Eddie 26.03.2006 19:38:28 | |
---|
Se on oikein. En muista itsekään millon olen viimeksi kirjoja kotona avannu... Exile III:sta pelatessa.. Puhutko nyt SpiderWeb -softwaren roolipelistä? "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
Wahi 26.03.2006 23:13:35 | |
---|
Anttilan katalookissa oli mainos tosta. mene anttilaan.. Kävin Anttilassa silloin, eikä sielläkään ollut. Tänä viikonloppuna (lauantaina) se sitten tuli hankittua, EB Gamesissa ja Dosessa oli. Dosessa 5e halvempi. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
-septimisti- 04.04.2006 11:23:55 | |
---|
NHL2k6 x-boksille. Kalliiksi tuli, maksoi yli viiskybää anttilassa, mutta lauantaina pelihimon iskiessä ei olleet alan kaupat enää auki. Niistä ois saanu neljäänkybään. Itse peli on pienoinen pettymys ainakin toistaiseksi. Onko kukaan hommannut fight night kolmosta? Ihme himo mulla nyrkkeilypeleihin. |
Jormaz 04.04.2006 11:29:29 | |
---|
Ihme himo mulla nyrkkeilypeleihin. Mmm.. 4D Boxing... In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Bonesaw 04.04.2006 11:56:45 (muokattu 04.04.2006 11:56:56) | |
---|
Onko kukaan hommannut fight night kolmosta? Ihme himo mulla nyrkkeilypeleihin. Pieni himo olisi,mutta kun tuo Round 2 tuolla hyllyssä on,niin enpä taida kolmosta hankkia. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
maelstrom 04.04.2006 12:05:14 | |
---|
Battlefield 2 pitäis tänään saapua. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Bonham 04.04.2006 12:08:47 | |
---|
Onko kukaan jo testannut Black-peliä? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
maelstrom 04.04.2006 14:39:48 (muokattu 04.04.2006 14:39:53) | |
---|
Testasin puoli tuntia sellaista esimulkaisudemoa. Ihan kiva fiilis, kai se kovasti puree jos räimeestä tykkää. Toisaalta sexboxin ohjain ei pc-miehelle oikein fps:n pelaamiseen istunut. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Lerxst77 04.04.2006 15:51:56 | |
---|
Call Of Cthulhu: Dark Corners Of Earth. Vihdoinkin sai tuon pc:lle onhan tuota jo odottanutkin. :) "I Know You're there FAGERSTRÖM!!!" "FAGERSTRÖM, Im waiting" "Do you know Forss Fagerström?" -C.O'Brien, 2006 |
Jzzka 04.04.2006 16:03:11 | |
---|
Galactic Civilizations II: onko kellään kokemuksia? Ykkösosasta tykkäsin kovasti. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Shitmanek 04.04.2006 17:17:26 | |
---|
Call Of Cthulhu: Dark Corners Of Earth. Vihdoinkin sai tuon pc:lle onhan tuota jo odottanutkin. :) Kerrohan onko hyvä. Kiinnostaisi kyllä jonkun verran, mutta Bethesda tehdä päräytti toisen pelin jota olen nyt enemmänkin tahkonnut :) "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Flow 04.04.2006 20:53:09 | |
---|
Morrowindin hommasin viime viikolla ja elämää ei ole enää lainkaa... Hyvä peli, jonka parissa taitaa sitten pyörähtääkin muutama kuukausi... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
MrHands 04.04.2006 21:05:31 | |
---|
Morrowindin hommasin viime viikolla ja elämää ei ole enää lainkaa... Hyvä peli, jonka parissa taitaa sitten pyörähtääkin muutama kuukausi... Samah! Ehdin jo myymään kerran mutta oli pakko hommata ku ei oo tehoja tuohon uuteen ja himottais pelata jotain juttuu! Ostin käytettynä ja kauppias ryökäle ei laittanut karttaa mukaan! Löytyyhän tuo netistä-> ei oo siistiä tuijottaa shärmiltä. |
Ze Kink 18.04.2006 16:23:04 | |
---|
Käväisin tuossa viime viikolla ostamassa Baten Kaitosin ja Mgs Twin Snakesin. Pikkubroidi osti uuden Morrowindin, mutten vieläkään ole saanut pelata sitä :( If less is more, then more is much more. |
sn 18.04.2006 16:39:07 | |
---|
Tänään tuli Broken Sword 3. Jos tämä perkeleen tietokonetuoli ei olisi näin epämukava, voisin istua tässä pelaamassa koko pelin putkeen. Melko hyvä on. |
Skige 18.04.2006 22:14:36 | |
---|
Tänään tuli Broken Sword 3. Jos tämä perkeleen tietokonetuoli ei olisi näin epämukava, voisin istua tässä pelaamassa koko pelin putkeen. Melko hyvä on. Mutta häviää ykköselle ja kakkoselle silti 100-0. Molemmat top-10 pelien joukossa ikinä. Kyllä se piirretty grafiikka miellyttää ainakin minun silmääni enemmän kuin tämä 3d-versio. Mutta kyllähän tuo kolmonenkin ihan pelattava on, joskin turhan helppo. |
Milkop 18.04.2006 22:39:11 | |
---|
BS2 on ihan loistava peli, muutaman kerran pelattu läpi. Tekninen toteutus kiitettävää tasoa ja pelin ongelmat meikäläisen aivosoluille sopivan kinkkisiä, muttei silti liian hankalia. Hyvä peli. |
FlatOutFucked 19.04.2006 03:26:08 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä saattaisi löytää vuonna ´99 ilmestyneen seikkailupelin nimeltä Outcast? Käsittääkseni se oli sen ajan peliksi pirun innovatiivinen ja upea. Kaveri hehkutti aina, mutta itse en kokeillut kuin pikaisesti. demokin on ranskaksi. |
Jzzka 19.04.2006 08:30:50 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä saattaisi löytää vuonna ´99 ilmestyneen seikkailupelin nimeltä Outcast? Käsittääkseni se oli sen ajan peliksi pirun innovatiivinen ja upea. Kaveri hehkutti aina, mutta itse en kokeillut kuin pikaisesti. demokin on ranskaksi. Yksi harvoista FPS-peleistä mitä itse olen jaksanut pelata loppuun saakka (itse asiassa yksi harvoista peleistä mitä yleensä olen jaksanut pelata loppuun saakka). Aika heikosti tarjolla, kannattanee katsella tuolta abandonware-paikoista. Mutta suosittelen, huolella tehty ja mietitty peli. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Von Blåmberg 25.04.2006 19:21:30 | |
---|
Onko kellään havaintoja Arcanum -nimisestä roolipelistä? Saako sitä enää ostettua mistään? "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" -Bill Hicks |