HaloOfFlies 12.08.2009 00:15:09 (muokattu 12.08.2009 00:29:56) | |
---|
You Don't Mess With The Zohan Aivan kevyesti paras 2000-luvulla tehty komedia, piste. En ole vähään aikaan nauranut millekään nykykomedialle ihan alusta loppuun, mutta tämä nauratti kympillä. Vitsit olivat loistavia ja hyvin käsikirjoitettuja, ja näyttelijäsuoritukset erinomaisia, Etenkin Rob Schneiderin israelilainen taksikuski oli aivan hulvaton, mutta niin oli myös itse päähenkilö eli Adam Sandlerin Zohan. Sivurooleissa vilahtelee kuuluisuuksia Dave Matthewsista Mariah Careyhyn. Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. ***** "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
itsy 12.08.2009 12:19:56 | |
---|
danny: You Don't Mess With The Zohan Ihan älyttömän hauska leffa Adam Sandler-leffaksi, tykkäilin kovasti. Olihan tuossa kai yksi käsikirjoittajista Judd Apatow joka on oikein mainioita komedioita 2000-luvulla väsäillyt. Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. Tästä en kyllä ole ollenkaan samaa mieltä vaikka tässä leffassa näillä kahdella homma toimikin. "Communism is the very definition of failure." |
dipshit 12.08.2009 14:28:34 | |
---|
danny: You Don't Mess With The Zohan Aivan kevyesti paras 2000-luvulla tehty komedia, piste. En ole vähään aikaan nauranut millekään nykykomedialle ihan alusta loppuun, mutta tämä nauratti kympillä. Vitsit olivat loistavia ja hyvin käsikirjoitettuja, ja näyttelijäsuoritukset erinomaisia, Etenkin Rob Schneiderin israelilainen taksikuski oli aivan hulvaton, mutta niin oli myös itse päähenkilö eli Adam Sandlerin Zohan. Sivurooleissa vilahtelee kuuluisuuksia Dave Matthewsista Mariah Careyhyn. Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. ***** Päivän huutonaurut :-------D |
Rumpukapulat 12.08.2009 14:51:16 (muokattu 12.08.2009 14:52:01) | |
---|
Parasta Sandleria on kyllä Luunmurskaajat(The Longest Yard). Vaimoke sen nappas heräteostoksena ja yllätyin sen mahtavuudesta. Pirun kova leffa. Harvoin Sandlerin leffat on hyviä(Little Nicky, Waterboy.. hyi saatana), mut tää rokkas. Ja siis leffa kertoo ex-jenkkifutistähti Paul Crew'sta, joka kärähtää ratista ja ryttää samalla muutaman kyttäauton. Vankilassa Crew kerää kokoon jalkapallojoukkueen vangeista ja loppukliimaksissa kohdataan vankilan vartijat. Hyviä hahmoja leffa täynnä ja huumori toimi. Soundtrack oli myös tiukkaakin tiukempi. **** |
Meadow 12.08.2009 15:55:02 | |
---|
danny: Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. Olen sanaton. |
apua-mies 12.08.2009 16:54:24 (muokattu 12.08.2009 16:54:47) | |
---|
danny: You Don't Mess With The Zohan Aivan kevyesti paras 2000-luvulla tehty komedia, piste. En ole vähään aikaan nauranut millekään nykykomedialle ihan alusta loppuun, mutta tämä nauratti kympillä. Vitsit olivat loistavia ja hyvin käsikirjoitettuja, ja näyttelijäsuoritukset erinomaisia, Etenkin Rob Schneiderin israelilainen taksikuski oli aivan hulvaton, mutta niin oli myös itse päähenkilö eli Adam Sandlerin Zohan. Sivurooleissa vilahtelee kuuluisuuksia Dave Matthewsista Mariah Careyhyn. Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. ***** ai että zohan on tollanen "viiden tähden mestariteos"? aika uskomatonta, mutta kai noita makuja on sitten niin erilaisia... mutta näin kommentoisin koko arviota: HUH HUH. toi viimeinen kappale on ainakin ihan klassikko. pitäisköhän ottaa oikein allekirjoitukseksi: Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. saanko ottaa, danny? |
tsugaru 12.08.2009 18:16:13 (muokattu 12.08.2009 18:18:08) | |
---|
Rumpukapulat: Parasta Sandleria on kyllä Luunmurskaajat(The Longest Yard). Vaimoke sen nappas heräteostoksena ja yllätyin sen mahtavuudesta. Pirun kova leffa. Harvoin Sandlerin leffat on hyviä(Little Nicky, Waterboy.. hyi saatana), mut tää rokkas. Heh. Punch Drunk Love outona ja epätyypillisenä Sandler-elokuvana on hyvä. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Milkop 12.08.2009 19:17:00 | |
---|
danny: Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni sekä Adam Sandler että Rob Schneider kuuluvat nykykomedian suuriin neroihin ja kun nämä kaksi pistetään samaan leffaan niin mestariteoshan siitä seuraa. Mielipiteitä on monia mutta pakko kyllä raivokkaasti karjua tälle :) Eisssss!!! "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Rumpukapulat 12.08.2009 21:04:40 | |
---|
tsugaru: Heh. Punch Drunk Love outona ja epätyypillisenä Sandler-elokuvana on hyvä. Koskaan kuullutkaan. Onko se jotain Carreyn Tahraton mieli tai Ashton Kutcherin Perhosvaikutus-henkistä epätyypillisyyttä? |
Bacchus 12.08.2009 23:09:11 | |
---|
Rumpukapulat: Koskaan kuullutkaan. Onko se jotain Carreyn Tahraton mieli tai Ashton Kutcherin Perhosvaikutus-henkistä epätyypillisyyttä? Tahrattoman mielen tasolle ei omissa listoissa ihan yllä, mutta todella hyvä Sandlerin leffaksi se joka tapauksessa on. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Bongowing 13.08.2009 00:02:44 | |
---|
Bacchus: Tahrattoman mielen tasolle ei omissa listoissa ihan yllä, mutta todella hyvä Sandlerin leffaksi se joka tapauksessa on. Kahen pääroolin castingit osunut kohilleen ja ohjaus onnistunut (P.T. Anderson). Eikä siis Sandler-leffa, siinä mielessä kuten nämä komediat, joissa Adam Sandler näyttelee koomikko Adam Sandleria, tai kuten Tahraton mieli ei ole Careyn leffa. Etkä varmaan sitä tarkottanutkaan, mut oikasinpa silti ;) But where the heck is magenta? |
Hipelius 13.08.2009 01:22:42 | |
---|
Watchmen Director's Cut Sisältää noin 20 minuuttia enemmän tavaraa kuin teatteriversio ja onkin huomattavasti ehyempi ja parempi. Pitkä kuin nälkävuosi ja raskas katsottava, mutta kyllä tämä versio tätä alkuperäisen sarjakuvan suurta fania miellytti. Laurien ja Veidtin hahmojen ryssiminen kyllä ärsyttää vieläkin. Puolen vuoden päästähän tulee joku Ultimate-versio, jossa on Tales of the Black Freighterin animaatioversio ympättynä mukaan. Ei voi toimia mitenkään. No, sen näkee sitten. 4 1/2 |
Bacchus 13.08.2009 01:31:22 (muokattu 13.08.2009 01:32:11) | |
---|
Bongowing: Kahen pääroolin castingit osunut kohilleen ja ohjaus onnistunut (P.T. Anderson). Eikä siis Sandler-leffa, siinä mielessä kuten nämä komediat, joissa Adam Sandler näyttelee koomikko Adam Sandleria, tai kuten Tahraton mieli ei ole Careyn leffa. Etkä varmaan sitä tarkottanutkaan, mut oikasinpa silti ;) Sandler-leffa: Typerää vammailua inisevällä äänellä. Punch Drunk Love: Hienosti toimiva paketti, jossa nyt sattuu näyttelemään Adam Sandler. Eli samoilla linjoilla ollaan, Punch Drunk Love ei sinänsä kuulu ns. Sandler-jatkumoon. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Informaatiokameli 13.08.2009 08:05:08 | |
---|
Hipelius: Puolen vuoden päästähän tulee joku Ultimate-versio, jossa on Tales of the Black Freighterin animaatioversio ympättynä mukaan. Ei voi toimia mitenkään. No, sen näkee sitten. Onko tuossa siis silleen, että tuo animaatio on mukana itse elokuvassa eikä erillinen pätkä? Jos näin on, niin aikamoiset epäilykset itselläkin on. Pittääpä itsekin ottaa katseluun tuo pidennetty versio. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tsugaru 13.08.2009 08:18:44 (muokattu 13.08.2009 08:40:17) | |
---|
Bacchus: Eli samoilla linjoilla ollaan, Punch Drunk Love ei sinänsä kuulu ns. Sandler-jatkumoon. Näinhän se on. Punch Drunk Love on hyvä osoitus siitä, että oikeassa ohjauksessa kliseisellä elokuvakasvolla saadaan elokuvaan uusia ulottuvuuksia. Kuten John Travoltan valinnalla aikansa lapsen Pulp Fictionin miehitykseen. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Mechanizm 13.08.2009 11:42:50 | |
---|
danny: You Don't Mess With The Zohan Aivan kevyesti paras 2000-luvulla tehty komedia, piste... Oli sen verran kiinnostava postaus että kävin ruokatunnilla vuokraamassa. :0) |
Hipelius 13.08.2009 12:31:42 | |
---|
Informaatiokameli: Onko tuossa siis silleen, että tuo animaatio on mukana itse elokuvassa eikä erillinen pätkä? Jos näin on, niin aikamoiset epäilykset itselläkin on. Pittääpä itsekin ottaa katseluun tuo pidennetty versio. "So for some time now Watchmen director Zack Snyder has been saying there would be two versions of Watchmen released on DVD/Blu-ray: a directors cut, featuring the full-length version of Watchmen not shown in theaters, as well as an ultimate edition of the film, which would include the full-lentgh film interwoven with the animated Tales of the Black Freighter side-story, just like in the original graphic novel." http://screenrant.com/watchmen-ulti … on-nite-owl-death-scene-kofi-16956/ |
itsy 14.08.2009 17:43:56 | |
---|
Maximum Overdrive ***** Leffa jonka tapahtumat koostuvat koneista teurastamassa ihmisiä AC/DC:n soidessa ei voi olla huono. Eikä olekaan. "Communism is the very definition of failure." |
Germaniac 15.08.2009 01:36:49 | |
---|
Koskahan se Rob Schneiderin siansaksa-leffa tulee? Sitä odotan innolla! "Rob Schneider is... de durp di durp do dupidyduuu.." |
Germaniac 15.08.2009 01:41:02 | |
---|
Aiheeseen... Hetki ennen edellistä postaustani loppui Star Trek III: The Search For Spock. Viime jaksossa Spock kuoli pelastaessaan Enterprisen, mutta hänen SHAKMA!!! eikun katra jäi Bonesin aivoihin, joka on sen takia sekoamispisteessä. Ruumiinsa ammuttiin Genesis planeetalle ja nyt Kirkin on miehistöineen palattava hakemaan se sieltä. Klingonit tulevat sotkemaan juttuja mutta lopulta kaikki on taas hyvin! Seuraavassa jaksossa sukellellaan valaiden seassa ja seikkaillaan 1980-luvun maapallolla. Stay tuned! Neljä pistettä ja Starfleet-merkki. |