Aihe: Morrowind
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20
MrHands
04.03.2006 01:05:05
Joskus aikoinaan alotin tän pelaamisen. Juutuin siihen ekaan isompaan paikkaan jossa liitytään johonki fucking kiltaan. tappelukiltaan nääs. mitä kannattaa tehdä seuraavaksi . ne tehtävät alkaa kyrsimään. menini johonki kaupunkiin joka näyttää ihan samalta joka vinkkelistä. sellasia isoja kuutioita vieri vieressä. kaikki näyttää samalta. tapetaanko hirviöitä. ainiin, siellä oli joku salaovi jonka takana oli muistaakseni kavereita. ne on jotain tehtäviä tai vastaavia. en muista. jotain riippusiltoja sisällä ja siellä piti jonku ukon olla. en löytäny. naks kiinni.
my mother is a something
Shitmanek
04.03.2006 08:48:39 (muokattu 04.03.2006 08:49:37)
Morrowindissä se vika löytyy pelin enginestä. Kävi huono tuuri Bethesdalla kun lisensoi erittäin bugisen järjestelmän, josta johtuu siis kaikki pelin ongelmat (työpöydälle kaatumiset, blue screenit jne). Enginestä johtuen peli on myös Geforce 2:sta eteenpäin lähes täysin prossurajoitteinen.

Itse asiassa Elder Scrollseissa on lähes aina ollut erittäin bugiset pohjajärjestelmät ;o Daggerfallikin oli lähes surullisenkuuluisa aikoinaan. Tällä kertaa on aivan eri järjestelmä Oblivionissa, mutta saa sitten nähdä joko viimein.

Toivotaan. Tuo Morrowindin moottori oli aivan perseestä :D Ja sitten kun tuollaisella GeForce 2:lla pelasi, FPS oli jotain 14 koko ajan. Olihan siihen niitä modeja jotka muuttivat sitä etäisyyttä jonka pelaaja näkee jotta ruutu olisi päivittynyt nopeammin, mutta itse en ainakaan tykännyt sumun valtaamista kaupungeista joissa ei nähnyt metriä eteenpäin.

Joskus aikoinaan alotin tän pelaamisen. Juutuin siihen ekaan isompaan paikkaan jossa liitytään johonki fucking kiltaan. tappelukiltaan nääs. mitä kannattaa tehdä seuraavaksi . ne tehtävät alkaa kyrsimään. menini johonki kaupunkiin joka näyttää ihan samalta joka vinkkelistä. sellasia isoja kuutioita vieri vieressä. kaikki näyttää samalta. tapetaanko hirviöitä. ainiin, siellä oli joku salaovi jonka takana oli muistaakseni kavereita. ne on jotain tehtäviä tai vastaavia. en muista. jotain riippusiltoja sisällä ja siellä piti jonku ukon olla. en löytäny. naks kiinni.

Olipa mielenkiintoinen pelikokemus :|
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Bilharzia
04.03.2006 09:16:04
Rupesin itekin pelaamaan tätä uudestaan. Nord barbaari. Onko monet täällä m.netin puolella koklannu Construction settiä? Modasin itelleni yyperkirveen. Lisää speechcraftia ja juoksunopeutta. Ohan se vähän tsiit mutta ne alkugrindit on niin masentavan hitaita. Etenkin speechcraft.
. Let's Born To Die
Torniojaws
04.03.2006 16:37:59 (muokattu 04.03.2006 16:38:31)

Rupesin itekin pelaamaan tätä uudestaan. Nord barbaari. Onko monet täällä m.netin puolella koklannu Construction settiä? Modasin itelleni yyperkirveen. Lisää speechcraftia ja juoksunopeutta. Ohan se vähän tsiit mutta ne alkugrindit on niin masentavan hitaita. Etenkin speechcraft.

Jos nyt vain haluat noita alkustatseja muokata, niin ei siihen sentään TESCS:llä tarvi muokata :D Menet vain consoleen ja kirjoitat player->set(taito) ## (esim. player->setspeechcraft 50)

Itse olen TESCS:llä vääntänyt muutamia uusia saaria ja kaikkea pientä kivaa, muttei mitään julkaisukelpoista vielä. Tässä on ollut jo jonkin aikaa tarkoitus tehdä kunnon uusi saari, jossa on uusia questeja ja itemeitä sun muita.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
south_of_heaven
04.03.2006 17:16:35
Oli toi kyllästymiseen asti mukavaa pelattavaa, mutta nyt odotan oblivionia muna pystyssä
ilmoitti South_of_Heaven
Bilharzia
04.03.2006 20:27:08
Jos nyt vain haluat noita alkustatseja muokata, niin ei siihen sentään TESCS:llä tarvi muokata :D Menet vain consoleen ja kirjoitat player->set(taito) ## (esim. player->setspeechcraft 50)

Joo mää tiedän noi tsiitit. Ei tossa oo mitään kivaa, sen takia teinki itelle customoidun aseen. Daedric Waraxen mallille, kiva kattella ku äijä kirmaa kilometritolkulla kirves pystyssä.
. Let's Born To Die
jami87
06.03.2006 17:16:05
Sain eilen korotettua High Elfini 56 levelille. Kaikki muut ominaisuudet ovat sadassa paitsi onni (typerä muuten suomentaa noin.) Se on tällä hetkellä 59.

Päätehtävässä olen vasta siinä Urshilaku Campin ekassa tehtävässä, jossa pitää käydä siellä niiden hautapaikassa hakemassa se jousi. Tribunalin olen mennyt pian läpi ja Blood Moonissa olen saanut vasta ukot kuskattua Raven Rockille. Olen pelannut tällä hahmolla noin viikon.
Mageeta. B)
MrHands
06.03.2006 17:30:33
osaatko neuvoa yhtään mitä mun pitäs seuraavaksi tehdä
jami87
06.03.2006 18:15:14
osaatko neuvoa yhtään mitä mun pitäs seuraavaksi tehdä

Emt. Mitä vaan. Rupee vaikka kehittämään sneakkia ja securitya ja käy varastamassa Vivec -nimisestä kaupungista(, jossa kelluu niitä isoja palikoita) Redoran -palikan plazalla sijaitsevasta Redoran treaserysta paljon arvokasta tavaraa ja myy ne, niin saat paljon rahaa ja voit kehittää tyyppiäs.

Ite sain rahaa niin, että pöllin Balmoran alkemistilta hyvät alkemistin laitteet ja menin ostamaan maagien killan siltä kissa-alkemistilta aineksia Restore Fatigue -taikajuomiin (ainakin Small Kwama Egg ja joku toinen.) Sitten tein niitä aivan järkyttävät määrät ja niin kauan, että sain alkemia oli 100. Myin aina ne litkut, kun inventaario oli täynnä. Tein muistaakseni puoli miljoonaa rahaa sillä.

Sen jälkeen oonkin vaan seikkaillu siellä täällä, tyhjentäny Daedric -paikkoja sun muuta.
Mageeta. B)
Super-Jari
06.03.2006 18:26:51
Mikäs vittu tämä Sunder on kun henki lähtee kun sen laittaa käteen? Hä?
Heartwood
06.03.2006 18:34:22
Mikäs vittu tämä Sunder on kun henki lähtee kun sen laittaa käteen? Hä?

Sinulla pitää olla Wraithguard-hanska että sitä vasaraa (hahaa) voipi käyttää.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Super-Jari
06.03.2006 18:48:44 (muokattu 06.03.2006 18:48:51)
Sinulla pitää olla Wraithguard-hanska että sitä vasaraa (hahaa) voipi käyttää.

Aika gay. Vasarat on.

e. eiku
south_of_heaven
06.03.2006 19:10:00
mikä se feikki-sunder on? Löytääkö sitä pelistä? Siinä editorissa on semmonen(en ole pelannut mihinkään sunderin saamiseen asti).
ilmoitti South_of_Heaven
Super-Jari
06.03.2006 19:15:55
mikä se feikki-sunder on? Löytääkö sitä pelistä? Siinä editorissa on semmonen(en ole pelannut mihinkään sunderin saamiseen asti).

Minä sain tuon käsiini kun lähin huvikseni sinne Punaselle Vuorelle katteleen menoa. Aika hyvin selvisin vaikka hahmo oli tasolla kolme mennessä.
Shitmanek
06.03.2006 19:46:24
Minä sain tuon käsiini kun lähin huvikseni sinne Punaselle Vuorelle katteleen menoa. Aika hyvin selvisin vaikka hahmo oli tasolla kolme mennessä.

Tuonne "pitäisi" mennä vasta viimeiseksi :) Se vuori on tyhmä paikka varsinkin silloin kun siellä on niitä blight stormeja. Ärsyttää kun ei näe mitään ja 300 cliff raceria liitää perässä. Ja tosiaan, jotta voi pitää Sunderia ja Keeningiä kädessään, tarvitsee Wraithguardin jonka saa main questista tai xiitillä.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
MrHands
06.03.2006 20:46:38
hei oon myös samoillu tuolla vuorella kun etsin muistaakseni jotain örmypomoa joka piti listiä. siellä oli ihan tajuton tuuli ja tuli niitä lentäviä liskoja sun muita. paha paikka.
Torniojaws
07.03.2006 00:50:33

Redoran -palikan plazalla sijaitsevasta Redoran treaserysta paljon arvokasta tavaraa ja myy ne, niin saat paljon rahaa ja voit kehittää tyyppiäs.

Aarteistot löytyvät myös Hlaalulta ja Telvannilta, Hlaalulla varsinkin löytyy aika arvokasta tavaraa ;)

Sitä ei ole itse pelissä, ainoastaan editorissa. Ilmeisesti se on ylijäämätavaraa jostain hylätystä tehtävästä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
riimu
07.03.2006 05:47:28
Siitä hauska peli kyllä, että vaikka tuota kuinka jaksaa pelata, niin ikuisuudenkin jälkeen ihan aloituspaikan lähistöltäkin löytää uusia mestoja.
Let us go in; The fog is rising.
Uruk
16.03.2006 09:52:03
Keeningilla ja Sunderilla pitäis tappaa viimeinen bossi mutta tein ninjat ja lentelin ja viiltelin yberbuffatulla daedric do-katanallani tyypin nuudeleiksi. :D
(ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT
Torniojaws
16.03.2006 11:32:21

Keeningilla ja Sunderilla pitäis tappaa viimeinen bossi mutta tein ninjat ja lentelin ja viiltelin yberbuffatulla daedric do-katanallani tyypin nuudeleiksi. :D

Et ole tappanut vielä viimeistä bossia ;) Heart of Lorkhania ei voi tappaa kuin Sunder/Keening-metodilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)