Kre-per 21.02.2010 22:48:20 | |
---|
Rhapa: Itse diggasin tuosta Hangoverista kanssa. Sellainen sopivan kepeä mutta myös vähän "vinksahtanut" tunnelma. Osittain ennalta-arvattava mutta osasi myös yllättää aika ajoin. Perussettiä mutta myös sopivasti toi uutta tähän väsyneeseen genreen. Noh, se niistä vastakkaisuuksista. Hyvä leffa ja laatuviihdettä --> 8,5/10 Olette oikeassa mielipiteinenne. way cool. respect to the monkey. |
hevari666 22.02.2010 01:13:07 | |
---|
Master of Disguise: Ite en koskaan kässänny tän leffan hehkutusta. Olihan se ihan ok ja varsinkin ne räiskintä- ja mättökohtaukset oli hiton makeita, mutta muuten aika peruskauraa. Juurikin toi ennalta-arvattavuus harmitti. Odotukset oli liian korkealla joten joutu pettymään. Mulla ainakin ihan päinvastainen mielipide, ehkä vähän eri mittakaavassa kuiteskin. Tosi hyvä leffa, mutta räiskintä ja mättö ois saanut jäädä paljon vähemmälle. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Rotuvaari 22.02.2010 23:12:43 | |
---|
Brokeback Mountain Alkuun oli oikein tervehenkistä ulkoilua raikkaissa ja kauniissa maisemissa. Sitten alkoi homoilu. * * * * 1/2 12 Apinaa Tässä aika sama juttu, paitsi ilman homoilua - vaikka Brad Pitt elokuvassa olikin. Yksi kauneimmista elokuvalopetuksista ikinä. Täydellinen leffa. * * * * * Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Kre-per 23.02.2010 10:37:25 (muokattu 23.02.2010 10:38:03) | |
---|
Die Hard 2: Jotenkin olen onnistunut skippaamaan tämän keskimmäisen Die Hardin kokonaan. Se on ollut varmasti jotain suuremman luokan varjelua, koska niin uskomattoman paska tää pätkä oli. Toki tiesin rennyn ohjaajaksi, eli odotukset olivat kovin alhaiset, mutta silti petyin katkerasti. Ei ees naurattanu. Kaikki muut on varmaan jo tämän nähny ni enpä perustele. Kyl te tiiätte. E: ai niin, pisteet tulee tässä: way cool. respect to the monkey. |
kylereese 23.02.2010 11:15:21 | |
---|
2012 Paskin elokuva mitä olen ikinään nähnyt. i hate everything |
MV 23.02.2010 11:55:14 | |
---|
kylereese: 2012 Paskin elokuva mitä olen ikinään nähnyt. Oliko niin paskat tehosteet vai? Vai oliko juoni aukkoinen, lol ei vittu. |
nappero 23.02.2010 12:46:15 | |
---|
MV: Oliko niin paskat tehosteet vai? Vai oliko juoni aukkoinen, lol ei vittu. Elokuvan tehosteethan on ihan ysäriä, mutta juoni on aivan uniikki ja moniulotteinen. Taidetta sanon ma. "Nykyään sitten käynkin ostamassa itse jo ne karkit jos sellaisia edes syön, no syönhän minä ainakin kerran viikossa." -M4ss3 m/ |
M4ss3 m/ 23.02.2010 14:09:20 | |
---|
nappero: Elokuvan tehosteethan on ihan ysäriä, mutta juoni on aivan uniikki ja moniulotteinen. Taidetta sanon ma. Vaihda allekirjoituksesi. |
Bongowing 23.02.2010 14:16:20 | |
---|
M4ss3 m/: Vaihda allekirjoituksesi. Allekirjoitusainesta. But where the heck is magenta? |
Kre-per 23.02.2010 14:23:31 | |
---|
nappero: Vaihda allekirjoituksesi. Itekin kiinnitin tähän huomiota. Läppäsi ei toimi, napero. Allekirjotusainesta? way cool. respect to the monkey. |
nappero 23.02.2010 14:23:33 (muokattu 23.02.2010 14:24:43) | |
---|
M4ss3 m/: Vaihda allekirjoituksesi. Anteeksi, vaihdan sen heti. Kre-per: Itekin kiinnitin tähän huomiota. Läppäsi ei toimi, napero. Allekirjotusainesta? Ei se ollut läppä. :) "Nykyään sitten käynkin ostamassa itse jo ne karkit jos sellaisia edes syön, no syönhän minä ainakin kerran viikossa." -M4ss3 m/ |
Deep Shadow 23.02.2010 23:41:23 | |
---|
Parit Matti Ijäksen leffat tuli katsottua. Äsken Teemalta tuli "Pelistä Pois". Hauska komedia ilman repliikkejä eläkkeelle jäävästä miehestä. En vaan nähnyt aivan alkua tästä mutta hyvältä vaikutti. Tällaisia ei vaan nykyään paljon enää väsäillä... Heti perään menin sitten areenasta katsomaan löytyisikö sieltä muutama päivä sitten esitetty Katsastus, ja löytyihän se. Ja tämähän on ihan legendaarinen pätkä. Jos joku ei jostain syystä ole nähnyt, niin pari kolme päivää taitaa vielä areenassa näkyä. Ei näille arvosanaa jaksa antaa, mutta mainioita pätkiä molemmat. "Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson |
Milkop 24.02.2010 15:55:50 | |
---|
Deep Shadow: Heti perään menin sitten areenasta katsomaan löytyisikö sieltä muutama päivä sitten esitetty Katsastus, ja löytyihän se. Tämän katsoin äsken itsekin ja kovahan se oli. Hieman vaan hämäsi äänitys, ihan kaikesta ei tahtonut selvää saada ja tekstitystä jäin kaipailemaan. Hyvä pätkä silti ja löytyy tuolta: http://areena.yle.fi/ohjelma/14ce9e17c44aa17de0473ef09c2d5694 "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Dr Phil 25.02.2010 21:44:16 (muokattu 25.02.2010 21:47:00) | |
---|
A Serious Man Komedia? Oscar-ehdokas?! Mitä vittua? Aloin vihaamaan juutalaisiakin tämän elokuvan myötä. 1 tähti tulee tisseistä joita olisi voitu kuvata pitempäänkin. Tähteitä: 1 / 5 Mainittakoon nyt vielä että muuten pidän coenin veljesten leffoista. |
TiiaS 25.02.2010 21:54:01 | |
---|
I Love You Phillip Morris 8/10 Jim Carreyn ja Ewan McGregoryn "homoleffa", perustuu tositapahtumiin. Hyvä komedia. Yleisö tuntui nauravan kaikelle kuten kahden miehen pussailulle, mutta löytyy leffasta oikeastikin hauskoja juttuja. Huomenna ensi-illassa. Onnistunut leffa. |
M4ss3 m/ 25.02.2010 21:58:09 | |
---|
TiiaS: Huomenna ensi-illassa. Onnistunut leffa. Miten sä sitten nyt olet jo tämän leffan nähnyt? |
Dr Phil 25.02.2010 22:02:23 (muokattu 25.02.2010 22:03:35) | |
---|
M4ss3 m/: Miten sä sitten nyt olet jo tämän leffan nähnyt? Joku pari kolme viikkoa sitten oli ainakin ennakkonäytökset leffassa. On kyl tuo parempi mitä odotin. 3,5/5 |
TiiaS 25.02.2010 22:31:49 | |
---|
M4ss3 m/: Miten sä sitten nyt olet jo tämän leffan nähnyt? Olikohan noin puolitoista viikkoa sitten, kun oli se 5,50e päivä niin kävin katsomassa leffan ennakkonäytöksessä. |
ltg 26.02.2010 15:26:29 | |
---|
Viime yön ja tämän päivän saldoa: Avatar: Odotukset eivät olleet korkealla. Olihan juoni köykäinen ja tapahtumien kulun ennustaisi kaksivuotias kakarakin, mutta leffa muuten oli niin taidolla toteutettu, etteivät puutteet juonessa haitanneet pätkääkään. Itse asiassa jätin ne huomiotta. Komea leffa kerta kaikkiaan, muttei mitään maailmaa mullistavaa. Osansa oli varmaan isolla kankaalla ja surround-kuulokkeilla sekä yliväsyneellä olotilalla, mutta annan silti: **** 2012: Uskomatonta sontaa. Miksi kaikki katastrofielokuvat kulkevat saman kaavan mukaan aina, en muista poikkeuksia. Eronnut aviopari alkuasetelmassa on ainakin kovin suosittu. Viihdytti kylläkin tehosteillaan aamuyön tunteina. Annan tehosteista ****, elokuvana ansaitsee tämän verran: * The Road: Aamun saldoa. Mielenkiintoinen alkuasetelma! Eli maapallolta, ainakin Amerikasta, ovat ruokavarannot ja luonnonvarat loppu. Isä ja poika lähtevät suuntaamaan etelään kylmyyttä pakoon ja ruokaa etsimään. Hieno harmaasävyinen maisema, toivoton tunnelma ja loistava näyttelytyö olisi päässyt paremmin oikeuksiinsa yöllä Avatarin jälkeen, mutta rokkasi aamupäivästäkin. Jokin silti jäi uupumaan, en osaa sanoa, mikä. *** Aliens Vs Predator II Sitä tuttua mäiskettä edeltäjäänsä huomattavasti isompaan mittakaavaan paisutettuna. ** Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |
Kurahousu69 26.02.2010 15:34:40 | |
---|
Mä katsoin I love Phillip Morrisin ja vaikka odotin siitä ihan surkeeta, niin täytyy syödä sanani. Jim Carrey ja Ewan McGregor homosuhteessa ja koko ajan saa nauraa. Ennakkoon aattelin, että tää on asteikolla 1-10 jotain kutosen luokkaa, niin 9- on kyllä mun arvioni tästä leffasta. |