Aihe: Talent
1 2 3 4 512 13 14 15 1622 23 24 25 26
Juntunen
05.11.2007 11:18:18

jatkossa on, meidän semifinaaliveto tulee telkasta 18.11. Pykälää kovempi yritys päällä !

Tulikos tuomareilta minkämoista kommenttia?
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Ville S
05.11.2007 12:26:24
Sillon karsinnoissa tuli kaikenlaista kommenttia jota ei näytetty, Timo höpötti jotain että nuoret taitavat muusikot jotka ei ole kuitenkaan ryvettyneet/leipääntyneet , en ihan muista.
Anyway leikkasivat melko lailla. Semifinaalikommenteista en vielä avaudu, pitää ootella 2 viikkoa...
mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä? V: six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt!
jigsore
05.11.2007 22:13:35

Oho. Mikä tuo pianotyttö oli. Mistä se tuli.

No, suunta on selvillä: finaali.

Itekki joskus tyttösen esityksen livenä nähneenä pakko sanoa että talenttia löytyy! Tuossa lähtee kans aika hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=xzt6WOLSmdA
Asses In Your Mouth
lurkki
06.11.2007 11:45:03
Oho. Mikä tuo pianotyttö oli. Mistä se tuli?

Harjoittelemasta. *hoho*
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..."
Terrorwrist300
06.11.2007 13:27:19

Tästä varmaan oli jo juttua sillon ku tää tuli, mutta ei jumalauta...
Mun on ainakin pakko myöntää olevani sen verran kusipää jätkä, että mun puolesta tämmöset tapaukset vois viedä suorinta tietä ladon taa...

"Se on sun mielipide." no morjes....

http://www.youtube.com/watch?v=uq7M0iY-9t8
zekeode
06.11.2007 13:50:50

Sillon karsinnoissa tuli kaikenlaista kommenttia jota ei näytetty, Timo höpötti jotain että nuoret taitavat muusikot jotka ei ole kuitenkaan ryvettyneet/leipääntyneet , en ihan muista.
Anyway leikkasivat melko lailla. Semifinaalikommenteista en vielä avaudu, pitää ootella 2 viikkoa...

Tunnistiko tuomarit niitä biisejä? Tätä kun ei selvinnyt lähetyksestä.
BMF
06.11.2007 14:00:15
Mun on ainakin pakko myöntää olevani sen verran kusipää jätkä, että mun puolesta tämmöset tapaukset vois viedä suorinta tietä ladon taa...

Haha, kiitos päivän nauruista. :D
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Ville S
06.11.2007 15:39:22
En tiiä karsintabiiseistä, semeistä kylläkin...
mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä? V: six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt!
Disposable
11.11.2007 20:39:11
Joo. Repesin tuolle Robin & Crew:lle. En tiedä miksi, jotenkin koominen.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
raita
11.11.2007 20:43:51

Tää oli muuten eilen Helsingin rautatieasemalla toitottamassa sanomaansa.

Tuo notkea Santeri on aikamoinen. Jos olisin muutamaa vuotta nuorempi, olisin ihan sekaisin siitä.
let us die young or let us live forever
J. Cool
11.11.2007 20:50:32

Tää oli muuten eilen Helsingin rautatieasemalla toitottamassa sanomaansa.

Tuo notkea Santeri on aikamoinen. Jos olisin muutamaa vuotta nuorempi, olisin ihan sekaisin siitä.

jos saa itsensä kebabrullalle, niin kyllä sillä aina tyttöjä saa?
Disposable
11.11.2007 20:57:32
"When you dance what you feel?" Juontajille kolme äksää ja ulos!
hapan
11.11.2007 20:59:51 (muokattu 11.11.2007 21:00:50)
Mä oon muuten varma, että jos mä menisin vetämään jotain suomen kansantanhua brittien talenttiin, mua ei päästettäisi jatkoon, vaan naurettaisiin pihalle sieltä. Miksi tuolla joku saatana vetää jotain mustan afrikan polkkaa? Eikös nää ole jo jatkoon päässeitä?
Disposable
11.11.2007 21:06:27
Mä oon muuten varma, että jos mä menisin vetämään jotain suomen kansantanhua brittien talenttiin, mua ei päästettäisi jatkoon, vaan naurettaisiin pihalle sieltä. Miksi tuolla joku saatana vetää jotain mustan afrikan polkkaa? Eikös nää ole jo jatkoon päässeitä?

Hear hear! Tosi ärsyttävää minustakin. En sitten tiedä oisikko tuo afrikkalainen juttu ollu parempi livenä kuten Sami sano tuossa, mutta näin äkkiseltään tuntuu että ei tuossa mitään 'talenttia', erityistä kykyä, ollu. Suomalaiset vaan oon suu pyöreänä kun meidän ahtaaseen ja värittömään kulttuuriin joku tuo jonkun esityksen sieltä päiväntasaajan läheltä.

Sama tällä joikaajalla. Ei vain iske.
raita
11.11.2007 21:14:12
jos saa itsensä kebabrullalle, niin kyllä sillä aina tyttöjä saa?

Joo. Varsinkin kun näyttää tolta lurex-puvussa =)

Nuo Bee Alive -diskoäijät onkin sitten jotain ihan muuta... Varsinkin se sinipukuinen, ei hlvtti :D
let us die young or let us live forever
Toveri
11.11.2007 21:16:12 (muokattu 11.11.2007 21:17:38)

Hehe, oliks siellä afrikkatanssi-Ana? Ehkä se pääsi jatkoon silloin karsinnoista, kun sillä oli niin koskettava elämäntarina.

"Ma joutua autokolari, ma saada ajatus ma tuoda ilo jokainen suomalainen mun tanssi! Ma olla autokolari sitä, ma olla autokolari tätä. Autokolarionnettomuus!"
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Bluesmies
11.11.2007 21:17:48
No viimeinen temppuhan ainakin meni niin, että kun mies meni laatikkoon ja nainen seisomaan laatikon päälle verhon kanssa, tuli mies sillä aikaa laatikon takaosasta ulos, otti verhon ja "näyttäytyi" yleisölle. Saman tien nainen ryömi vauhdilla laatikkoon ja mies laski verhon. Nainen sitten kahlitsi itsensä siellä laatikossa.
hapan
11.11.2007 21:17:59
Hehe, oliks siellä afrikkatanssi-Ana? Ehkä se pääsi jatkoon silloin karsinnoista, kun sillä oli niin koskettava elämäntarina.

"Ma joutua autokolari, ma saada ajatus ma tuoda ilo jokainen suomalainen mun tanssi! Ma olla autokolari sitä, ma olla autokolari tätä."

Ahaa, eli voimme elää uskossa, ettei tuo mene finaaliin. Jos siis ihmisillä on järkeä päässä.
kk80
11.11.2007 21:30:28
Koiratanssi tädille ja etenkin koiralle pisteet kotiin. Koiranomistajana voin vain ihmetellä noin äärettömän hyvää kontaktia koiraan. Ei nyt ehkä kuitenkaan mikään poikkeuksellinen lahjakkuus mutta paljon on varmasti tehty työtä homman eteen.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
shovi
11.11.2007 21:31:16
Sääli kun se gaytanssiryhmä ei päässy jatkoon. Falsettilaulu kunniaan!
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)