CountX 13.08.2010 19:23:49 | |
---|
Ei pääse autoton maalaispoika kaupunkiin teatteriin. Nyyh. Dvd-julkaisua odottaen. :.( "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Röntgen-Jeesus 13.08.2010 21:15:30 | |
---|
Ihan huikea leffa ja Arskan tullessa esiin kylmät väreet pakenivat tai jotain. Helvetin hyviä vitsejä ja one-linereitä ja taattua ryminää. Kaunista. Rob Halford on homo. |
masterhat 13.08.2010 21:47:15 | |
---|
Antti1: Lundgren oli kyllä ihan oikeasti aika pelottavan oloinen äijä tuossa. Teki mieli peukkua imeskellä ja soittaa äitille. Dolph ja Stallone ollu aina suosikit. tietty Williskin särmä. mut vittu en malta oottaa et näkee tän, vaikka (nyk. kynäniska)arskasta en niin perustakaan. mut eikös se o tyyliin jossain sivuosas ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
BondakeBunny 13.08.2010 22:57:35 | |
---|
masterhat: Dolph ja Stallone ollu aina suosikit. tietty Williskin särmä. mut vittu en malta oottaa et näkee tän, vaikka (nyk. kynäniska)arskasta en niin perustakaan. mut eikös se o tyyliin jossain sivuosas Väärin. Arnoldin minuutin mittainen pätkä on pääosa, jonka ympärille leffa rakentuu. Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan |
sn 13.08.2010 23:32:18 | |
---|
Ääh, ihan okei, mut ei tarpeeksi överi. Yleisö oli tietysti täynnä orgasmin huipulla ratsastavia fanipoikia jotka jaksoi juhlistaa jokaista turhaa cameota. (Haa-haa, KV haluaa presidentiksi!, jaksoi moni naureskella leffasta poistuessakin.) Itsehän tykkään kyllä aina nähdä David Zayan eli Enrique Moralesin Ozista. Olishan siinä pitänyt taas olla tappolaskuri yläkulmassa että pysyy jäljillä tärkeimmistä juonenkäänteistä. Annan 4,5/6,80 €. |
Herrah 14.08.2010 12:50:14 | |
---|
Itsehän tykkään kyllä aina nähdä David Zayan eli Enrique Moralesin Ozista.
Vaikka Ozitkin kaikki on tullu tsekattua niin Zayas on aina mulle kyllä reilu nallepoliisi Angel Batista Dexteristä. Lehvasta sen verran että Dolph onm miesss |
keerio 14.08.2010 14:00:15 | |
---|
Oli kyllä parhaimpia action-leffoja mitä oon nähny, ellei paras. Oli täpinät leffasta vielä sen loputtua. Statham on kyllä tajuton ninja! http://www.myspace.com/wastedreverenceband |
Mancubus 14.08.2010 14:48:16 | |
---|
|
Teksu 14.08.2010 14:51:40 | |
---|
Oli kyllä herkistävän hieno elokuva, eilen kävin kattomassa ja oon vieläkin täysin fiiliksissä! Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen. |
Meadow 14.08.2010 15:23:20 (muokattu 14.08.2010 15:34:27) | |
---|
Itkuhan siinä pääsi. Kaunista, niin kaunista. Kaikkivaltiaan tähdittämä kohtaus tulee antamaan minulle voimia vuosiksi eteenpäin. Van Dammea ja Seagalia elokuva olisi kuitenkin vielä kaivannut, että siitä olisi tullut viimeisen päälle täyslaidallinen action-nostalgiaa. Mutta hyvä näinkin. Jotain akkojakin siinä oli, mikä vähän ärsytti. Kun miehet rupeaa hommiin, siinä on naiset vaan tiellä. |
Bluesmies 14.08.2010 17:43:10 | |
---|
Meadow: Jotain akkojakin siinä oli, mikä vähän ärsytti. Kun miehet rupeaa hommiin, siinä on naiset vaan tiellä. Tämä oli todella kauniisti sanottu. Annan plussan. |
Tande 14.08.2010 20:33:47 | |
---|
Anteeksi. |
Bluesmies 14.08.2010 21:06:11 | |
---|
|
itsy 14.08.2010 21:10:50 (muokattu 14.08.2010 21:16:09) | |
---|
Tande: http://www.iltalehti.fi/viihde/2010081312185256_vi.shtml Stallone puhuu asiaa. Toimintaelokuvien väkivalta on parhaimmillaan primäärin tyydytyksen tunteen aiheuttavaa viihdettä. Monimutkaiset maailmankatsomukset ja moraalisten oikeutusten pohdinnat jätetään taide-elokuville, pahikset ansaitsevat lahtaamisen ja päähenkilöt selviytyvät, paitsi pakollinen marttyyrikuolija (Rambo II:ssa kiinalaistyttö), joka muiden asioiden lisäksi oikeuttaa väkivallan. E: Itse elokuva ei totta puhuen ole jaksanut kiinnostaa tarpeeksi teatteriin kiirehtämiseksi. Toisin olisi jos yllämainitut Seagal ja Van Damme olisivat elokuvasta löytynyt, voi pojat. oivoi |
Teksu 14.08.2010 21:15:22 | |
---|
Leffan nähneenä voi sanoa että Seagalille ja Van Dammelle ei olisi yksinkertaisesti ollut leffassa enää tilaa. Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen. |
Meadow 14.08.2010 22:44:38 | |
---|
Teksu: Leffan nähneenä voi sanoa että Seagalille ja Van Dammelle ei olisi yksinkertaisesti ollut leffassa enää tilaa. Kyllä minä olisin mieluummin nuo sankarit parin valitun kynäniskan tilalla nähnyt. |
Rahkoi 14.08.2010 23:26:37 | |
---|
Meadow: Kyllä minä olisin mieluummin nuo sankarit parin valitun kynäniskan tilalla nähnyt. Joidenkin tilalla tuo kaksikko olisi kyllä ollut ihan paikallaan, mutta nykyisen kastin ohelle ei heille tosiaan olisi kyllä ollut tilaa. Nytkin jo tuntui hieman liialti että muutamilla hahmoilla oli yksi "five minutes of fame"-kohtaus ja sitten lopun aikaa toimivat lähinnä statisteina. And we heard the voice of angelic choir, the fanfares of trumpets and the sweet melodies of the harp. And on top it all we heard a voice: "Stop messin' with the f*ckin' keyboards!" |
ballfish 14.08.2010 23:27:39 | |
---|
Kävin katsomassa, ihan helvetin kova pätkä. Rehti poikamainen into tässä leffassa, leffasali nauroi kovaan ääneen useasti, oikein! "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Hetfield 15.08.2010 00:20:31 | |
---|
Van Dammelle oli kuulemma Stallone soittanut, mutta mies jäi empimään, joten uutta puhelua ei enää tullut. I quit the band... Now I just play with myself. |
BondakeBunny 15.08.2010 03:22:46 | |
---|
Hetfield: Van Dammelle oli kuulemma Stallone soittanut, mutta mies jäi empimään, joten uutta puhelua ei enää tullut. Kynäniskat empivät, vain tosimies osaa sanoa vastauksensa suoraan. Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan |