Juicy 06.04.2016 18:30:10 | |
---|
Huvikseni pistin alkuperäisen Colin McRae Rallyn tulille pleikkariemulaattorin kanssa. Voi että kun oli napakat kontrollit jo tuolloin, se eka Uuden-Seelannin ralli on kyllä mun suosikki. Oli aikoinaan ensimmäinen peli joka ostettiin aivan täyteen hintaan ja kyllä sitä tahkottiinkin, kun uusia pelejä ei vaan ostettu siihen tahtiin kuin nykyään. |
BondakeBunny 07.04.2016 15:57:04 | |
---|
Mahtoko tuo diablo2 1.14pätsi muuttaa paljoo tuota peliä. Vois kopasta alusta alottaa jos viimein pääsis hell tason itekseen läpi. Sattuma on nerouden ydin. |
TheMurno 07.04.2016 17:39:07 | |
---|
Fake and gay |
öl m 07.04.2016 17:56:04 | |
---|
TheMurno: http://www.ds3-countdown.com/ Odotteleeko kukaan muu? Eihän tässä meinaa housuissaan pysyä. :3 DS2 petti sen verran pahasti, ettei tässä nyt hihkumaan jaksa ruveta. Kiinnostaahan tuo toki, ja sen ostan kunhan ilmestyy. Tämä selvä, mutta ilman hypeä. |
Milkop 07.04.2016 19:13:04 (muokattu 07.04.2016 20:08:12) | |
---|
öl m: DS2 petti sen verran pahasti, ettei tässä nyt hihkumaan jaksa ruveta. Minusta kakkonen oli ihan hyvä, mutta se tosin johtui siitä etten jaksanut ykköstä pelata koska se PC-käännös oli ihan paska. Kyllä minä ainakin odotan kolmosta. Bloodborne-vibat kelpaavat. E:ipä taida tämäkään käännös olla parasta A-ryhmää. http://www.pcgamer.com/durantes-dark-souls-3-port-analysis/ "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
TheMurno 07.04.2016 20:41:48 | |
---|
öl m: DS2 petti sen verran pahasti, ettei tässä nyt hihkumaan jaksa ruveta. Kiinnostaahan tuo toki, ja sen ostan kunhan ilmestyy. Tämä selvä, mutta ilman hypeä. DS2 oli tosiaan lievä pettymys, mutta mitä nyt on tullut tuosta videoita katsottua (vaikkakin hyvin vähän), niin ihan hyvät vibat on antanut. Enemmän tuosta mieleen tulee eka kuin toka Dark Souls ja se on vaan plussaa. Fake and gay |
öl m 07.04.2016 21:04:42 | |
---|
TheMurno: Enemmän tuosta mieleen tulee eka kuin toka Dark Souls ja se on vaan plussaa. Tähän on helppo yhtyä. |
Scrobble 08.04.2016 18:32:42 | |
---|
TheMurno: http://www.ds3-countdown.com/ Odotteleeko kukaan muu? Eihän tässä meinaa housuissaan pysyä. :3 Täysin samat fiilikset. Muutaman videon katsoneena pelistä tulee mieleen esteettisesti jonkinlainen Dark Souls ykkösen ja Bloodbornen sekoitus. Maailmastakaan ei tullut kakkosen tyylistä sekavan sillisalaatin omaista fiilistä. Itse toki tykkäsin myös kakkosesta mutta ykkönen oli silti aivan eri tasolla nimenomaan maailmansa ja tasosuunnittelun osalta. Tuli tuossa kolmosta odottellessa pelailtua pitkästä aikaa ykköstä. On se vaan Lordvesselin saamiseen asti täysin timanttinen peli. Sen jälkeen taso tippuu jonkin verran. Yllättävän hyvin muistui asiat ja taidot mieleen tauon jälkeen, monet bossit meni ekalla yrittämällä läpi. |
TheMusiikkmies 17.04.2016 18:20:38 | |
---|
Mikähän on vikana kun omien kuulokkeiden mikki ei enää toimi ps4:lla? Kuulen kyllä muut mutta oma mikki ei toimi vaikka testaisikkin asetuksissa. Ennen on toiminut ihan hyvin. Tämmöiset kuulokkeet on https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … ach-Ear-Force-Z11-pelikuulokkeet-PC Ilmeisesti muillakin on ollut samoja ongelmia 3.50 päivityksen jälkeen. Netissä on ohjeita, että kun laittaa kuulokkeet nopeasti kiinni ja takaisin niin alkaa toimimaan mutta ei minulla onnistu... Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
Jez 24.04.2016 12:55:25 | |
---|
Dark souls 3:sta pelattu nyt parikymmentä tuntia ja voin sanoa, että ylitti kyllä odotukset. Itse en Bloodbornesta hirveästi välittänyt ja luulin, että peli tulee olemaan liian paljon sen kaltainen mutta todella paljon ykkösen viboja ilmassa. Kyllä minusta tuo tasosuunnittelu on souls pelien vahvin osa-alue (miinus DS2). Monia NPC sivutehtäviäkin on ja paljon DS1 kaltaista backtrackinia jolloin jotain uutta on tapahtunut jne. Laitan lopulliset arviot arvosteluketjuun, kun olen päässyt läpi. Kovasti spekuloidaan onko Rockstar tekemässä uutta Red Dead peliä. Nettiin on "vuotanut" mahdollinen map, vaikka onkin vielä vaan huhujen asteella. https://www.youtube.com/watch?v=9X_-xdi2FsM Jos tämä on totta niin menee kyllä odotettujen pelien ykköseksi minulla. Red Dead Redemption on täyttä kultaa ja kevyesti parhain ja tunnelmallisin Rockstarin peli jos pois lasketaan San Andreaksen nostalgia pisteet. John Marstonin ääninättelijä on ihan oikean elämän John Marston https://www.youtube.com/watch?v=_NuYx8oP_S8It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
TheMusiikkmies 26.04.2016 18:42:03 (muokattu 26.04.2016 18:44:34) | |
---|
No sopivasti nuo vanhat kuulokkeet irtisanoivat itsensä, niin on aika ostaa uudet. Olisiko kenelläkään suosituksia mitkä olisivat hyvät PS4/PC kuulokkeet? Lähinnä koneella noita tulisi käytettyä musiikkin kuunteluun mutta silloin tällöin tulee myös PS4:lla pelattua joten pitäisi olla sellaiset, jotka nyt siinäkin toimisi. Hintahaarukka jossain 50-100e. Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
Tympee Huttunen 26.04.2016 20:54:58 | |
---|
Perjantaina cdonissa Green Friday ja kovat vihjailut, että olisi kovat konsolialet. Mutta PS4:lle lupaillaan jotain Neo-versiota syksyksi, joten onko toi normi jo auttamattomasti vanhaa kamaa? Tämän siitä saa kun jahkailee asioiden suhteen: kun meinaa laitteen ostaa niin uutta versiota jo pukkaa. |
Eos 28.04.2016 16:35:38 (muokattu 28.04.2016 16:38:11) | |
---|
Tympee Huttunen: Perjantaina cdonissa Green Friday ja kovat vihjailut, että olisi kovat konsolialet. Mutta PS4:lle lupaillaan jotain Neo-versiota syksyksi, joten onko toi normi jo auttamattomasti vanhaa kamaa? Tämän siitä saa kun jahkailee asioiden suhteen: kun meinaa laitteen ostaa niin uutta versiota jo pukkaa. Tuskinpa tuosta kannattaa hiuksiaan halkoa. Etenkin elektroniikan kohdalla kun markkinamiesten lanseeraamaa "kehitystä" tapahtuu jatkuvasti ja jalkoihin jäänyt tekniikka kaupataan polkuhinnoin. Tässä tapauksessa tuo PS4k vaikuttaa aika turhalta; pelikehittäjät ei vieläkään onnistu tuottamaan edes edellisen sukupolven aikaista "hd grafiikkaa" ilman että se tehdään pelattavuuden kustannuksella, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Sony toki kehittää ja julkaisee alustalle kourallisen pelejä joiden raamit sen mahdollistavat, sekä "ultra HD remastereita" vuosi sitten julkaistujen kaksi vuotta sitten julkaistujen keskeneräisten tuotosten "hd remastereista", jotka on tosiasiassa vain skaalattu isompaan resoluutioon. E: prönts |
Vessajono 28.04.2016 16:51:24 | |
---|
Juicy: Huvikseni pistin alkuperäisen Colin McRae Rallyn tulille pleikkariemulaattorin kanssa. Voi että kun oli napakat kontrollit jo tuolloin, se eka Uuden-Seelannin ralli on kyllä mun suosikki. Oli aikoinaan ensimmäinen peli joka ostettiin aivan täyteen hintaan ja kyllä sitä tahkottiinkin, kun uusia pelejä ei vaan ostettu siihen tahtiin kuin nykyään. Mä oon kans hakannu noita vanhoja autopelejä tässä nyt. CMR ja Toca 2 olivat yllättävän paljon vaikeampia ku muistin, mutta Gran Turismo vetää kyllä pohjat. Jessus sentään, miten tossa pelissä on pärjännyt joskus kymmenen vanhana. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Milkop 12.05.2016 11:10:22 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Jez 12.05.2016 18:53:50 (muokattu 12.05.2016 18:56:20) | |
---|
Kuka jaksaa vielä kiinnostua Codista ja Bäfästä? Jotenkin on itsellä viimeisten vuosien aikana mielenkiinto siirtynyt monipeleistä enemmän tunnelmallisten ja tiiviiden yksinpelien puolelle. Ihan huvittavaa silti seurata miten Codin trailerista on tulossa kaikkein aikojen vihatuin pelitraileri youtubessa, kun taas BF1:stä tykätyin. On muuten hiton törkeetä toimintaa, että jos haluat Cod nelosen remastered editionin niin sitä ei voi ostaa erikseen vaan sinun täytyy ostaa se uuden pelin mukana. https://www.youtube.com/watch?v=9fohNO3_1rUIt's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Milkop 12.05.2016 18:58:06 | |
---|
Jez: Kuka jaksaa vielä kiinnostua Codista ja Bäfästä? No en minä ainakaan koska huomenna ilmestyy uusi Doom. Ei tuo sinänsä ole kauheasti vakuuttanut vieläkään, mutta toivottavasti olisi edes vähän parempi kuin sysipaska kolmonen. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Jez 12.05.2016 19:13:06 | |
---|
Milkop: No en minä ainakaan koska huomenna ilmestyy uusi Doom. Ei tuo sinänsä ole kauheasti vakuuttanut vieläkään, mutta toivottavasti olisi edes vähän parempi kuin sysipaska kolmonen. Doomit on kyllä kultaa. Voi kun joku pelikehittäjä tajuaisi tehdä sellaisen nopeatempoisen kaaoksisen pelin niinkuin Doom 2 oli etenkin Brutal Doom modilla. https://www.youtube.com/watch?v=oSzYliSASKc Oikestaan tuleva Shadow Warrior 2 on peli, joka näyttää lähimmältä sitä. Ihan kivalta mäiskeeltä vaikuttaisi videon hitaan alun jälkeen https://www.youtube.com/watch?v=jJ45LTOwiwg It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Kimmo72 12.05.2016 19:14:49 | |
---|
Uudesta (tulevasta) Bäfästä kyllä olen kiinnostunut, vaikken niitä oikeastaan juuri koskaan ole pelannutkaan, muuta kuin kampanjan. Ku olen niin paska niissä. Samoin Codeissa. Niitä tosin tullut pelailtua enemmän. Tosin muutama viiminen jäänyt kun scifipaskaa. Mutta toi Battlefield 1 todennäkösesti menee hommantaan teemansa takia. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
masterhat 12.05.2016 20:46:05 | |
---|
Kimmo72: Uudesta (tulevasta) Bäfästä kyllä olen kiinnostunut, vaikken niitä oikeastaan juuri koskaan ole pelannutkaan, muuta kuin kampanjan. Ku olen niin paska niissä. Samoin Codeissa. Niitä tosin tullut pelailtua enemmän. Tosin muutama viiminen jäänyt kun scifipaskaa. Mutta toi Battlefield 1 todennäkösesti menee hommantaan teemansa takia. Itelle ei bäfä 2 ja 3 maistunut yhtään, sitävastoin ekat osat bad company 1 ja 2 oli loistavuutta ennen kaikkea moninpelinä Mitä mitä, tuliks uus doom? Joskus sen kolmosen ostin, ku oli viikon saikku, mut ei sitä jaksanut läpi ees pelata, vaikka ajoittain ihan hyvää meininkiä kyl |