Aihe: Talent
1 2 3 4 514 15 16 17 1822 23 24 25 26
zekeode
18.11.2007 21:27:48

Yleisökin ymmärtää taidetta. Mahtavaa. O/
Jormaz
18.11.2007 21:29:07
Yleisökin ymmärtää taidetta. Mahtavaa. O/

Yleisön reaktiot ei tässä ohjelmassa valitettasti ole mikään mittari :D
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
zekeode
18.11.2007 21:29:09

Ja mitä helvettiä??? Toisena joku intialainen raajojen heiluttaja.
Bluesmies
18.11.2007 21:33:24
Onnea m.nettiläisille!!! Olitte ehdottomasti parhaita!!

Ja siis mitäs helevettiä se Mehmetti vaimikälie pääsi jatkoon. En kertakaikkiaan ymmärrä.
Lesko
18.11.2007 21:40:57
Onnea m.nettiläisille!!! Olitte ehdottomasti parhaita!!

Ja siis mitäs helevettiä se Mehmetti vaimikälie pääsi jatkoon. En kertakaikkiaan ymmärrä.

Ja kun finaalissa on yleisöäänestys, niin eiköhän sitä laiteta m.nettiläiset voittoon... oli kyllä aivan mielettömän kova jami jätkillä... huh...
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
shovi
18.11.2007 21:49:15 (muokattu 18.11.2007 21:50:23)

Mine ei tarvi käydä koulu ku olla huva, mine osta isi ravintola. Äiti olla ravintola valmiksi isi ei olla ni minä osta isi ravintola. Olipa hupaisa jäbä.

Jos nyt asiaan mennään, niin asiaa tuntemattoman korvaan tää suomen Paul Potts laulaa paljon paremmin kun oikea Paul Potts.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
aarghto
18.11.2007 22:46:45

Jos nyt asiaan mennään, niin asiaa tuntemattoman korvaan tää suomen Paul Potts laulaa paljon paremmin kun oikea Paul Potts.

Mun korvaan kuulosti välillä taas aika epävireiseltä ja osa äänistä tuli aika väkinäisesti. Vilhelm ja Jay olivat viihdyttäviä.
There is no hell. There is only France.
hapan
18.11.2007 22:49:47

Enpä asiaa juuri tunne, mutta kyllä tuo veto jäi Pottsin esityksestä liian monta kierrosta jälkeen. Että ei viitti oikein edes vertailla.
Lesko
18.11.2007 23:00:58
Enpä asiaa juuri tunne, mutta kyllä tuo veto jäi Pottsin esityksestä liian monta kierrosta jälkeen. Että ei viitti oikein edes vertailla.

Samalla linjalla. Potts veti/vetää niin loistavasti, että ei sitä oikein pieni ihminen osaa ymmärtääkkään!
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Joees
19.11.2007 00:53:19

Se oli ihan vitun hyvä, ihan parhaimmistoa tänään. Se sentään heilu rytmissä, toisin kuin moni muu... Jurppii ainakin mua jos se musa on vaan taustamusana eikä sillä oo koko jutun kanssa mitään tekemistä.

Välillä tulee sellanen fiilis että taustalla on musaa koska sen kuuluu olla siinä. Välillä taas jotta taustalla on musaa että tulis paskaan fiilistä enemmän kun ei muuten sitä saada. Ja välillä taas tuntuu siltä että itse taiteilija toivoo yleisön kuuntelevan musaa jotta ei kiinnitä huomiota siihen kuin sählä se on.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Simo78
19.11.2007 07:53:20
No joo oli kai se bassorumpuyhdistelmä ohjelman parhaimmistoa, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että tota jaksaisi kuunnella täyttä 1-1.5tunnin settiä. No Suomi on huumorimusiikin luvattumaa, joten kaipa tollekin tilausta löytyy, ei vaan meikäläiseen kolahtanut, vaikka kuinka m.nettiläisiä ovatkin. No eipä noi muutkaan esitykset jaksaneet kiinnostaa, tällä kertaa jaksoin katsoa vähän yli puolet...
Ville S
19.11.2007 10:04:28
Kyllä sitä vaan on 400 päinenki (noin) yleisö kattonut yli tunnin verran, biisi valikoima on sen verran hauska ja vaihteleva :)

Kiitoksia perkuleesti tuesta! Mentiin tosiaan jatkoon ja nyt jatkuu vieläki kovemmilla treeneilla kohti finaalia O_o .

Rockenroll!
mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä? V: six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt!
Muovinen
19.11.2007 12:25:28

Onnea Vilhelmille ja Jaylle! Pohojoosesta raikaa!

Ps: kyllä poikia jaksaa livenä katsella vielä paremmin kuin töllöstä.
Nimismies
19.11.2007 12:30:47
Kyllä sitä vaan on 400 päinenki (noin) yleisö kattonut yli tunnin verran, biisi valikoima on sen verran hauska ja vaihteleva :)

Kiitoksia perkuleesti tuesta! Mentiin tosiaan jatkoon ja nyt jatkuu vieläki kovemmilla treeneilla kohti finaalia O_o .

Rockenroll!

Itsehän en ole koskaan tuosta ohjelmasta tykännyt, mutta täytyy sanoa että eilen tuli pysähdytyksi tenttiinluvun keskellä tsekkailemaan äijien meininkiä ja kyllähän se jytisi. Ei muuta kuin samalla sykkeellä etiäpäin!

Ja mitä huumorimusaa tuo nyt oli, tunnettuja tunnareita nasevasti sovitettuna kunnon asenteella. Olihan se hauskaa katsottavaa mutta ei se minusta ollut huumorimusaa kuitenkaan.
Van Hannes
19.11.2007 12:39:13
No joo oli kai se bassorumpuyhdistelmä ohjelman parhaimmistoa, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että tota jaksaisi kuunnella täyttä 1-1.5tunnin settiä. No Suomi on huumorimusiikin luvattumaa, joten kaipa tollekin tilausta löytyy, ei vaan meikäläiseen kolahtanut, vaikka kuinka m.nettiläisiä ovatkin. No eipä noi muutkaan esitykset jaksaneet kiinnostaa, tällä kertaa jaksoin katsoa vähän yli puolet...

Kyllä minä jaksaisin kuunnella.
"There Can Be Only One Hannes"
konnamatti
19.11.2007 12:47:35
Kyllä minä jaksaisin kuunnella.

Niin minäkin. Ainakin jos pelimusiikkia tulee. Ens kerralla Zeldaa peliin, ja lykkyä pyttyyn! Hyvä meininki!
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
Hetfield
19.11.2007 12:54:53

Katsoin juuri Youtubesta, hienoa settiä tälläkin kerralla.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
W-Man
19.11.2007 16:33:53
Katsoin juuri Youtubesta, hienoa settiä tälläkin kerralla.

Pystytkö linkin laittamaan ku itse en tuota semifinaalivetoa löytänyt juutuubista. :(
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Hetfield
19.11.2007 16:36:46

Pystytkö linkin laittamaan ku itse en tuota semifinaalivetoa löytänyt juutuubista. :(

http://www.youtube.com/watch?v=b9i7x52k_JI

Hieer juu kou.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
-Cale
19.11.2007 16:43:49
http://www.youtube.com/watch?v=b9i7x52k_JI

Hieer juu kou.

Hehee, mainiota settiä. Tämä on varmaan sama poppoo jolta on youtubessakin joitain vetoja, oliko nyt Super Mariota jne...? Vielä kun Megamania sais :P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)