dipshit 15.06.2014 14:14:48 | |
---|
Pirlo syöttänyt viime yön matsissa 108 kertaa, niistä 103 meni oikeaan osoitteeseen. Koko Italian joukkueen syöttötarkkuus 93.2%, mikä on korkein sitten vuoden '66 MM-kisojen. |
Funkånaut 15.06.2014 14:33:19 | |
---|
Jokapaikanapina: Voittivat kuinkin. Nyt kun koostetta katsoo, niin koko joukkue muuttui siinä puolen tunnin kohdalla uinuvasta, hitaasta ja kömpelöstä ihan eri joukkueeksi. Drogban kentälle ottaminen muutti ihan totaalisesti joukkueen pelaamista. Toiko sitten semmoista varmuutta hyökkäykseen joka johti muun joukkueen itsetunnon kohoamiseen, mene ja tiedä. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
DM 15.06.2014 14:50:53 | |
---|
Funkånaut: Drogban kentälle ottaminen muutti ihan totaalisesti joukkueen pelaamista. Toiko sitten semmoista varmuutta hyökkäykseen joka johti muun joukkueen itsetunnon kohoamiseen, mene ja tiedä. Ei uskaltaneet enää kaverit mokailla. Muutos oli kyllä oikeasti aivan älytön. Saavat toivoa, että stara pystyy pelaamaan kisat loppuun asti. Englanti-Fabiot-matsi oli aika kökkelöä siltä osin mitä seurasin. Eka kierros jne, eiköhän toi tosta irtoa vielä. Toistaiseksi voi olla tyytyväinen kisoihin muuten. Ensi yönä Arjentiina tulessa ja heti kovin mahdollinen vastus. Riski kaatua omiin kengännauhoihin on todella suuri. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Quru 15.06.2014 14:51:19 | |
---|
Inspiroiduin Costa Rican Campbellin otteista niin, että kun äsken sain Football Managerissa uramoodia pelatessani sopimuksen Southamptoniin, ostin ensi töikseni miehen pois Arsenalista kuljeksimasta. Toivottavasti otteet ovat yhtä hyviä virtuaalifutiksessa kuin mitä tuossa avauspelissä. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Funkånaut 15.06.2014 15:10:41 | |
---|
DM: Ei uskaltaneet enää kaverit mokailla. Muutos oli kyllä oikeasti aivan älytön. Saavat toivoa, että stara pystyy pelaamaan kisat loppuun asti. Totta, Drogbaa tarvitaan jos jatkoon halutaan. Englanti-Fabiot-matsi oli aika kökkelöä siltä osin mitä seurasin. Eka kierros jne, eiköhän toi tosta irtoa vielä. Toistaiseksi voi olla tyytyväinen kisoihin muuten. Munsta ihan viihdyttävä peli vikaa parikytäminuuttista lukuunottamatta. Jotenkin huomasi, että keli alkoi vaatia veroansa, ei oikein kukaan vaihtomiehet poislukien jaksanut enää juosta. Ihmekös toi, jos lämpötila lähellä kolmeekymppiä ja ilmankosteus päälle 60%. Ensi yönä Arjentiina tulessa ja heti kovin mahdollinen vastus. Riski kaatua omiin kengännauhoihin on todella suuri. Oletusarvoltaan kyllä päivän jännin ottelu. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
dipshit 15.06.2014 15:28:33 | |
---|
DM: Englanti-Fabiot-matsi oli aika kökkelöä siltä osin mitä seurasin. Eka kierros jne, eiköhän toi tosta irtoa vielä. Katsoit siis ilmeisesti pelistä vain viimeisen vartin? |
DM 15.06.2014 16:12:12 | |
---|
dipshit: Katsoit siis ilmeisesti pelistä vain viimeisen vartin? Katsoin joo + sieltä täältä, mut ei toi irronnu vielä tosta määrästä. Otan sanani takasin. Kyllähän tilanteet pystyy muuttumaan ja pelin luonne sitä myöten. Arvioon saatto vaikuttaa seikka, että kumpikin noista tiimeistä on aika inhokkeja omalla listalla. Karjalalippismoodi iski. Pahoittelut. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
TheBlackestEye 15.06.2014 19:37:09 | |
---|
Hieno maali Ecuadorilta sivuvaparista. Maalintekijä ei tee minkäänlaista liikettä, vaan seisoo useamman sekunnin vitosen viivalla eikä yksikää sveitsiläispakki tule kiinni. Noin huonoa puolustusta ei näe edes puulaakissa. |
touhis 15.06.2014 20:01:44 | |
---|
TheBlackestEye: Hieno maali Ecuadorilta sivuvaparista. Maalintekijä ei tee minkäänlaista liikettä, vaan seisoo useamman sekunnin vitosen viivalla eikä yksikää sveitsiläispakki tule kiinni. Noin huonoa puolustusta ei näe edes puulaakissa. Tuttua huttua Arsenalista tai noh, Saksassahan se Djourou nykyisin taitaa ammattiaan harjoittaa. |
Quru 15.06.2014 20:54:07 (muokattu 15.06.2014 20:54:23) | |
---|
Huhhuh mitkä loppuminuutit tuossa Sveitsi-Ecuador-pelissä. Kumpikin puoli päätti että nyt tehdään maali, Sveitsi onnistui mutta ei ollut ennen sitä Ecuadorillakaan paikka kaukana. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
trashjones 15.06.2014 20:54:20 | |
---|
MaD PiAnIsT: Oon veikannut kaikki pelit oikein tähän mennessä Sofascore appissä. Nyt harmittaa, olisi voinut pistää rahalla samat :/ Jokuhan eilisen Italian voiton jälkeen nappasi 100K€ Veikkaukselta. Seassa oli muutama tulosvetokin. Nordicbetillähän oli veikkaus jossa piti arvata oikein jokainen lohkopeli ja jos jollain osuu niin milli napsahtaa tilille. Tuskinpa kukaan kuitenkaan niitä kaikkia kiinni saa kun normaali vakiorivikin on jo tarpeeksi vaikea. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Funkånaut 15.06.2014 20:59:17 | |
---|
trashjones: Nordicbetillähän oli veikkaus jossa piti arvata oikein jokainen lohkopeli ja jos jollain osuu niin milli napsahtaa tilille. Tuskinpa kukaan kuitenkaan niitä kaikkia kiinni saa kun normaali vakiorivikin on jo tarpeeksi vaikea. Maalin tarkkuudella kaikki? Huhhuh, ei kyllä tuu kukaan saamaan. :) Tai no, riippuu siitä montako merkkiä saa vetää. Silti. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
trashjones 15.06.2014 20:59:47 (muokattu 15.06.2014 20:59:51) | |
---|
Funkånaut: Maalin tarkkuudella kaikki? Huhhuh, ei kyllä tuu kukaan saamaan. :) Tai no, riippuu siitä montako merkkiä saa vetää. Silti. Ei maalin tarkkuudella siis vaan kumpi voittaa vai tasuri. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Funkånaut 15.06.2014 21:01:29 | |
---|
trashjones: Ei maalin tarkkuudella siis vaan kumpi voittaa vai tasuri. Aa, vähän inhimillisempi. Ei silti helppo. Luulin, että piti tietää numerot kaikista peleistä. Mutta, eiks Yhdysvalloissa ollut samanhenkinen kisa yliopistokoripalloturnauksessa, jossa joka pelin oikean voittajan veikkaaja ois saanut miljardi dollaria? Yllättävää kyllä, kukaan ei saanut kaikkia kiinni. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
DM 15.06.2014 21:11:20 | |
---|
Komee huipennus EcuSuisseen. Tunnin päästä trikolori roskiin. Veikkaukseen meni rahaa Hondurasin voitolle, kerroin 13,00. :) If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Stradlin 15.06.2014 21:51:44 | |
---|
DM: Veikkaukseen meni rahaa Hondurasin voitolle, kerroin 13,00. :) Ranska on usein sen verran ailahtelevainen porukka, että kyllähän tuo on ihan kokeilemisen arvoinen kohde. Veikkaisin että jos Ranska nyt kuitenkin saa homman toimimaan ja voittaa vähintään parilla maalilla, niin menevät kisoissa pitkälle. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
DM 15.06.2014 21:58:21 | |
---|
Just toi ailahtelevaisuus innosti. Tää tiimi toki vähän kiinteempi ja tasasempi kokonaisuus ehkä. Honduilla ei oo vielä yhtään voittoa MM-tasolla myöskään, joten motivaatiota on. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Secreterial 15.06.2014 22:46:33 | |
---|
Harmi kun pitkävedossa laitoin vain +1 Hondurasille tasoitusta...saattaa toisesta puoliajasta tulla teurastusta... "I never bluff" - Cordell Walker |
Brian May jr. 16.06.2014 02:44:02 | |
---|
Ei vitsit tätä Argentiina - Bosnia & Herzegovinaa :D argentiinalaiset melkoisen jäässä ja tuolla maalivahdilla ei kuunaan päivänä mennä finaaliin saakka! No, onpahan Messi tehnyt jo nyt tässä turnauksessa enemmän maaleja kuin mitä edellisessä... Vettä! |
Funkånaut 16.06.2014 02:56:52 (muokattu 16.06.2014 02:58:34) | |
---|
Brian May jr.: Ei vitsit tätä Argentiina - Bosnia & Herzegovinaa :D argentiinalaiset melkoisen jäässä ja tuolla maalivahdilla ei kuunaan päivänä mennä finaaliin saakka! En itse huomannut kyllä molarilta virheitä ollenkaan. E: Nå, oishan tossa maalissa voinut loppuun asti juosta eikä jäädä odottelemaan vähän matkan päähän. No, onpahan Messi tehnyt jo nyt tässä turnauksessa enemmän maaleja kuin mitä edellisessä... Se nyt oli liki ainoata, mitä pelissä tapahtui. :) Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |