papitsu 23.08.2013 19:01:36 | |
---|
dipshit: Toivottavasti Assfleckin Batman ei örise, vaan vääntää mahdollisimman leveää Bostonin aksenttia. En kyllä innostunut tästä uutisesta oikeasti yhtään. En pidä Affleckista lainkaan, vaikka mies onkin viime vuosina väläytellyt ihan päteviä roolisuorituksia (The Town, Argo.) Toisaalta, omissa kirjoissani Ben on onnistunut roolissaan jos hän ei ärsytä koko leffan keston ajan. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä ja mies onnistuu vetämään roolinsa nappiin, ei sekään ole missään tapauksessa poissuljettua. Jos Affleck olis valittu tän uuden leffan ohjaajaksi, olisi uutinen ollut paljon mieluisampi. En ole Man of Steeliä nähnyt, mutta Snyderin ohjaustyöt eivät ole kyllä kauheasti vakuuttaneet, enkä ole tästä Teräksen Miehestäkään kuullut mitään positiivista. Joo, kuin omasta kynästä. Affleck on lähinnä aina vituttanut jokaisessa elokuvassaan. Ei kovin positiivisia ajatuksia uutinen herättänyt, mutta ei kai se auta kuin toivoa parasta. Mielipiteeni on fakta. |
vt1100 23.08.2013 20:00:41 | |
---|
|
Rhapa 23.08.2013 22:05:54 | |
---|
vt1100: Jaahas, mitäs Heath Ledgeristä kirjoiteltiin kun mies valittiin esittämään Jokeria: http://i.imgur.com/ndsTvGi.jpg kyllä ensin aina hutkitaan mutta mitä tämä liittyy beniin ja hänen leukaansa |
Bluesmies 24.08.2013 04:20:09 | |
---|
Oon kämmossä tabletilla. Mun mielestä äfleg oli tosella jees valinta. Lpko homma perustuu enää aiihen, että kukq on pahis... En keksi, että kuka olies koca... Well aee... |
Rhapa 24.08.2013 08:09:20 | |
---|
Bluesmies: Oon kämmossä tabletilla. Mun mielestä äfleg oli tosella jees valinta. Lpko homma perustuu enää aiihen, että kukq on pahis... En keksi, että kuka olies koca... Well aee... kyllop temp ragjaisweek kloko lefdanm kojtslon |
dixi19 24.08.2013 11:57:25 | |
---|
"Yhdysvaltalaiskriitikot lyttäävät Harlinin uutuusleffan": http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288592592084.html Aika asenteellista meininkiä taas suomalaisilta toimittajilta kun sekä Hesari, että Ilta-Sanomat kirjoittaa vastaavaa ja kuitenkin esim. Rotten Tomatoesissa 70 prosenttia (vähälukuisista) kriitikoista ovat viihtyneet leffan parissa. Kumma kun vielä lähes 30 vuoden jälkeenkin pitää kirjoittaa oletuksena, että olihan se Rennyn uus taas ihan paska :) Eipä sinänsä, etteikö semmoisessa toteamuksessa olisi ollut viime vuosina usein perääkin, mutta tällä kertaa ainakin uutisointi haiskahtaa vain asenteelliselta. Esim. jutun lainauksista on jätetty vain haukut: "Bale toteaa, että elokuva on naurettava ja välillä on vaikea tietää, onko huvittavat kohdat tehty tarkoituksella vai tahattomasti", kun alkuperäinen läppä on mennyt: "The film is ridiculous and laugh-out-loud funny, though its sometimes hard to tell if this is intentional or not. Either way, it remains riveting because of its effective tropes. Whether the audience is laughing or gasping, Devils Pass is ideal midnight-movie material." Oh well. anomus.com |
Wolfgang 24.08.2013 13:11:08 | |
---|
vt1100: Jaahas, mitäs Heath Ledgeristä kirjoiteltiin kun mies valittiin esittämään Jokeria: http://i.imgur.com/ndsTvGi.jpg Olisi hauska tietää mitä kyseiset tyypit ovat kirjoitelleet leffan nähtyään. Muistan kyllä itsekin, että aikamoinen haloo tuosta roolituksesta aikanaan nousi. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
aivokuolio 27.08.2013 02:17:20 | |
---|
|
dipshit 04.09.2013 17:37:21 (muokattu 04.09.2013 17:39:41) | |
---|
|
Milkop 04.09.2013 18:03:50 | |
---|
dipshit: Jack Nicholson jää eläkkeelle :( Hyvin ikävä uutinen tämä, olisin mieluusti nähnyt Nicholsonin vielä joskus valkokankaalla. Eiköhän joku muu ylinäyttelijä löydy tilalle. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
itsy 04.09.2013 18:14:48 | |
---|
Milkop: Eiköhän joku muu ylinäyttelijä löydy tilalle. Jonka erinomaisen näyttelyn sinä voit sitten taas sekoittaa ylinäyttelyyn? |
Milkop 04.09.2013 18:17:22 | |
---|
Itchy: Jonka erinomaisen näyttelyn sinä voit sitten taas sekoittaa ylinäyttelyyn? Arvostan kyllä Nicholsonia, mutta en kai voi olla ainoa jota se ainainen naamanvääntely alkoi jossain vaiheessa risomaan? "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bluesmies 04.09.2013 18:25:33 | |
---|
Milkop: Arvostan kyllä Nicholsonia, mutta en kai voi olla ainoa jota se ainainen naamanvääntely alkoi jossain vaiheessa risomaan? Minua se ei ole risonut sekuntiakaan. Olet ainoa. |
carnation 04.09.2013 18:37:50 | |
---|
Niin hyviä kuin Jack Nicholson ja joku Al Pacino ovatkin, niin kyllähän ne nyt hetkittäin ylinäyttelevät. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Wolfgang 04.09.2013 18:44:13 | |
---|
En mie nyt sanois, että Jack Nicholson ylinäyttelee. Pikemminkin tuo oman ekstrovertin persoonansa hahmoihinsa. Ja jotain Jokeria nyt on pakko "ylinäytellä", kun koko hahmo on sen verran ylilyönti oikeisiin ihmisiin verrattun. Aika monet Nicholsonin hahmot ovat samaa sorttia. About Schmidt'ssä Nicholson on hyvinkin hillitty, kuten rooliin kuuluu. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
seppo69 04.09.2013 19:49:14 | |
---|
Milkop: mutta en kai voi olla ainoa jota se ainainen naamanvääntely alkoi jossain vaiheessa risomaan? Et ole ainoa. Mutta kyllähän kaikilla isoilla staroilla on ne omat maneerinsa. "Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall |
aivokuolio 04.09.2013 19:56:41 | |
---|
Bill Murrayn lisäksi henk. koht. lempparinäyttelijä. Maneereja löytyy mutta just niiden takia Jack on Jack eikä toista vastaavaa löydy. Ei löydy montaa kehnoa leffaa äijän uralta ja ne parhaat onkin sitten silkkaa rautaa. Yhtälailla uppoaa Hohto ja As Good Is Gets. Jokerin roolista ny puhumattakaan. Ukko on eläkkeensä ansainnut, kippis ja kulaus saatana. |
itsy 04.09.2013 20:16:36 (muokattu 04.09.2013 20:19:18) | |
---|
Milkop: Arvostan kyllä Nicholsonia, mutta en kai voi olla ainoa jota se ainainen naamanvääntely alkoi jossain vaiheessa risomaan? Ei minua ainakaan. Jotkut näyttelevät vähän enemmän ja persoonallisemmin, ja Nicholson lukeutuu niihin. Mun nähdäkseni se on yleensä ollut pitkälti sopivassa suhteessa elokuvaan ja hahmoon, eikä se ole päässyt ärsyttämään. Toki senkin uran loppupäähän mahtui alisuorituksia, ehkä sieltä löytyy niitä ärsyttäviä hetkiä jos etsii. Samaa en sanoisi esimerkiksi Robert De Nirosta, joka vanhoilla päivillään on lähinnä keskittynyt esittämään itseään esittämässä maneerejaan. Ja sama ylempänä mainitun Al Pacinon kanssa. |
Bluesmies 04.09.2013 21:17:47 | |
---|
|
Kulkunen 06.09.2013 09:09:24 | |
---|
|