k1mm0 22.05.2008 11:29:21 | |
---|
Jep, näillä näkymin MTV3 kerkeää näyttämään 3. kauden ennen sen Nordic-DVD-julkaisua. Aikas harvinaista muuten. Ja House toimii yllättävän hyvin toiseen, ja vielä kolmanteenkin kertaan. Olen kokeillut. Se dialogi kestää useammankin katselun. Se on ihan totta, ja kuten aiemmin vissiin tässä ketjussa mainitsinkin, on House loistavaa viihdettä pikkurapelossa. Aha, penis, esine paha! |
Quru 16.08.2008 11:25:45 | |
---|
Nostellaanpas nyt kun kolmas kausi on jo käynnistynyt täällä suomen maallakin. Itse aloin katsomaan Housea vasta vähän kakkoskauden alun jälkeen ja tykkäsin kovasti. House on mielestäni todella mielenkiintoinen hahmo, tavallaan hyvin ihailtava mutta aiheuttaa myös ajoittain inhoreaktioita. Laurie vetää roolin kyllä upeasti. Odottelin siis kolmoskautta kovasti, mutta pettymyshän tämä on kahden jakson perusteella ollut. Ihme ufo-juttuihin menee jo (ihan kirjaimellisesti) ja muutenkin aivan liian yliampuvaa. Erityisesti starttijakson ihmeparantuminen, jätkä on ollut jotain 8 vuotta pyörätuolissa ja yhden ruiskeen jälkeen nousee ylös jo minuutissa. Eisss... Muiden mielipiteitä tästä? Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
Hetfield 16.08.2008 11:45:22 | |
---|
Itse ainakin olen repeillyt noille kahdelle ekalle, jotenkin tuollainen huumori uppoaa meikälle. Ihan mielenkiintoinen sarja, jota katson säännöllisen epäsäännöllisesti. I quit the band... Now I just play with myself. |
fuzz 16.08.2008 20:24:22 | |
---|
Ihan kiva sarja. Vähän liian ihmeelliseksi menee jo sairaudet, mutta hyvä että on muutakin juonta mukana (Housen manipulointi yms.) Toivottavasti nuo UFOsairaudet loppuu. Housen huumori pelastaa kyllä silti. elämän tarkoitus on 42
www.haistapaska.com |
Keppis 16.08.2008 20:35:27 | |
---|
Mulle ei oo katsoessa yhtään väliä ne sairaus jutut ym. kaiken maailman oheistapahtumat tekee sarjasta timanttia. Kimmo Pohjonen ja Samuli Kosminen & Jukka Perko Rämsöön Moottorimusiikin Festivaaleilla 16-17.8 http://www.ramsoo.fi/mmf/index.html |
tuomittu 17.08.2008 11:42:00 | |
---|
Mulle ei oo katsoessa yhtään väliä ne sairaus jutut Jeh, vähän samoilla linjoilla. Kunhan House vittuilee kaikille, niin mie oon tyytyväinen. I broke my G-string while fingering A minor. |
apua-mies 17.08.2008 12:00:13 | |
---|
Jeh, vähän samoilla linjoilla. Kunhan House vittuilee kaikille, niin mie oon tyytyväinen. "Overall, drug addicts are idiots" "love is overrated" "i hate you" joo tosi nerokasta vittuilua. kaavamaista sontaa, kun oot nähny yhden jakson, oot nähny kaikki. menee hugh laurie hukkaan tällaisessa. jennifer morrison on kyl hot. |
tuomittu 17.08.2008 13:27:31 | |
---|
"Overall, drug addicts are idiots" "love is overrated" "i hate you" joo tosi nerokasta vittuilua. Täytyy kyllä myöntää, että jos minun tehtäväni olisi katsoa kaikki House-jaksot siinä tarkoituksessa, että kerään parhaat ja hauskimmat lainit ylös, niin juuri nuo olisivat varmasti kärkikolmikossa. I broke my G-string while fingering A minor. |
Disposable 20.08.2008 14:35:39 | |
---|
"Overall, drug addicts are idiots" "love is overrated" "i hate you" joo tosi nerokasta vittuilua. kaavamaista sontaa, kun oot nähny yhden jakson, oot nähny kaikki. menee hugh laurie hukkaan tällaisessa. jennifer morrison on kyl hot. Ootko sinä katsonut tuota sarjaa ollenkaan? Housen dialogi on mielestäni parasta mitä ilmaisilta tv-kanavilta tätä nykyä saadaan! Laurie on juuri sopivan kyynisen näköinen addiktikusipää joka kuitenkin yksin ollessaan saa osakseen sääliä ja hiljaista hyväksyntää. Mielestäni 3. kausi on lähtenyt ihan hyvin käyntiin. Ei ehkä mennä lääkekirjaa kirjaimellisesti mukaillen, mutta ihan oikeita tauteja ja hoitoja tässä sivutaan. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Tietysti Pauligin 20.08.2008 16:39:25 (muokattu 20.08.2008 16:39:43) | |
---|
Täytyy muuten mainita että kuten yleensäkin, esim. Wilsonin ja Housen sanailuista jää todella paljon suomentamatta, kun kaikkea ei yksinkertaisesti ehdi. Ja juuri nuo pienet ei niin olennaiset pätkät ja sivuhuomautukset rikastuttaa sitä dialogia ja kieltä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Hetfield 20.08.2008 21:29:44 | |
---|
Täytyy muuten mainita että kuten yleensäkin, esim. Wilsonin ja Housen sanailuista jää todella paljon suomentamatta, kun kaikkea ei yksinkertaisesti ehdi. Ja juuri nuo pienet ei niin olennaiset pätkät ja sivuhuomautukset rikastuttaa sitä dialogia ja kieltä. Niin ja jotkut jutut on aika hankala kääntää luontevasti suomeksi. Onneksi nyt jotenkuten tuota enklantia osaa, niin ei mene ihan kaikki ohi. I quit the band... Now I just play with myself. |
Disposable 20.08.2008 21:34:13 | |
---|
Täytyy muuten mainita että kuten yleensäkin, esim. Wilsonin ja Housen sanailuista jää todella paljon suomentamatta, kun kaikkea ei yksinkertaisesti ehdi. Ja juuri nuo pienet ei niin olennaiset pätkät ja sivuhuomautukset rikastuttaa sitä dialogia ja kieltä. Välillä tekstitykset ovat vain haitolla, useimmiten House toimii parhaiten ilman tekstityksiä riittävällä äänenvoimakkuudella kuunnteltuna. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Thet 20.08.2008 21:51:38 | |
---|
On kyllä hyvä sarja, vasta kakkoskauden lopulta tajusin alkaa katsomaan, mutta onneksi tuli uusintana eka kausi. House on hahmona tällä hetkellä varmaan parasta teeveessä, tosielämässä tosin ei varmaan lääkärinä kauaa pysyisi. :D "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
k1mm0 20.08.2008 21:58:08 | |
---|
Täytyy kyllä myöntää, että jos minun tehtäväni olisi katsoa kaikki House-jaksot siinä tarkoituksessa, että kerään parhaat ja hauskimmat lainit ylös, niin juuri nuo olisivat varmasti kärkikolmikossa. Jep, varsinkin kontekstista irrotettuna nuo toimivat kuin junan vessa kun kakka sujahtaa humps kiskoille plöts. Ilman tekstejä voisi kyllä toimia paremmin, mutta kun siinä on sitä lääketiedesanastoa, jonka kanssa voisi tulla vähän ymmärtämisongelmia. Tai no, yhtä huonosti sitä ymmärtää suomeksikin. Sarja itsessäänhän on loistavuutta. Haluan olla isona samanlainen kuin House. Täytyisi vissiin vaan sitten myös osata hommansa aikas lailla hyvin. Aha, penis, esine paha! |
papitsu 20.08.2008 22:34:11 | |
---|
Ilman tekstejä voisi kyllä toimia paremmin, mutta kun siinä on sitä lääketiedesanastoa, jonka kanssa voisi tulla vähän ymmärtämisongelmia. Tai no, yhtä huonosti sitä ymmärtää suomeksikin. Sarja itsessäänhän on loistavuutta. Haluan olla isona samanlainen kuin House. Täytyisi vissiin vaan sitten myös osata hommansa aikas lailla hyvin. Itsehän olen jenkkitahdissa katsonut englanninkielisillä teksteillä. Juurikin tuon lääketiedesanaston takia. Ei sillä, että minä sitä englanniksi kuitenkaan ymmärtäisin, mutta jos edes sanan pari sieltä täältä tunnistaisi kirjoitusasustakin. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Harvestman 22.08.2008 20:40:44 | |
---|
Toivottavasti nuo UFOsairaudet loppuu. Housen huumori pelastaa kyllä silti. Jos sairaudet eivät olisi "UFO"sairauksia niin tuskin koko housea tarvittaisiin. Hänhän nimenomaan yrittää diagnosoida sairauksia joita muut lääkärit eivät osaa. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Hetfield 23.08.2008 02:22:16 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Quru 23.08.2008 21:30:48 | |
---|
Torstain jakso oli muistaakseni ihan hyv. Itsekin seuraan tätä siis lähinnä Housen henkilöhahmon ja sen ristiriitojen takia, en sairaalasarjana. Itse katson tätä sarjaa niin, että tekstit on kyllä päällä, mutta kuuntelen kuitenkin. Sieltä spottailee sitten näitä juttuja mitä ei ole käännetty. Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
author 14.11.2008 00:44:04 | |
---|
Ilahduttavaa huomata miten House henkilönä on kehittynyt sarjan myötä. Mielenkiintoni sarjaan horjui jo toisella kaudella, mutta tässä kolmannessa ollaan ruvettu rikkomaan Housen persoonan kuorta ja menty syvemmälle ihmismieleen. Hieno rooli, hieno mies. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Quru 14.11.2008 07:18:29 | |
---|
Ilahduttavaa huomata miten House henkilönä on kehittynyt sarjan myötä. Mielenkiintoni sarjaan horjui jo toisella kaudella, mutta tässä kolmannessa ollaan ruvettu rikkomaan Housen persoonan kuorta ja menty syvemmälle ihmismieleen. Hieno rooli, hieno mies. Jep, itsekin tykkään tästä. Tosin välillä tuntuu, että ratkaisut tähän ovat turhan teennäisiä, kuten siinä yhdessä jaksossa se potilaan isä, jonka kanssa Housella oli tämä diili kysymyksistä... It's fast, it's fucking metal fuck |