Jormaz 11.06.2010 22:11:47 | |
---|
Musta tuntuu että noita stadikan ääniä on miksauksessa laskettu verrattuna ekaan peliin. Tai sitten siinä vaan oli enemmän torvia kun oli oman kylän pojat kentällä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
DJKaaos 11.06.2010 22:18:21 (muokattu 11.06.2010 22:19:56) | |
---|
Secreterial: Odotin, että ne torvet häiritsis enemmän, kun tätä keskustelua luin. Tää on pientä verrattuna siihen avauspeliin. E: Ja voi vittu taas alkoi nämä studiovisailut, "kuka oli Italian kapteeni 2006". Minä olen minä. |
Secreterial 11.06.2010 22:19:52 | |
---|
djKaaos: Tää on pientä verrattuna siihen avauspeliin. Katoin siitäkin viimiset 10min, eikä ne mua mitenkään kauheena häirinny. |
DJKaaos 11.06.2010 22:20:47 | |
---|
Secreterial: Katoin siitäkin viimiset 10min, eikä ne mua mitenkään kauheena häirinny. Sä et voi olla muuta kuin helvetin onnellinen sitten. Toivoisin itsekin olevani samassa asemassa tuon asian suhteen. Minä olen minä. |
jassi 11.06.2010 22:23:16 | |
---|
Focus itse peliin, niin ei häiritte. Sen verran tasaista äänivallia, että meikä ainakin jotenki unohtaa koko surinan. Eri jos tulis aina silleen säikäyttäen=) Äänellään se korppikin laulaa. |
Sergei Fallinen 11.06.2010 22:23:25 | |
---|
oikeesti, jos toi surina tv:n välityksel jotain ihan tosissaan häiritsee niin kumma on. Se mikä vituttaa, on ettei muu kannustus, yleisön huudot, laulut jne kuulu sen läpi. Mut ei toi ite surina nyt ketään voi tollasen raivokuoleman partaalle saada kuin jengi tääl väittää, tai jos saa niin kannattaa ihan tosissaan hokea jotain ramaramaa. |
Parasite 11.06.2010 22:24:01 | |
---|
Jormaz: Musta tuntuu että noita stadikan ääniä on miksauksessa laskettu verrattuna ekaan peliin. Tai sitten siinä vaan oli enemmän torvia kun oli oman kylän pojat kentällä. Kyllä ne ekassa pelissä joo enemmän huusi, muttei kyllä munsta sillonkaan häirittevästi. Ja äänet on päällä juum. "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
Sori ku komppii on vähä vaikee saada tähä...mut kuvitelkaa sellannen gangsta biitti ja menkää panee!!" |
Bongowing 11.06.2010 22:24:05 | |
---|
Kaiken lisäksi aiheuttavat kuulovaurioita ja levittävät tauteja. But where the heck is magenta? |
zekeode 11.06.2010 22:24:42 | |
---|
Sergei Fallinen: oikeesti, jos toi surina tv:n välityksel jotain ihan tosissaan häiritsee niin kumma on. Se mikä vituttaa, on ettei muu kannustus, yleisön huudot, laulut jne kuulu sen läpi. Mut ei toi ite surina nyt ketään voi tollasen raivokuoleman partaalle saada kuin jengi tääl väittää, tai jos saa niin kannattaa ihan tosissaan hokea jotain ramaramaa. Siinähän ne syyt tulikin miksi tulee vedettyä itkupotkuraivarit... |
DJKaaos 11.06.2010 22:25:28 (muokattu 11.06.2010 22:26:26) | |
---|
Bongowing: Kaiken lisäksi aiheuttavat kuulovaurioita ja levittävät tauteja. No ei mikään ihmekkään sitten, että joka 5. ihminen kantaa HIV:tä tuolla. Sergei Fallinen:Se mikä vituttaa, on ettei muu kannustus, yleisön huudot, laulut jne kuulu sen läpi. No jumaliste tämä nimenomaan. Minä olen minä. |
Sergei Fallinen 11.06.2010 22:25:44 | |
---|
djKaaos: Ei nämä ole mitkään Etelä-Afrikan omat mm-kisat, vaan Fifan lähes loppuun asti tuotteistamat, omistamat ja määräämät kisat. Olisi katsojille iso palvelus, jos nuo saatanan torvet kiellettäisiin. siksipä juuri että se on fifan loppuun asti tuotteistama rahasampo. Kritiikkiä taaskin on tullut melkosen paljon siitä et pääsponsorit on mäkkäri, kokis ja mitkä lie öljy- ja aseyhtiöt tms. Ja silti pitäisi yrittää profiloitua maailmaa ja eri värisiä ja eri yhteiskuntaluokkien ihmisiä yhdistävänä voimana |
laite 11.06.2010 22:25:58 | |
---|
Sergei Fallinen: oikeesti, jos toi surina tv:n välityksel jotain ihan tosissaan häiritsee niin kumma on. Se mikä vituttaa, on ettei muu kannustus, yleisön huudot, laulut jne kuulu sen läpi. Mut ei toi ite surina nyt ketään voi tollasen raivokuoleman partaalle saada kuin jengi tääl väittää, tai jos saa niin kannattaa ihan tosissaan hokea jotain ramaramaa. Itseäni ei ole kyllä mitenkään erityisesti häirinnyt, pidän tosin taustamusiikkia semihiljaisella koko ajan, ja se varmaan peittää osan tuosta. Muistan kyl, että Confederation Cupia katsellessa toi ketutti aivan uskomattoman paljon, mutta jostain syystä ei näissä kisoissa ainakaan vielä. "Ai sulla on tylsää, no sammuta vaikka tietokone ja mene lyömään poliisia." -qak |
kozmik 11.06.2010 22:26:02 | |
---|
Secreterial: Odotin, että ne torvet häiritsis enemmän, kun tätä keskustelua luin. Mutta kun aloin tota peliä kattomaan ja keskityin olennaiseen, niin ei kyllä häiritte yhtään. Jos niitä kuuntelee ja oikeen keskittyy niihin, niin varmaan häirittee, mutta jos keskittyy siihen jalkapalloon, niin ne mitään häiritte. Ei ainakaan mua. Tosiaan, kuten djKaaos sanoi niin iltapäivän pelissä oli paljon kovempi möykkä. Varmaan nämäkin on sitten makuasioita, mua tuo kyllä häiritsee todella pahasti. Ja vika on nimenomaan siinä, etten pysty keskittymään peliin kun on tuollainen lähes staattinen ääni taustalla koko ajan. Toisekseen tuo häiritsee sillä tavalla, että se peittää yleisön normaalit äänet alleen. Ainakin itselleni iso osa fiilistä on yleisön kohina ja huokailut. Nyt niitä ei tuon pörinän alta juuri kuulu. Saa kyllä aika kuolemattoman kaunista jalkapalloa olla nämä kisat täynnään ettei olisi ylivoimaisesti paskimmat kisat ikinä, jos tätä menoa jatkuu. Kiitos Etelä-Afrikka! "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Ziggy Bubba 11.06.2010 22:26:11 (muokattu 11.06.2010 22:27:23) | |
---|
Diabyhan pyöritti peliä kuin mikäkin pelimies. Ihan noin hyvää veivausta en Arsenalissa ole mieheltä nähnyt. Anelkan pelikäsityksen pätkäsy tuhosi hienon nousun & läpisyötön. Anelka oli kyllä varsin turha jätkä, pallo maistuu ihan liian pitkään. Forlan vois hyvin olla kisojen maalikunkku, jos jengin taktiikka jossain välissä tarjoaa miehelle enemmän apuja keskikentältä. Just tolla tavalla pitää hyökkääjän pelata; nopeita oikea-aikaisia nousuja ja suoraviivaista maalia kohti pelaamista. Abidal-Gallas -duo saattaa vielä tarjota kaverille saumoja :) Ihan eri tason futista kuin eka matsi, vaikka vähän hiipui taso puoliajan loppua kohti... U-R-Gayn maali alkuun, niin tästä tulee kova matsi. E: Itteä tuo vinku ei tässä tokassa matsissa häirinnyt enää just yhtään... Kumma jos noin monet kisansa tohon pilaa :P Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Sergei Fallinen 11.06.2010 22:26:34 | |
---|
zekeode: Siinähän ne syyt tulikin miksi tulee vedettyä itkupotkuraivarit... no ei se siltä aina tätä keskustelua seurates vaikuta... |
HaloOfFlies 11.06.2010 22:27:15 | |
---|
Tuossa olis ollut toimittajalla hyvä sauma vetäistä Meksikon paita päälle Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Parasite 11.06.2010 22:27:44 | |
---|
kozmik: Saa kyllä aika kuolemattoman kaunista jalkapalloa olla nämä kisat täynnään ettei olisi ylivoimaisesti paskimmat kisat ikinä, jos tätä menoa jatkuu. Kiitos Etelä-Afrikka! Kyllä puolentoista pelin jälkeen voi jo tuomita koko kisat. "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
Sori ku komppii on vähä vaikee saada tähä...mut kuvitelkaa sellannen gangsta biitti ja menkää panee!!" |
kozmik 11.06.2010 22:33:10 | |
---|
Parasite: Kyllä puolentoista pelin jälkeen voi jo tuomita koko kisat. Kuten sanottu, vika on nimenomaan siinä, etten pysty keskittymään peliin kun on tuollainen lähes staattinen ääni taustalla koko ajan. Jos sama jatkuu joka pelissä -> en pysty keskittymään yhdenkään ottelun katsomiseen -> en saa yhdestäkään pelistä kunnolla mitään irti -> paskat kisat (mulle henk. koht.) "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Parasite 11.06.2010 22:36:36 | |
---|
kozmik: Kuten sanottu, Jos sama jatkuu joka pelissä -> en pysty keskittymään yhdenkään ottelun katsomiseen -> en saa yhdestäkään pelistä kunnolla mitään irti -> paskat kisat (mulle henk. koht.) Ihan oikeastiko tässäkin pelissä möykkä on ollut sitä luokkaa ettet pysty keskittymään peliin? "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
MV 11.06.2010 22:38:35 | |
---|
Torviakin enemmän mua vituttaa teidän parkuminen selostajista ja muista äärimmäisen tärkeistä asioista. |