Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 513 14 15 16 1758 59 60 61 62
Härski
10.02.2007 22:01:15
Teetkö siis sillä Handling editorilla niitä? Eli lataat sinne sen Handling.cfg tiedoston ja sitten säätelet sillä ohjelmalla tehoja ja painoja ja tallennat?

http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=522

Eli siis tuolla.

Kyllä, samalla vehkeellä.
obiwan
10.02.2007 22:14:22
Eli olet siis

1. Ladannut DATA-kansiosta "handling" tiedoston editoriin
2. Tallentanut muutosten jälkeen
3. Käynnistänyt pelin vasta muutosten jälkeen

Jos nuo kohdat on menneet oikein, niin en kyllä keksi mikä mättää...
Härski
10.02.2007 22:15:14 (muokattu 10.02.2007 22:18:44)
Eli olet siis

1. Ladannut DATA-kansiosta "handling" tiedoston editoriin
2. Tallentanut muutosten jälkeen
3. Käynnistänyt pelin vasta muutosten jälkeen

Jos nuo kohdat on menneet oikein, niin en kyllä keksi mikä mättää...

Joka kohtaan Check... perkele.
obiwan
10.02.2007 22:22:18 (muokattu 10.02.2007 22:23:19)
Voit tietysti yrittää ropailla ihan muistion kautta kirjoittamalla sitä handlingia, siellä lukee alkupäässä jonkinlaiset ohjeet mikä luku vastaa mitäkin. Tarkkuutta vaan vaatii sitten se homma. Ite en osaa neuvoa enempää ku ei oo ko. peliä tällä hetkellä koneella.

Eli handlingin kohdalla right-click, Avaa sovelluksessa ja muistio...
Härski
11.02.2007 12:12:38
Eli oonko mä nyt käsittänyt tän ihan väärin, mutta eikö se mene niin, että jos mä laitan vaikka Voodoolle max velocityn 340:een, niin sen pitäis liikahtaa aika selkeesti nopeemmin? vai mikä on homman nimi, kun siinä notepadilla avatessa max velocityn kohdalla lukee "0 to 150"? Onko 150 se maksimi, mitä siihen voi sitten laittaa? Miksi infernksen kohdalla on sitten alkujaan jo 240? Vittuperkelekueiskulaa!
Jormaz
11.02.2007 13:44:08
Onkos kellään Xbox-versiota? PC-versio mulla oli mutta se jäi kestolainaan entiselle työkaverille, ei oo vaivautunut palauttelemaan. Enkä mä varmaan pc:llä jaksaisi pelatakaan niin mietin että mites toi pelattavuus boxilla. GTA III:a oon testannut boxilla ja siinä ainakin ampuminen oli todella kökköä, myöhemmissä tais kuitenkin olla vähän paranneltu?
Miees...
obiwan
11.02.2007 13:51:40 (muokattu 11.02.2007 13:52:56)
Eli oonko mä nyt käsittänyt tän ihan väärin, mutta eikö se mene niin, että jos mä laitan vaikka Voodoolle max velocityn 340:een, niin sen pitäis liikahtaa aika selkeesti nopeemmin? vai mikä on homman nimi, kun siinä notepadilla avatessa max velocityn kohdalla lukee "0 to 150"? Onko 150 se maksimi, mitä siihen voi sitten laittaa? Miksi infernksen kohdalla on sitten alkujaan jo 240? Vittuperkelekueiskulaa!

Voi sitä laittaa enemmänki ku 150. Muuta vielä niitä kahta seuraavaa eli acceleration isommaksi niin paranee kiihtyvyys. Inertia taas toimii niin, että mitä suurempi luku, sen tasaisempi nousu kiihtyvyydessä on, eli lisää kiihtyvyyden realistisuutta. Ja drag-lukua (alkupäässä) pienemmäksi, pitäs vähentää ilmanvastusta tai jotain...:)
Näissähän saattaa käydä niin, että jos vetää liian överiksi niin kärry ei saata liikkua mihinkään tai esim. moottoripyörä saattaa lähteä alta heti kaasuttaessa/ei pysy lapasessa ajettaessa. Sitten pitää taas alkaa ruuvaamaan renkaitten pitoa/painopisteitä/jarruja/ohjattavuutta jne jne...
Härski
11.02.2007 14:46:29
Voi sitä laittaa enemmänki ku 150. Muuta vielä niitä kahta seuraavaa eli acceleration isommaksi niin paranee kiihtyvyys. Inertia taas toimii niin, että mitä suurempi luku, sen tasaisempi nousu kiihtyvyydessä on, eli lisää kiihtyvyyden realistisuutta. Ja drag-lukua (alkupäässä) pienemmäksi, pitäs vähentää ilmanvastusta tai jotain...:)

Joo, vitut mitää tapahdu. Siis pitäiskö noi toimia pelkästään tolla yhdellä ohjelmalla, vai pitääkö siihen olla vielä joku tiedosto? Meinaan, et mulla on esim. Esperantolle laitettu max velocity 200:saan ja kiihtyvyyksiä nostettu hieman. Mitään ei tapahdu. Samoin NGR-500:aan laitoin huippunopeudeksi 600 samoilla kiihtyvyyksillä, ei niin mitään. Voi vittu.
obiwan
11.02.2007 15:59:00 (muokattu 11.02.2007 16:00:07)
Vielä sellanen, että kun painat latausta siinä handling editorissa, niin lukeeko siinä rivillä tiedostopolun lopussa varmasti:

....Rockstar Games GTA San Andreas data handling.cfg

eikä:

...Rockstar Games GTA San Andreas backup handling.cfg

?

Koska tuota alimmaista se tarjoaa oletuksena, ettet oo vahingossa klikannu sitä.

Anyway, asensin nyt taas itelleni koneelle SA:n ja meikällä ainakin toimii tuo handling editori ihan moitteettomasti.

E: Perkele, kauttaviivat ei toimi. No kuitenki.
Härski
11.02.2007 16:25:37
Vielä sellanen, että kun painat latausta siinä handling editorissa, niin lukeeko siinä rivillä tiedostopolun lopussa varmasti:

....Rockstar Games GTA San Andreas data handling.cfg

eikä:

...Rockstar Games GTA San Andreas backup handling.cfg

?

Koska tuota alimmaista se tarjoaa oletuksena, ettet oo vahingossa klikannu sitä.

Anyway, asensin nyt taas itelleni koneelle SA:n ja meikällä ainakin toimii tuo handling editori ihan moitteettomasti.

E: Perkele, kauttaviivat ei toimi. No kuitenki.

Data-kansion handlingia tässä oon kokoaika jyystäny...
Mättöpiiska
11.02.2007 16:27:46
Kokeilkaapa laittaa jonkin urheiluauton massaksi suuria määriä, esim. 50 tonnia. Auton jousitus ei kestä ja auto alkaa pomppia hullusti, kunnes pomppaukset ovat tyyliin jotain kilometrien korkuisia. Insane stunt bonukset on ihan tajuttomia ja maisemia on kiva katsella. :)

Auto tosin räjähtää jonkin ajan kuluttua.
Ronsto
11.02.2007 20:44:26

Onkos kellään Xbox-versiota? PC-versio mulla oli mutta se jäi kestolainaan entiselle työkaverille, ei oo vaivautunut palauttelemaan. Enkä mä varmaan pc:llä jaksaisi pelatakaan niin mietin että mites toi pelattavuus boxilla. GTA III:a oon testannut boxilla ja siinä ainakin ampuminen oli todella kökköä, myöhemmissä tais kuitenkin olla vähän paranneltu?

Löytyy San Andreas Xboxille. Ei mitään valittamista kontrolleista. Tosin minun sormeni ovat tottuneet Xboxin ohjaimeen, koska en ole oikeastaan millään muulla konsolilla pelannut.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 Steven Seagal
elbowski
31.03.2007 18:05:56 (muokattu 31.03.2007 18:06:09)
Onkos joku kerinnyt tsekata Vice City Storiesin jo? PSP:llä alun perin julkaistu osahan tämä, hintaa pleikkarilla kolmisen kymppiä. Alkutestailut testattu ja messevältähän tuo vaikuttaa, olihan Vice City sarjan paras peli kuitenkin.
"Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego
obiwan
31.03.2007 19:02:28 (muokattu 31.03.2007 19:05:27)
Eilen julkaistiin ensimmäinen GTA IV- traileri:
http://www.rockstargames.com/IV/trailer/GTAIV_trailer1_640x360q.html

itse pelihän ilmestyy Euroopassa 19.10.2007. Can't wait... Viimeistään kun PC:lle toi tulee joutuu hommaamaan koneeseen uuden näyttiksen + 512 lisää muistia:)
Joees
31.03.2007 19:19:22

itse pelihän ilmestyy Euroopassa 19.10.2007. Can't wait... Viimeistään kun PC:lle toi tulee joutuu hommaamaan koneeseen uuden näyttiksen + 512 lisää muistia:)

Mä joudun hommaa uuden koneen tuota varten, hehe. Ei, kyllä se kai tällä porukoiden koneella pyöris mut omalla ei. Ja täällä tulee kuitenkin sen verran harvoin käytyä että pelistä ei olis mitään iloa ja läpi pelaamiseen menis vähintään pari vuotta :-D

En jotenkin osaa suhtautua ajatukseen että tota pitäis pelata konsolilla. Mä oon niin tottunut tuohon hiiren vapauteen tähtäyksessä ja muutenkin.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
papitsu
31.03.2007 20:42:37
Mä joudun hommaa uuden koneen tuota varten, hehe.

Samoin. Juuri ja juuri sain San Andreaksen pyörimään, vaikka ei pitäisi laitteistovaatimuksien mukaan toimia. On puutteita näytönohjaimessa, muistissa, prosessorissa, jne...

Mutta näyttää kyllä hienolta tuo IV:n traileri. Ja tietokoneella tulen pelaamaan, jos jollain. Ei minusta konsolipelaajaksi ole. Kaikki ne ohjaimet on ihan huonoja.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
toxic
31.03.2007 20:42:43 (muokattu 31.03.2007 20:42:48)

Trailerin perusteella peli on menossa jälleen huonompaan suuntaan, mutta pakko hankinta silti :)

Jälleen kerran yksi hyvä syy ostaa äkspoksi.
Backlet
31.03.2007 22:30:43

Onkos joku kerinnyt tsekata Vice City Storiesin jo? PSP:llä alun perin julkaistu osahan tämä, hintaa pleikkarilla kolmisen kymppiä. Alkutestailut testattu ja messevältähän tuo vaikuttaa, olihan Vice City sarjan paras peli kuitenkin.

Kyllä tuli tuo hankittua. Oikein hyvältä vaikuttaa, mutta saa nähdä jaksanko edes pelata loppuun asti, kun ei pelailut pahemmin enää kiinnosta. GTA-pelit ovat oikeastaan ainoita mitä aina välillä jaksaa pelailla. Soundtrack ei kyllä pärjää Vice citylle millään, vaikka todella hyvä onkin.
Nuclear Waste.
Manuel Pyrhullo
01.04.2007 04:18:44
Kuinkahan iso osa New Yorkista tuohon on väännetty? Coney Island ainakin näkyy. Sehän on ihan helvetin kaukana manhattinalta, joka tuossa varmasti on.

GTA 4 on maailman paras peli.
slipkorn
01.04.2007 10:57:17
Ai jai, kun näytti hienolta. Tätä taas pelataan sitten kesät ja talvet. Tosin joudun varmaan minäkin uudistamaan konetta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)