olivat kuulemma hyvinkin pitkiä ja joskus raskaita. |
Roger 07.02.2011 15:30:23 | |
---|
Juoppis: Julmahuvi oli koko tiimin käsikirjoittama, tiemmä. Käsikirjoitussessiot olivat kuulemma hyvinkin pitkiä ja joskus raskaita. Jups, Rasila sanoi vähän aikaa sitten Nybergin haastattelussa, että Julmahuvia käsikirjoitettiin neljä kuukautta. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
VeKrio 07.02.2011 15:52:00 | |
---|
Roger: Jups, Rasila sanoi vähän aikaa sitten Nybergin haastattelussa, että Julmahuvia käsikirjoitettiin neljä kuukautta. Siis ennen koko sarjan alkua vai ennen joka jaksoa? "Experimental & Spiritual" drumming since 1990. |
KooAa 07.02.2011 16:27:07 | |
---|
Tällä viikolla sitten tänne laitetaan se putoajan nimi. Katsomo jotenkin jostain syystä katkeaa juurikin ennen sen nimen julkistaimista, näin ainakin kahdessa viimeisemmässä jaksossa. Itsehän katselen samaan aikaan brittiläisiä ja saksalaisia poliisisarjoja. Linja tiukkenee. |
Prophet 07.02.2011 17:23:29 (muokattu 07.02.2011 17:23:44) | |
---|
Kuka käsikirjoitti Studio Julmahuviakin paremman Toini & Heikki Haaman Shown? |
Rotuvaari 07.02.2011 18:04:42 | |
---|
Munamies alkanut toimia paremmin. Jopa niin hyvin, että näin unta finaalista(?), jossa Munamies riisui päähineensä, veti naaman peruslukemille ja alkoi sanoa omalla äänellään sanoja, kuten "raaka", "paska" jne. Aina sanan jälkeen yleisö hurrasi raivokkaasti. Hienoja unia se näyttää meikäläiselle. Jos herra koomikko haluaisi pelata varman päälle, vetäisi mustalla sähköteipillä munaan "säröjä" ja esittäisi sairasta pikku munaa. Saariluoma voisi spiikata sanoin "tällä viikolla muna on ollut vähän nuupallaan" ja lavalle könyäisi yskivä pieni muna. Vaan eipä sillä, ei voittoa voi riistää enää mikään, oli hauska tai ei. Kunhan on koko kansan Munamies. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Sakmongkol 07.02.2011 18:25:11 | |
---|
|
Roger 07.02.2011 18:41:00 | |
---|
VeKrio: Siis ennen koko sarjan alkua vai ennen joka jaksoa? Siis ennen koko sarjaa. Mm. kaikki Touko-Poukot on kuvattu yhtenä päivänä, mutta sen loppusekoilun Touko roolin vuoksi Rasila joutui olemaan kaksi viikkoa siinä hiusmallissa. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Kitaranraiskaaja 12.02.2011 16:28:41 | |
---|
Samaa mieltä. |
JIRPPI 12.02.2011 21:54:59 | |
---|
No olis nyt se Mallorca tippunu jo. Mikko Zetterbergillä sentään oli joskus ihan hyvääkin läppää. Venomin Black Metal on paras black metal-levy ja sekin on oikeasti heavy metallia. |
Sir Härö 12.02.2011 22:36:04 | |
---|
Roger: Jups, Rasila sanoi vähän aikaa sitten Nybergin haastattelussa, että Julmahuvia käsikirjoitettiin neljä kuukautta. Melkosta paskaa suolsivat. Julmahuvin tähtihetket ovat viimeisessä jaksossa ja tuolloinkin menee aivopierujen piikkiin. |
leka 12.02.2011 22:42:42 | |
---|
Munamies pitäisi diskata, koska sehän huijasi tuossa kisassa. Det är farligt att leka i hissen |
Kaake 12.02.2011 22:59:12 | |
---|
leka: Munamies pitäisi diskata, koska sehän huijasi tuossa kisassa. Sanoks joku että pallolla pitäis kumota? No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
leka 12.02.2011 23:08:00 | |
---|
Kaake: Sanoks joku että pallolla pitäis kumota? No sehän on päivänselvää. Myös ensimmäisessä kisassa hyväksyttiin Munamiehen pääsiäissaari-vastaus, vaikka se ei ollut lähelläkään oikeaa vastausta & sanaselityksessä petkutti peilaamalla Mallorcan laseista. Oikeudenmukaisuuden nimissä Munamies ulos ja Zetterberg jatkoon. Det är farligt att leka i hissen |