Alpha 06.09.2006 00:03:57 | |
---|
Kätevää... Ei sillä, että ite oisin vielä ees tullu ajatelleekskaan äänestämisen harkitsemisen mahdollisuuden pohtimisen miettimistäkään! ;) Kappas vaan...empäs tuota ollut edes huomannut. Eipä ole ensimmäinen kerta kun tuolla sivuilla on kijriotushivreitä. |
Kimmo72 06.09.2006 00:48:05 | |
---|
Mutta silti Sari ymmärtää täydellisesti mitä Heidi sanoo...:o) Sarihan on nykyjään (mielestäni) ihan kivasti sopeutunu taloon. Oli ehkä alussa hiljainen. mutta nyt alkaa olemaan ihan kunnon tyyppi. Oma suosikkini tällähetkellä on Jenni "Jepa, Manaaja..." Mielestäni semmonen tasapainoinen ihminen joka ei ole liikaa äänessä eikä kuitenkaan koita mitenkään päteä. Eikä varsinkaan heitä mitään alapäähuumoria. Semmonen tavallinen mukava ihminen. On kuitenkin aina messissä jutuissa ja tehtävissä (niinku niitä nyt olis ollu?) Mutta semmonen tasapainonen ihminen. Mun suosikki #1 Ainiin tarvii vielä mainita.. Eihän noi osaa edes kaupassa käydä. Sivusilmällä kattelin, niin eiks ne jotain sählänny siinäki? Ja sitte yleensäki se meininki siellä kaupassa (kioskissa).. Ensin kamat kassiin ja sitte kamat kassista lattialle, ja sitte taas kassiin.. Haloo! En nyt ala selvittämään, mutta viime porukka hoiti "pikkasen paremmin" ton kioskireissun. Nää vaan kämmäilee... Voi että on tyhmä porukka tuolla (vrt. 2005 ryhmään) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 06.09.2006 01:00:59 | |
---|
Sarihan on nykyjään (mielestäni) ihan kivasti sopeutunu taloon. Oli ehkä alussa hiljainen. mutta nyt alkaa olemaan ihan kunnon tyyppi. Sari osaa flirttailla ja olla sopivasti pikkulikkamainen. Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Samalla kuitenkin kypsä ja aikuinen... Oma suosikkini tällähetkellä on Jenni "Jepa, Manaaja..." Mielestäni semmonen tasapainoinen ihminen joka ei ole liikaa äänessä eikä kuitenkaan koita mitenkään päteä. Eikä varsinkaan heitä mitään alapäähuumoria. Semmonen tavallinen mukava ihminen. On kuitenkin aina messissä jutuissa ja tehtävissä (niinku niitä nyt olis ollu?) Mutta semmonen tasapainonen ihminen. Mun suosikki #1 Jenni osaa myös hullutella sopivasti. Omaa myöskin lauluääntä ihan kivasti ja siksipä nämä muut sitä yrittävät terrorisoida "laulamalla" mukana. Ainiin tarvii vielä mainita.. Eihän noi osaa edes kaupassa käydä. Sivusilmällä kattelin, niin eiks ne jotain sählänny siinäki? Ja sitte yleensäki se meininki siellä kaupassa (kioskissa).. Ensin kamat kassiin ja sitte kamat kassista lattialle, ja sitte taas kassiin.. Haloo! En nyt ala selvittämään, mutta viime porukka hoiti "pikkasen paremmin" ton kioskireissun. Nää vaan kämmäilee... Voi että on tyhmä porukka tuolla (vrt. 2005 ryhmään) Tästäkin saivat rangaistuksen, kun unohtivat tulostaa kuitin. Täytyi palauttaa 50€ arvosta tavaraa takaisin...voi sitä ässän, veen ja peen määrää... |
Kimmo72 06.09.2006 01:29:42 (muokattu 06.09.2006 01:30:46) | |
---|
ästäkin saivat rangaistuksen, kun unohtivat tulostaa kuitin. Täytyi palauttaa 50€ arvosta tavaraa takaisin...voi sitä ässän, veen ja peen määrää... Juu.. Näin vaan sen henkan sadattelun siinä kun se laski jotain. En tienny silloin mistä on kysymys. Tosin huomasin kanssa, että eipä siellä paljon kuittia jätelty. Nythan on kai muuttunu se, että sitä korttia ja tunnuslukua ei tarvi, kuten viimevuonna. Mutta yleensä ottaen on nä varsin tyhmiä. Jos ne tajus että niille jäi öpaut 7 egee käyttämättä, niin olisvat sitte ottanu muutaman askin tupakkaa, tai nuudeleita loppurahalla. No niin.. Kuten kävi. Eihän ne edes osannut koko kauppareissua hoitaa. Että mua ärsyttää koko porukka. Niin paitsi Jenni :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
gasser 06.09.2006 02:07:19 | |
---|
Siis mitä? Jätkät seuraa 24/7 ja kommentoi, mä oon ihan subviiveellä 1h/7d ja ihan pihalla silti... Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Juhani 06.09.2006 02:43:04 | |
---|
Siis kysyn tyhmän kysymyksen. Miksi kaikki aina meikkaavat ja pukevat viimeisen päälle kun sarjassa tulee tämä "suora lähetys"? Muu aika pompitaan sitten taas suorassa lähetyksessä kalsarit jalassa tai munasillaan. |
Kimmo72 06.09.2006 03:04:34 (muokattu 06.09.2006 03:07:27) | |
---|
Siis kysyn tyhmän kysymyksen. Miksi kaikki aina meikkaavat ja pukevat viimeisen päälle kun sarjassa tulee tämä "suora lähetys"? Muu aika pompitaan sitten taas suorassa lähetyksessä kalsarit jalassa tai munasillaan. Siks ku ne haluaa näyttää hyvältä suorassa lähetuksessä. Niinku ne ei tietäis että ne on kokoajan suorassa lähetyksessä. Tosin eipä mulla oo niin välii miltä ne näyttää. Samoja ihmisiähän ne on... E: Ainiin en ymmärtänyt juttua.. :/ Paitsi on Heidi joka vois näyttää vähä vähemmän porkkanalta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 06.09.2006 03:18:08 | |
---|
Mä en ole vielä nähny Sarin, Heidin, Hannen, Jennin enkä edes Miran munia. Sanokaa kun vilkkuvat ruudussa. Niin ja joo. Suurimmalla osalla BB:n seuraajista ei ole tätä 24/7 palvelua, joten oikeassa suorassa lähetyksessä on enemmän katsojia. Ja ei kait tuolla noita kameroita edes huomaa, kun on muutaman vuorokauden talossa haahuillut... |
Juugeli 06.09.2006 07:03:23 | |
---|
Oma suosikkini tällähetkellä on Jenni "Jepa, Manaaja..." Mielestäni semmonen tasapainoinen ihminen joka ei ole liikaa äänessä eikä kuitenkaan koita mitenkään päteä. Eikä varsinkaan heitä mitään alapäähuumoria. Semmonen tavallinen mukava ihminen. On kuitenkin aina messissä jutuissa ja tehtävissä (niinku niitä nyt olis ollu?) Mutta semmonen tasapainonen ihminen. Mun suosikki #1 Oon täsmälleen samaa mieltä. Ja tosiaan tuo Henakin alkaa jo vähän ärsyttämään. Kierrättää vaan jotain Kummeli-juttuja ja jatkuvasti jotain säikäyttelyä tai keppostelua. Ja jotenkin vaikutti vähän juntilta nimetessään Aria, "onhan se vähän neitimäinenkin" vai miten se nyt sanoikaan. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
MV 06.09.2006 08:34:59 | |
---|
Mulle on jotenkin toi Jenni jäänyt ihan taka-alalle. Hyvä jos olen sen puhetta kuullut, hoho. Tytöistä tykkään ehkä Hannesta eniten. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
nikomati 06.09.2006 11:44:12 | |
---|
toi kilpureiden suoraan lähetykseen panostaminen kyllä naurattaa. miespuolisista tämän hetkinen suosikki on kari ja naisista varmaankin hanne. koskaan ei voi olla liian gay |
DJKaaos 06.09.2006 12:10:01 | |
---|
Mulle on jotenkin toi Jenni jäänyt ihan taka-alalle. Hyvä jos olen sen puhetta kuullut, hoho. Tytöistä tykkään ehkä Hannesta eniten. Sama täällä. En edes muistanut, että tommonenkin on siellä. Ei mitään käsitystä koko tyypistä, paitsi että sillä on se isolta finniltä näyttävä huulikoru. Hanne vaikuttaa muijista päheimmältä, eikä tossa Sarissakaan mitään vikaa varsinaisesti ole. Heidi vaikuttaa jotenkin halolla päähän lyödyltä pikkutyttömäisine supinoineen. Miran olemus ärsyttää suunnattomasti. Jennistä en sano mitään kun vasta tajusin että seki on siellä. Voi tulla rumaa jälkeä vielä ton viikkotehtävän kanssa... sen verran jo itteesä näyttivät teloneen, tosin voihan se olla, että nyt vetävät sitä vaijeria jo edes takas ku vanhat tekijät konsanaan kun ovat pari päivää reenanneet. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Alpha 06.09.2006 13:04:43 | |
---|
Voi tulla rumaa jälkeä vielä ton viikkotehtävän kanssa... sen verran jo itteesä näyttivät teloneen, tosin voihan se olla, että nyt vetävät sitä vaijeria jo edes takas ku vanhat tekijät konsanaan kun ovat pari päivää reenanneet. Eivät vaan nyt pysty reenaamaan, ku isoveli laitto eilen ulkonaliikkumiskiellon ja seinän kiinni. Pihakamerastakin katkastu ääni ja osoittaa seinään... |
Kimmo72 06.09.2006 14:07:46 (muokattu 06.09.2006 14:08:54) | |
---|
Olipas taas viksu veto BB:ltä se ettei lattialle saa astua. Muutenkin jo (kuten aiemmin mainittua) tylsää seurattavaa, niin tämä sitten. Eihän ne mihinkään sitte liikkunu kun jumitti vaan kuka missäkin. No onneks se ei kestäny kovin kauan. Eivät vaan nyt pysty reenaamaan, ku isoveli laitto eilen ulkonaliikkumiskiellon ja seinän kiinni. Pihakamerastakin katkastu ääni ja osoittaa seinään... Väsääköhän ne jotain sinne pihalle?? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 06.09.2006 14:27:45 | |
---|
Väsääköhän ne jotain sinne pihalle?? Varmasti ovat BB-pojat vetäneet pitempää vaijeria. Tässähän koetellaan myös asukkaiden hermoja, koska eivät pääse tupakalle. |
Alpha 06.09.2006 15:01:53 | |
---|
Mitä HEL...... nyt? Jotkut ihme Hawaiji-bileet ja Kari hyppii leopardistringeissä afroperukki päässään... |
Hetfield 06.09.2006 15:02:52 | |
---|
Mitä HEL...... nyt? Jotkut ihme Hawaiji-bileet ja Kari hyppii leopardistringeissä afroperukki päässään... Sepäs kuulosti hyvältä. Noh, onneks ei tarvi katsoa. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
MV 06.09.2006 15:53:25 | |
---|
Mitä HEL...... nyt? Jotkut ihme Hawaiji-bileet ja Kari hyppii leopardistringeissä afroperukki päässään... Kai ne on kännissä kans? Huomista odotellessa:) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Alpha 06.09.2006 16:05:13 | |
---|
Kai ne on kännissä kans? Huomista odotellessa:) Just äsken tuli ylläriä pihalle, ku seinä aukes...:o) |
Kimmo72 06.09.2006 16:13:57 | |
---|
Just äsken tuli ylläriä pihalle, ku seinä aukes...:o) Aikamoiset setit on kyllä :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |