Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 512 13 14 15 16112 113 114 115 116
tsugaru
11.03.2012 08:28:07 (muokattu 11.03.2012 08:28:27)
Alpha: Skid Row oli kova kyllä, mutta jossain kohdin ei Kimilläkään ääni riittänyt.

Queeniakin tuolla ulistiin aika heikosti, mutta jatkoon mentiin. Eiiissss...

Tähkältä pääsi heikompia jatkoon samalla kun parempia karsiutui kilpailevasta joukkiosta, joten siinä mielessä karsintatapa ontuu osallistujien kannalta.
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Rauzku
11.03.2012 11:25:21

tsugaru: Tähkältä pääsi heikompia jatkoon samalla kun parempia karsiutui kilpailevasta joukkiosta, joten siinä mielessä karsintatapa ontuu osallistujien kannalta.

Ois kantsinu mennä Tähkän tiimiin.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
Alpha
11.03.2012 20:23:10
Juu sitä tarkoitin, että aika kova veto oli Herraselta. En ollut aiemmin biisiä kuullut ja koko Muse ihan uus tuttavuus, joten...
bedlam
11.03.2012 20:48:33

Alpha: Juu sitä tarkoitin, että aika kova veto oli Herraselta. En ollut aiemmin biisiä kuullut ja koko Muse ihan uus tuttavuus, joten...

Miten tuolta on voinut välttyä?
http://www.petrified-eye.net
Linnunlaulupuu
11.03.2012 20:51:15
bedlam: Miten tuolta on voinut välttyä?

Joskus elämä antaa parastaan.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Vurki
11.03.2012 23:28:08 (muokattu 11.03.2012 23:28:37)
Pakko vaan mainita... että katsoin koko homman eilen nauhalta ja nythän ne toimi melkein kaikki aivan komeasti :D en tiedä mikä angsti meikää vaivasi perjantaina.

Täytyy tuosta Mikosta todeta, että kuuntelin biisin alkuperäisversion ja nyt ymmärrän että noin se pitääkin laulaa, mutta hieman ihmettelen että onko varsinaisessa laulukilpailussa tuollainen kappale järkevä valinta..? Poikkesi muista niin kuin olisi poikennut räppäri tai örinähevarikin. Mutta yleisö äänesti jatkoon joten tiedä häntä :)

P.S. Eikös Saaran vedossa ollut kuultavissa 909? Perkele!
bedlam
12.03.2012 07:14:51

Vurki: Täytyy tuosta Mikosta todeta, että kuuntelin biisin alkuperäisversion ja nyt ymmärrän että noin se pitääkin laulaa, mutta hieman ihmettelen että onko varsinaisessa laulukilpailussa tuollainen kappale järkevä valinta..? Poikkesi muista niin kuin olisi poikennut räppäri tai örinähevarikin.

Saisko tätä nyt vähän auki, en ymmärrä?
http://www.petrified-eye.net
Bluesmies
12.03.2012 11:20:22
Vurki: P.S. Eikös Saaran vedossa ollut kuultavissa 909? Perkele!

Saisko tätä nyt vähän auki, en ymmärrä?
novo
12.03.2012 11:42:48
Valeriillä ois komia ääni, mutta jotenki kauheen kankee biisivalinta. Saaran kesti sen aikaa ku oli pimputtimensa takia, sit se opeteltu traagisuus ja "tunne" alko yltiöpäisesti ottamaan päähän. Pikkuhinuri hintsusti kiinnostavampi tapaus kuin JP, mutta noiden esitysten perusteella ois pitäny konkarin olla jatkossa. Krista oli jäätävän ärsyttävä ja Laurin tiimi kunnon amatöörisoppa Miken tiimiin verrattuna. Olkinainen-Antin ollilindholmaisuus aiheutti myös rutkasti myötähäpeää.

Hyvä jakso siis kaiken kaikkiaan. Niin ja Kimmohan oli pirun kova.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Vaihtovirta
12.03.2012 12:35:49
novo: Saaran kesti sen aikaa ku oli pimputtimensa takia, sit se opeteltu traagisuus ja "tunne" alko yltiöpäisesti ottamaan päähän.

Jos pelkästään lauluääntä ajattelee, niin kyllä Saara noista taitaa homman viedä, mutta joku kyllä itteäkin tuossa ärsyttää. Tajuttoman kova laulaja mutta "karismaa" ei ole kyllä yhtään, jolloin huomio menee juuri noihin yliopeteltuihin maneereihin.

Mutta kaiken kaikkiaan ilahduttavaa nähdä, että on tässä maassa pirun kovia laulajia, vaikka Idols on yrittänyt jo monta vuotta muuta väittääkin.
tsugaru
12.03.2012 13:17:14
Vurki: P.S. Eikös Saaran vedossa ollut kuultavissa 909? Perkele!

Saiskos tätäkin vähän auki.
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Luthanasia
12.03.2012 15:50:28 (muokattu 12.03.2012 16:04:41)

Katselin netistä tänään esityksiä, kun en perjantaina ollut telkkarin ääressä. Ukuleletyttö ei päässyt jatkoon? Mitä vittua nyt taas Late? Se Rihannahan oli aivan vehkeestä.

E: Aa, Rihanna onneks sentään putosi. Mutta silti, tuo Beatles oli tosi hyvä. Jatkoon olisi ehdottomasti kuulunut.
"Pessimist won't never be disapointed"
CountX
12.03.2012 16:08:04
Luthanasia: Mitä vittua nyt taas Late?

Lauri tietää mistä kansa tykkää.
Whatever you got, I'm against it.
Rauzku
12.03.2012 16:52:54

CountX: Lauri tietää mistä kansa tykkää.

Elonkerjuu sakilla on ollu varmaan helpotus Laten lähtö. En kyllä itse kestäis kiertää ton sällin kanssa. Tai sitten media on antanut minulle väärän kuvan.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
CountX
12.03.2012 17:39:58
Rauzku: Elonkerjuu sakilla on ollu varmaan helpotus Laten lähtö. En kyllä itse kestäis kiertää ton sällin kanssa. Tai sitten media on antanut minulle väärän kuvan.

On sille tainnu vähän pisu nousta päähän.
Whatever you got, I'm against it.
Titan
12.03.2012 18:07:00

En yleensä seuraa näitä formaatti-kisoja, mutta jotenkin tätä on tullut sivusilmällä seurattua.

Tuomareista sen verran, että vaikka rap onkin tällaisen äärimetallistin arkkivihollinen, Elastinen on saanut työvoiton: Siitä näkee selvästi miten sitä vituttaa ne tosi-teevee maneerit ja hän on aidosti innoissaan laulajistaan - ja myös muiden laulajista.

...mutta Tähkä.
Okei, kaveri on tehnyt musiikkia ja saavuttanut menestystä.
Mitenkä se sitten on jotenkin "kujalla"?

Siis, "hän tietää mitä suomen kansa haluaa".
Minua hän häirinnyt se, että hän pakottaa laulajat tekemään jotain sellaista, mikä ei esiintyjälle oikeastaan sovi. "Tee niinkuin minä sanon, niin susta tulee tähti!"
Selkeästi näki siitä, että hän pudotti ne, jotka eivät laula suomeksi. Suomalaiset siis eivät kuuntele englanninkielistä musiikkia? Wat?
"How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth
Rhapa
12.03.2012 18:47:04
Mua on häirinnyt sama tuossa tähkän hommassa. Ei mua suuremmin sen ego häiritse tai muutenkaan. Ihan lepposan oloinen juippi mutta kusi kyllä parhaiden laulajiensa kisat ihan totaalisesti.
Vurki
13.03.2012 01:13:58 (muokattu 13.03.2012 01:17:24)
bedlam: Saisko tätä nyt vähän auki, en ymmärrä?

Voi olla, että tän tyyppinen musa ei vain aukee mulle, mutta minusta tuo laulusuoritus oli jotain niin erilaista muihin verrattuna, siis niin erityyppistä laulantaa, etten itse osaisi verrata sitä muihin. Siksi otin vertailuun räppärin ja örisijän, heidän vokaalisuorituksensa eivät ainakaan kelpaisi laulukilpailuun. Okei, Musen biisi ei ollenkaan noin extreme keissi kuin rap/örinä, mutta siihen suuntaan IMO kuitenkin. Tosin tunnustan olevani väärässä, koska kukaan muu ei ole samaa mieltä kanssani :D

Bluesmies: Saisko tätä nyt vähän auki, en ymmärrä?

Eli kun bändi tulee mukaan niin kuultavissa on muitakin perkussioita kuin akustiset rummut. 909 clap, closed hat ja ride taitavat ainakin kuulua. Lenniköhän se siellä kiipparilla soittaa perkussioita, tuskin aito 909 pistää biittiä :)

E: Elastinen on kyllä todella kova. Meinaan, näkee kaverin ilmeestä että on ihan täysillä meiningissä mukana. En muista kenen esitys oli mutta Elan ilme oli sellainen että näytti pää räjähtävän, oli niin amazed.
Tupuna
13.03.2012 08:44:58
E: Elastinen on kyllä todella kova. Meinaan, näkee kaverin ilmeestä että on ihan täysillä meiningissä mukana. En muista kenen esitys oli mutta Elan ilme oli sellainen että näytti pää räjähtävän, oli niin amazed.

Niinpä, Elastinen tuntuu olevan todellinen musiikkifani. On varmasti oikealla alalla (ja arvostankin hänen uraansa artistina ja erityisesti tuottajana), jos noin kovat kiksit saa. Ja vielä mahtavampaa, että nimenomaan muiden esityksistä. Arvostan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
teg
13.03.2012 20:00:14
Minä myös liityn Herra Elastinen I kannattajiin. Aivan huikee värväys ohjelmalta. Aluksi kohautin olkapäitä koko ohjelmalle enkä edes katsonut 2 ensimmäistä jaksoa, mutta sitten kun siskoni sattui tästä ohjelmasta mainitsemaan ja suositteli nimenomaan Elan takia katsoon niin sen jälkeen olen ollu kyllä koukussa kuin lohi Tenolla. Erittäin positiivinen persoona joka suhteessa.
Toivottavasti ensi vuonna ei heti tule uutta tuotantokautta (joka ohjelman nykyisellä suosiolla lienee mahdoton ajatus) koska näille tuomareille ja etenkään tälle klanipäälle ei kyllä löydy ihan äkkiä korvaajia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)