Turder 25.04.2006 16:40:52 | |
---|
Ensi kisa mersun kotiareenalla Nurburgringilla ja kuulemma uusi moottori olisi tulossa. Toivottavasti ei ole taas liikaa otettu tehoja ulos, käypi niinkuin menneinä vuosina juuri samassa kisassa. Toisaalta mese on ollut luotettavin kone tänä vuonna. I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
Isodee 25.04.2006 22:51:02 | |
---|
Ensi kisa mersun kotiareenalla Nurburgringilla ja kuulemma uusi moottori olisi tulossa. Toivottavasti ei ole taas liikaa otettu tehoja ulos, käypi niinkuin menneinä vuosina juuri samassa kisassa. Toisaalta mese on ollut luotettavin kone tänä vuonna. Näinpä. Tänä vuonna tuskin käy viimevuotisia. Nyt kun saa vaihtaa nakit välillä. |
Tympee Huttunen 26.04.2006 10:58:23 | |
---|
Oho. Sain Imolan kilpailusta kovimman pistepotin ja siirryin liigan johtoon. |
Corpsegrinder 26.04.2006 11:09:16 | |
---|
Oho. Sain Imolan kilpailusta kovimman pistepotin ja siirryin liigan johtoon. Yhden pinnan enemmän kuin minä! Ei hemmetti ........... |
Juzzu 28.04.2006 08:26:31 | |
---|
|
aikavaikea 28.04.2006 08:48:36 | |
---|
Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
Stradlin 28.04.2006 08:56:12 | |
---|
Kuinkahan paljon tuota hallitsevaa maailmanmestaria mahtaa pänniä, kun edelleenkin puhutaan vain kahdesta megatähdestä? Eihän sitä taida pänniä ollenkaan, saapahan rauhassa keskittyä. Ja kyllähän siitäkin puhuttaisiin, jos ei tuleva talli olisi jo tiedossa. Ain't It Fun? |
Tikru. 06.05.2006 10:57:46 | |
---|
Noniin, tänään aika-ajot. Sormet ja varpaat ja muut pystyyn nyt. |
Sinap 06.05.2006 11:46:11 | |
---|
Noniin, tänään aika-ajot. Sormet ja varpaat ja muut pystyyn nyt. Näinköhän on suomalaisia viimisessä aika-ajossa. Mikäköhän tota mikkihiiri tallia taas vaivaa...:/ "Siinähän se tuubi onkin." |
Tikru. 06.05.2006 22:02:58 | |
---|
Tainnu jäädä lippumiehillä vappu päälle, saakelin punalippu soikoon. |
Sinap 07.05.2006 08:13:03 | |
---|
Tainnu jäädä lippumiehillä vappu päälle, saakelin punalippu soikoon. Tuohan tietää vaan hyvää Kimin kisaa ajatellen. Viiden kierroksen välein tulee safetycar vetämään letkan yhteen. :) Aika-ajon perusteella veikkaisin, että Kimi on Aloa ja Sumia noin 0,5-1 sek jäljessä per kierros. Taktiikoissa tuskin on eroja. Joku Williams tai Toyota lähtee tod näk yhdellä käynnillä kisaan. "Siinähän se tuubi onkin." |
Tikru. 07.05.2006 08:21:06 | |
---|
Tuohan tietää vaan hyvää Kimin kisaa ajatellen. Viiden kierroksen välein tulee safetycar vetämään letkan yhteen. :) Aika-ajon perusteella veikkaisin, että Kimi on Aloa ja Sumia noin 0,5-1 sek jäljessä per kierros. Taktiikoissa tuskin on eroja. Joku Williams tai Toyota lähtee tod näk yhdellä käynnillä kisaan. Mä en jaksa alkaa spekuloimaan, nautin vaan ja seuraan mitä tapahtuu. Kolareita en toivo, sydän pysähtyy aina kun rupean miettimään ikäviä... Sen takia tää kommentti oli mun mielestä aika kammottava: "Rosbergin tavoitteena Bahrainin nousun toistaminen. Rosberg nosti esille kauden avauskisan Bahrainissa, jossa hän nousi pisteille, vaikka ehti alussa pudota hännille. - Ohittaminen on vaikeaa, mutta Bahrainissakin pääsin muiden kolaroitua nousemaan useita sijoja. Uskoo hyvään suoritukseen, Nico sanoi MTV3:lle." (www.mtv3.fi/f1) |
Tympee Huttunen 07.05.2006 12:46:42 | |
---|
Ferrari menee yllättävän kovaa jo. McLarenin auton kehityssuunta näyttää taas heikolta. Uuden moottorin piti kyllä vasta itse kisassa näyttää vahvuutensa. Itse veikkaan, että auto hyytyy uusine moottoreineen radan varteen. Pakkohan se McLarenin konerikko on jo tulla. Alonso vie. |
Turder 07.05.2006 21:27:44 | |
---|
Ei Kimillä riittänyt vauhti. Schumin voitto oli hyvä MM-tilanteen takia, tosin Schumi ja Alonso karkaa muilta. Nicolta väkevä nousu, pikkasen paremmalla tuurilla olisi ollut viides. Silloin kun muut meni edestä varikolle, jäi Nico ja Montoya radalle mutta Midlandit hidastelivat kierroksen siinä edessä ja ehkä ne sekunnit oli liikaa. Lopulta Nico tuli varikolta aivan Fisicon, Ralfin ja Barrichellon taakse. Ilman Midlandeja olisi voinut keretä jopa em. kolmikon edelle. Kuitenkin 7. sija on kova suoritus viimeisestä ruudusta. |
JCM 07.05.2006 22:00:50 | |
---|
Hitto tuota Oskari Saarta.. IHAN turha selostaja, ärsyttää niin vietävästi ettei pysty keskittymään kisaan. Kimikimikimikimikiminiconiconiconiconico Ihan kuin siellä ei muita kuskeja olisi voittoa tavoittelemassa. Pitänee hommata canal digital. |
-septimisti- 08.05.2006 04:37:53 | |
---|
Pitänee hommata canal digital. Toivottavasti en nyt ihan väärässä ole, mutta mun käsittääkseni sieltä ei formuloita tule. DTM-sarjaa kyseinen lafka taitaa esittää ja selostajana kukapa muukaan kuin Matti Kyllönen. |
Juzzu 08.05.2006 07:46:13 | |
---|
Tylsä kisa. |
bedlam 08.05.2006 09:38:55 | |
---|
Toivottavasti en nyt ihan väärässä ole, mutta mun käsittääkseni sieltä ei formuloita tule. Ei tule Canalilta formuloita, ei. Itse kyllä olen myös sitä mieltä, että MTV3-plussan kisaharjoituslähetyksissä tulleet Mustakarin ja Pulkkisen kahdestaan vetämät juonnot toimivat huomattavasti paremmin. Oskari ei oikein osaa. Tajusinpa vasta eilen, että plussalta näkee ilmatteeksi kisat ilman mainoskatkoja. Parempi myöhään. http://www.mikseri.net/kiasma |
Tympee Huttunen 08.05.2006 13:28:38 | |
---|
Veikko veti komean pistepotin ja siirtyi toiseksi m.net-liigassa. Mun johto vielä tosin pitää. |
Veikko 08.05.2006 18:49:23 | |
---|
Veikko veti komean pistepotin ja siirtyi toiseksi m.net-liigassa. Mun johto vielä tosin pitää. Hirveellä tuurilla. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |