AP 30.04.2008 09:22:32 | |
---|
Onkohan ykkösnyrkki: Peltonen-Jokinen-Selänne vai Ruutu-Jokinen-Selänne? Mun asteikolla Peltonen on Ruutua kovempi. Lieneeköhän tavoite sitten saada edes suht tasaisia ketjuja vaiko ihan suvereeni ykkösvitja. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Booligan 30.04.2008 09:22:58 | |
---|
Onkohan ykkösnyrkki: Peltonen-Jokinen-Selänne vai Ruutu-Jokinen-Selänne? veikkaan ensimmäistä, Ruutu ja Koivu kun ovat lähes saumattomia yhteistyössään. nuotteja säästämättä |
Simo78 30.04.2008 10:42:40 | |
---|
Hieno homma nyt meillä on kaksi hyvää kenttää ja kaksi vähemmän hyvää=) Mun veikkaus(no varmaan aika monen muunkin) 1.ja 2. kentästä: Peltonen- OJ- Teme Ruutu- Koivu- J.Jokinen |
jim 30.04.2008 10:58:00 | |
---|
Osoitteessa http://www.veikkaajat.net on alkamassa veikkauskisa jääkiekon MM-kisoista. Kisassa veikataan otteluiden lopputuloksia, maailmanmestaria ja pistepörssin voittajaa. |
Folcce 30.04.2008 11:40:19 | |
---|
Olis kyllä vaihtelua, jos Suomen kisat kusis kerrankin puolustukseen eikä aina siihen maalintekoon. Nyt on kyllä tämä toive lähempänä kuin koskaan. SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! |
Seppo_Howitzer 01.05.2008 13:39:03 | |
---|
Tein tuon manager.snickers.fi haastesarjan. Tässä kutsukoodi: 5eghe |
HaloOfFlies 02.05.2008 00:00:31 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
mobel 02.05.2008 00:31:02 | |
---|
Jos noin on marjat, niin eipä ole Pitkäsellä enää maajoukkueeseen asiaa. No turhapa se nyt on lähteä vaarantamaan ens kauden sopimusta loukkaantumalla jossain mömmöm-kisoissa. :-D |
Anonymous-jazz 02.05.2008 01:22:32 | |
---|
No turhapa se nyt on lähteä vaarantamaan ens kauden sopimusta loukkaantumalla jossain mömmöm-kisoissa. Pitkänen voi ottaa pitkät. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Joees 02.05.2008 01:25:19 | |
---|
http://www.canada.com/edmontonjourn … -43f3-8018-adbb2f056d19&k=31792 Jos noin on marjat, niin eipä ole Pitkäsellä enää maajoukkueeseen asiaa. Njoo. Paljonkos sillä oli fyrkkaa tiedossa jostain sopimuksesta? 5 miljuunaa tai jotain semmosta? Mä en kahta hetkeä funtsisi jotta lähtisinkö maajoukkueeseen mahdollisesti telomaan itseni ja mahdollisesti kuraisin hyvät fyrkat. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
dipshit 02.05.2008 01:36:05 | |
---|
Njoo. Paljonkos sillä oli fyrkkaa tiedossa jostain sopimuksesta? 5 miljuunaa tai jotain semmosta? Mä en kahta hetkeä funtsisi jotta lähtisinkö maajoukkueeseen mahdollisesti telomaan itseni ja mahdollisesti kuraisin hyvät fyrkat. Onko se nyt muka niin yleistä että tuolla kisoissa tulee jotain vakavia loukkaantumisia? Tuntuu että jokainen käyttää tuota "en halua ottaa loukkaantumisen riskiä"-argumenttia. Jotenkin harmittaa että pitää tällä tavalla toimia, mutta toisaalta, eihän tuo mikään velvollisuus isänmaata kohtaan ole. Pelaa jos huvittaa tai viitsii. |
Joees 02.05.2008 02:05:48 | |
---|
Onko se nyt muka niin yleistä että tuolla kisoissa tulee jotain vakavia loukkaantumisia? Tuntuu että jokainen käyttää tuota "en halua ottaa loukkaantumisen riskiä"-argumenttia. Jotenkin harmittaa että pitää tällä tavalla toimia, mutta toisaalta, eihän tuo mikään velvollisuus isänmaata kohtaan ole. Pelaa jos huvittaa tai viitsii. Eikai niitä niin hirmusti. Mutta se on kuitenkin aina olemassa se riski. Kyllä mä ihan hyvin ymmärrän jos tuota syynä käyttää. Kunhan ei käytä sitä siinä tapauksessa jos ei vaan kiinnosta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Simo78 02.05.2008 08:27:32 (muokattu 02.05.2008 08:38:57) | |
---|
Onko se nyt muka niin yleistä että tuolla kisoissa tulee jotain vakavia loukkaantumisia? Tuntuu että jokainen käyttää tuota "en halua ottaa loukkaantumisen riskiä"-argumenttia. Jotenkin harmittaa että pitää tällä tavalla toimia, mutta toisaalta, eihän tuo mikään velvollisuus isänmaata kohtaan ole. Pelaa jos huvittaa tai viitsii. Viime kisoissa P.Nummelin loukkaantui välierissä(?). Ihan samanlainen riski loukkaantua kuin muissakin peleissä. Itse ainakin ymmärrän täysin, että ei riskeeraa, jos ei voimassa olevaa sopimusta. Lähtisitkö itse uhkapelaamaan 5miljoonalla? Minä en! E: Saatiin kyllä kova vahvistus takalinjoille, Sami Lepistö. Tää kaveri on mun mielestä yksi tulevaisuuden parhaista suomalaispakeista, veikkaan että ensi kaudella pelaa jo täyspäiväisesti nhl:ssä ja on yksi Suomen parhaista pelaajista MM-kaukalossa. |
Jag 02.05.2008 10:01:39 | |
---|
Tein tuon manager.snickers.fi haastesarjan. Tässä kutsukoodi: 5eghe http://manager.snickers.fi/jeps... lisää vielä pelaajia. Viime vuonna taisi olla reippaasti enemmän " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
kk80 02.05.2008 11:59:15 | |
---|
Onko se nyt muka niin yleistä että tuolla kisoissa tulee jotain vakavia loukkaantumisia? Niittymäki taisi loukkaantua Torinon jälkeisissä MM -kisoissa. Nivuset paukkuivat jos oikein muistan. Ei herran NHL ura ainakaan nosteessa ole ollut tämän jälkeen. Jotenkin harmittaa että pitää tällä tavalla toimia, mutta toisaalta, eihän tuo mikään velvollisuus isänmaata kohtaan ole. Pelaa jos huvittaa tai viitsii. Itse en paheksu pelaajia jotka jättävät kisat väliin. Ihmettelen ylipäätänsä miten +80 matsia kaudessa tahkoavalla NHL jampalla riittää paukkuja MM kisoihin saati maajoukkueen viikkoja kestävään leiritykseen. Etenkin perheellisille toi on varmasti erittäin rankka paikka. Tuohon päälle vielä epätietoisuus tulevasta työnantajasta niin enpä ihmettele että kieltäytymisiä tulee. Edelleekään maajoukkueen matseilla ei juuri ole tekemistä "isänmaan velvollisuuksien" -kanssa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Jormaz 02.05.2008 12:09:32 | |
---|
Todellakin, ne saa mennä kisoihin keillä riittää motivaatiota, ei se ole mikään velvollisuus. Kukapa duunari olisi valmis tekemään ison työkeikan palkatta jos on muutenkin jo uupunut? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
DaKiller 02.05.2008 14:31:42 | |
---|
Todellakin, ne saa mennä kisoihin keillä riittää motivaatiota, ei se ole mikään velvollisuus. Kukapa duunari olisi valmis tekemään ison työkeikan palkatta jos on muutenkin jo uupunut? Mä voisin olla, jos mun duunista saisi miljoonia. |
Läpistö 02.05.2008 14:40:25 | |
---|
http://manager.snickers.fi/ jeps... lisää vielä pelaajia. Viime vuonna taisi olla reippaasti enemmän Tuli osallistuttua haastesarjaan tuolla "Kiva-kiekko"-joukkueella :) |
HaloOfFlies 02.05.2008 16:27:01 | |
---|
Viime kisoissa P.Nummelin loukkaantui välierissä(?). Ihan samanlainen riski loukkaantua kuin muissakin peleissä. Itse ainakin ymmärrän täysin, että ei riskeeraa, jos ei voimassa olevaa sopimusta. Lähtisitkö itse uhkapelaamaan 5miljoonalla? Minä en! E: Saatiin kyllä kova vahvistus takalinjoille, Sami Lepistö. Tää kaveri on mun mielestä yksi tulevaisuuden parhaista suomalaispakeista, veikkaan että ensi kaudella pelaa jo täyspäiväisesti nhl:ssä ja on yksi Suomen parhaista pelaajista MM-kaukalossa. Tänään Leijonat oli leimannut passeja ja Lepistö oli yksi niistä joiden passi jätettiin leimaamatta ainakin vielä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jebe- 02.05.2008 16:33:56 | |
---|
Tuli osallistuttua haastesarjaan tuolla "Kiva-kiekko"-joukkueella :) Los Raimos liittyi myös kisaamaan. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |