Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18 19
this1sux
22.04.2011 12:45:32
Calliope: Miesten ylivoima saattaa muuttaa American Idolsin äänestystavan ...

Kuulostaa kyllä keinotekoiselta ja aika hankalalta toteuttaa järkevästi. Sitä paitsi, tähän mennessä American Idol voittajista 4 on ollut tyttöä ja 5 poikaa niin ei tässä kauhean epäbalanssissa oo oltu. Olkoonkin, että 3 edellistä vuotta on mennyt pojille.

Mut kai se sukupuoli vaikuttaa, en mä muista koskaan fanittaneeni muita kuin tyttöskabaajia American Idolissa. Tai ehkä Adam Lambertia, mutta niin..
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
poppamies
22.04.2011 12:49:18

this1sux:
...Mut kai se sukupuoli vaikuttaa, en mä muista koskaan fanittaneeni muita kuin tyttöskabaajia American Idolissa. Tai ehkä Adam Lambertia, mutta niin..

Nå Adam ei oo kumpakaan...
G strings are for strippers
jigsore
22.04.2011 13:56:49

Olenko ainoa jota häiritsee tuomariston esittely, jossa Steven Tyler ja Jennifer Lopez kuulutetaan aina väärässä järjestyksessä :D
this1sux
22.04.2011 14:08:29
jigsore: Olenko ainoa jota häiritsee tuomariston esittely, jossa Steven Tyler ja Jennifer Lopez kuulutetaan aina väärässä järjestyksessä :D

Meinaatko, että Steven Tyler pitäis tulla J-Lon jälkeen, koska on merkittävämpi musastara? Pointtihan se on siinäkin. Mä oon miettinyt lähinnä, että naiset ensin -periaate ei toteudu..
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
jigsore
22.04.2011 14:15:17

this1sux: Meinaatko, että Steven Tyler pitäis tulla J-Lon jälkeen, koska on merkittävämpi musastara? Pointtihan se on siinäkin. Mä oon miettinyt lähinnä, että naiset ensin -periaate ei toteudu..

Eiku sitä vaan että J-Lo alkaa vilkuttelemaan yleisölle Tylerin kuulutuksen kohdalla ja päinvastoin.
hjukke
25.04.2011 21:25:20 (muokattu 02.05.2011 08:15:30)

Jacob oli kyllä täysin hirveä. Taas.
Oon muuten vasta tajunnut miten söpökuuma Haley onkaan!
Flash
26.04.2011 07:38:22

Olin aluksi vähän skeptinen James Durbinin biisivalinnan suhteen, mutta hyvinhän tuo Sammy Hagarin Heavy Metal lähti Zakk Wylden säestyksellä. Nyt oli taas hyvä American Idol jakso siinä mielessä, että näki kuinka erityyppisiä laulajia tuolla on mukana. Tulee tavaraa laidasta laitaan jazzista heavyyn. Viihdyttävää.
Live Music Is Better!
Johnny Buzz
26.04.2011 12:53:38

Flash: Nyt oli taas hyvä American Idol jakso siinä mielessä, että näki kuinka erityyppisiä laulajia tuolla on mukana. Tulee tavaraa laidasta laitaan jazzista heavyyn. Viihdyttävää.

Niinpä. Tossa on kyllä tän kauden suola eli jo tässä vaiheessa on monta kilpailijaa, jotka on löytäny oman juttunsa ja näin ovat jo melkeinpä valmiita artisteja.
tsugaru
26.04.2011 18:48:00
Flash: Nyt oli taas hyvä American Idol jakso siinä mielessä, että näki kuinka erityyppisiä laulajia tuolla on mukana. Tulee tavaraa laidasta laitaan jazzista heavyyn. Viihdyttävää.

Olipa hyvinkin. Täytyy oikein nostaa hattua sikäläisille äänestäjille. Tässä vaiheessa illat alkavat tosiaankin olla viihdyttäviä ja nautittavia.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
oulukyllosa
26.04.2011 20:57:07

Flash: Olin aluksi vähän skeptinen James Durbinin biisivalinnan suhteen, mutta hyvinhän tuo Sammy Hagarin Heavy Metal lähti Zakk Wylden säestyksellä. Nyt oli taas hyvä American Idol jakso siinä mielessä, että näki kuinka erityyppisiä laulajia tuolla on mukana. Tulee tavaraa laidasta laitaan jazzista heavyyn. Viihdyttävää.

Juu kyllä kyllä, muuten samaa mieltä paitsi en tykänny Durbinista kun ei metallihevi iske enää, kun oon niin taantunut vanha kalju.
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Sävis
27.04.2011 08:11:45
hjukke: Jacob oli kyllä täysin hirveä. Taas.

Mua on alkanut vähän ärsyttää se matalien äänien mäkättävä vibra. Muuten kyllä pidän Jacobista edelleen.

Pudottaisin maanantain vetojen perusteella joko Laurenin tai Scottyn. Tylsimmät biisit, tylsimmät vedot.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
PJS
27.04.2011 08:46:15

Sävis: Mua on alkanut vähän ärsyttää se matalien äänien mäkättävä vibra. Muuten kyllä pidän Jacobista edelleen.

Pudottaisin maanantain vetojen perusteella joko Laurenin tai Scottyn. Tylsimmät biisit, tylsimmät vedot.

Mä oon aika kyllästynyt siihen scottyn ainaiseen rekkamies kantriin.

"What kinda music do you normally have here"
"Oh, we have the both kinds: Country and Western"
Peace!
Kre-per
27.04.2011 09:29:14
PJS: Mä oon aika kyllästynyt siihen scottyn ainaiseen rekkamies kantriin.

"What kinda music do you normally have here"
"Oh, we have the both kinds: Country and Western"

Heh. Samaa mieltä kyllä. Ei jaksa enää nuottiakaan. Tosin kyllä mä tota mieluummin kuuntelen ku jaakoppia.
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
PJS
27.04.2011 09:51:14

Kre-per: Heh. Samaa mieltä kyllä. Ei jaksa enää nuottiakaan. Tosin kyllä mä tota mieluummin kuuntelen ku jaakoppia.

Ne on kyl ollu ihan virkistäviä poikkeuksia kun se on yrittänyt vetää edes vähän ulos sieltä kliseisimmästä CMA-karsinasta...

Nykyään tehdään sen verran vakuuttavaa kantri-vaikutteista rock musaa et ihan mielelläni näkisin scottyn tempaisevan esim. jotain alt.country meininkejä... Kumminikin diggaan jenkki-idolsseissa siitä et ne vetää kaikki omalla stailillaan, mut silti pitäis käyttää vähän tehokkaammin sitä edustamansa genren suomaa liikkumavaraa...
Peace!
bedlam
27.04.2011 09:58:42

Ai täällä saa nykyään jo olla tykkäämättä Jacobista ilman että haukutaan musiikkia ymmärtämättömäksi puurokorvaksi? ;)
Kre-per
27.04.2011 10:05:21
bedlam: Ai täällä saa nykyään jo olla tykkäämättä Jacobista ilman että haukutaan musiikkia ymmärtämättömäksi puurokorvaksi? ;)

En tiiä kuinka ok se on, mutta mä en ainakaan voi sietää sitä sen ääntä, persoonasta ja ilmeistä puhumattakaan.
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
gasser
27.04.2011 11:55:48
Kre-per: En tiiä kuinka ok se on, mutta mä en ainakaan voi sietää sitä sen ääntä, persoonasta ja ilmeistä puhumattakaan.

Alaleuka väpättämään ja "sielukas" ouuäääöööyyyäyääyääuäuuu LLoooo oo ou ou ouu uuu oo o oooo oord... Melkein näkee kuinka ääni valuu suupielistä - vähän niinkuin kuola - lattialle.
Elikkäs. Hyvää on, että parin kestosuosikin lisäksi joka jaksossa on tosiaan eri tyypit, joiden veto on sillä kertaa mieleen.
Folcce
02.05.2011 00:58:54
Oli Scottysta mitä mieltä tahansa niin väittäisin että viimeistään viime jaksossa nousi erittäin vahvaksi voittajasuosikiksi koko jengistä. Toinen jonka voittoon uskon eniten on James. Mutta esim. Caseyn voittoon en jaksa uskoa yhtään.

Se mikä tässä viimeisimmässä jaksossa nyppi oli kilpailijoiden epätasainen kohtelu. Yhdellä Zakk Wylde kitarassa ja toisella: "joo sä valitsit aika paskat kappaleet, me valitaan sun puolesta Bridge Over Troubled Water"... Jo on aikoihin eletty!
Music's my life, Moxey.
Flash
02.05.2011 07:31:01

Folcce: Se mikä tässä viimeisimmässä jaksossa nyppi oli kilpailijoiden epätasainen kohtelu. Yhdellä Zakk Wylde kitarassa ja toisella: "joo sä valitsit aika paskat kappaleet, me valitaan sun puolesta Bridge Over Troubled Water"... Jo on aikoihin eletty!

Kyllähän Jamesiakin kehoitettiin vaihtamaan biisiä, mutta piti päänsä. Scotty taas vaihtoi enemmän oman mieleiseen biisiin. Vierailijoista vähän samaa mieltä, että tässä vaiheessa ehkä pikkasen epäreilua käyttää niitä ainakin varsinaisten kilpailukappaleiden aikana.
Live Music Is Better!
Folcce
02.05.2011 10:23:13
Flash: Kyllähän Jamesiakin kehoitettiin vaihtamaan biisiä, mutta piti päänsä. Scotty taas vaihtoi enemmän oman mieleiseen biisiin. Vierailijoista vähän samaa mieltä, että tässä vaiheessa ehkä pikkasen epäreilua käyttää niitä ainakin varsinaisten kilpailukappaleiden aikana.

Joo siis James ja Scotty tietävät tasan tarkkaan mitä tekevät - alkavat olla valmiita artisteja. Mut ainakin lähetyksestä sai sen kuvan että Jacob oli niin pihalla että Jimmy Iovinen ja kumppaneiden piti valita hänelle sopiva kappale.
Music's my life, Moxey.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)