Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19
poppamies
10.05.2011 00:34:04 (muokattu 10.05.2011 00:39:26)

James veti tänään tosi hyvin. Scottykin yllättävän hyvin. Casey on show mies. Tekeen minkä haluaa. Lauren yllättävän hyvin myös. Jacob ja Haley huonoiten. Minusta.
G strings are for strippers
Jeweli
13.05.2011 00:52:45
On huutava vääryys, et Casey putos ja se ällöpylly Jaakoppi vaan jatkaa. En ala!
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
jigsore
13.05.2011 02:11:15

Jeweli: On huutava vääryys, et Casey putos

Niinpä. Alkoi tosin jo hieman nyppiä tuonkin maneerit, vaikka olikin oma suosikki alusta asti. Hyvän shown heitti lopussa :)
Kre-per
13.05.2011 08:25:34
Höh :/ nooh eiköhän keissistäki vielä kuulla. Jos ällöpylly jaakoppi tipauttaa vielä haleynkin, tilaan matkan jenkkeihin ja revin jaakopilta kielen irti.
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
Flash
13.05.2011 08:32:20

Jeweli: On huutava vääryys, et Casey putos ja se ällöpylly Jaakoppi vaan jatkaa.

Mutta ei todellakaan mikään yllätys, koska Caseyllakin on jo niin monta riman alittanutta vetoa finaaleissa. Ja se puhina ja örinä on alkanut nyppimään ihan tosissaan. Olisi laulanut kunnolla, niin olisi vielä jatkossa.
Live Music Is Better!
Misse
16.05.2011 20:05:46
Outoja asioita tapahtuu. Tykkäsin Scottystä.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
this1sux
16.05.2011 22:53:46
Caseyn olisi pitänyt enemmän laulaa semmoisia jatsimpia vetoja, joissa improvisoidaan ja joissa olisi päässyt esittelemään hyvää tyylitajuaan nuottivalintojen suhteen. En pitänyt suuresta osasta hänen loppupään esityksiään, mutta ne harvat parhaat oli kovia.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
tatta
20.05.2011 10:21:42

Veikkaus: Haley voittaa ja alkavat Caseyn kanssa vetämään keikkaa. Menisin heti :)
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
Kre-per
20.05.2011 10:37:19
tatta: Veikkaus: Haley voittaa ja alkavat Caseyn kanssa vetämään keikkaa. Menisin heti :)

Sama.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
carlos
22.05.2011 16:35:16
Misse: Outoja asioita tapahtuu. Tykkäsin Scottystä.

Se on kyllä todella kova! Kattelin just tossa top5-lähetyksen, Scotty, Haley ja Lauren oli meikän suosikkeja. Jacob olis voinu tippua jo ajat sitten, ei vaan ääni miellytä.
by the grace of God
tsugaru
23.05.2011 07:09:20
this1sux: Caseyn olisi pitänyt enemmän laulaa semmoisia jatsimpia vetoja, joissa improvisoidaan ja joissa olisi päässyt esittelemään hyvää tyylitajuaan nuottivalintojen suhteen. En pitänyt suuresta osasta hänen loppupään esityksiään, mutta ne harvat parhaat oli kovia.

juu. Casey toimii parhaiten paikallaan pysyen. Lavaliikehdintä ja -elkeet olivat tuskastuttavaa katseltavaa.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
JCM
23.05.2011 13:35:51

carlos: Se on kyllä todella kova! Kattelin just tossa top5-lähetyksen, Scotty, Haley ja Lauren oli meikän suosikkeja. Jacob olis voinu tippua jo ajat sitten, ei vaan ääni miellytä.

Jacobilla on kyllä semmoinen suklaa-ääni. En oo missään vaiheessa hirveästi pitänyt, vaikka onhan se aivan älyttömän kova laulaja, huh.

Haley on meitsin suosikki.
Abysmal
23.05.2011 14:22:51
JCM:Haley on meitsin suosikki.

Haley on kisan paras, mutta Scotty voittaa. Se rakastaa Jeesusta ja sillä on risti kaulassa. Amerikkalaisessa televisiossa pärjää, jos on risti kaulassa ja Jeesus mielessä. Uuvuttava rekkamieskantri toki tuo lisäpisteitä.
Johnny Buzz
23.05.2011 17:27:47

Abysmal: Haley on kisan paras.

Mä en vaan tajua, miks se viljelee sitä luonnotonta raspia koko ajan, kun ihan luontaista käheyttäkin löytyy. Pitääkö sitä kurlausta joka biisiin änkeä?
arc
23.05.2011 19:24:46
Johnny Buzz: Mä en vaan tajua, miks se viljelee sitä luonnotonta raspia koko ajan, kun ihan luontaista käheyttäkin löytyy. Pitääkö sitä kurlausta joka biisiin änkeä?

Ei se musta oo sitä hetkeen viljellyt? Enemmänkin tosi luonnollista raspia ja käheyttä, ja se pahin kurlaus on jäänyt
Johnny Buzz
23.05.2011 20:06:09

arc: Ei se musta oo sitä hetkeen viljellyt? Enemmänkin tosi luonnollista raspia ja käheyttä, ja se pahin kurlaus on jäänyt

Joka biisiihän se on sitä laittanu koko finaalin ajan.
Tellervo
23.05.2011 20:09:10
Johnny Buzz: Mä en vaan tajua, miks se viljelee sitä luonnotonta raspia koko ajan, kun ihan luontaista käheyttäkin löytyy. Pitääkö sitä kurlausta joka biisiin änkeä?

Kun se jättäis ne kurlaukset kokonaan pois, niin olis loisto. Vähän on kyllä muitakin maneereja, mutta ne on anteeksiannettavampia kun hommat on muuten niin mahtavasti kohillaan. Se sen oma luonnollinen raspi on sikahyvä.
"Minä olen täydellinen, ala rakastua!"
JCM
23.05.2011 20:34:44

Haleyn veto äsken. Väristyksiä.
eino mutku
23.05.2011 21:01:34 (muokattu 23.05.2011 21:04:07)
JCM: Haleyn veto äsken. Väristyksiä.

Kyllä, enkä pitänyt mitenkään pahana myöskään sitä Earth Songia. Vähän ihmettelin tuomarikommentteja. Ei kahta sanaa etteikö Chicagon heili oo mun suosikki näistä jäljelläolevista.

EDIT. Jaahans, onnistuin sitten spoilaamaan omalta osaltani AI:n jatkon aika pitkälti...
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
JCM
23.05.2011 21:09:30

eino mutku: Kyllä, enkä pitänyt mitenkään pahana myöskään sitä Earth Songia. Vähän ihmettelin tuomarikommentteja. Ei kahta sanaa etteikö Chicagon heili oo mun suosikki näistä jäljelläolevista.

Durbin on toinen. Olipahan melkoisen näyttävä veto, ehkä laulu hiukan kärsi siinä showssa paikoitellen, mutta ihan mahtava veto oli. Nam!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)