Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5139 140 141 142 143277 278 279 280 281
sustain65
27.10.2016 20:04:24
Janizio: Ei mutta sovituksella ja lavashowlla taas saadaan se aikaiseksi ja kun on nimenomaan tuossa porukassa Saara Aallosta kyse niin se lavashow voi taas olla ihan mitä tahansa teemaan sopivaa maan ja taivaan väliltä.

Kyllä, juuri niin.
FatSam
27.10.2016 20:06:11

aivokuolio: Kun täällä on tapana tarttua yksityiskohtaisesti kaikenlaisiin juttuihin niin selvennätkö tuota Lambert-juttua vielä vähän mitä kysyttiin? :)

Juu, taisi mennä hieman ohi tämä kysymys :)
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Janizio
27.10.2016 20:19:48 (muokattu 27.10.2016 21:31:13)
aivokuolio: Kun täällä on tapana tarttua yksityiskohtaisesti kaikenlaisiin juttuihin niin selvennätkö tuota Lambert-juttua vielä vähän mitä kysyttiin? :)

Mitä sitä niinku pitäisi selventää? Vaihtaneet muutaman viestin keskenään. Siinä se jos tulkitsette ne viestit erillä tavalla kuin minä niin siihenhän teillä on täysi oikeus ja vapaus.

Et mitä niitä tarvii selventää`?
Janizio
27.10.2016 21:43:18 (muokattu 27.10.2016 21:43:31)
Tähän tyyliin se käy sitten varmaan lauantainakin :)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102722527860_vi.shtml
Eläkeläissoittaja
27.10.2016 21:48:52

Janizio: Tähän tyyliin se käy sitten varmaan lauantainakin :)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102722527860_vi.shtml

Mielestäni koko Halloween-touhu on sairasta amerikkalaista paskaa myös meille rantautuessa muutoinkin väkivaltaisessa ja alati jossain sotivassa maailmassassamme. Tähän paskaan sortui Saarakin. :(
Janizio
27.10.2016 22:03:20
Eläkeläissoittaja: Mielestäni koko Halloween-touhu on sairasta amerikkalaista paskaa myös meille rantautuessa muutoinkin väkivaltaisessa ja alati jossain sotivassa maailmassassamme. Tähän paskaan sortui Saarakin. :(

Etköhän sä nyt vähän ylidramatisoi. Joka viikohan nämä kisaajat ovat tehneet porukalla jotain viikonlopun esitysteemaan liittyvää, että siellä on ollut koko sakki todennäköisesti. Aika ilmeistä, että Fright Night-teeman alla he menee Halloween bileisiin
jra
27.10.2016 22:06:21 (muokattu 27.10.2016 22:42:14)
Eläkeläissoittaja: Mielestäni koko Halloween-touhu on sairasta amerikkalaista paskaa myös meille rantautuessa muutoinkin väkivaltaisessa ja alati jossain sotivassa maailmassassamme. Tähän paskaan sortui Saarakin. :(

Väitätkö, että esim. halloweenia ladattuine rynnäkkökiväireineen juhlistava jäsen Kummiseta on sairasta amerikkalaista paskaa?

Halloweenhan on samaa juurta kuin meikäläinen pyhäinpäivä, nimikin tulee samaa juhlaa tarkoittavasta englannin kielen sanasta. Toisilleen vähän kuin jouluaatto ja joulu. Kekrin voisi tietysti nostaa takaisin kunniaan, ja oliko se Varpiolle vai kenelle Samhain?

Hienoa olisi jos joku vetäisi jotain oikeasti pelottavaa, ei mitään pienellä goottisäväyksellä stailattua Disneytä, vaan sellaista, että tv-yleisöllä menisi pariksi viikoksi yöunet ja vielä vuosien päästä palaisi alitajunnasta kummittelemaan. Ei myöskään mörköheviä, vaan sellaista jostain liskoaivoista löytyvää pelkoa kutittelevaa.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
aivokuolio
27.10.2016 22:38:34
Janizio: Mitä sitä niinku pitäisi selventää? Vaihtaneet muutaman viestin keskenään. Siinä se jos tulkitsette ne viestit erillä tavalla kuin minä niin siihenhän teillä on täysi oikeus ja vapaus.

Et mitä niitä tarvii selventää`?

Pari kysymystä aiheesta esitettiin ihan neutraaliin sävyyn ja ihmeteltiin että missä ne Lambertin kehut eukon taidoista olivat mistä itse vihjasit, linkattu juttu kun ei sellaisia sisältänyt. Ei se ole erilaista tulkintaa jos lisäilee faktoihin fiktiota :)
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 06:58:36 (muokattu 28.10.2016 08:19:41)

Janizio: Etköhän sä nyt vähän ylidramatisoi. Joka viikohan nämä kisaajat ovat tehneet porukalla jotain viikonlopun esitysteemaan liittyvää, että siellä on ollut koko sakki todennäköisesti. Aika ilmeistä, että Fright Night-teeman alla he menee Halloween bileisiin

Ehkäpä osin, mutta siltikin lieveilmiöitä on havaittu meillakin joidenkin osalta peloittelutoimina lapsille kaduilla pellenaamiot kasvoilla pesäpallomailt ja sekä muut astalot kourissaan. Perkele jos näkisin itse noita aivottomia hillumassa, niin heittaisin ainakin muutaman katuojaan ryöminään ja päälle kusisin vielä. Nämä ovat halloweenista johtuvia sairaita ilmiöitä, joita ei tietenkään pidä hyväksyä naamioituneina ylieisillä paikoilla lapsia etenkin traumatisoivina toimina.
Janizio
28.10.2016 08:11:48 (muokattu 28.10.2016 08:12:10)
Eläkeläissoittaja: Ehkä, mutta siltikin lieveilmiöitä on havaittu meillakin peloittelutoimina lapsille kaduilla pellenaamiot kasvoilla pesäpallomailt ja ja muut astalot kourissa. Perkele jos näkisin itse noita aivottomia hillumassa, niin heittaisin ainakin muutaman katuojaan ryöminään ja päälle kusisin vielä.

Minusta sä et voi lähtä tuomitsemaan niitä jotka juhlii Halloweeniä ihan täysin fiksusiti ja oikein niin pienen porukan hölmöilyistä.
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 08:17:20 (muokattu 28.10.2016 08:18:29)

Janizio: Minusta sä et voi lähtä tuomitsemaan niitä jotka juhlii Halloweeniä ihan täysin fiksusiti ja oikein niin pienen porukan hölmöilyistä.

Se onkin eri aivan eri asia, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään. Juhlikoot vaan. Osaan tarvitessa itse juhlia muutoinkin, kun veriseksi meikattuina resuvaattein ja naamio kasvoilla.
ferodoz
28.10.2016 08:35:57

Eläkeläissoittaja: Perkele jos näkisin itse noita aivottomia hillumassa, niin heittaisin ainakin muutaman katuojaan ryöminään ja päälle kusisin vielä.

Onko joku koskaan kuullut yhdenkään uhoajan tehneen mitään tälläistä? Kauheesti kaikki puhuu kuinka omalle kohdalle osuessaan kaikki tapettais, mutta missä on teot?
Just a face in the crowd.
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 08:45:13 (muokattu 28.10.2016 08:45:49)

ferodoz: Onko joku koskaan kuullut yhdenkään uhoajan tehneen mitään tälläistä? Kauheesti kaikki puhuu kuinka omalle kohdalle osuessaan kaikki tapettais, mutta missä on teot?

Vakavaa häiriköintiä on kuitenkin tapahtunut poliisin ja uutisten mukaan ja näiden takia yksikin tarumattisoitunut lapsi on liikaa, josta voi kärsiä pitkäänkin.
Nämä vakavimmat tapaukset ovat aiheuttaneet myös poliisikuulustluja tekijöiden takia.
Asian spekuloinnin jätän tähän osaltani ja toivon, ettei ilmiö jatku Piste.
Alfons Åberg
28.10.2016 08:53:18
Eläkeläissoittaja: Se onkin eri aivan eri asia, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään. Juhlikoot vaan. Osaan tarvitessa itse juhlia muutoinkin, kun veriseksi meikattuina resuvaattein ja naamio kasvoilla.

Vaikutatte asialliselta tyypiltä. Arvostan +
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 10:04:20 (muokattu 28.10.2016 10:06:09)

Presidentti: Vaikutatte asialliselta tyypiltä. Arvostan +

Kiitos! Toisenlaisiakin mielipiteitä on ja ns. "ylilyöntejä" provosoituessani saatan toki kirjoittaa ja niillä ärsyttää.
Minkäs koira karvoilleen voi, kun syntymäni aikoinaan tällaiseksi näin jo ukkoikäisen hermoheikon loi. ;-)
Janizio
28.10.2016 10:14:01
Eläkeläissoittaja: Se onkin eri aivan eri asia, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään. Juhlikoot vaan. Osaan tarvitessa itse juhlia muutoinkin, kun veriseksi meikattuina resuvaattein ja naamio kasvoilla.

Osaavat varmasti nekin kaikki, jotka Halloweeniä juhlii niin kuin sitä kuuluu. Tää pellejen lasten pelottelu nyt onkin ihan pöhlöjen hommaa. Jota nyt ei millään muotoa voi ja pidä sekottaa fiksuihin Halloween juhliohin.
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 10:28:00

Janizio: Osaavat varmasti nekin kaikki, jotka Halloweeniä juhlii niin kuin sitä kuuluu. Tää pellejen lasten pelottelu nyt onkin ihan pöhlöjen hommaa. Jota nyt ei millään muotoa voi ja pidä sekottaa fiksuihin Halloween juhliohin.

Ok. Minusta on silti aivan tarpeeksi todellista hullua halloweenia se, kun joutuu katsomaan verisiä, repaleisia ja kärsiviä ihmisiä ja etenkin pieniä lapsia vaikkapa Syyrian Alepposta kuvatuista uutismateriaalikuvista ja videoista.
Lautuma
28.10.2016 13:14:51
Eläkeläissoittaja: Osaan tarvitessa itse juhlia muutoinkin, kun veriseksi meikattuina resuvaattein ja naamio kasvoilla.

Oletko koskaan muuten esiintynyt joulupukkina?
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Eläkeläissoittaja
28.10.2016 13:33:46

Lautuma: Oletko koskaan muuten esiintynyt joulupukkina?

Olen -ja entäs sitten.Joulupukki on lempeä isähahmo asuineen. Ei voi mitenkään verrata pahimpiin verisiin halloweenasusteisiin.
Janizio
28.10.2016 13:50:55 (muokattu 28.10.2016 13:54:48)
Eläkeläissoittaja: Olen -ja entäs sitten.Joulupukki on lempeä isähahmo asuineen. Ei voi mitenkään verrata pahimpiin verisiin halloweenasusteisiin.

Eikä myöskään Halloweeniä ja Alleppoa. Jos jonkun hauskanpidon naamiasasuissa vertaa Syyriaan niin ei hývä päivää kirvesvartta. On taas vähän sellaista ns. kukkahattu ihmisten höpinöitä.

Mitä sä niinku ajattelet, että esim. nyt kun tää X-Factor porukka piti Halloween bileet/ meni mukaan sellaisiin niin halveksuvat tai vähättelevät jotenkin sitä mitä Syyriassa tapahtuu vai mitä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)